Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzisiaj
  3. miał być do sportu, a jak wiadomo masa wrogiem osiągów
  4. dalej tęsknię za żółtym na czarnym kole
  5. Czystość nie tylko na zewnątrz to coś co kreci nas wszystkich. Bardzo dobry ruch. Sam mam zrobione tylne zawieszenie w ocynki i mimo że tego nikt nie widzi to ja mam świadomość że jest tam zrobiona dobra robota.
  6. Dziękuję. Odnośnie tyłu idą zaciski od e36 328.A pełna regeneracja zacisku przód jak i tył zajął się Prozak.
  7. Poziom detali w tym aucie mega i do tego bardzo ciekawe fanty Czekam aż poskładasz do kupy, bo ciekawi mnie efekt końcowy
  8. Tam gdzie zawsze ICD Gromek
  9. Wczoraj
  10. Racja 18 to jednak za małe koło do e39 musi być sroga gleba żeby to ładnie stało
  11. Tak, w ORIONIE. @Bartek.P tam swoją oddał i jest elegancko
  12. W weekend rozpoczął się początek akcji ksenon. Lampy trafiły do Kuby ( https://www.facebook.com/kubapaasternak // https://www.instagram.com/kubapasternak/ ) na pierwszy etap prac przy nich - jego zadaniem było rozklejenie 2 kompletów lamp, wyczyszczenie wnętrzności, sprawdzenie sterownika. zapłonu, czyszczenie odbłyśników, ponowne zmontowanie i wklejenie kloszy z całymi prowadnicami pod kierunki przednie oraz zespawanie uchwytu dolnego lampy. Fotorelacja z prac poniżej: Udało się również z wybrać ładne listwy maskujące lamp górne. W jednej trzpień miał nalot rdzy, ale okazało się, że jest możliwość jego wyjęcia i również został odświeżony przez co udało się uniknąć zakupy nowych. Oto efekt finalny pierwsze etapu prac: Zostały również zamówione: * nakrętki samo zabezpieczające - na górę lamp. * klipsy do reflektorów - do dolnych uchwytów * śruby do montażu lamp * nowe gniazda świateł postojowych dostosowanych do xenonu. Udało się jeszcze zaklepać termin u tapicera, także jak Krystian odbierze swoje wnętrze - moja kanapa jedzie do F.G.B. Studio. Po powrocie lamp, jadę zawieźć je do Cezar's Detailing na polerowanie lamp i kierunków przednich, zabezpieczenie ceramiką, położenie PPF oraz czyszczenie plastików i ich zabezpieczenie.
  13. W Słupsku będziesz lakierował??
  14. A no to faktycznie. Pytam się bo ja miałem rh xd 8.5j z rantem 2.75 i 10j z rantem 3.25 u siebie ale u mnie było ET 13 i 15 o ile dobrze pamiętam. Wsadziłem to w e46 bez jakiś większych kombinacji no ale finalnie z głowy sobie wybiłem 18"
  15. Przy e31 cos tam sie dzieje Mozna powiedziec ze stoi sobie od jakiegos czasu juz w ostatnim podkładzie Mysle ze do miesiaca czasu bedzie malowana Wnetrze juz praktycznie gotowe
  16. Et na rotorze były 35 i 36 dlatego myślałem że będą korzystne do budy e39 lecz nie tędy droga rotor miał z grubą przylgnie i 3.75 wystawało za mocno
  17. Jakie miałeś parametry RH że okazały się za szerokie?
  18. Złoto to jednak złoto, wygląda bardzo dobrze Napisz jaki patent wybrałeś na ręczny i jakiej firmy reperaturki zacisku.
  19. To już w sumie nie pomysł a mam go uruchomionego i sterowanie dla przepustnicy już działa , dioda ledy sygnalizuję otwarcie przepustnicy więc wszystko śmiga tak jak powinno i co najważniejsze bez rzeźby w panelu
  20. Ciekawy pomysł z wykorzystaniem przycisku sedc, chętnie zobaczę jak to wyjdzie u ciebie bo sam chętnie bym go do czegoś użył
  21. Witam po krótkiej przerwie, nic ciekawego się przez ostatni czas nie działo przynajmniej jak dla mnie. Felgi okazały się zbyt szerokie do budy ( przylgnia rotora zbyt duża ) ... więc zostały sprzedane , udało się kupić m audio lecz nie przetrwało transportu , udało się bez problemu zwrócić . W aucie po naprawie progów udało mi się zapodkładować progi od wewnątrz czyli wszystkie sprawy itp zostały zalane na nowo. Oczywiście na sam koniec gdy auto będzie już polakierowane pójdzie wosk na gorąco w profile zamknięte . W miedzy czasie zamówiłem wszystkie potrzebne elementy które były potrzebne do przeszczepu podłogi z m5 tak żeby obyło się bez rzeźby bez lepienia jakiś dziurek itp , fura trafiła na przeszczep . Robota wykonana jak na moje bardzo dobrze. Gdzieś tam siedząc na fb i nie tylko wpadła w moje ręce przewody hamulcowe sztywne jak i elastyczne w oplocie firmy hel ,gałka zhp podświetlana w bardzo ładnym stanie , klamki podświetlane z e38 zew i wew jak i drugi tunel w skórze tym razem z podłokietnikiem którego mi brakowało. jak i lusterko jajko z m5 wpadło w moje ręce. Po odebraniu auta z przeszczepu podłogi zastanawiałem się co zrobić z wydechem i już tutaj mam pomysł na pewno będzie przepustnica sterowana z oryginalnego panelu pod klimatronikiem , zamiast przycisku ( s edc ) będzie ikona wydechu , Sam panel jest nie jest przerobiony tylko spięty z specjalnym modułem chyba o niczym nie zapomniałem jak mi się coś przypomnij do dopiszę.
  22. Mega z tym czerwonym dachem wygląda ten ryj Pozdro
  23. Ostatni tydzień
  24. Powoli zmierzamy ku końcowi. Pozdro!!
  25. Korzystając z wolnego popołudnia dokończyłem piaskowanie kolektorów została jeszcze tylko polerka i porządne mycie
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...