Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Dziękuję za miłe słowo, również gorąco pozdrawiam! A tak było w Chotowa.
  3. Możesz coś więcej napisać o tej konserwacji Raptor? Jakaś przewaga nad innymi producentami np Novol?
  4. a to złotko dało by się wysrebrzyć ??
  5. No teraz już powinienem się tylko cieszyć jazdą Wczoraj silnik wyleciał z komory aby uzbroić go w osprzęt . Zostanie sprawdzony rozrząd i panewki dorobiony spływ do turbo nowe cewki,czujniki i wiązka
  6. Cabrio + wąska + Mt1, czekam na finał, po zakresie prac widać, że będzie ładny bezdach
  7. czy możesz - możecie podać namiary na konkretnego lakiernika? wszyscy lakierują bajeruja ale nikt nie pisze kto i gdzie robi konkret robotę
  8. Wczoraj
  9. Opony ściągnięte, felgi zmierzone i nie jest tak jak miało być.... Przód jest 8.75j, rant 2.75 (będzie 3.75 czyli przód wyjdzie 9.75j) Tył jest 10.75j, rant 3.75 (zostanie tak jak jest) Czapka z głowy dla goryla któremu od razu nie pasował naciąg opony co do szerokości felgi którą podałem wyżej - teraz wiadomo dlaczego dejw wychodzi na to że przód i tył będzie na rancie 3.75 więc nie powinno być zamieszania
  10. Dobrze to pod maska wyglada!oby nie bylo problemow teraz juz pozdro
  11. Będzie konkretnie dopracowany projekt Daj znac jak juz bedziesz miał ją u siebie
  12. No teraz jest dużo lepiej i wszystko ze sobą lepiej gra Następne co wpadnie to podłokietnik z alkantary i nakładka na gałke z karbonu a poźniej pomysle nad kierownicą
  13. Mała rzecz a cieszy- udało się w końcu psiknać epoksyd na progi i podłogę a ju z w poniedziałek na 8 jestem umówiony z lakiernikiem Jeszcze trochę i najgorsza robota będzie za mną i zacznie się ta przyjemniejsza czyli składanie
  14. konkret ! te stare rączki były okropne
  15. Nowa dokładka karbonowa już na samochodzie, wpadła też nowa osłona silnika od 650i, która zastąpiła rozwaloną osłonę z M6 kompletnie nie nadającą się do jazdy na glebie i nie pasującą pod mocowania wózka silnika 650i. Doszły też trójkąty boczne do osłony z 650i. Wyszła z tego taka trochę hybryda połowa plastików i spodu, nadkola zderzak , wloty zderzaka są z M6, a druga połowa osłona, trójkąty itp są z 650i nawet to jakoś się nie najgorzej spasowało. Nie będzie teraz widać kostki brukowej przez kratkę w zderzaku i osłona z 650i jest cieńsza 5cm od tej z M6 więc raczej nie urwę i nie połamię jej już tak łatwo.
  16. A mi te koła nie leżą. Jakby były wciągnięte z nissana do driftu. Nie pasuje mi ten rotor. I faktycznie za ogromne się wydają przez ten płaski rant.
  17. Powtórzę jeszcze raz. Takich byczych ślimaków to nawet francuskie restauracje nie mają
  18. W KMS engine prace ruszyły pierwsze przymiarki już zrobione teraz silnik będzie wyjęty z komory aby dorobić spływ pod turbo, będzie nowy rozrząd i sprawdzane panewki przy okazji zdjęcia miski olejowej. W AUTHENTIC CARS rotory już też skończone i w przyszłym tygodniu jak dobrze pójdzie będę mógł skręcić felgi
  19. Uwielbiam to koło, sam na nie choruję od dłuższego czasu i chciałbym żeby było moim docelowym kołem w fajnym setupie. Jestem ciekaw jak będzie wyglądać przód na szerszym rancie niż tył Oponka na tyle siedzi idealnie ogarniesz przód i będzie malina.
  20. @MAREK GERMAN zgadzam się z Tobą w 100% te przycierki to jest porażka, całą przyjemność z jazdy zabiera, ale pracuje nad tym intensywnie, do września na bank będzie ogarnięte. jeszcze kilka fotek z herkulesa:
  21. Zło w tych fotelach to te zagłówki ...
  22. Zamiana vaderów na stołki z e46 to robienie kroku do tyłu...
  23. Normalna cena to około 1500-1600zł na Ebay itp portalach ja kupuje z VATem 0% jest dużo taniej
  24. Zakładam, że vadery nie były tak wygodne jak te... Ale do darków jak znalazł
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...