Skocz do zawartości

KUJON

Administrator
  • Zawartość

    11 623
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    239

KUJON wygrał w ostatnim dniu 15 Styczeń

KUJON ma najbardziej lubianą zawartość!

O KUJON

  • Ranga
    Advanced Member

Contact Methods

  • Strona internetowa
    http://www.DrWheelSpa.pl

Profile Information

  • BMW
    750i
  • Płeć
    Nie chcę podawać
  • Lokacja
    TARNÓW

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Do przodu można bez kombinacji i przeróbek spokojnie wsadzić 10x20"
  2. nie ma możliwości z przodu przy BC Racing z przodu zmontować cambery, konstrukcja zawieszenia nie pozwala ale tez kompletnie nie widzę takiej potrzeby
  3. Skończysz w tym roku ?
  4. będzie miejsce w nadkolach to będziemy liczyć, mierzyć i pasować
  5. Rant tylnego błotnika w serii 6 ma aż 3cm, tak samo rant plastikowego nadkola. Ja zrolowałem błotniki na około 1cm ale nadkola leżały wtedy w magazynie lakiernika, nikt o tym nie pomyślał i dopiero przy składaniu auta po lakierowaniu zorientowaliśmy się że rolowanie błotnika nic nie daje bez przeróbki nadkoli. Niestety były już dosłownie 3 dni do Chotowej a jeszcze wiele innych spraw do ogarnięcia dlatego nie zdążyliśmy tego zrobić i zaplanowałem sobie przeróbkę plastikowych nadkoli na tą zimę. Pokaże Wam na wiosnę jak to wygląda po przeróbce, dzięki której zyskujemy dodatkowe 2cm miejsca na koło, czego własnie brakuje w tym samochodzie. W sezonie 2020 będzie zdecydowanie szerzej niż do tej pory
  6. Przód jest ogromnie długi przez co przy jakichkolwiek załamaniach terenu wystarczy kilkucentymetrowa krzywizna i dziób z dokładką karbonową dosłownie nurkuje, jeździłem niższymi BMW ale tutaj jazda jest nieporównywalnie trudniejsza. Tam gdzie totalnie zglebione E36 przejeżdża lajtowo ja już mam mokre plecy Co do szerokości to też każdy kto liznał temat 6 wie jakie tam są błotniki tylne, samo zrolowanie nic nie daje, co już dawno zrobiłem przy malowaniu trzeba przerabiać plastikowe nadkola i to właśnie robię tej zimy
  7. Mamy połowę stycznia, zimę tylko w teorii, a w rzeczywistości to jeżdżę kabrioletem prawie codziennie. 6 to jest mega wygodny samochód i świetnie sprawdza się jako daily. Daje mi niesamowitą radość z jazdy. Kupiłem sobie amatorskiego drona i próbuje pierwsze loty, a jako modelka posłużyła mi 650i
  8. Ocenianie dźwięku wydechu po kiepskiej jakości filmiku na youtube to jak wróżenie z fusów, zresztą ni jak się mają takie przegazówki na postoju do pracy i dźwięku jaki otrzymujemy w samochodzie pod obciążeniem, a chyba po to się zmienia układ wydechowy w kwestii walorów słyszalnych, nie mówię teraz o kwestiach związanych z mocą samochodu po modyfikacjach
  9. Akceptuje bo widać tutaj kompleksową robotę ale powiem ci, że budę jako bazę miałeś bardzo słabą, ja bym tego w życiu nie łatał tylko poszukał innej E36.
  10. Przeszukaliśmy bazę, nie ma. Jak do tego doszło nie wiem.
  11. Pierwszy raz widzę ten temat i to nie ja go akceptowałem. Wg mnie nie jest to na dzień dzisiejszy samochód na forum BMW-Syndykat. No chyba że o czymś nie wiemy i jest już w tak zaawansowanej fazie jak było moje 6 gdy zakładałem galerie i pokazywałem wszystkim ten gruz. Zamykam i jak Piekarz będzie stał z projektem na poziomie Syndykat 2020 to poproszę o info odblokuje i polecimy dalej z tematem.
  12. Goryl życie jest nieobliczalne. Kiedyś miałeś E31 na Futurach, jeszcze niedawno E39 na Japan Racing. Masz ode mnie to zdjęcie i jak tylko kiedykolwiek przyjdzie ci do głowy zrobić coś nie po Syndykatowemu to pomyśl o moich słowach i popatrz na to foto AD 2009
×
×
  • Utwórz nowe...