Skocz do zawartości

BartoszzG

Użytkownik
  • Zawartość

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O BartoszzG

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    E46 323Ci
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. powiem szczerze, że nawet ta 18" u Ciebie nie wygląda na za małą. projekt skończony? w Twoim cabrio pokusił bym się o lustra z M3 i spróbował bym zmienić szczebelki w nerkach na czarne
  2. obawiam się, że ciężko będzie trafić z odcieniem, może wyjść jeszcze gorzej niż jest, a do tego kolejny powód do kontroli drogowych. wolałbym już poszukać tylnych bocznych szyb oryginalnych w kolorze przednich, a tylną zostawić jak jest, nie będzie się rzucać w oczy.
  3. zagapił się na A1 i musiał hamować do przepisowej prędkości
  4. ja mam teraz na 10J 225/35 i na 11J 255/30 i przód jest ciut za bardzo w stosunku do tyłu także uważam, ze Twoja koncepcja 225/40 na 9.5 będzie w punkt.
  5. też bym chciał skręcić drugi komplet i zobaczyć co lepiej siądzie, ale nie da rady wszystkiego ogarnąć niestety. przypuszczam, że nowa felga będzie na wiosnę dopiero?
  6. perfekcyjna. aż się dziwię, że będziesz Mito ściągał.
  7. Brembo P440 - M2/3/4/335i/235 itp - ogólnie ten powyżej po lewo.
  8. i tutaj właśnie kolejny argument na korzyść dla 370mm, gdyż ja mam płaski rant i większy rotor niż kolega w swoich 19" na łamanym. poniżej wklejam mały kolaż, obie felgi 19". coraz bardziej oswajam się z myślą o 370mm, tym bardziej, że na forum jest zdjęcie jak 380mm mieści się w skręcaną 18", także od biedy kiedyś kiedyś jak zajdzie konieczność 18" 1TLG bez problemu zmieści 370mm.
  9. Kumpel z biurka obok ma tarcze 330mm i w 19" biednie wyglądają, chyba się będę skłaniał ku 370mm, zimą i tak nie jeżdżę, 18" w planie nie mam...
  10. Zazdroszczę i popsuje takie podejście do obsługi samochodu. P.S. Jeśli masz zamiar utylizować stare tarcze to chętnie się nimi zaopiekuje pod przymiarki
  11. w końcu trochę pozapier...m jedno mocne hamowanie 140-20 z górki + wiele lżejszych i po hamulcach. na szczęście jeszcze nie biją ale piszczą przy hamowaniu, jeden camber nie wytrzymał i tłucze, czekam na nowe łożysko od PK, i po trzecie jedna opona z tyłu miała bardzo ciężkie życie przed zmianą gwintu i wstyd na taki zlot lecieć tak jak jest. miałem dzisiaj jechać po hamulce ale gość odpisał, że już sprzedane, jak już nie ma tej okazji to wracam do rozważań czy iść jak pierwotnie zakładałem w zaciski brembo P440 z np F30 i tarcza 340mm czy coś z serii G30 i tarcza 370mm. niby pod 19" 370mm nadal nie będzie upchane na maxa, ale z drugiej strony skąd wezmę dojazdówkę na taki hebel.
  12. dlatego mam jedno i drugie :)
  13. znośna cena, pewnie jak będę chciał zwykłą czarną skórę to w 200-300zł się zamknę.
  14. w ostatnim czasie wleciał nowy gwint od PK Coliover. w poniedziałek zrobiona trasa około 200km, zanotowane Z E R O przycierek karoserii o opony. dynamiczna jazda po górach zgrzała hamulce więc zmieniam priorytety na sezon zimowy, carbony odkładam na później, pierwsza na liście jest modyfikacja hamulców. chce założyć 4 tłok brembo z mperformance F serii + tarcza 340 albo nawet 370. niestety najprawdopodobniej nie dojadę w tym roku na MOLO.
  15. po naprawie niebo a ziemia. można znać koszt takiej usługi wymiany jednego elementu? może być PW.
×
×
  • Utwórz nowe...