Skocz do zawartości

KUJON

Administrator
  • Liczba zawartości

    12 126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    282

Ostatnia wygrana KUJON w dniu 19 Maja

Użytkownicy przyznają KUJON punkty reputacji!

Contact Methods

  • Strona internetowa
    http://www.DrWheelSpa.pl

Profile Information

  • BMW
    750i
  • Płeć
    Nie chcę podawać
  • Lokacja
    TARNÓW

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

KUJON's Achievements

  1. Taki gifcik dostałem od Syndykatowców, ręczna robota, waży chyba więcej jak jedna moja felga
  2. Trzy fotki z Torunia, 1050km zrobione w weekend, Kasia prowadziła cały czas, nic nie urwała Ja z auta obok podziwiałem przez całą trasę jak szóstka pięknie sunie po drogach.
  3. Umyłem i rano wyjeżdżam do Torunia na Majówkę gdzie będę razem z reprezentacją Syndykatu.
  4. Na żywo musi być niezły KOT.
  5. Fajny tekst ale kolejny raz napiszę, że obecnie nie ma w sprzedaży czegoś takiego jak fabrycznie nowa przekładnia do BMW, jeśli komuś się wydaje że kupił nową to mu się tylko wydaje. Nie chce mi się tego dalej drążyć, auto po regeneracji prowadzi się lepiej jak przed i to najważniejsze, ile wytrzyma to się okaże ale mam na to gwarancję. Skończy się gwarancja to się kupi nową jak ta padnie, przecież to około 3 tyś z wymianą. Kropla w tym, ile od zakupu zainwestowałem. To równowartość tylko 5 baków paliwa, a to przezejzdzamy w 2-3 miesiące więc nie wiem o co cała ta panika. Gorzej jakby padła regenerowana fabrycznie przekładnia za 12-15k i nie uznali gwarancj.
  6. Nie można było tego od razu pomalować bez morki?
  7. Cały czas starałem się właśnie to uświadomić i bronić najwyższej jakości jaką większość projektów Syndykatu reprezentuje przy ich budowie. Nikt tutaj przesadnie nie oszczędza, nikt nie drutuje ale czasem pewnych spraw nie da się przeskoczyć
  8. I chyba temat wyczerpany, a magiel był regenerowany. Tak mi się zrymowało
  9. Po prostu wszystko co chłopaki na tym forum przez wiele lat wymieniali na "nowe" w swoich projektach dziś się okazało że jest tylko regenerowane, mimo że pisali nowy lakier, nowe wnętrze, nowe dekory karbonowe, nowe dach w cabrio czy nowe felgi customowe to było tylko regenerowane luzik. Ja osobiście uważam że wcale to nie jest gorsze od jakości jaką obecnie oferuje nam fabryka BMW i jak życie pokazało pewnych podzespołów nie da się już w dzisiejszych czasach kupić fabrycznie nowych, a jedynie regenerowanych przez fabrykę produkującą dla BMW.
  10. Nie masz zielonego pojęcia jak obecnie funkcjonuje rynek części oryginalnych. Przedstawię ci to na swoim przykładzie, a nie na jakiś tam historiach zasłyszanych w necie. Z racji że niektóre moje BMW serwisuję i serwisowałem w ASO to gdy np. padła pompa wspomagania w 750i to "nową" za 6000 + robocizna kupiłem i wymieniłem w ASO BMW ale nie ma ona nic wspólnego z fabrycznie nową pompą która nie jeździła nigdy wcześniej w żadnym samochodzie. Warunek był zwrot starej pompy. To samo jak padł alternator ASO chciało za niego 4500 plus wymiana i oczywiście zwrot starego. To samo dotyczy się przekładni kierowniczych, a nawet silników wymieniqnych na gwarancji, otrzymujesz "nowe regenerowane". Nie wiem w jakiej ty bajce żyjesz ale od wielu lat rynek motoryzacyjny jest brutalny. Nowe i nieużywane masz tylko w dniu odbioru auta fabrycznego i to nie zawsze
  11. Czyli rozumiem naprawy gwarancyjne w ASO, typu właśnie pompa wspomagania, alternator, przekładnia i wiele wiele innych podzespołów tj. dziadowanie i półśrodek wg ciebie. Czyli jak moja 7 na gwarancji będzie miała jakąś usterkę z ww. to mam auto sprzedać i kupić następną 7 fabrycznie nową bo inaczej będę jeździć regenerowanym szrotem?
  12. Ale ty bzdury piszesz, czyli tym samym tokiem myślenia ja na swoim cabrio nie mam nowego lakieru tylko regenerowany, wnętrze też nie jest nowe tylko regenerowane bo zmieniłem samą skórę, a nie kompletne fotele ze stelażami i elektryką itd.
  13. W ASO BMW kupujesz obecnie przekładnie za kilkanascie tysięcy i oddajesz swoją bo właśnie dostajesz nową regenerowaną, to samo tyczy się alternatorów i innych podzespołów, więc nie wiem co w tym dziwnego, że napisałem nowa?
  14. Pocił się od strony kolumny kierowniczej, myślałem że tylko uszczelnimy i będzie git, ale okazało się że ma też luz, dlatego kupiłem nową przekładnie po regeneracji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...