Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Dzisiaj
  3. [e46] mokrzyk - estorillblau

    Biały_1717 czy mogę prosić link do Twojego tematu? Bo coś widzę, że nie masz o tym bladego pojęcia. Kwestia opłacalności: Gdybym 6 lat temu miał pieniądze na m3 (których nie miałem) to musiałbym z niej wyrzucić: - zawieszenie, - hamulce, - silnik, -wydech, - wnętrze. Co sprowadza się do tego, że zostaje mi sama buda. Jak wiadomo trafić m3 nie bite graniczy z cudem ( choć moja buda okazała się nie lepsza) i i tak musiałbym spotkać się z blacharzem i pewnie musiałbym robić tylne nadkola bo nawet te ćwiartki, które kupiłem już były ruszone przez rudą. Może buda angielska byłaby rozwiązaniem, ale kto się spodziewał 6 lat temu, że to tak daleko zajdzie. Ostatnią kwestią jest to, że jest to moje pierwsze auto i jakiś tam sentyment jest. VIN jest dla mnie zupełnie nieistotny. Kwestia tego co robię sam, a czego nie robię: Przepraszam, że nie mam jak każdy (wg Twojego mniemania) komory lakierniczej w domu i z wykształcenia czy zamiłowania nie jestem blacharzem. Całą konserwację podwozia jak i resztę rzeczy, które potrafię zrobić sam robię sam. Kwestia motoru m3: Źle sądzisz, kompletnie nie podoba mi się dźwięk silnika m3 e46 i zdecydowanie chciałbym żeby to było co innego. Co, pokaże czas i budżet.
  4. [E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku

    Słyszałem na żywo ;d niezły sk***ysyn pod maską ;d
  5. [E36] 320i Coupe by Xantin

    Witam po krótkiej przerwie. Podjęta decyzja o swap'ie z m50b20v na M50B25 / M52B28. Mój silnik w trakcie wyciągania. Poszukuję silnika z osprzętem najlepiej M50b25nv ale z vanosem też przyjmę.
  6. [E34] Pawik - 520i DIAMANTSCHWARZ METALLIC

    Oldschool musi zniknąć nie musisz mieć tej naklejki widać oldschool gołym okiem
  7. Bardzo mi sie podoba caloksztalt
  8. [e46] mokrzyk - estorillblau

    Wchodzę na Raceism, patrzę.... A tam lapka666
  9. [e46] mokrzyk - estorillblau

    Wszystko fajnie pięknie, ale opłacało się spawac cwiary, zmieniac błotniki, ogolnie cały samochod pod m3? nie taniej by wyszło po prostu kupic m3 e46? bo jak widać sam tego nie robisz wiec każdemu trzeba płacic, a jak dobrze sadze to i wleci silnik z m3
  10. [e46] mokrzyk - estorillblau

    lapka666, co ma raceism do tego projektu? Na rcsm jest 3/4 BMW, którymi spokojnie Syndykat by się jarał. Zresztą tam też są projekty z syndykatu, które ludzie propsują (E36 Brylanta, E30 Stammka, E21 Torsa, E36 Gamka i pewnie jeszcze kilka innych których nie pamiętam). Zresztą, przeglądam to forum (Sindi) praktycznie codziennie od 8 lat i nie rozumiem tej nagonki na raceism. Wiele projektów jest praktycznie w tym samym stylu co tutaj, dużo jest też w stylu, który delikatnie mówiąc średnio mi się podoba ale i tak szanuje bo w końcu ktoś próbuje przecierać szlaki, a nie robić kolejne E36 na Futurach, które i tak szanuje bo zawsze się to obroni, ale mimo to jest już po prostu nudne. Co do tematu, projekt obserwuję od początku i czekam na rozwój wydarzeń
  11. [E34] Pawik - 520i DIAMANTSCHWARZ METALLIC

    niezła metamorfoza, ale rzeczywiście z ta naklejka na szybie to Cie poniosło, ja bym ja wywalil i bylo by naprawdę dobrze juz! pozdro
  12. Wczoraj
  13. [E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku

    Kolektory bez katów z x5 mysle wlasnie czy dac katy i przelotowy czy dwa razy przelotowe z katami byloby znośnie pod wzgledem dzwieku i osiagi pewniejsze teoretycznie.
  14. [e28] Sepang by Szymi

    temat żyje??
  15. [e46] mokrzyk - estorillblau

    Chyba się nie zrozumieliśmy. Masz jakiś problem do raceism czy jak? To, że jeden z drugim nie może się porozumieć to mi wisi... Dobrane koła do budy? Że niby jak ? Co ja wróżbita Maciej? Przy spawanych ćwiarach? Skończę prace prace przy budzie i zajmę się fitmentem. Są to koła 3tlg więc wymiana rantów to żaden problem w obecnych czasach.. no chyba, że mnie zacisk hamulcowy złapie to poratuje się dystansem. A może rotory zmienie tył/przód. Czas pokaże. Ponoć w te nadkola ma wejść 11/12. Sprawdzimy i zobaczymy.
  16. [E30] Dobija M3 "biała strzała"

    dawno mnie nie było, na germanfest nie zdążyłem poskładać białej więc wybrałem się daily ktore mam nadzieje ze się podobało na ten sezon wykonałem sporo modyfikacji, przede wszystkim silnikowo, wymieniony został każdy element na nowy, zakucie całego silnika i wrzucone zostały ostre wałki. Nowa skrzynia biegów, to już trzecia i póki co świetnie sie trzyma. Jeżeli chodzi o zmiany wizualne - zgodnie z tym co mówiłem, w środku zrobiłem typowo racingowy look. nowa deska z włókna pokryta flokiem aby pochładniała promienie słońca, nowa elektryka i indywidualna wiązka pod przełączniki, zrezygnowałem ze stacyjki. cały środek został wyskrobany do blachy i pomalowany na nowo na biało. Dodatkowo pozbyłem się szyberdachu redukując mase auta z góry o 17kg. Ponizej wstawiam toche fotek z tego sezonu: Na przyszły sezon wkładam doprezajace tłoki, lepsze zawory i krece wyzej motor wiec moc będzie z pewnością 400+. Ze zmian wizualnych, zakładam twardsze sprezyny dzieki czemu opuszcze samochód w dół, wycinam drzwi w środku i wykładam panelami z włókna. Ciężko zrobić coś więcej w tym aucie, powoli kończą mi się pomysły ponizej wklejam linki gdzie można posłuchać i popatrzec na onboard z poznania A tak brzmi z zewnątrz, nagranie z toru w Poznaniu https://www.grumblo.com/video/3426
  17. ale ten oldskul to byś sobie podarował...
  18. [E30] 325i Baur TC by Feli

    Witam, Od ostatniego czasu nic nie modyfikowałem (jedynie kosmetyka auta), baur jeździ i ma się dobrze Poniżej przedstawiam kilka aktualnych fotek: Pozdrawiam
  19. [E34] 540iA - kondziu

    E34 dopracowana do perfekcji
  20. Witam forumowiczów ! Chce Wam przedstawić moje Bmw E34 520i. Zakupiona przeze mnie w 2012 roku. Przez pierwsze 2 lata nic nie zmieniałem, później pojawiły się pierwsze modyfikację i wtedy się to wszystko zaczęło. Pierwsze dwa zdjęcia zrobione niedługo po zakupie. Kolejne to już stan na ten sezon. Do tego roku służyło jako daily, lecz w tą zimę ma już przygotowane miejsce w garażu. Planuje modyfikować E34 w German Stylu. Obecnie myślę nad zmianą kierunków bocznych i przednich na białe ciemne oraz zdjęciem naklejki z przedniej szyby. Numer podwozia WBAHB51010GG46471 Kod typu HB51 Typ 520I (EUR) Typoszereg E E34 () Seria 5 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M50 Pojemność skokowa 2.00 Moc 110 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) Tapicerka (0394) Data prod. 1994-03-02 Wyposażenie S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow. S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz. S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S437A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Obudowa przyrządów czarna S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn. S687A RADIOVORBEREITUNG Instalacja radiowa S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe L827A SKANDINAVIEN-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Skandynawia S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer S954 PREISAB.LEHNENTASCHE/LEDER S964A PSEUDOZUSTEUERUNG FüR LA/SA Sterowanie pozorne do LA/SA
  21. [E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku

    kolektory masz z katami czy bez reszta bedzie przelot ? ale to bedzie zapierd lac
  22. [E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku

    Odpalone bez wydechu wkreca sie mega czuć moc
  23. [E39] AMERICANO 535i

    Jeszcze nic nie bylo zmieniane jak tylko bedzie sie cos dzialo to napewno bede o tym pisal
  24. [e46] mokrzyk - estorillblau

    Haha a co to ma do tego? Człowieku chciałeś zaistnieć postem? Prawda jest taka że to są dwa inne fora. Jak kolega pójdzie w rcm to długo to nie zabawi. Przy takiej ilości pracy to powinieneś mieć dobrane koła i spasowac budę do nich bo jak zrobisz to na oko to później będziesz rzeźbił dystansami.
  25. [E39] AMERICANO 535i

    Dokładnie wywalić te cygańskie śrubki i będzie grubo Zamontowałeś już gwint? Ciekawi mnie jak przód pracuje Pozdro!
  26. [e46] Marek compakt 325Ti

    na ładnie drze ryja
  27. [E39] AMERICANO 535i

    Działać tam działać bo czekam i czekam. Aha i czasami moich śrubek nie podmieniać na jakieś dare , ma być skręcone na białym złocie
  1. Załaduj więcej aktywności
×