Skocz do zawartości

Americano

Użytkownik
  • Zawartość

    418
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    29

Americano wygrał w ostatnim dniu 26 Styczeń

Americano ma najbardziej lubianą zawartość!

9 obserwujących

O Americano

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny 1988.09.27

Contact Methods

  • Strona internetowa
    https://www.facebook.com/BMW-535i-V8-Americano-179244766035086/

Profile Information

Ostatnio na profilu byli

1 151 wyświetleń profilu
  1. Ja juz sie z toba nie chce scigac Nawet w tych Niemczech co mowiles
  2. Moja m5 i kuzynow dwie m3 ze zdjecia i F80 M3 beda na Germanfescie w tym roku to bedzie napewno grube lututututu
  3. To samo mi sie wydaje co do maski w M3 ze daje jej to takiego agresywnego wygladu ale mam na to pomysl w dslszej czesci ukladanki. Co do Pomaranczy jak to juz bylo pisane na tym forum tyle razy to wszystko zalezy jak pada swiatlo na ten lakier a tez nie ma co sie dziwic jak wczoraj dopiero przyjechala na kolach z Niemiec. Karramba juz o nia zadba zeby swiecila sie jak psu jajca
  4. Dzisiaj bylo wietrzenie garazu w Ekipie TSZ
  5. Haha nie no takiego hardcoru robic nie bedziemy Wystarczy mi czerwony burdelowy srodek
  6. Po tym jak zryles wszystkim glowy w 2017 roku z Hartge to wiem ze z tym kolem tez bedzie rozpierdol Trzymam kciuki Bracie
  7. Wiedzialem ze predzej czy pozniej tak to sie potoczy Karramba Gratuluje Pieknego M Bo wiesz M to M
  8. P3 Digital Gauge Uzywal ktos kiedys cos takiego w swoim BMW ? Nie jest to AWRON bo nie wychodzily one do E60 M5
  9. Wlasciciel zadowolony w hoyyy
×
×
  • Utwórz nowe...