Richie_G Napisano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Witam. Chciałbym przedstawić mój skromny projekt E46 Cabrio 320CD z 2005 roku. Samochód zakupiony od pierwszego właściciela 6 lat temu. Szukałem tylko i wyłącznie czarną sapphire metallic (475) z jasnym wnętrzem i dieslem z małym przebiegiem. Wiem wiem będzie pocisk za diesla w Cabrio ale jest to auto na co dzień latem cabrio zimą coupe z hardtopem, robię dość duże przebiegi (120k od zakupu) stąd też padło na silnik diesla. Cabrio jest i będzie przerabiane oczywiście w stylu GS jest już prawie na ukończeniu także w następnych postach zaktualizuje co już zostało zrobione. Samochód docelowo na sezon 2017 będzie prezentował się tak: Silnik - Na tą chwilę seria ale na pewno w przyszłym sezonie przybędzie mocy kopciuchowi Lakier - Polerka + Ceramika Gtechniq Lampy - Przód BH Style ale nie do końca (O tym później) + nowe soczewki bi-xenon z gładkimi szkłami Zawieszenie - Bilstein B14 + wszystkie nowe elementy zawieszenia przód Hamulce - Nowe łącznie z zaciskami przód i tył Koło - Custom Kerscher CS 19" Przód 9,5 ET41 Rant 2.5" Radinox Tył 10,5 ET41 Rant 3.0" Radinox Opony - Dunlop Sport Maxx RT Przód 225 35 19 Tył 255 30 19 Nadkola - Tył lekko zrolowany Wydech - Dedykowany Eisenmann Race 2x76mm + dyfuzor od 330 Audio - Galaxy Tab 7.7 3G matryca Amoled sterowanie z kierownicy, wzmacniacz Infinity Kappa Four + 8 głosników Infinity Kappa Perfect 6.1 Wnętrze - Dekory Birch Antrazit lub Ori Carbon (Jeszcze nie padła decyzja które założę), wszystkie zużyte elementy wymienione na nowe. Detale - Nerki M Performance, Lusterka oryginalne M3, Wykonane na zamówienie zostały czarne emblematy z aluminium (nie chińskie Wszystkie części już czekają na montaż, cześć prac już wykonana część w trakcie realizacji. Rozkodowany VIN VIN WBABS72050PR55423 Type code BS72 Type 320CD (EUR) E series E46 (CFL) Series 3 Type CABRIO Steering RL Doors 2 Engine M47DO1 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission MECH Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery STANDARDLEDER/HELLBEIGE 2 (ARBEITSN (N6HC) Prod.date 2005-02-03 Vehicle options S167 EU4 exhaust emissions standard S1CA Selection of COP relevant vehicles S226 Sports suspension settings S249 Multifunction f steering wheel S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering S338 M Sports package II S380 Hardtop-preparation S387 Wind deflector S388 Softtop, black S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior mirror with automatic-dip S438 Fine wood trim S459 Seat adjuster, electric, with memory S473 Armrest front S481 Sports seat S508 Park Distance Control (PDC) S534 Automatic air conditioning S650 CD player S661 Radio BMW Business (C43) S692 Preparation, BMW 6-CD changer I-bus S710 M leather steering wheel S716 Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S787 BMW alloy wheel, M double spoke 135 L812 National version England / Ireland S850 Dummy-SALAPA S863 Retailer Directory Europe S877 Delete cross-pattern operation S880 On-board vehicle literature English S8SM Car ident. number visible from outside S8SP Control unit COP S210 Dynamic stability control S251 Runflat indicator S399 Softtop, electromech. all-autom. S520 Fog lights S550 On-board computer S785 White direction indicator lights S832 Battery in luggage compartment S853 Language version English Zdjęcia po zakupie. Próbowałem już kilka różnych zawiasów. K-Sport niestety nie do jazdy na co dzień Eibach Pro Kit + Sachs Advantage moim zdaniem najlepsza kombinacja na której w życiu jeździłem niestety przód koza! Eibach Sportline + Sachs Advantage (Aktualnie na aucie) Bilstein B14 czeka już na montaż Każdy posiadacz E46 wie jak trudno o fajne koło w 19" z odpowiednim rantem, na początku myślałem o Style 32 od sandała jak tylko pierwszy raz je zrobił. To koło jest moim zdaniem najlepiej wyglądającym kołem do E46, lecz jak pomyślałem że przypadkowy gość możliwe że czasem na kacu spawa mi rotory to zrezygnowałem. Postanowiłem więc wziąć odpowiedni rotor i zrobić customa sam Udało mi się kupić 3 felgi z których zdemontowałem rotory, ostatni kupiłem nowy prosto ze sklepu Kerschera Trochę żałuje że od razu nie kupiłem wszystkich nowych bo kasa prawie taka sama by wyszła. Rotory po proszku. Polerka Radinoxu to jest jakaś masakra, znane firmy nie chciały się podjąć pracy a firma która się podjęła niestety nie sprostała zadaniu. Nie chcę nikomu robić anty reklamy więc nie napiszę co to za firma ale tak wyglądał rant po usłudze. Było to nie do zaakceptowania więc sam się zabrałem do pracy i wyszło tak Skręcanie. Gotowe koło To tylko część gratów które czekają na montaż. Jak temat zostanie zaakceptowany to uzupełnię resztę, bo trochę jest materiału. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Dawaj,chetnie zobaczymy!Zdjecia - mistrz ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Dobra baza srodek taki jak lubie, fanty naprawde mega dobre, czekam na rozwoj pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafael Napisano 16 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Rozumiem kupiles bebny i ranty 19? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puniek Napisano 16 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 No z tymi radinoxami to ktoś poleciał... Swoją drogą ktoś też musiał o nie bardzo dbać zeby doprowadzic radinoxy do takiego stanu Ogólnie kibicuję bo zarówno fanty jak i podejście do tematu- dobre! Co raz więcej E46 Convertible na forum ! :drive: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 16 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Rozumiem kupiles bebny i ranty 19? Tak ranty i bębny 19" wycięte w fabryce Schmidta pod rotor Kerscherów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 16 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 No z tymi radinoxami to ktoś poleciał... Swoją drogą ktoś też musiał o nie bardzo dbać zeby doprowadzic radinoxy do takiego stanu Ogólnie kibicuję bo dobre fanty, zarówno jak i podejscie! Co raz więcej E46 Convertible na forum ! :drive: Ranty i bębny są nowe, jedyne co musiałem sam doplolerować to płaszczyzny gdzie są śrubki w 3" rantach. Maszyna polerska w fabryce nie sięgała tej płaszczyzny a ja zostałem o tym poinformowany. Zgodziłem się bo nie sądziłem że polerka Radi to taki problem. Wysłałem je więc do firmy, a otrzymałem ranty w takim stanie jak na zdjęciu wyżej. Na płaszczyźnie gdzie wcześniej była ładna polerka rysy Ale ogarnąłem temat i wyszło dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawul Napisano 16 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Ale gniot ! hahaha A tak serio zdanie moje znasz osobiscie Pokaz zdj na felgach a nie ! 😠Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 16 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Ale gniot ! hahaha A tak serio zdanie moje znasz osobiscie Pokaz zdj na felgach a nie ! Ha ha ha postaram się dzisiaj wszystko nadrobić i dodać już aktualne foty Wszystko po kolei Kawul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koko2403 Napisano 16 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Podpowiedz jak Ty to wypolerowałeś że jest takie lustro??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Młody92 Napisano 16 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Właśnie. Czym polerowałeś? Może być priv. Åadnie wyszło ogólnie radinox zawsze będzie dawał lepszy efekt lustra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 16 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Dziękuje za akceptacje, no to lecimy z aktualizacjami. Moja E46 seryjnie została wyposażona w audio business Bieda straszna więc trzeba było coś z tym zrobić. Zakupiłem Galaxy TAB 7.7, wzmacniacz Infinity Kappa Four, 2x Zestaw Infinity Kappa Perfect 6.1 (łącznie 8 głośników) maty, ramkę 2din, przewody, końcówki i zabrałem się do pracy Głośniki z przodu zmieściły się na styk Mała ro***erducha DIY Sterowanie z kierownicy Ramkę 2din musiałem przerobić tak żeby spasować ją z tabletem, następnie polakierowałem ją plastidipem przez co nie odróżnia się zbytnio od reszty czarnych elementów wnętrza. Galaxy TAB 7.7 Amoled ma wbudowany DAC co w połączeniu z resztą zestawu daje mega jakość dzwięku a na tym mi najbardziej zależało. Finalnie wygląda to tak. Przy okazji pracy nad audio listwy wewnętrzne zostały oklejone folią carbon 3M, lecz docelowo będzie albo prawdziwy carbon albo ori Birch Antrazit. Zostały także zamontowane nowe elementy wnętrza. Oraz kierownica obszyta grubą napą. Z zewnątrz wpadły nerki M Performance. Tymczasowa końcówka wydechu i dyfuzor od 330, docelowo będzie Eisenmann Race. Trochę ją przerobiłem. Zderzaki przód i tył zostały odświeżone, dodatkowo z przodu dodane nowe halogeny z osłonami oraz nowy grill. Lampy w trakcie konwersji na BH Style ale nie do końca ponieważ migacze będą nadal białe. Zostaną dodane nowe soczewki z gładkimi szkłami, chromowane ringi zostaną polakierowane na czarno a w długie światła wpadną krzyże. Na zimę hartop w oryginalnym kolorze. Na zamówienie zostały wykonane czarne emblematy z aluminium nie chińskie Wiem że to kontrowersja na tym forum ale nawet na filmie z GF 2016 widać Z4 z czarnymi emblematami Kilka fotek z pierwszej przymiarki felg To na tyle na razie, następny post już z aktualnymi fotkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marszal Napisano 16 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Tak ranty i bębny 19" wycięte w fabryce Schmidta pod rotor Kerscherów. domyślam się że koszt nie mały, ale efekt mi się bardzo podoba rotory są z 17' czy 18' ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 16 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Podpowiedz jak Ty to wypolerowałeś że jest takie lustro??????? Bawełniane lub filcowe krążki na wiertarkę lub szlifierkę kątową oraz twarde pasty polerskie do metali. Ogólnie bardzo żmudna praca nie to co polerka aluminum ale efekt rekompensuje wszystko Np. taki zestaw ---> http://www.ebay.co.uk/itm/Bench-Grinder-Aluminium-Alloy-Brass-Steel-Metal-Polishing-Kit-12pc-6-x-1-2-/291392509813?hash=item43d858d775:g:lu4AAOSwyjBW45b7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 16 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 domyślam się że koszt nie mały, ale efekt mi się bardzo podoba rotory są z 17' czy 18' ? Dziękuje za miłe słowa Rotory w Kerscher CS 17" i 18" są takie same czyli takie jak w 17" W 17" jest niski step lip a w 18" wysoki step lip plus dodany dystans między śrubkami a początkiem rantu. marszal dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 16 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Trochę aktualnych fotek. Auto na tą chwilę stoi na sprężynach Eibach Sportline także przydało by się z 2cm niżej z przodu ale to już się zrobi na gwincie wkrótce Kąty też będą ustawione już na nowym zawieszeniu, także zdjęcia tylko poglądowe jak to mniej więcej będzie wyglądać. Nie śmiać się proszę z lamp depo z przodu E46 jest cały czas w eksploatacji więc są tylko na czas przeróbki oryginalnych lamp. W następnym poście będzie już galeria gotowego auta, mam nadzieje że ogarnę do końca miesiąca. Pozdrawiam! Americano dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawul Napisano 16 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Zawsze podziwiam Cie za utrzymanie srodka w aucie na codzien krem, a wyglada jak nowy Do momentu kiedy ja sie nie wpie... w swoich roboczych ciuszkach hahaha ! Richie_G dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 16 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Emblematy - zwlaszcza kierownica - do oryginalnych kolorow + kierunki przednie OEM i bedzie petarda,utrzymana faktycznie PEWEX ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 17 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 Trzeba owslczyc o lepsze spasy ale wiem jak wleci gwint, tak jak Patrykowi nie leżą mi emblematy, lepiej zostawić ori, sprzęt tez dobrze ogarnięty, jestem ciekaw jak to gra Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 17 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 Trzeba owslczyc o lepsze spasy ale wiem jak wleci gwint, tak jak Patrykowi nie leżą mi emblematy, lepiej zostawić ori, sprzęt tez dobrze ogarnięty, jestem ciekaw jak to gra Pozdro Właśnie tak jak wpadnie nowy zawias to będą ustawione kąty i spasuje to odpowiednio co do milimetra, emblematy wymienię na nowe ori żeby nikogo w oczy nie kuły A jak prezes zaakceptuje mi auto warunkowo, to na GF 2017 będziesz miał okazję posłuchać audio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaziONE Napisano 18 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2017 Masz talent do tych zdjeć.! E46... juz wiadomo ze bedzie kozak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2017 dobry motyw z tym kerscherem 17" na 19" choć finalnie przez ten mały rotor i tak wyglądają jak 18" Stan samochodu nieprzeciętny, modyfikacje też ciekawe, kiera w oryginale wyglądała wg mnie lepiej, emblematy już nawet nie wspomnę ale do GF myśle że bedzie ogarnięte lapka666 i malyzmc dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2017 No właśnie KUJON ma rację. Mimo świetnego pomysłu na koło to ono niestety nie wygląda na 19" a szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puniek Napisano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2017 Ogólnie auto na prawde piękne. Szkoda tylko nim tak ganiac na codzień ale wiadomo że to inna kwestia Co do felg to racja. Na 19 to po prostu nie wyglada Mimo tego mnie najbardziej odstraszają te lampy przednie które wygladają na podróbki podróbek.. O znaczkach juz nie wspomne. Nie ma się co sugerować że ktoś na GF wjechał z takimi znaczkami.. Na GF dużo się pije i może po prostu nikt nie zauważył ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 21 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2017 dobry motyw z tym kerscherem 17" na 19" choć finalnie przez ten mały rotor i tak wyglądają jak 18" Stan samochodu nieprzeciętny, modyfikacje też ciekawe, kiera w oryginale wyglądała wg mnie lepiej, emblematy już nawet nie wspomnę ale do GF myśle że bedzie ogarnięte Może na zdjęciach rzeczywiście optycznie rotor trochę pomniejsza felgę ale na żywo zdecydowanie widać że to 19" Kiera według mnie też lepiej wyglądała w oryginale ale 6 lat temu jak kupiłem auto, teraz była już tak wytarta że musiałem ją odświerzyć. Obszyta została jak oryginał z tym że chciałem gładką napę, ponieważ po prostu lepiej leży w ręku. Co do emblematów, ori już zamówione nowe A przy okazji dziękuje za akceptację na GF, auto ogarnę w ciągu najbliższego miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.