Ranking użytkowników
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2024.12.20 uwzględniając wszystkie miejsca
-
Siemano! Po sprzedaży e36 wracam z czymś nowym Niestety M3 które zakupiłem w projekt nie poszło ale jak skończę e30 to może coś się dłubnie. a więc, siedząc kiedyś w pracy, wpadło mi ogłoszenie e30. 2d szukałem jak to ja coś taniego, projekt do dokończenia, bądź uszkodzone. i takie się trafiło, jeszcze długo biłem się z myślami czy mi to potrzebne bo.. 600km w jedną stronę ale pojechałem. po obejrzeniu auto spełniało prawie wszystkie moje kryteria, aż za dobrze. uszkodzony motor, w miarę mało pracy blacharskich, autko ktoś już powoli szykował pod renowację, mianowicie wnętrze było zdemontowane. można było obejrzeć całą podłogę, która była mega zdrowa, zaś niestety wnęki tylnych nadkoli były słabe co mnie nie przeraziło, szybka negocjacja ceny, i na lawete. na pytania czemu szeroka a nie wąska.. taka się trafiła na drugi dzień dokładne mycie, auto prawie rok stało pod chmurą niestety. jak wspominałem dywan był zdemontowany i tak to się prezentowało pod maską tyle z rudej po wyczyszczeniu zacząłem dokładny przegląd auta, okazało się że nigdy nie było rozbite, każda zaślepka na swoim miejscu, osłony, tunele, nadkola wszystko w super stanie. kieszenie także w całości przystąpiłem do wyrzucenia motoru z niej ktoś próbował go ratować ale niestety olej zmieszany był z wodą jako że ja nie nr Vin nigdy nie zwracałem uwagi, ten motor od początku nie był brany pod uwagę komora silnika zaczęła świecić pustkami wszystkie zdemontowane elementy dokładnie myte i weryfikowane czy nadają sie do ponownego montażu jak widać u mnie w garażu nie ma nudy w międzyczasie pierwsze części były odświeżane mechanizm rozebrany, galwanizacja, lakier metalizacja odbłyśników pierwsza tura z malowania proszkowego oczywiście od razu padła decyzja nad konwersją zawiasu na 5 śrub podłoga już cała zdemontowana, stan.. super, mało diaksa i spawarki bak też w fajnym stanie jako że tylne wnęki nadkoli wymagały uwagi, trzeba było się tym zająć. kręgosłup też mam słaby więc postanowiłem uspawać obrotnicę, co potem się okazało strzałem w 10. mega wygodna robota po kilku dniach auto zawisło a obrotnice przerabiałem jeszcze 3 razy mogłem dokładnie obejrzeć podłogę niestety byłem pod wrażeniem jej fajnego stanu pierwsza tura ocynków odebrana troszkę zawieszenia jako że auto nie miało halogenów postanowiłem doposażyć o nie, tym bardziej że przy mt2 wyglądało by to słabo koleje rzeczy które zdecydowałem sie na malowanie natryskowe, do proszku nie bardzo chciałem to dawać dyferencjał, torsen... nigdy nie miałem, trafił się więc postanowiłem sprawdzić jak się zachowuję, nigdy nie miałem z nim styczności, postanowiłem na własnej skórze się przekonać smoluchy poskładane zacząłem także eksperymentować z aluminium co widać po pewnym projekcie widzianych na zlotach delikatnie wyszkiełkowane w małej kabinówce plus zabezpieczenie VHT i wygrzaniem powoli zaczęło się szykowanie części podwozia, ponieważ miałem problem z lakiernikami to prace blacharskie odstawiłem na czas kiedy skończę inne projekty wszystko dostawało nowe życie ori ładne osłony w tym aucie trafiły do galwanizacji do dnia dzisiejszego nie podjąłem ostatecznej decyzji jaki motor tu zawita. Pierwsza myśl padła na oklepane m54b30 i zapewno taki tu wyląduje w tym roku. chciałbym już zacząć się cieszyć zlotami, a na silnik z serii S na razie już mnie nie stać, co nie powiem jest cichym planem ew jeszcze mam dwa doły z e34 m50b25, może w końcu czas na jakiś projekt turbo, lecz idzie wiosna, z tym idą nowe wydatki i zostawię to na kolejny sezon. tak czy inaczej Getrag też odświeżony przyszła jesień, zacząłem zabierać się za blacharkę i kompletowania części do tego lewa wnęka poszła cała, odzyskana z ćwiartki, nie chciałem sztukować tego przy okazji tej naprawy, i obrotnicy chciałem w końcu dokończyć temat nauki cynowania który kiedyś rozpocząłem przy pracy nad autem kolegi fake m3 e46 początki trudne ale udało mi się opanować tę technikę ponieważ wnęka zaraziła poszycie, musiałem wstawić reperaturkę która także została odzyskana z ori ćwiartki lubię stawiać sobie nowe poprzeczki i uczyć nowych rzeczy, więc banan na twarzy z prawej strony było dużo mniej zabawy tylko do listwy było skażone i powoli zacząłem kompletować MT2 nadkola zrobione, z prac blacharskich prawie tyle, kwadraty zdrowe, progi dzwon. Mega fajnie, długo nie grzebałem. lecz tylne nadkola już ktoś robił, błotniki były malowane, tak słabo to wyglądało, na dachu lakier też nie domagał. postanowiłem że zerwę te elementy i za podkładuje, bo żadnego terminu na malowanie nie miałem a i zawsze to mniej dla lakiernika. no i obrotnica na każdym kroku była wygodna przy okazji wyszło że była delikatna przygoda w prawy tylny róg niestety z racji że schodziło się z tym, robiłem etapami. wszystko poszło w epoksyd z novola. Jako że przed malowaniem auto miało trafić na PDR, zacząłem zaznaczać wszystkie wgniotki. po tym zacząłem myć podłogę i sprawdzać czy mastyki się trzymają. nie chciałem ich zrywać, skoro się trzymają uznałem że nie ma tam rdzy, lepiej tego nie ruszać. wyskoczyły delikatne ogniska na łączeniach czy mocowaniach. Kosmetyka porównanie temat podłogi odpuściłem do wiosny, kiedy będzie ciepło a, nadal nie znalazłem lakiernika godnego pomalowania ładnie, ponieważ mój który malował mi estorila jak i moregruen, nie chciał się podejmować już kolejnego mojego wymagającego auta. Kolejnym etapem było zajęcie się przodem, fajnie odkręcać te elementy pierwszy raz. przedni pas miał naloty korozji od wewnątrz przydomowa piaskareczka i cheja mgiełka neutralizatora plus podkład zająłem się także dołami błotników z lewej i prawej strony jako że cynowanie już opanowałem nie mogło zabraknąć i tu następnie podkład i ostatni etap blacharski obejmował komorę silnika. Przedni pas na kilku łączeniach, mocowaniach czy zgrzewach posiadał oznaki rudej. Wszystko zostało wyczyszczone, kilka zgrzewów niestety musiałem rozwiercić aby dobrze pozbyć się rudej. czyszcząc to wszystko doszło pare miejsc od spodu wszystko zabezpieczone i została podstawa akumulatora, która została wypiaskowana i zabezpieczona Po tym dokończyłem matować komorę silnika dla lakiernika. potem długo jeszcze goniłem piasek po czyszczeniu podstawy Następnie postanowiłem uzupełnić braki mastyki, oraz przy okazji wygłuszyć trochę nadkola Postawiłem na Novol STP oraz przednie błotniki W końcu wpadały kolejne elementy pakietu MT2 i mogłem robić nawierty oraz przymiarki spinki które są dostępne poszły nowe z ASO po zakończeniu tego, zacząłem wyganiać ze wszystkich zakamarków wszelakiego brudu, więc sprężarka, odkurzacz i jazda. Całe wnętrze zostało zmatowane. Powoli, zjeżdzał pakiet mt2 który kupowałem w częściach, ceny 20k mnie przerażały, więc chciałem trochę to rozbić w czasie finalnie i tak wyszło taniej. Długo potem jeszcze szukałem lewej tylnej listwy listwy.. trochę już traciłem nadzieje ale ostatecznie przed świętami wpadła w De W końcu na wrzesień dorwałem termin lakiernika więc postanowiłem dokończyć malowanie wnętrza i podwozia. Podwozie także dostało kolor I w takim stanie autko czekało na PDR i Lakiernika Pod koniec sierpnia wyjechało na PDR I na następny dzień do lakiernika. Na szybko musiałem uspawać wózek ponieważ obrotnica nie była wygodna. Zanim auto trafiło do komory, w wolnym czasie zerwałem cały mt2 z lakieru, zawsze to mniej roboty dla lakiernika. Plan miałem także na wnętrze, jednym z nich były fotele Recaro E30 została zapodkładowana akrylem Pierwsza w lakier poszła komora silnika w połysk Można było cieszyć oko, lecz nie długo, lakiernik chyba za szybko chciał oddać auto i zrbił kilka baboli, a na srebrnym wszystko wyszło zaniedbanie pozostało czekać na poprawkę Nie wytrzymałem i przymierzyłem mtecha Wszystko powoli zacząłem znosić do jednego garażu gdzie będzie wszystko montowane co niestety w moim garażu szybko sie zakurzyło Miałem też problem z dostaniem przedniego zderzaka ale w końcu wpadł, zerwałem z niego kilkanaście warstw lakieru i poleciał do lakiernika wraz z całą budą na poprawki, tylne błotniki musiały być poprawione, w kilku miejscach miały ślady rys. Zanim e30 poleciało na poprawki przyszły mi ranty i bębny do rotorów BBS RS które udało mi się kupić jeszcze na święta w 2k23 roku. W e36 miałem na dużym rotorze, teraz trafiły się na małym. Czyli takie jak występowały w 16 calach. Ranty radinox mam wrażenie że jednak inaczej wyglądają przy konwersji z 16 na 17. Mam chęć rotor dać w złoto. Jutro auto wraca od lakiernika to będę mógł mierzyć wszystko. Na razie to tyle. Niedługo spadnie więcej15 punktów
-
14 punktów
-
E36 Cabrio - Wiking
DarkO i 11 innych przyznał reputację Dawid-Wiking za temat
Witam Postanowiłem że wstawię tutaj swoje e36 które jest ze mną od 2014 Maja.Bylo to zawsze moje marzenie posiadać cabrio lecz nie myślałem że aż tyle w niej zmienię. Te większe zmiany głównie zaczęły się dopiero w 2019 gdy byłem pierwszy raz na Germanfest Chotowa A więc z vinu ogólnie biedna była.Kupilem ja już po swapie z 318 na 328 wszystko zostało przełożone z rozbitej innej cabrio 328. Moje zmiany na dzień dzisiejszy to: Auto praktycznie ma nowy lakier poza drzwiami -Nowiutki z kartonu dach czerwony z Bmw udało się dostać w dobrych pieniadzach -Wnętrze nowo obszyte -Vadery elektryczne,pompowane,podgrzewane -Kierownica Multi wraz z sterowaniem radia i tempomatem -Radio Professional Rds -Harman Kardon -Wydech Eisenmann Ret Sport -Hamulce przód z M3 e36 -Spryskiwacze lamp -Cdbox w schowku -Cup Holder w schowku -Telefon pod podłokietnikiem -Zmiana dachu była z pół na full Automat -Rozporka Ac Schnitzer z carbonu -Pdc Tyl -Cambery tyl od Swagra -Zawieszenie gwintowane AP -Nakladki progowe M carbon -Nowe szerokie listwy M -nowe uszczelki -oświetlenie komory -nowe wygluszenie maski -podloga została zrobiona i zabezpieczona -Kolektor z m50b25 wyszło cos około 210 ps -Felgi Oz Hartge Typ C 8.5 10j -Lampy soczewki Bosch -Podświetlana galka -Klimatyzacja została dołożona -Duże Obc -Windschott z Paul Klee -Latarka -Nawigacja -Lusterka M3 -Central Lock USA -Siatka u pasazera Końca jeszcze niema kolejne fanty już leza Myśl jeszcze zmiana na s54 ale czas pokaże12 punktów -
No a więc, proszę państwa! nowy rok zaczynam od poważnych przygotowań na sezon. Zamówiłem ACS 3 19 9/10,5 4x3,5 radinox, u Bazej Garage. Koncowy układ z MG Motorsport wersji Race. Do kompletnej regeneracji trafią 4x zaciski w ocynk plus przewody w oplocie hamulcowe. Jest jeszcze w głowie coś co planuje kupić ale wstrzymam się z informacją. Myślę że na kwiecień auto będzie gotowe i wyposażone w nową galanterię gotowe na GF 😎 Oczywiście zdjęcie powyżej jest zdjęciem jedynie podglądowym.10 punktów
-
E36 Cabrio - Wiking
Liściu i 9 innych przyznał reputację Dawid-Wiking za temat
10 punktów -
10 punktów
-
SKANDAL, czyli P0RN E65 BMW e65 745i ACSchnitzer Individual
MAREK GERMAN i 8 innych przyznał reputację Mikael za temat
9 punktów -
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
[e36]qbak -- 328i feniks
Vitek_Słupsk i 8 innych przyznał reputację qbak za temat
Auto zimuje, diagnozuje bolączki i przeprowadzam drobne poprawki. Zregenerowana lampka - przygotowałem sobie wszystko jak trzeba, wymieniłem aku, skleiłem a potem mi @Michaś 523ipisze, że lipa będzie z baterią… przyznaje, że poszedłem na skróty, więc lampkę otworzyłem drugi raz i przygotowałem układ chroniący akumulator. W końcu dojrzałem do decyzji, żeby wywalić gniazdo usb/aux i wsadzić podświetlane usb c. Jestem z siebie całkiem dumny, bo retrofit ogarnąłem bez żadnego cięcia kabli - wszystko jak bozia przykazała Dawno temu kupiłem wiązkę i to była świetna decyzja - niewyczerpane źródło pinów Wymyśliłem, że aux/usb pojdzie w schowek. Miałem już tam otwór (ktos go kiedyś wyciął) więc tylko go poszerzyłem, ale… Nie pomyślałem, że będzie kolidować z nagrzewnicą. Tym samym szukam nowego schowka, z dwóch zrobie jeden idealny a wycięcie będzie na wprost - akurat przy szynie zbiorczej masy jest tam miejsce na gniazdo. Szukam caly czas multifunkcji 8 guzikowej, jak się trafi to oddam w carbon razem z rączką ręcznego. Jest też plan na gruby ruch przed sezonem, zobaczymy czy się uda9 punktów -
Witam serdecznie. Tak, wróciłem , tak nie miało być, plan był inny, ale życie toczy się własnym torem, a to, że u mnie głowy tor to auto handel i sprowadzanie aut z terenów Niemiec, to trafiłem na coś naprawdę ciekawego. Trafiłem na nią tak naprawdę już 3 lata temu jak wjechała na pewien plac, który często odwiedzam. Z odległości kilku metrów rzuciło mi się w oczy "Coś" co spowodowało wybuch śmiechu i zarazem rozpaczy, nie zastanawiając się wyjąłem telefon i nagrałem film pt. "Niemiecki SINDIKEJT". Auto obejrzałem z zewnątrz i chwyciwszy się za głowę zostawiłem mówiąc, "bardziej spierdolonej bmw e65 jeszcze nie widziałem" tzn. poszerzone na ostro błotniki, felgi 21 cali skręcana na dużo za dużych oponach, brak spasu, który skutecznie odstraszał (co się okazało na moją korzyść o czym opowiem w dalszej części wypracowania). Pierwsza cena zwalała z nóg, bo za tego paszteta zawołali 14 tyś euro. Auto tak stało i stało miesiące mijały i zupełnie przypadkowo wysłałem filmik do @KUJON , który wrzucił w roku 2024 ten filmik na TIKTOKA i to był początek zmian w mojej głowie. Z komentarzy dowiedziałem się, że felgi 21 na których stoi są warte sporo kasy i zapaliła mi się lampka żółta ostrzegawcza w głowie, że chyba czas podejść do niej po takim czasie i spróbować bez ciśnienia na typowym luzie kupić to auto, plusem było też to, że już długo stała i fakt, że z tego placu regularnie biorę samochody na sprzedaż, akcja była bardzo szybka był to 7 maj 7 rano , propozycja 6 tyś euro i biorę . skończyło się o 7.30, siódmego dnia miesiąca za kwotę 7 tyś euro wyrwałem Skandalicznie upokorzoną przez turecki tuning BMW E65 w pełnym oryginalnym pakiecie ACS w wersji individual z 2002 roku. SZOK , jak się potem zacząłem wgłębiać w temat okazało się, że to bmw to jest absolutny rarytas, początkowo zakup był typowo handlowy tzn. zdjąć felgi, sprzedać za dobrą kasę (klient był) auto odchamić i sprzedać z zyskiem, ale jak e65 zjechała do Polski i zacząłem się jej szczegółowo przyglądać szybko zrozumiałem, że zostaje u mnie. Auto absolutny bezwypadek, przebieg 121 tyś km , 745i w wersji Individual + pakiet zewnętrzny ACS, do tego wyposażenie w postaci Alcantary na suficie, lodówka, dociągi, pakiet audi + video ALPINE (dedykowane pod to bmw) podwójne szyby, masaże itp itd, kolejne zaskoczenie to gwint od K&W , także nie mogłem odpuścić tego tematu i tak oto tym przypadkiem w życiu wywołałem SKANDAL na scenie tuningowej w temacie budowy bardzo trudnego wozu jakim jest E65 przed lift. Dobra Lecimy z faktami : BMW E65 745i Individual pakiet ACS, przebieg 121000 km, rok 2002 Niemcy.8 punktów
-
[E46]M3 Convertible black by maciej1203
Kinga323i i 7 innych przyznał reputację maciej1203 za temat
Witam wszystkich , po dość długiej przerwie i błądzeniu🙃 podczas kolejnych zmian aut zwsze gdzieś z tyłu głowy pozostawał temat e46 M3 i po wielu poszukiwaniach dowiedziałem się że Hightech posiada taką sztukę która by mnie mogła zainteresować a że było to cabrio to jeszcze lepiej.Telefon do Fiska który dogadał szczegóły i jedziemy🙂.Gdy zajechaliśmy na miejsce od razu😁 wiedziałem ze bedzie moja. Przypłynęła do nas ze slonecznej californi w USA .Auto z czystą historią nigdy nie uszkodzone , jest to koncowka produkcji bo 2006r W aucie dużo rzeczy jest zrobionych , pozostało dopiescić parę szczegółów i doprowdzić auta do super stanu mechanicznego i wizualnego. Na pierwszy rzut idą panewki, oleje i filtry Narazie jestem na etapie wymiany środka na nowo obszyty i trwają rozmyślania nad tym jakie koło skręcić żeby zrobić z niej prawdziwego germana z krwi i kości 😃 Wskazówka: Marka BMW Model M3 Karoseria CABRIO WBSBR934XXXXXXX Seria E46 Układ kierowniczy LL Silnik S54 Numer silnika 61023792 Układ oczyszczania spalin Brak danych Skrzynia biegów MECH Numer skrzyni biegów 0041391BAK Numer seryjny Headunit Brak możliwości określenia Headunit. Napęd HECK Fabryczne oprogramowanie (i-Level) Data produkcji 15 maj 2006 Zakład produkcyjny Regensburg Data wydania 18 maj 2006 Dealer wydający pojazd Steve Thomas BMW, Camarillo, US Wersja krajowa USA Numer lakieru 668 Kod tapicerki N5SW Kod modelu BR93 Typ podstawowy BR93 Typ prowadzący BR93 Zainstalowane fabrycznie opcje wyposażenia: Pofabrycznie zamontowane opcje wyposażenia: 01CA Selekcja COP ważnych pojazdów 0210 Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy 0249 Wielofunkcyjność dla kierownicy 0354 Szyba przednia ziel. z klinem ziel. 0388 Dach składany czarny 0399 Dach skł. el.-mech., całk. automatyczny 0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie 0441 Pakiet dla palących 0459 Elektryczna regulacja foteli z pamięcią Szczegóły pojazdu Opcje wyposażenia 0473 Podłokietnik przedni 0481 Fotel sportowy 0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera 0508 Park Distance Control (PDC) 0520 Lampa przeciwmgłowa 0521 Czujnik deszczu 0534 Klimatyzacja automatyczna 0550 Komputer pokładowy 0639 Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN 0645 Radio v 0650 Napęd CD 0661 Radio BMW Business (C43) 0674 System HiFi Harman Kardon 0692 Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus 0710 M Kierownica skórzana 0737 Listwy wewnętrzne z aluminium, szczotk. 0785 Lampy kierunkowskazów białe 0792 Obr. BMW ze st. le. M 19" kuta 0793 Sekw. skrzynia biegów M Drivelogic 0818 Główny wyłącznik akumulatora 0845 Akustyczne ostrzeżenie o pasach 0853 Wersja językowa, angielski 0876 Częstotliwość radiowa 315 MHz 0925 Dummy-SALAPA 0992 Sterowanie mocowania tabl. rej. 09AA Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa Kilka zdjęć jeszcze z USA.8 punktów -
8 punktów
-
8 punktów
-
Bmw e36 Touring 328i by Dawid_328
Lelek i 6 innych przyznał reputację Dawid_328i za temat
7 punktów -
7 punktów
-
7 punktów
-
[E46]M3 Convertible black by maciej1203
V-MAX i 6 innych przyznał reputację maciej1203 za temat
7 punktów -
E36 Cabrio by Fabian
Lelek i 6 innych przyznał reputację fabian___e36 za temat
Witam wszystkich , przedstawiam moje e36 cabrio, rocznik 1996, polift z silnikiem m52b25, fabrycznie 318i. Samochód w moim posiadaniu prawie 5 lat. Cabrio przechodziło kompletną renowacje która trwała ponad 2 lata, pomalowana cała od nowa, nowo uszyte wnętrze oraz dach, zrobiona na wersję USA. Bogato wyposażone po vinie. Auto wyposażone jest m.in w m-pakiet, nagłośnienie Hi-Fi, klimatronik, tempomat, radio CD43, pakiet drewna oraz chromu, duże obc, elektryczny dach, zawieszenie gwintowane MTS Gold itd. Z ciekawszych rzeczy: Vadery polift elektryczne oraz pompowane, windschott Paul Klee, telefon w podłokietnik, licznik m3, lusterka hagus m3, listwy progowe m3, wydech Eisenmann, serducho multifunkcja itd. Koła to custom 3tlg BBS RZ 17" o szerokościach 9j przód oraz 10j tył. Z planowanych rzeczy pozostał swap po nowym roku na 2.8 ITB od zera + polakierowanie komory silnika. Pozdrawiam serdecznie7 punktów -
7 punktów
-
A więc tak Jak to u mnie nie może być dobrze. Miałem uszczelnic silnik.ale jak sie okazało jest trochę przytarty i padła decyzja o remoncie, ale ze znajomy miał taki sam silnik to postanowiłem go kupić i rozebrac wymienić panewki korbowodowe i główne no i wiadomo jeszcze w chuu i trochę innych rzeczy Udało mi się też dozbierać coś do doposażenia a między innymi Fotele kontury (być może pójdą do obszycia ale chciałbym tego uniknąć) Kompletne PDC 3 Strefę klimatyzacji (dekory już wysłałem do zrobienia na nowo i w takie jak mam teraz) Hydroklapa Kierownica Nowe vanosy zASO Na ten moment silnik jest całkowicie rozebrany I czekamy na części z aso7 punktów
-
Prace trwają na pierwszy rzut ratujemy budę a dokładnie tylne błotniki, do tego na przód wjechały oryginały w stanie top. Jak już wcześniej pisałem auto nigdy nie miało dzwona więc maska i zderzak przód był obity od kamyczków, poszło po schemacie czyli front całkowicie w nowy lakier plus tył błotniki i tył zderzak, do tego jeszcze progi i lusterka oraz dyfuzor i dokładka przód.6 punktów
-
[E46]M3 Convertible black by maciej1203
--=CZARNY=-- i 5 innych przyznał reputację maciej1203 za temat
6 punktów -
Witam po kolejnej dłuższej przerwie, buda od momentu polakierowania epoxydem została postawiona znowu na kołach i zjechała z podnośnika i została odstawiona na bok , czemu tak ? z racji tego ze robię taką konserwacje po raz pierwszy chce mieć pewność że nic nie wychodzi i wszystko dobrze się trzyma nazwał bym to takim "sezonowaniem " dla jednych to będzie głupota dla mnie np. nie. do tematu konserwacji wrócimy jak zrobi się cieplej. Przez ten okres udało ogarnąć się kilka rzeczy mianowicie. Uszykowanie drobnicy do lakierowania , oddałem znajomemu lakiernikowi żeby wszystkie pierdoły typu koszyki pdc ,listwy,miecz,lotka zaczął sobie spokojnie szykować do lakierowania. Lusterka z m5 trafiły do Ukiego z renowacji felg na chemiczne usuniecie lakieru i zabezpieczenie ich podkładem, po powrocie również trafiły do znajomego żeby zrobić jej w kolorze auta Udało się znaleźć w miarę możliwości proste listwy dookoła szyb ( Co było dużym wyzwaniem), uszczelki z listewek dolnych wyciągnięte i również trafiły do ukiego na czarny połysk, do tego od razu zawiozłem części od silnika również do lakierowania czyli : Pokrywy zaworów ( tak udało się w końcu znaleźć ładną z całymi gwintami ) , pokrywy rozrządu , miska olejowa duża . łapy silnika i inne drobiazgi , zdecydowałem się dlatego ze chce żeby cały czas silnik wyglądał świeżo a jaki kolwiek brud na nim można było spokojnie umyć bez obaw że aluminium zaraz zacznie śniedzieć i wyglądać nie estetyczne. Przeglądając znany portal społecznościowy moim oczom ukazały się zacisk z e39 m5 długo się nie zastanawiając od razu je kupiłem wymagały co prawda regeneracji ale właśnie się tym zająłem a teraz klika zdjęć.I Uwaga efekt finalny lusterek i Szybka przymiarka do auta Zaciski wymagały gruntowego piaskowania o co zadbałem teraz myślę nad kolorem i będziemy składać na gotowo Z Racji tego że moje tylne lampy pomimo dobrego wyglądu zewnętrznego miały małe pękniecie na kloszu które dostrzegałem i wyłamany jeden uchwyt do oprawki postanowiłem kupić następne w lepszym stanie i dać je do polerki i zabezpieczenia. EFEKT NCZEGO SOBIE Elementy silnika w miarę możliwości wyczyszczone i wywiezione do ukiego tak jak wcześniej wspominałem.tutaj spokojnie czekam na efekt finalny nie ma ciśnienia tym bardziej że ze znajomym który pomaga mi przy v8 , robmy inny silnik do auta którym jeździ się na co dzień a nie tylko tym oboje żyjemy ale spokojnie i na niego przyjdzie pora. jest zabezpieczony nic się z nim złego nie stanie. Od znajomego dostałem prezent dyfer w pięknym stanie. na ten moment to tyle, wiem że każdy liczy tutaj że auto już powinno jeździć a przynajmniej być w miarę złożone ale niestety tak nie jest małymi kroczkami do celu bez pośpiechu. W niedługim czasie zajmę się wnętrzem pojazdu jak wspominałem kilka miesięcy temu, podłoga zyska kolor i będzie można wygłuszyć i wjechać wiązka i dopieszczać szczegóły w postaci wiązki dokładania wyposażenia itp.6 punktów
-
[E46]M3 Convertible black by maciej1203
Kinga323i i 5 innych przyznał reputację maciej1203 za temat
6 punktów -
BMW M3 E46 ImolaRot2 U.S.A. Cabrio Dawid Definition
dyziux666x i 4 innych przyznał reputację dawid82 za temat
5 punktów -
[E46]M3 Convertible black by maciej1203
--=CZARNY=-- i 4 innych przyznał reputację maciej1203 za temat
5 punktów -
5 punktów
-
Do Coupe wpadł panel klimy w używce z USA, bo w obecnym przy wyciąganiu radia zaczepiłem o bezbarwny front i zrobił się biały 😐 Nowy niedostępny, więc poszła używka którą muszę doczyścić przed montażem. Różnica względem Europy to temperatura w F a nie Celsjuszach. Do tego doszło kilka zdjęć z września.. To tyle5 punktów
-
SKANDAL, czyli P0RN E65 BMW e65 745i ACSchnitzer Individual
MAREK GERMAN i 3 innych przyznał reputację dawid82 za temat
4 punkty -
[E46]M3 Convertible black by maciej1203
gamek2 i 3 innych przyznał reputację maciej1203 za temat
4 punkty -
4 punkty
-
Ostatni (chyba) element układanki - kompletna zmieniarka, na którą polowałem od dłuższego czasu. Najpierw był plan na samą półkę aby ukryć w niej moduł gsm od telefonu, no ale skoro jest w komplecie to jeszcze lepiej. A gsm może też się tam zmieści. Wpadnie też regulacja wzmacniacza, którą chyba ukryje w podłokietniku oraz wyłącznik glowny akumulatora.4 punkty
-
3 punkty
-
[E46]M3 Convertible black by maciej1203
V-MAX i 2 innych przyznał reputację Thepiekarz za temat
Wycieczka po auto była spoko powrót jeszcze lepszy A co do auta to stan elegancki, jest trochę pracy ale powoli do przodu nie wszystko od razu,a co do wnętrza to na żywo jest rozpierdziel, dekory oraz rozpórka widziane na żywo i jest konkret nic tylko montować.3 punkty -
[E46]M3 Convertible black by maciej1203
Lelek i 2 innych przyznał reputację maciej1203 za temat
3 punkty -
Trochę czasu minęło odkąd temat pojawił się na forum, dlatego postanowiłem go odświeżyć i podsumować ostatnie dwa lata prac. Samochód staram się odbudować z uwzględnieniem najdrobniejszych szczegółów oraz z zachowaniem zgodności z VIN. Podczas przywracania samochodu do stanu fabrycznego pracy było sporo, a frajdy jeszcze więcej. Zabawa ze schematami oraz rozkładanie i składanie e36 to czysta przyjemność. Zaczęło się od zakupu bazy - BMW E36 M52B28 w wersji individual, sport, chrom, Exclusive – z VIN: Na pierwszy ogień poszedł pełen serwis, czyli: - wyjęcie skrzyni oraz jej uszczelnienie, regeneracja dźwigni biegów, nowe sprzęgło, guma wału, rozrząd, wszystkie filtry oleje oraz płyny itp. Kolejne etapy prac były spontaniczne, aż do momentu gdy zapadła decyzja o tym, że e36 ma być zrobiona na TOP. Zacznijmy od podwozia – rozebrane, wyczyszczone, zabezpieczone SIKA 529AT oraz pomalowane bazą titansilber – plus wosk w profile zamknięte. Wszystkie elementy podwozia wypiaskowane i malowane proszkowo na czarno lub czerwono. Śrubki, podkładki i inne duperele odrdzewione lub wymienione na nowe plus ocynk galwaniczny. Wszystkie gumy, tuleje, gałki, przeguby itp. zostały oczywiście wymienione na nowe renomowanych firm, wiec po złożeniu podwozie ma stan fabryczny. Dodatkowo: – zawieszenie zmienione z Mpakowego na gwintowane H&R monotube 29936 (z modelu M3 cabrio więc wagowo praktycznie zgodne z 2.8). Tylne sprężyny zamienione na betony od Helmuta (średnia twardość), regulacja wysokości oraz nowe gumy podkładowe. - cambery przednie 3D od Odesa CNC, - tylne aluminiowe, regulowane Hard Race. - nowe miedziane przewody hamulcowe oraz komplet przewodów w oplocie Hell. - zaciski tył i przód od e46 330, wypiaskowane, ocynk galwaniczny, a na koniec zabezpieczone bezbarwnym. Oczywiście nowe tłoczki, gumy plus komplet tarcz i klocków hamulcowych Brembo Xtra. Ręczny przerobiony na okładzinach również Brembo. - dyfer zmieniony z 2.93 na nowy 3.15 ze szperą 25%. - układ wydechowy wypolerowany i błyszczy się jak nowy. Na ten moment katy zostają. Tłumik końcowy (jak się okazało po demontażu) został poddany modyfikacji – usunięta przepustnica, większe końcówki, a w środku przerobione rury wylotowe ala Eisenmann. Na ten moment nie ruszam bo dźwięk jest bardzo przyjemny. - na kielich wpadła odnowiona rozpórka Wiecherst oraz nakładki Motorsport. - mata wygłuszająca maski oraz podświetlenie komory silnika, - nadkola, osłony oraz inne uszkodzone elementy plastikowe zostały zregenerowane lub wymienione na nowe. Kolejny etap to wnętrze. W planach było doposażenie w kilka brakujących dodatków więc zgodnie ze schematami zostały dołożone bezpieczniki w komorze silnika oraz wyprowadzone odpowiednie okablowanie. - telefon w tunel plus kopyto, - PDC tył wraz z listwami, - kompletne spryskiwacze lamp, poliftowe, moduł SRA, sterowane jak w ori, - dołożone elektryczne fotele oraz pompowane lędźwie, a do tego wysuwane elektrycznie zagłówki. Elektryczne podudzia odpuściłem ze względu na brak czasu., - zmieniona kierownica na ori e36, kolorowa nitka i skóra od nowości, dołożona multifunkcja, która struje radiem, - wymienione przyciski, manetki oraz inne elementy wnętrza ze startą grafiką na nowe, - dołożona półka oraz zegary VDO z Audi coupe, - przycisk HiFi spięty z systemem audio, - audio: wzmacniacz JL Audio, kondensator oraz okablowanie Hollywood, głośniki JBL GTO 527 oraz 528, subwoofer (w schowku na narty) Basser + głośnik JL Audio 8w3v3-4, - w CD43 dorobione wyjścia RCA, - zmieniarka Dension + usb w schowku, - ładowarka USB ukryta w popielniczce, - biała latarka, - CD BOX w schowku, - czerwone pasy MOTORSPORT, - nakładki progowe M3, - nakładki na pedały Schnitzer, - dołożone anty kapotaże, - dekory drewniane zrobione na nowo w ori kolorze birkeblau, popielniczki podświetlane, - nowe chromy wokół przycisków, - skóra wnętrza odnowiona i pomalowana w kolor z VINu - Tintenblau, - nowa podsufitka, - zregenerowane boczki drzwi, - licznik: podświetlane M, czerwone wskazówki, chrom, - dołożony przycisk ryglowania drzwi (USA), - podświetlana gałka biegów M Zewnętrza część prac: - lampy przednie ZKW oraz halogeny kompletnie odnowione, szkła wypolerowane plus nowe części, - koła 3tlg: ACS typ2 16” które poszły na rotor, bębny 18” z RH zw3, ranty 9” i 9,5”, opony Hankook oraz Nexten, - ciemne kierunkowskazy przednie oraz boczne, - nowa dokładka przedniego zderzaka, - w zderzaku zamiast kratki listwy, - klamki BMW MOTORSPORT, - nowe podszybie oraz tzw. trójkąty, - windshot, - wyciągnięte wszystkie wgniotki z karoserii, - wszelkie, nawet najdrobniejsze ogniska korozji usunięte oraz zabezpieczone (podwójny podkład), - nowy lakier Titansilber (General), - podczas montażu zastosowano wszystkie oryginalne kołki, śrubki, zaślepki itp.- zgodnie ze schematami. Brakujące lub uszkodzone elementy zostały uzupełnione z ASO. No i tyle, albo aż tyle. Teraz jestem w trakcie składania i chodzi mi po głowie nowy dach ale zobaczymy na wiosnę. Zdjęcia wrzucę jak już będzie wszystko dopięte na ostatni guzik. Co do dalszych planów… pomysły w głowie zawsze są, ale to już zależy od czasu. Wszelkie uwagi lub sugestie mile widziane, aczkolwiek myślę, że już w następnym roku zaliczę GF i będzie okazja pogadać na żywo.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
[E38]740IL by Gamek
Kinga323i oraz jeden pozostały przyznał reputację gamek2 za temat
Witam was z nowym projektem który przypadkowo nabyłem kilka dni temu! Tak się składa że wróciłem do e38 po prawie 8 latach rozłąki Ktoś skontaktował się ze mną że ma e38 w longu na sprzedaż i chciałby aby trafiła do mojego garażu bo zrobię z nią to co on by chciał ale ze sytuacja zmusiła do sprzedania to do tego nie dojdzie. Tak więc organizujemy lawete i jedziemy zobaczyć Auto całe po za maską w orginale! Wbardzo dobrym stanie blacharskim jak na e38 Na jednych drzwiach z dołu jest delikatny nalot ale co do reszty zobaczymy jak zdemontuje listwy Pewnie polakieruje też maskę i błotniki przednie ze względu na odpryski Co do wyposażenia jest to wersja bieda. Zdecydowałem się na zakup ze względu na stan ponieważ tak jak wspomniałem jest bardzo dobry Na początek silnik wyjedzie z budy do całkowitego uszczelnienia a potem.zajme się lakierem Jakiś plan jest na nią2 punkty -
[F22] 225d by mint_f22
Espinoza oraz jeden pozostały przyznał reputację BartoszzG za temat
ta 18" miała by szanse się obronić na szerokim semislicku, germana to na tym nie zrobisz.2 punkty -
[E46]M3 Convertible black by maciej1203
Fisiek oraz jeden pozostały przyznał reputację MAREK GERMAN za temat
Kolejne M3 i tj piękne , czekam na rozwój bo wiem że będzie grubo Pozdro2 punkty -
[E36] cabrio 318ia-> 328i
Lelek oraz jeden pozostały przyznał reputację eryk bmw za temat
Przedstawiam moje e36, zacznę od początku kupiłem ja czarna z 1.8 z automatem, po kupnie odrazu została rozebrana do gołej śrubki, wymalowana na nowo w kolorze nie z palety bmw wyspawana zabezpieczona srodek jeszcze jak narazie zwykle fotele, ale na nowo obszyte. Z zewnątrz wlecial mpak, gwint, cambery przod tyl. Felgi to wrd adamas 9 i 10j w 18 calach 3tlg.2 punkty -
[E63] M6 by Mikael
Lelek oraz jeden pozostały przyznał reputację Mikael za temat
2 punkty -
[e34] Alpina B10 BiTurbo Mikael
dawid82 oraz jeden pozostały przyznał reputację Mikael za temat
Po trzech latach czas odświeżyć tego „kotleta” 😀 Po próbach sprzedaży i max propozycji 80k€ zdecydowałem że BiTurbo zostanie ze mną na dłużej, mechanicznie jest igła, poprawić sufit i można jeździć tym pancernym autem na codzień bo to co teraz wyjeżdża na drogi to jest jakaś porażka więc nie będę trzymał pod kocem tylko nabijał kilometry w Alpince. Jako że wraca a mi brakuje tego Syndykatowego sznyta będę chciał wprowadzić kilka zmian po pierwsze zmienić wydech, mój ma już 30lat i zaczyna go pobierać więc wybór padł na Supersprinta środkowy i końcowy po drugie to należy Jej się gwintowane zawieszenie, tu muszę poczytać forum i znaleźć złoty środek, coś dobrego do E34, może ktoś poleci i tylko opcja z Tuv wchodzi w grę. po trzecie to 3TLG bo czym był by German-Style bez trzyczęściowego koła, nie wiem czy to będzie custom np z 2tlg jakie miałem na B12 bo wtedy wychodzi 19”(ma ktoś 19 na e34?) czy pójdę w nowe koła 3tlg w 18” o wzorze podobnym do Alpiny np HRE 309 lub inny topowy producent z podobnym stylem. także biorę się do roboty, zima to najlepszy okres na takie zabawy 😊🤞💪2 punkty -
[e46] Marek compakt 325Ti
Kinga323i oraz jeden pozostały przyznał reputację MAREK GERMAN za temat
Tunel założony dla mnie jest tak jak chciałem Oczywiście musiałem poprawić elektrykę z racji dołożenia wcześniej już dodatkowych gniazd i braku Ori wtyczki ze strony auta , wcześniej elektryk mi zrobił na stałe to połączenie , teraz już mogę wpinać i wypinać Mam też drugi tunel identyczny i ten też będzie obszyty ale tym razem w czarną skórę tak samo jak ten , będę miał jak mi ten znudzi Albo grubo albo w całe hehe Pozdro2 punkty -
[E38]740IL by Gamek
Kinga323i oraz jeden pozostały przyznał reputację gamek2 za temat
2 punkty -
[E36] Avus coupe - Remek
Lelek oraz jeden pozostały przyznał reputację Remek za temat
2 punkty