Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 2019.05.17 we wszystkich miejscach

  1. 15 punktów
    @qbak od tyłu na zderzakach lakiernicy przyspawali takie mocowania pod magnesy ale możesz spokojnie dać na klej do szyb tak ludzie jeżdżą i jest OK Dziś jeździłem cały dzień bez blach po mieście bo się okazało, że przykleiłem magnesy na złe bieguny, i zamiast się przyciągać to odpychają Od rana pół miasta pyta, dzwoni , co to za białe M6 jeździ po mieście bez blach Ogólnie to pierwsze 30km jazdy tym autem za mną. Jestem zakochany w dźwięku 650i jest rewelacyjny i bije na głowę moje 750i. Oczywiście wyszły pierwsze niedociągnięcia po poskładaniu auta które muszę poprawić ale do GF zapewne nie zdążę już tj.: - bixenony nie skręcają ponieważ nie została zrobiona adaptacja po poskładaniu , szczególnie prawy świeci za bardzo w prawo - nie działa klakson (nie wiem czemu ale chyba działał) - coś jest nie tak ze zbiornikiem od spryskiwaczy w nadkolu bo jak wlewam płyn to od razu wszystko mam na podłodze w garażu - trzeba rozebrać nadkole i zobaczyć co jest nie tak czy nie podpięty jakiś wężyk, pompka itp czy zbiornik dziurawy ale przed malowaniem wszystko działało spryski reflektorów i szyby - chciałem sobie zrobić dobre spasy pod GF zamówiłem dystanse w DURARACE, adres doręczenia był na Syndykat, dystanse 12mm przyszły bardzo miła niespodzianka chyba laserowo wygrawerowana dedykacja dla BMW-Syndykat, niestety 12mm mają takie przetłoczenie że nie da się ich założyć na moje WORKI bo nie dochodzą do przylgni i muszę je wymienić na 15mm. Pierwsze foto jak na dzień dzisiejszy prezentuje się 650i. Samochód brudny, nie polerowany jeszcze itp. Zdjęcie z przymiarki kół. Od razu informuję że jeszcze nie dotykałem gwintu, są to fabryczne ustawienia na jakich przyszedł gwint, jakiekolwiek regulacje gleba, spasy itp będę robić pierwsze podejście jutro. Mimo wszystko myślę że teraz nikt już nie ma wątpliwości dlaczego wybrałem taki kolor i taką wizje tego samochodu. Taka była koncepcja od samego początku zanim nawet kupiłem 650i. Gdybym miał teraz robić od nowa zdecydowanie jeszcze raz byłby to biały kolor na bordo skórach z karobnowymi dodatkami, shadow line itp.
  2. 11 punktów
    AdRRian

    Lukasz ///3 e92 m3 Individual

    Auto pierwsza klasa, miałem obawy czy wróci spod piany
  3. 11 punktów
    dejw

    [E39] 530i by Dejw21

    To był pracowity miesiąc ale wszystko na szczęście udało się poskładać bez najmniejszego problemu. Praktycznie 3 dni polerowałem auto żeby doprowadzić do stanu jaki mnie zadowoli, kręgosłup prawie pękł ale paszcza się cieszy jak na nią patrzę Dokładka pomalowana w czarny połysk jednak narazie poszła out bo mi się już przejadła, dzięki temu mogłem zejść trochę niżej. Tył jeszcze dzisiaj dostanie dystans. Środek wyczyszczony, nasmalcowany, lusterka założone. Autko czeka pod kołderką na GF 2K19 . Szerokiej i bezpiecznej drogi dla wszystkich i do zobaczenia na miejsca ludziska.
  4. 10 punktów
    Przyszedł najlpeszy czas, czas wyjazdów, czas na zloty mówiąc krótko. Pierwsza trasa 3er Fest Kozienice za mną, auto na trasie bajka, leci jak po sznurku, jest komfortowo, nie trzęsie budą jak w bolidzie, przyjemność z jazdy cabrio. Zlot mimo, że było duże ryzyko słabej pogody wypalił na 100%, ciepło słońce dużo ludzi, aut, mega zabawa, mega balet. Moja m3 zodbyła nagrode 3 miejsce "auto zlotu" z czego jestem bardzo dumny, bo konkurencja była wysoka.
  5. 10 punktów
    Zasłużony zdobywca nagrody na 3er Fest 2019
  6. 10 punktów
    Teraz coś ode mnie
  7. 9 punktów
    Dziś odbyło się pierwsze kręcenie gwintem, przedni zderzak obecnie znajduje się cm od ziemi, natomiast z tyłu wpadną dystanse 15mm koło wtorku albo środy.
  8. 9 punktów
    Kolejny pracowity weekend za mną A oto jego efekty ale po kolei Podczas robieniu spasow zająłem się też detailingiem wnęk Tak wyglądały nadkola po dokładnym umyciu I osuszeniu Na plastiki został nałożony Conditioner od CR Custom z czystym sumieniem polecam po wyschnięciu utrzymuje się cały czas taki sam efekt. Jedyny minus długo schnie. Po udanym zabiegu z nadkolami przyszedł czas na poobijane ramiona wycieraczek. Tu z pomocą przyszły papiery scierna podkłady I lakiery Efekt finalny uważam za bardzo dobry Po zabiegach kosmetycznych zabrałem się za montaż dolotu który leżał bardzo długo I czekał na swoją premierę. Czas na mycie wstępne I porządne szorowanie dachu przed impregnacja. Tu też można zobaczyć jak pięknie siadly koła w nadkolach. Tu sam proces impregnacji Na klapę wpadło odpowiednie zestawienie znaków A że emblemat na silniku też miałem do wymiany to postanowiłem dopasować to do reszty Z racji dozej ilości pracy brakło czasu na przejażdżkę I ogarnięcie sesji w plenerze muszę was zadowolić kilkoma ujeciami z przed garażu Ogółem uważam że spasy wyszły bardzo dobrze tyl przejdzie jeszcze delikatna korektę po za tym jest idealnie i moge powiedziec ze jestem gotowy na GF 2019 Pozdro
  9. 7 punktów
    W tym roku udało mi się po raz pierwszy zakwalifikować na GF. Dlatego tydzień przed wyjazdem musiałem dopieścić jeszcze auto. Na początek zająłem się konserwacją dachu zestawem Shine Garage CABRIO PROTECT KIT . W garażu leżał już chyba z rok jeden klosz do lamp oryginalny Boscha. Nigdzie nie mogłem namiezyć drugiej strony. Z pomocą przyszedł mi @Hubert dzięki niemu miałem komplet. A teraz ciekawostka. W pudełku boscha był klosz Automotive Lighting tak samo jak w pudełku Magneti Marelli. Potem szybka polerka rantów . W czwartek dzień przed wyjazdem konserwacja skór i tu znowu środki Shine Garagr LEATHER KIT SOFT Lewy nowy prawy stary. Dobra rada : Takie rzeczy na blatach kuchennych róbcie jak zona śpi Zdjęć z konserwacji skór nie zrobiłem ale efekt był naprawdę fajny. Robiłem to pierwszy raz. Na początku czyszczenie pianką i miękką szczoteczką a następnie po wyschnięciu nakładałem aplikatorem z mikrofibry krem który po wyschnięciu przeciera się suchą szmatką. W piątek o 6 rano ruszyłem w podroż do mekki german stylu i po 8 godzinach spokojnej jazdy dotarłem do CHOTOWY. Było Zaje...ście!!!! Auta robiły w głowie sieczkę! Boisko z M-kami i Alpinami było jak świątynia dla pielgrzyma. Ludzie mega pozytywni i choć byłem pierwszy raz zupełnie sam, co chwile koś podchodził i rozmawiał. Polecam każdemu fanowi marki BMW aby kiedyś zawitał na ten zacny ewent. Gratulacje i podziw dla organizatorów!!!!!! A teraz kilka fotek od mnie i z neta.
  10. 7 punktów
    GF2019 zaliczony co tam się działo to głowa mała z racji że jak zwykle pochłonął mnie balet to znów nie zrobiłem ani jednego zdjęcia Na szczęście są ludzie którzy robia to za nas i mają do tego nieźle oko. A tak prezentowała się ///M3 w towarzystwie młodszych sióstr spod tej samej litery. Pozdro dla wszystkich do następnego
  11. 7 punktów
    @Thepiekarz dziękuje za dobre słowo, a co do parady barierek i tego że od 6 lat mamy tą samą trasę, a ludzie zamiast walić na autostradzie na Rzeszów to lecą na Tarnów nic nie poradzę. Polecam na przyszłość nie kierować samochodem pod wpływem alkoholu i zapewne nikt się nie zgubi. Mogę Wam jeszcze zrobić przejazd w eskorcie policji blokadę skrzyżowań przez nich nikt się nie zgubi tylko wtedy zapomnijcie o TERRORZE jaki robimy na A4, zatrzymaniu całkowitym ruchu i kręceniu bączków po autostradzie, więc coś za coś Cel został osiągnięty samochód przyjechał na GF i chyba wstydu nie narobił. Pierwsze fotki z Chotowej znalezione w internecie
  12. 7 punktów
    Na razie dekory zostają, pojeżdżę, nacieszę się to będę myśleć ale mnie osobiście nic nie razi w tym wnętrzu jedynie ta trójkątna osłona wokół lewarka zmiany biegów jest tak dojechana u mnie że nie bardzo jest tu co odnawiać, zamówię nową z ASO nawet nie jest taka droga w porównaniu do innych części E64 i poduche kolanową kupie inną ta ma mocowanie ułamane i odstaje razi mnie to. Póki co wnętrze w końcu domyte wstawiłem w garaż i rano wyjeżdżam na GF.
  13. 7 punktów
    A teraz to co najbardziej cieszy oko czyli przed i po
  14. 7 punktów
    AdRRian

    [e36] Adrian - 323iT

    Plany są takie: Najbliższe tygodnie/dni: spojler (pomalowany leży na szafie) heble od e46 czekają na montaż Ten rok: tempomat soczewki czarne halogeny i kierunki program na 200 KM shortshifter rozbudowa audio Perspektywicznie: vadery albo fotele od Z3M 2/3 tlg kompletna odbudowa od gołej blachy mocniejszy piec. A na zdjęciach wygląda to tak: Hebelki - przemiana Sporty rozebrane, rozprute, wymienione przetarte panele. Przy okazji odkryłem wielce prawdopodobną przyczynę braku grzania siedziska Przy okazji rozbierania części wnętrza, wymontowana i domyta kratka środkowa po 23 latach kurzenia się. Fotele wróciły od tapicera więc była okazja posprzątać je w każdym zakątku Nowe naklejeczki na felgi. No i parada części do przebudowy hebelków. I kilka zdjęć z 3er Fest 2019
  15. 7 punktów
    Sanczo

    [E46] 323Ci Sancza

    Tydzień z hakiem przed GF, a auto u lakiernika. Nareszcie E46 jest wolne od rdzy W między czasie zająłem się felgami, odświeżam ranty i śrubki, a jak się wszystko poukłada to i zakończę pracę nad wnętrzem... Doszła też klapa CSL myślę że dobrze to siądzie
  16. 7 punktów
    Lakier położony Kalifornia White z dodatkiem 6 % kokolino Na pierwszym zdjęciu w normalnym świetle widać faktyczną biel to było już dzień po wyjechaniu z komory i wysuszeniu , pozostałe zdjęcia są z komory na przygaszonym świetle dlatego biały może nie wydawać się śnieżnobiały Teraz można zacząć składać te puzzle bo czas goni oruktnie do Germanfest
  17. 6 punktów
    gamek2

    [e28] 528e by gamek

    Kolejna paczka dotarła a w niej Listwa chromowana pod przednią szybe,szablony do montazu nakładek,nerki i włącznik swiateł Czekamy na następną :D
  18. 6 punktów
    gamek2

    [e28] 528e by gamek

    Dziekuje wszystkim za mega impreze!!! fajnie było pogadać chociaz większosci rozmów nie pamiętam Dziekuje również za wyróżnienie bo nie liczyłem na to ponirwaz w aucie jest jeszcze sporo do zrobienia Mogłem to wszystko ogarnąć przed Gf ale poprostu chciałem troche pocieszyć sie tym autem Ale teraz nie ma srania po kszakach i lecimy z tematem dalej pierwsze paczki juz jadą
  19. 6 punktów
  20. 6 punktów
    Krupek

    [e60] ///M550i Performance

    Łapka-wrzuć swoje auto po syndykatowemu-prosze tyle o tym piszesz wiec myślę,że Twoje auto i Piekarza będą w Syndykat elite na pierwszym miejscu
  21. 6 punktów
    rośnie nam nowe pokolenie Syndykatowców
  22. 6 punktów
    kamil

    [e60] ///M550i Performance

    Znalazlem jeszcze na smartfonie takie fotki z 3ER
  23. 6 punktów
    asmo

    [E46] M3 Coupe Stahlgrau - asmo

    Parę nowości na wiosnę, odebrane od Sebastiana z SouthWheels Apexy po malowaniu na czarną satynę, opony jakie założyłem to Michelin Pilot Sport 4 w rozmiarze 235/40 przód i 265/35 tył: Dodatkowo nie dałem rady ogarnąć na ten rok BBK to w zamian wpadły nowe klocki Ferrodo DS2500 na przód i tył, przewody w stalowym oplocie Pizza Brakes i płyn Motul RBF 600. Dodatkowo założyłem x-pipe Supersprinta co zdecydowanie polepszyło dźwięk samochodu, wóz czeka teraz na mały detailing i można wrzucać koła na sezon Pozdro i do zobaczenia na GF, choć bez auta
  24. 6 punktów
    Odcinek 997 Zamówiłem końcem kwietnia węgiel bezpośrednio w Schmiedmannie w Dani, miał być 3-5 dni, a po kilkukrotnym ponaglaniu przyszedł w piątek 17 maja. Oczywiście w tym aucie muszą być przeboje, przesyłka doszła uszkodzona, paczka wygięta jak banan i oczywiście dokładka też uszkodzona Złożyłem reklamację ale czekanie kolejne 2-3 tygodnie kompletnie mi nie pasuje bo oczywiście plan jest poskładać auto na GF Chotowa. Wziąłęm dokładkę do lakiernika żeby chociaż przymierzyć czy pasuje co by się nie okazało że i tak nie siądzie do tego zderzaka z M6. Na sztukę przyłożyliśmy ją do zderzaka i od razu błysk w moich oczach a także lakierników na hali. Decyzja ratujemy tą dokładkę bo jest świetna i 650i musi wjechać z nią do Chotowej. Na pierwszy rzut oka tego nie widać wcale a zostanie to jeszcze uzupełnione lakierem bezbarwnym i zapolerowane. Zderzak M6 z tym karbonem jest jak E36 z Mpakietem wg mnie powinno tak być w serii Żeby wszystko było spójne i wg mojej wizji lusterka zostały pomalowane w czarnym połysku A na samochód wrócił obowiązkowo shadow line Zamalowane przez czarnych braci uszczelki plastiki itp zostały wyczyszczone i sukcesywnie składamy wszystko na samochód Końcówki wydechów zostały doczyszczone z białej farby po poprzednich malarzach i wypolerowane Jeszcze pewnie pamiętacie czarne szyby Kalifornia Stajl ? Folia z szyb została usunięta i szyby łącznie z czołową przepolerowane I jeszcze bonusowo dwa ujęcia od d_u_p_y strony Mam nadzieję, że po przedstawieniu tych wszystkich dodatków każdy już nie będzie mieć wątpliwości dlaczego ten samochód musiał być biały
  25. 6 punktów
  26. 6 punktów
    kamil

    [e60] ///M550i Performance

    Wyjazd gościnny i Kilka strzałow od Michał Kustra na 3ER FEST
  27. 5 punktów
    Zrobię chyba jeszcze odcinek o kosztach czyli cena zakupu + renowacja i inne zabawki bo wiele osób jest tego ciekawe, a nie jest to żadna tajemnica. Podliczę wszystko pozbieram faktury rozliczę sie do końca z lakiernikiem bo on jeszcze się nie doliczył ceny ostatecznej i podsumuje to
  28. 5 punktów
    dejw

    [E39] 530i by Dejw21

    Jeszcze jedna dobra fotka dorwana w necie. Nie stoimy po GF i lecimy dalej z tematem. Dzisiaj kurier przywiózł mi jakieś taśmy
  29. 5 punktów
    Ja to tylko tu zostawię
  30. 5 punktów
    Kolega od TOP serii zrobił Ci fotkę
  31. 5 punktów
    haha no z tym Tarnowem to wyszło słabo bo kilkadziesiąt aut źle pojechało, ale to przez to że każdy podziwiał sznur ciągnących się BM-ek i nie zwracał uwagi na zjazd... jedna pojechała w stronę domu a reszta za nią. Tak z tym dołączaniem się ulepów to też racja ale poza bramą Chotowej nie możemy ingerować w ruch drogowy bo każdy ma prawo jechać po ulicy... @KUJON trochu zboczę od tematu twojej szóstki i chciałem delikatnie, romantycznie dodać coś od Siebie, oczywiście tego weekendu miałem przyjemność poznać i rozmawiać z wieloma osobami reprezentującymi to forum i wychodzę z małą propozycją założenia dodatkowych działów na forum w których chłopaki mogliby dodać w komentarzach swoje propozycje lub opinie dotyczące szczegółów usprawnienia zlotu w Chotowej lub tej nowej na MOLO, (chyba że istnieje tu miejsce na to przeznaczone) typu właśnie zagrody w okolicy przed ulepami które wbijają się w paradę i ją psują, lub np. pomysł z publiczną zamrażarką pod altaną która byłaby wypchana po brzegi lodem który jest na wagę złota, zamiast zbędnych piwniczanek na stołach hehe oczywiście każde komentarze i pomysły byłyby analizowane przez Ciebie i albo popierane, albo dosadnie komentowane, myślę że chłopaki podsunęliby fajne pomysły, i dzięki temu tak elitarne zloty które organizujesz, byłyby dopracowane do perfekcji dzięki sile całego Syndykatu... pozdro
  32. 5 punktów
    asmo

    [E82] 1er Coupe - - >>1M by Wisnia135i

    Bardzo kibicuje temu projektowi, mega podejście, ale z każdym postem w wozie przybywa jakieś 50 koni mechanicznych, było 500, później 600, 700 a teraz już 800... do ilu dobijesz zanim zaczniesz to wreszcie składać? XD
  33. 5 punktów
    broddi

    [e92] BRODDI ///Mczy

    Odwiedziny ekipy TSZ
  34. 5 punktów
    qbak

    [e36]qbak -- 328i coupe czarnula

    No, niech będzie że to premiera wnętrza @broddi tak jak mówiłem w starych karbon też ładnie leży Z planów na środek jeszczcze najprawdopodobniej Harman Kardon i lusterko z kompasem, ale na razie bez ciśnienia. Na razie listwy zewnętrzne szyb bocznych do wymiany, wsadzić zawieszenie, najprawdopodobniej nowa maska i pełen detailing. Zobaczymy czy przez wakacje uda mi się znaleźć BBS RC w dwóch szerokościach - bo po 3er jednak chyba skuszę się na 9j z tyłu. Żeby nie było że nic przy aucie nie robię - tak było 3 lata temu
  35. 5 punktów
    Lord Lukasz

    [e36] Lord Lukasz - 4,4 V8 qp

    Nie liczę pln wydanych na auto ale tak ogólnie zakup silnika + rozebranie go i uszczelnienie około 7k, zestaw do e36 czyli miska łapy kolektory, przeróbka wału 3k, skrzynia OE v8 5B + custom koło jednomasowe i sprzęgło 3,7k, wydech 2,2k. I drobiazgi typu nowa chłodnica , filtr, przeniesienie stab do tylu, oleje płyny około 1k tak wiec nie mając 16-17k nie da się tego zrobić dobrze... i ta kwota to z opcja samodzielnego ogarnięcia tematu wiadomo można druta zrobić jak większość czyli wrzucić silnik taki jaki będzie, można dać adapter i skrzynie z m50, można tez połączyć to z wydechem z 2.8, wyniesie taki swap max 12k
  36. 5 punktów
    @Americano przecież laleczka była tylko trzeba było ją lekko przypudrować
  37. 5 punktów
    Lord Lukasz

    [e36] Lord Lukasz - 4,4 V8 qp

    Kilka fotek z pierwszej imprezy w tym roku, BMW Weekend Bieszczady
  38. 5 punktów
    szubik1997

    [E36] by Szubik

    Pojeździliśmy wczoraj troche z Gamkiem, cabrio spasowane od razu inaczej wygląda, dwóch chłopaków nam porobiło fotki
  39. 5 punktów
    Cholo

    [E36] 323 Coupe Cholo

    3er w Kozienicach zaliczony TOP 10 imprezy złapany a na pożegnanie foto z NR. 2 zlotu 3erFest 2k19
  40. 5 punktów
    szubik1997

    [E36] by Szubik

    Odświeżę trochę temat. Cabrio już praktycznie gotowe na Germanfest, wróciło z detailingu gdzie przeszło jednoetapową korektę, pranie wnętrza, czyszczenie i konserwację skór, zabezpieczenie lakieru i felg, kupiłem parę gratów, m.in nowe listwy na tył z ASO, nową ori gałkę M, obszyłem mieszek zmiany biegów, zamontowałem rozpórkę kielichów, wymieniliśmy pokrywę dachu. Podłokietnik gryzie w oczy tymi przeszyciami , ale zrobię to po GF bo teraz już nie mam czasu. Nie wiem czy uda mi się jeszcze zamontować wloty powietrza na hamulce do zderzaka, bo jedna klamra jest nadłamana i nie wiem czy to będzie trzymać, tak załatwił mi ją lakiernik. Wczoraj byłem u Gamka który ogarnął mi spasy za co Wielkie Dzięki , na tył daliśmy dystanse 15mm , zostało jeszcze zrobić delikatne kąty i gra Pomagali wszyscy Tu na detailingu, na zdj wnętrza jeszcze stara gałka nie ori Ogarnianie spasów I krótka sesja w najlepszym garażu na ziemi Auto zaprószone , ale nie mogłem sobie odmówić Do zoba za 2 tygodnie
  41. 4 punkty
    ryyyan

    e34 by Krupek German Milf

    Ten zbiornik to powinien wrócić na swoje miejsce . Co to za praktyki wywalania zbiorniczka ?
  42. 4 punkty
    Samochód po GF wrócił na ogarnięcie do końca spraw mechanicznych, których nie zdążyłem zrobić przed GF Chotowa 2019 oraz ogarnięcie pewnych niedociągnięć w wyniku składania auta na szybkiego u lakiernika byle zdążyć na GF. Zaczynamy. Największą bolączką po pomalowaniu auta był niedziałający dach, tzn czasem mu się coś odwidziało i zadziałał ale ogólnie to był niesprawny. Nie chodziła też jak należy po poskładaniu szyba boczna przednia , nie wysuwała się płynnie i nie dało się jej zaadoptować i przyuczyć. Wymieniony został podnośnik szyby ale nic to nie pomogło, szukaliśmy błędu może po stronie poskręcania jej mocowania ale to nie to, szyba chodziła schodkowo nie potrafiła się nauczyć jej krańcowych momentów i to skutkowało blokadą składania i otwierania dachu, który przed malowaniem działał idealnie, a szyba również. W końcu namierzono problem, była to zalana kostka z wiązką która jest na łączeniu drzwi i karoseria. 5 pinów całkiem uwalonych. Nie mam pojęcia jak ale woda się tam dostała między czasie i narobiła dziadostwa. Została wymieniona część instalacji w tym miejscu i szyba uzdrowiała od razu, a co za tym idzie dach również. Działa wszystko jak należy do tego zaczeło działać przesuwanie szybkie fotela pasażera, które okazło się też przez tą wiązkę nie chodziło oraz podświetlanie progu. Podpieliśmy też 3 stop na tylnej klapie bo po malowaniu nie działał. Następne bolączki to świecąca sie jedna poduszka nie szło jej skasować błąd ciągle wracał, przed malowaniem było wszystko ok , poduszki sprawdzone też ok. W końcu Auto Moto Serwis gdzie naprawiam swoje auta namierzył, że czujnik uderzeniowy na belce przedniej został tak zamontowany że jeden kabel się przerwał i to było zródło problemu. Nie działały mi w ogóle spryskiwacze szyby i reflektorów, a jak wlewałem płyn to leciał on od razu na podłogę w garażu, okazało się że zbiornik płynu spryskiwaczy nie podpięty po malowaniu. Podpięto jak nalezy i wszystko działa. Został też wykasowany błąd czujników powietrza w kołach, ponieważ wersje USA mają to obowiązkowe dlatego trzeba było zrobić pewne obejście i już komputer się o to nie upomina i na zegarach w końcu nic się nie świeci i nie wkurza. Na zdjęciu widać przebieg w milach ale przy kodowaniu tak było to tymczasowo ustawione. Lakiernik źle policzył ilość spinek do progów i tego też nie zdążyli zamontować przed GF, dokupiłem wszystkie nowe i są uzupełnione. Kwestia osłony dolnej bo jak wiecie tą z M6 rozwaliłem nową po tygodniu i nie da się kompletnie z nią jeździć przy mojej glebie, ktora nie jest hardcorowa ale mimo wszystko z tą osłoną, która znajdowała się 5cm od asfaltu nie było szans na jazdę. Kupiłem nową seryjną zobaczcie jaka jest różnica w grubości seria vs M6. Jednak okazuje się że musze jeszcze dokupić sporo plastików żeby zamontować tą osłonę bo ja przed malowaniem kompletowałem cały przód pod M6 a teraz niestety trzeba dokupić 50% z serii żeby osłona była zamontowana solidnie. Kolejna sprawa to nikt mi nie powiedział że pancerz jednej z linek maski jest już sfatygowany i dobrze było by go wymienić, no i oczywiście po 2 tygodniach jedna linka od maski przestałą się otwierać. Wpadła nowa linka Zabrałem się również za wymianę lub kompletowanie brakujących, czy zniszczonych plastików w kabinie, których wczesniej nie zdążyłem lub nie wiedziałem że się poniszczą czy zginą Zagineły zaślepki maskujące przykręcanie boczków przednich, wpadły nowe. Brakowało też zaślepki awaryjnego zamykania dachu, kupiłem nową nie wiem tylko czemu BMW ma w ofercie jedynie czarne zobacze w innych cabrio może wszystkie tak mają. Osłona lewarka skrzyni biegów była zmordowana przez meksykańskie sygnety, kupiłem nową. Przyszły z Niemiec po 2 tygodniach oczekiwania nowe naklejki, w tym ta z VINem, wszystko już pod wersję Europa bo tylko takie da się zamówić, zresztą pozbywam się wszystkich akcentów USA i już mi został tylko licznik i dokupienie drugiego panela klimy EU bo pierwszy niestety dostałem niesprawny. Gwint poszedł tymczasowo o 1 cm w górę i regulacja ustawiona na SOFT, komfort jest świetny w porównaniu do ustawień HARD i przejeżdżam teraz przez progi zwalniające, a wybieram się na dniach w długą trasę. Ogólnie to wyszło składanie samochodu po malowaniu na szybkiego byle zdążyć na GF, gdybym miał wtedy te 2 tygodnie czasu więcej pewnie byłoby to zrobione od razu ale już wyprowadziliśmy i chce teraz trochę pojeździć i nacieszyć się tym kabrioletem.
  43. 4 punkty
  44. 4 punkty
    Odcinek pt. ZAGRAŁEM VABANK I POSTAWIŁEM WSZYSTKO NA JEDNA KARTĘ Nie ufaj bo zostaniesz z pomnikiem w garażu za kilkadziesiąt tysięcy zł !!! Przeniesiemy się do samego początku, czyli do dnia zakupu samochodu. Tuż przed samą Wigilią 2018 roku, KUJON który wykukał na jednej grupie FB "okazję od prywatnej osoby" pożyczył lawetę, którą prowadził pierwszy raz w życiu i na dzień dobry było to ponad 700km pojechał do Wrocławia kupować BMW 650i. Na miejscu zastałem stan jaki już Wam wielokrotnie pokazywałem na fotkach i tego nie będziemy rozwijać.Wiedziałem, że nie będzie kolorowo ale miałem tylko ogólnikowe informacje o uszkodzeniach auta i 3-4 zdjęcia wysłane na Messengerze od córki "właściciela" Pan po 50tce - Jarosław mieszka trochę w Kanadzie trochę w PL i ściąga sobie samochody... Właściciel żądał za ten samochód 28900 zł po wszystkich opłatach. Skoro mamy Wigilię to cena na miejscu została zbita symbolicznie do daty zakupu 24 grudnia, czyli 24 tyś zł. Pan pokazał mi dokumenty auta czyli dowód własności z USA, dokumenty celne z Bremenhaven po niemiecku brakowało wg niego tylko zapłaconej akcyzy i powiedział że zaraz po świętach Bożego Narodzenia zapłaci akcyzę, muszę mu tylko zostawić oryginały dokumentów które potrzebuje do opłacenia akcyzy i wszystko w komplecie odeśle mi razem z FV zakupu którą wystawi. Napisał mi też oświadczenie że przyjął ode mnie 24 tyś za ten samochód nr VIN itp nr dowodu osobistego itd. I w tym momencie przyznaję się szczerze popełniłem mój największy błąd ufając komuś na słowo. Niestety emocje wygrały nad rozsądkiem i mam nauczkę na całe życie o czym się przekonałem, a Wy za chwilę. Samochód zapakowaliśmy na lawetę, kopie dokumentów zabraliśmy i pojechaliśmy do Tarnowa. Wracaliśmy 350km prawie 8 h ponieważ był to wielki zjazd Polaków na święta i na A4 co chwile był jakiś karambol i korki. Po Sylwestrze zabrałem się za pierwsze prace nad autem, szukanie nowych części blacharskich dachu itp. Między czasie czekałem na oryginały dokumentów od Pana Jarosława i zapłaconą akcyzę. Po 3 tygodniach od zakupu kilku telefonach w końcu wróciły do mnie oryginały dokumentów i dostałem zapewnienie że "akcyza została złożona ale to tylko jeden urząd prowadzi w PL w Nowym Targu i tam się czeka miesiąc bo tyle mają samochodów". Nie miałem ciśnienia bo wiedziałem że auto dopiero skończę składać na wiosnę. Przyszła też faktura zakupu auta tylko za 1/3 ceny faktycznej... FV też była wystawiona przez firmę na osobę prywatną ale na inną niż gość od kogo kupowałem i płaciłem mu $. Naiwny KUJON stwierdził, że ten miesiąc jeszcze poczeka i między czasie ogarniał samochód od strony mechanicznej. W lutym samochód pojechał już do lakiernika. Miesiąc minął, a tam dalej nie było potwierdzenia zapłaty akcyzy bez czego nie zarejestruje samochodu. Jaruś bo już później określenie Pan było bezzasadne o czym się przekonacie, stwierdził że teraz w celnym w Nowym targu czeka się nawet 2 miesiące na akcyzę, że on jakieś auta z grudnia składał i dalej nie ma potwierdzenia. Tutaj już mi się zapaliła pomarańczowa lampka bo nie wierze, że ludzie sprowadzający auta z USA czekają 2 miesiące na dokumenty po tym jak auto już stoi w PL. Zacząłem intensywnie drążyć temat z Jarusiem i okazało się, że aby zapłacić akcyzę brakuje "jednego papierka z celnego w Niemczech" i żeby go otrzymać trzeba coś tam podpisać (dokument CMR) i wysłać do agencji celnej w Niemczech, która obsługiwała to auto i oni odeślą potwierdzenie niezbędne to wystąpienia o akcyzę. Tylko że to musi podpisać i odesłać jego "wspólnik" ten który wystawił mi fakturę zakupu, na kogo auto było sprowadzane. Prosił się tego wspólnika kilka razy on miał to wysłać ale coś się ociąga. Namierzyłem tą firmę z FV, właściciela i zacząłem do niego dzwonić dopytywać. To już był praktycznie marzec, zrobiona cała mechanika auta, kupiony i wsadzony gwint, zrobione całe wnętrze, i lakierniczo zaczęty samochód ogólnie już wpompowane trochę $$$. Właściciel firmy która wystawiła FV powiedział mi, że Jaruś oznajmił mu że 650i sprzedał "swojemu koledze na części" i ten samochód nie miał być nigdy zarejestrowany. Oni byli wspólnikami dawno temu ale teraz już się nie widzieli dwa miesiące i nie chce mieć z Jarusiem nic wspólnego bo to "oszust i krętacz". Oczywiście po tej rozmowie dzwonie zaraz do Jarusia, a Jaruś nie odbiera telefonu i tak chyba z tydzień mnie przetrzymał w dużych nerwach. Próbowałem z innych numerów tez nie odbierał. Czas leciał auto cały czas się robiło u lakiernika, kolejne części dokupywałem, hajs znikał w oczach. Nie bardzo mogłem zatrzymać prace u lakiernika bo wiedziałem że nie zdążę na sezon, a on wtedy przesunie mi auto na jesień. Stwierdziłem, że prawnie to właściciel firmy, która wystawiła FV ma obowiązek zapłaty akcyzy i to jego będę cisnąć. Na początku nawet wykazywał chęć współpracy i pomocy ale potem powiedział że pierdoli bo to auto Jarusia, gdzie jego firma byłą tylko figurantem i na nią sprowadził Jaruś BMW. Powiedział też że nie będzie za niego płacić akcyzy itp bo to są niemałe pieniądze a w ogóle to Jaruś wisi mu sporo $$$ i jeszcze jakieś dwa auta musi od niego odzyskać. Sytuacja zaczęła się robić mocno kiepska dla mnie. Szukałem różnych możliwych rozwiązań ale nie mogłem zatrzymać prac przy aucie, bo poskładanie go na jesień to byłbym 1,5 roku w plecy jeśli chodzi o jazdę i użytkowanie kabrioleta. Sam też nie byłem w stanie zapłacić tej akcyzy za nich bo po pierwsze nie miałem potwierdzenia celnego z Niemiec o które mógł wystąpić tylko właściciel który sprowadził auto i też tylko on może wystąpić w PL o zapłacenia akcyzy ja gdybym nawet za własny hajs miał to zrobić musiałbym fałszować dokumenty i podpisy w skarbówce, a tego wiadome nie zrobię. Postanowiłem, że napisze do obydwu "wspólników" SMS że zgłaszam oszustwo na Policję i do skarbówki że nie zapłacili akcyzy w terminie 14 dni od sprowadzenia a auto stoi w PL już ponad rok to im przypierdolą karę i jeszcze karne odsetki. Wtedy nagle obydwoje się w 5 min do mnie odezwali i zaczęli oddzwaniać, mimo że przez wcześniejsze 2 tygodnie żadne z nich nie odbierał ode mnie telefonu. Wydawało mi się że spoko obsrali się trochę załatwią ten celny w Niemczech i zapłacą akcyzę w PL. Okazało się że prawny właściciel firmy składa na Jarusia doniesienie oszustwa i przywłaszczenia kilku jego samochodów i może być nawet tak że Policja moje 650i może zatrzymać na poczet dochodzenia. Jaruś natomiast dzwoni niby obsrany, że on zapłaci akcyzę tylko niech właściciel firmy złoży ten podpis na dokumencie CMR z celnego z Niemiec oni odeślą potwierdzenie na maila i będzie można płacić akcyzę. To wszystko się przeciągało w czasie, znów nieodbieranie tel itp, a samochód miał za niedługo wchodzić do komory malowania. Koła zapłacone w Japonii i inne cuda, skarbonka pękała. Coś mnie natknęło i poszukałem tel do tej agencji celnej w Niemczech i stwierdziłem, że zadzwonię i zapytam co tam faktycznie potrzeba żeby wydali potwierdzenie. Okazało się po minusie rozmowy i podaniu nr VIN, że ten właściciel firmy odesłał podpisany dokument CMR do nich nikomu nic nie mówiąc i pani poprosiła o maila że już mi wysyła potwierdzenie. Za minute miałem na skrzynce dokumenty bez których nie było możliwości zapłaty akcyzy. To czego oni nie mogli załatwić w 3 miesiące ja ogarnąłem w 3 minuty. Tylko tak ja tego nie zapłacę bo nie podpisze PITa do skarbówki za tą firmę, a FV, firma tez nie ma zamiaru płacić kilku tyś za Jarusia i jego auto. Dzwonię do Jarusia mówię że mam potwierdzenie z celnego i niech mnie nie wkurw... tylko płaci dziś akcyzę. OK super pięknie niech pan mi te dokumenty wyśle na maila i ja jutro jadę płacić. I z tym jadę płacić zeszło mu 2 tygodnie, żeby w ogóle się za to zabrał, po moich prośbach i podchodach wyciągnąłem od Jarusia telefon do agencji pośredniczącej w załatwianiu zapłaty akcyzy we Wrocławiu gdzie Jaruś ogarnia swoje samochody. Koleś powiedział, że Jarusia jeszcze u niego nie było i że wniosek o akcyzę jeszcze nie złożony do skarbówki. I tak fuks że trafiłem na spoko kolesia z tej agencji i wykazywał wolę pomocy bo mógł mnie zwyczajnie olać i powiedzieć co go to obchodzi. Jaruś oczywiście przestał znów odbierać i czułem że chce przeciągnąć sprawę maksymalnie w czasie bo pewnie nie ma hajsu na zapłacenie albo po prostu gnida odwleka ile się da. Auto już wyjeżdżało od lakiernika, była połowa maja, a ja nie miałem dalej papierów żeby zarejestrować auto. Wpadłem na pomysł że napisze na Messengerze do tej jego córki co mi podsyłała zdjęcia przed zakupem i poinformuję ją że zgłaszam sprawę na policję że ojciec mnie oszukał i skarbówkę też zawiadomię. Kobieta przejęła się bardzo i powiedziała że już jedzie do ojca. Po tej akcji faktycznie Jaruś na drugi dzień pojechał do agencji i wystąpił o zapłatę akcyzy. Ja już czułem że na GF to pojadę chyba na lawecie, bo zanim fizycznie Jaruś wpłaci kasę, zanim skarbówka da potwierdzenie, a to trwa 2-3 dni, zanim zrobię przegląd auta, a muszę mieć najpierw czerwone tablice przy aucie z USA, a znów czerwone tablice dostaje się tylko po zapłaceniu akcyzy i tak powstaje błędne koło i nie zdążę. Finalnie na 4 dni przed GF koleś z tej agencji we Wrocławiu poinformował mnie, że jest potwierdzenie ze skarbówki zapłaty akcyzy. Szybka rejestracja na czerwone blachy, przegląd i potem rejestracja na zwykłe blachy. W końcu po kilku miesiącach gehenny odetchnąłem z ulgą bo niewiele brakowało, a miałbym w garażu piękny pomnik za kilkadziesiąt tyś bez prawa rejestracji. W wekeend przed GF pierwszy raz oficjalnie i legalnie wyjechałem tym samochodem, którym od momentu zakupu praktycznie nie jeździłem nic, tyle co po prywatnej posesji. Nie wiedziałem jeszcze co wyjdzie jak zacznę tym jeździć już regularnie. Na szczęście auto o własnych siłach przyjechało i wróciło z GF, wyszło parę pierdołek ale własnie się robią. Jeśli komuś udało się dobrnąć do końca tej historii to zrozumiał, że POSTAWIŁEM WSZYSTKO NA JEDNĄ KARTĘ ale uczulam i mocno odradzam wszystkim na przyszłość, NIGDY NIE KUPUJCIE SAMOCHODU BEŻ KOMPLETU DOKUMENTÓW, ani auta nieopłaconego. Nie zgadzajcie się na żadne dosyłanie papierów, robienie opłat po zakupie itp . Moja naiwność kosztowała mnie sporo nerwów, nikomu nie mówiłem o tym, wiedziała tylko moja rodzina. Skończyło się happy endem, renowacja jak i rejestracja auta ale mogła wyjść z tego jedna wielka porażka. Samochód obecnie jest już zarejestrowany, ubezpieczony, mam twardy dowód, kartę pojazdu itp.
  45. 4 punkty
    Z powodu awansu do PD fotka która bardzo mi się podoba.
  46. 4 punkty
    Marek dzięki za słowo uznania - tak w zeszłym roku dostało auto nagrodę lapka666 - temat średnio skomplikowany ale najważniejsza rzecz kiedyś BMW-Syndykat = Nisko Ciemno Szeroko teraz Syndykat = Ani Ciemni Ani Nisko Ani Szeroko aut na GF2k19 wg starej szkoły można było policzyć na palcach reszta to stylistyczna TopSeria z płaskim kołem . Pozmieniały się kierunki w tuningu mocno i dla tego jest to ostatni zlot do tego doszedł temat nagród-wyróżnień gdzie widać było wyraźnie że Old School nie jest mile widziany i w tym kierunku już nie idziemy . Było widać wyraźne podziały uczestników mimo ze z większością się napiłem pogadałem to obiektywnie patrząc niestety ale tak właśnie było grupki grupki i jeszcze raz grupki - i tak można by wymieniać. Tak więc pozdrawiam wszystkich z którymi pogadałem popiłem i potańczyłem
  47. 4 punkty
    Wilku_kbj

    [E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku

    Z zewnątrz projekt uważam za ogólnie ukończony we wnętrzu jeszcze kwestia zmiany foteli na recaro. Odświeżenie maski (bo tego już wymagała) i dodanie wlotów to była szybka misja przed GF mi się podoba efekt finalny, myślę że będzie tym bardziej pasować do wnętrza też w stylu sportowym
  48. 4 punkty
    Zaniedbałem strasznie temat e30, ale to nie znaczy, że się jej pozbyłem czy porzuciłem ten projekt. Kwadrat jest, ma się dobrze i w swoim niezbyt szybkim tempie zaczyna przypominać auto Niestety przy montażu zawieszenia powychodziły kwiatki typu lakiernik spier***ił temat i jest fuszerka. Miało być podwozie oczyszczone i zabezpieczone a jeba**utki nic nie oczyścił i zalepił całość baranem w tym wszystkie przewody, uchwyty, wieszaki itd. No ręce opadają. Teraz trzeba tego baranka zrywać i poprawiać, co jeszcze wydłuża całą robotę. Grunt, że w końcu skompletowaliśmy zawieszenie i robota rusza w dobrym kierunku. Ogólnie beemka jest już prawie cała oszklona (oczywiście na nowych uszczelkach i klinach), lada moment będą uzbrajane drzwi (zamki, elektryka szyb, klamki itd.) oraz gdy tylko ogarniemy podwozie, zostaną położone nowe sztywne przewody paliwowe oraz hydrauliczne i docelowo spięty zawias wraz z heblami. Co do samych hamulców to padło na sprawdzony zestaw - przód z 330i E46 oraz tył z 323ti E36. Tarcze to wysokonawęglane, nawiercane i nacinane ROTINGERY z klockami ceramicznymi ATE. Zaciski są po kompletnej renowacji i zostaną polakierowane w kolorze (B45) Estoril Blau Metallic na wzór nowych emek (bez emblematu na zacisku). Zdjęć niestety dużo nie mam - praca i remont domku letniskowego, skutecznie pochłaniają mi calutki czas, ale będę się starał regularniej aktualizować temat mojego COSMOSA Pzdr, B.
  49. 4 punkty
    Nie długo się widzimy warianty
  50. 4 punkty
    Przod w dół i będzie lalunia. Co myślicie stare wygi?
×
×
  • Utwórz nowe...