Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 2018.11.12 we wszystkich miejscach

  1. 7 punktów
    gamek2

    [e28] 528e by gamek

    A wiec tak sezon i po sezonie więc coś zaczeło sie dziać Auto rozebrane a ja zaczne sie bawić z wygłuszeniem całego auta Co jest dlamnie mega to to że podłoga jest jak w nowym aucie Tapicerka bedzie robiona kompleksowo czyli wszystko od dywanu po podsufitke i kazdy elemnt zostanie obszyty na nowo czyli kompleksowa odbudowa Z braku czasu nie zmieniłem jeszcze nowego frontu A żeby e36 nie czuło sie samotnie wpadło nowe wozidło
  2. 6 punktów
    saki86

    [e24] saki86 - M6

    Widzę Dawid, że fotki wyciekły już do internetów wiec szybciutko wrzucam pierwsze przymiarki nowych customów BBS. Rozmiar 17'' (szerokości przód 8,5'' rant 3'', tył 10'' rant 3,5'') Ja się zakochałem Pozostaje jeszcze kwestia jaki rozmiar opon na nie założyć ale to będę ogarniał pózniej.
  3. 6 punktów
    Kolejny element układanki. Dziś mały bonus dla czarnej Nowe wałki Schrick 272 i 256 stopni
  4. 5 punktów
    gamek2

    [e28] 528e by gamek

    Powoli wziąłem sie za wygłuszanie ale brakło mi mat na drzwi i bagażnik i jak tylko dojadą wezme sie za to dalej poźniej na to przyjdzie pianka tłumiąca. Myślałem nad filcem ale doradzono mi własnie pianke Jutro w miedzy czasie zabiore sie za kable
  5. 4 punkty
    Bartas

    Lukasz ///3 e92 m3 Individual

    wow, naprawdę musiała być oszczędzana, że panewki wytrzymały taki przebieg. Grunt, że teraz jest w dobrych rękach W maju rezerwuję rundę z Tobą Łukasz, bo mam cichy zamiar sprawić sobie sedana z tym motorem
  6. 4 punkty
    Nie SWAP, po prostu kupiłem do "kolekcji" 1M postaram się ją wrzucić do nowego tematu gdy będzie na to gotowa, by tu nie spamować. Jeśli chodzi o hamulce to jest w całości M3 E9X, ciężko mi na tą chwile powiedzieć czy słabe...
  7. 4 punkty
    Ostatnie foty na 2018 kończący ten zacny pierwszy sezon dla tego auta, 344i zrobiła 5000km po Polsce, zdobyła kilka wyróżnień na czołowych zlotach w Polsce. Zima 2018 zapowiada się zacnie czekają mnie modyfikacje: 1.Hamulce przód - zbudowane co na tarczy 350mm z 4 tłokami + oplot + sportowy płyn Borygo C500 NC + Vtii 2.Komora silnika, silnik - silnik zejdzie ok 1cm na dół da to możliwość montażu wygłuszenia na masce (to z dedykacją dla hejterów, którzy nie rozumieją, że auto jest w budowie), usuniemy wiskozę, dołożymy klimatyzacje (nie idzie ujebać w latem w środku bez klimy), trzeba też poprawić elektrykę silnika tzn. wiązka jest od automatycznej skrzyni biegów z e39, przez co prawdopodobnie wpada czasami w tryb awaryjny przy odcięciu lub upalaniu co musi zostać usunięte, dołożymy chłodnice oleju, podpięte zostaną też wskaźniki VDO, rozważam też sportowe wałki ( tu bym poprosił o opinie czy warto i skąd najlepiej zamówić ), na koniec nowa mapa paliwa. 3. Układ wydechowy - czas podejść do tego profesjonalnie więc auto trafi do MG Motors na kompletny układy wydechowy składający się ze sportowych katalizatortów + X-pipe + końcowy z klapami na pilota (tak miałem w m5 i mam nadzieje, że dźwięk będzie zbliżony, bo tam było totalne porno). 4. Zawieszenie - Nowy gwint BC Racing z regulacją twardości. 5. Felgi - zmiana rantów na radinox 6. Kosmetyka - czas zakupić zestaw do Detailingu, bo jak wyciągam Plaka na zlotach to zaraz mi go ktoś po***erdala Trochę się nazbierało
  8. 4 punkty
    gamek2

    [e28] 528e by gamek

    Jestem w szoku ! Tak wygląda podłoga w 33 letnim aucie po jej oczyszczeniu ;)
  9. 4 punkty
    saki86

    [e24] saki86 - M6

    Po długiej nie obecności odświeżam trochę temat mojego projektu. Niestety z braku czasu nie dodawałem postępów na bieżąco wiec robie to teraz trochę skumulowane Generalnie auto mechanicznie jest juz przygotowane do jazdy, hamulce odnowione i założone, nowe kable, świece itp. (jak pisałem też wyżej ) świeży olej w silniku + wymieniony wadliwy wtrysk, nowa pompa paliwa - także motorek już pięknie pracuje. A teraz wrzucam trochę fotek z tego co udało się sfotografować. Dyfer jak widać zapocony, zardzewiały został wyczyszczony, wymieniony uszczelniacz, pomalowany, zalany świeżutkim olejem i aktualnie prezentuje się tak. Podwozie przeszło porządne mycie i zostało częściowo zabezpieczone antykorozyjnie. Tak wyglada to póki co po złożeniu. Czeka mnie jeszcze czyszczenie elementów zawieszenia, drążków, przewodów itp. ponieważ jest na nich warstwa zabezpieczenia położona przez chyba nadgorliwego poprzedniego właściciela Teraz wnętrze (fotele + boczki) przeszły kompletną renowację czyli powrót do fabrycznego koloru. Skóra jest nadal oryginalna ale została poddana nałożeniu nowych powłok wraz z oryginalnym kolorem czyli antracyt w profesjonalnej firmie zajmującej się głównie renowacją skór naturalnych. Trochę bałem się tego procesu jak to wyjdzie na tej specyficznej skórze Buffalo (anilina która chłonie wszystko czyli wilgoć, brud itp poza tym jak widać odporności na UV to ona chyba w ogóle nie miała) ale ku mojemu zaskoczeniu fotele bardzo dobrze przyjęły nową chemię i wyglądają teraz jak NOWE ! Tutaj porównanie tylnych foteli przed i po. ( na prawym fotelu u góry widać fabryczny kolor skóry ) Komplet czeka na założenie ale to dopiero na wiosnę jak polakieruję auto. W późniejszym czasie podrzucę też fotki deski rozdzielczej która również przeszła kompletną renowację i wygląda teraz jak nowa. Niestety nie zrobiłem jeszcze zdjęć. Teraz następny smaczek. W końcu po długim oczekiwaniu do mojej szósteczki założone zostało kompletne zawieszenie gwintowane Bc racing. Nie jestem znawcą tematu zawieszeń ale jestem z tego produktu mega zadowolony, zakres regulacji jest ogromny, jakość materiału też chyba jest godna polecenia. Niestety nie ma zbyt dużego wyboru gwintów do e24 ale brałem pod uwagę też Mts i dobrze że się z tego pomysłu wyleczyłem bo różnica jakości według mnie to przepaść. To na dzisiaj tyle. Niedługo kolejna edycja tematu.
  10. 3 punkty
    gamek2

    [e28] 528e by gamek

    Jak już mówisz o gwincie to prosze :)
  11. 3 punkty
    Chyba to co najbardziej nie dawało mi spokoju jest juz za mna, czyli panewki które nigdzie w histori serwisowej bmw nie były niby wymieniane. przy okzaji wymiana poduszek silnika, rewizja maglownicy, zestaw serwioswy panewek bez lipy kazda srubka itd dziekuje za super rabaty od Konesera ! Pykne 1000/200km aby wszystko dobrze siało + kolejna wymiana oleju, i mozna bedzie krecic na obroty bez obaw. Kolejna akcja juz nie bawem swiece, reszta filtrów z serwisem skrzyni juz poczekam raczej do wiosny. Czas kompletować pierdoły gwint padło na zestaw ST XTA pod jest to w sumie KW w innym opakowaniu tylko to ST ma mozliwosc regulacji twardości czego KW V1 nie ma dlatego taki wybór gwintu, wydech zostaje seria tylko koncowy bedzie Eisenmann w wersji RACE no i kola napewno 20'' 3tlg a co dokładnie jeszcze sam nie wiem mam na to cała zime Emku dostanie konkretny detaling lakieru, ten kolor robi mega robote Zdjecia ponizej wału panewek samochodu który ma przejechane ok 220tys km szkoda ze wszystkie inne z przebiegiem mniejszym o min 80tys km były w połowie gorszej kondycji pod każdym względem niz ta
  12. 3 punkty
    Zbudowałem ją do zabawy więc się bawie. Pozdro
  13. 3 punkty
    szubik1997

    [e46]Bocian 328i

    Trochę dziwny temat jest z Tobą chłopie. Nie jestem przekonany zbytnio co do tych czterech końcówek. Czasem w tym temacie idzie wszystko w dobrym kierunku i nagle coś odpindolisz, za chwilę znowu wracasz na dobrą drogę, a za chwilę znowu jakiś pomysł Ci strzeli do głowy jak z tymi ramkami na halogeny. Powodzenia, pozdrawiam
  14. 3 punkty
  15. 2 punkty
    Utaś_e36

    [E36] Utaś_e36 - Cabrio_325

    W sumie to nie wiele. Nowy lakier felgi 1tlg i tyle U mnie nie znajdziecie ori navi, vaderów czy innych rarytasów, ba nawet climatronica nie bedzie tylko manual no bedzie taka bida editon, ale tak jak 10 lat temu, czyli ciemno nisko i szeroko. Jedyne co się zmieni to koło na nie oklepane 3tlg w 18 calach
  16. 2 punkty
    Bocian

    [e46]Bocian 328i

    Ja daje tylko tam do zrobienia,obszycia na nowo i delikatnego pogrubienia wszystko w oryginale żadnego ścinania dołu czy coś
  17. 2 punkty
    Sztos jest to auto ;) a w przyszłym sezonie bedzie ogień
  18. 2 punkty
    lapka666

    [e24] saki86 - M6

    Chyba nie ma nic piękniejszego niż 6er na rs... Szczęka do ziemi!!!
  19. 2 punkty
    Witam wszystkich, Na forum jestem już od dawna ale raczej byłem jego czytelnikiem niż czynnym użytkownikiem. Zawsze mnie fascynowało podejście członków forum do aut i ich modyfikacji. Idąc za ich przykładem, zacząłem nieśmiało działać na własnym aucie, które było moim pierwszym i darzyłem je dużym sentymentem. Był to poczciwy sedan 318i mauritiusblau, kupiony od starszego Pana, z szarymi zderzakami i bez wyposażenia. Najstarsze jego zdjęcie jakie posiadam: Potem były godziny przesiedziane na forum i portalach aukcyjnych, aby wykrzesać z tego auta jak najwięcej dysponując niewielkim budżetem Udało się zakończyć po 6 latach na takim etapie: Może dużo brakowało do ideału ale ja byłem mega dumny, że udało mi się tyle zrobić w tym aucie. Jednak z czasem zaczęło brakować mocy, jak i kusiło mnie by podejść do tematu tuningu bardziej kompleksowo, właśnie tak jak użytkownicy tego forum. Było bicie się z myślami, czy inwestować i robić od podstaw obecne auto czy skupić się na szukaniu innej bazy. Przez ten czas zdarzyło się oglądać kilka "perełek" z ogłoszeń, których stan znacząco odbiegał od opisu z ogłoszenia. Aż w końcu, tu na Syndykacie, pojawiła się ciekawa oferta i to o dziwo 30km od mojego miejsca zamieszkania 328 coupe, individual w mpaku, z Vaderami w środku, nie mogłem tego przegapić Tu muszę podziękować mojemu koledze Mateuszowi, który usilnie namawiał mnie do kupna tego auta i do tej pory wypomina mi, że to wszystko dzięki niemu A więc, w ten sposób, w czerwcu 2017 zagościła w moim garażu. Kilka zdjęć po kupnie i rozkodowany vin: Kod typu BG21 Typ 328I (EUR) Typoszereg E E36 (2) Seria 3 Rodzaj konstrukcji COUPE Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik M52 Pojemność skokowa 2.80 Moc 142 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor SONDERLACKIERUNG (490) Tapicerka LEDER STANDARD/BLAUVIOLETT (P7MA) Data prod. 1995-06-09 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S214A AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T) S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER Poduszka powietrzna pasażera S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S277A LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE STYLING Obr. BMW, st. le. BMW podw. spr. S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz. S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu P337A M SPORTS PACKAGE M Pakiet sportowy S354A GREEN STRIPE WINDSCREEN Szyba przednia ziel. z klinem ziel. S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S438A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Fotel sportowy S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulacja zasięgu świateł S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Automatyczna klimatyzacja S554A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem S570A STRONGER ELECTRICITY SUPPLY Silniejsze zasilanie prądem S669A RADIO BMW BUSINESS RDS Radio BMW Business RDS S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi S704A M SPORT SUSPENSION M Podwozie sportowe L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria S806A 3RD STOP LIGHT Trzecie światło hamowania S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn. Składanie Indywidualne dane pojazdu Tekst ---- Processing Individual Sign "BMW individual" 0490 Color Sonderlackierung "samoablau-metallic", wie Schl.Nr. 295 in Verbindung mit M Sportpaket, wie Schl.Nr. 337. (Stoßfänger vorne und hinten, Frontgitter, Schweller, Spiegel, Griffleiste-Heckklappe in Wagenfarbe Jak widać auto miało kiedyś skrzynię automatyczną, teraz jest pełnoprawny manual. Może starsi użytkownicy pamiętają ten samochód z Germanfestów, kiedy to był w posiadaniu uzytkownika slavio. Od tego czasu miał jeszcze dwóch właścicieli. Auto dosyć doinwestowane, przy okazji odświeżania lakieru wpadły nowe listwy boczne z aso, wszystkie uszczelki zewnętrzne, nadkola przednie i osłony zderzaka także aso. We wnętrzu oryginalne fotele ustąpiły elektrycznie regulowanym vaderom. Seryjne hamulce zostały zastąpione zestawem z e46 330i. Wydech pochodzi z Alpiny B3, ładnie brzmi w b28. Wpadł też kolektor ssący z m50b25 i wkładka k&n. W aucie zamontowany jest też świeży gwint MTS z amortyzatorami Bilstein z tyłu. Plan od początku jest jeden: utrzymać auto w jak najlepszym stanie, przy użyciu jak najlepszych części i tylko przemyślane modyfikacje idące z duchem forum. I tak się zaczęło, od wymian części, które tego wymagały i psuły ogólny odbiór samochodu. Nie zabrakło także miejsca na małe modyfikacje m.in. podświetlana gałka zmiany biegów Pod maską też kilka poprawek, założyłem osłonę komputera bo jej nie było. Wszyscy wiemy jak trudno dostać ją w dobrym stanie, ta idealna nie jest ale jak trafię gdzieś lepszą to się zmieni. Słupek plusowy jest połamany ale mam już drugi na podmiankę. Kupiłem na forum wiązkę cewek, moja była w tragicznym stanie. A tu już nowa Dodatkowo nie działał termometr temperatury zewnętrznej, okazało się że przerwany był przewód tuż przy kostce. Jest to już ogarnięte. Zamieniłem też stronami tylne tarcze hamulcowe bo ktoś pomylił przy montażu. We wnętrzu radio Alpine ustąpiło miejsca oryginalnemu odpowiednikowi czyli popularnemu CD43. Dodatkowo mała paczka z ASO, czujnik poziomu płynu chłodniczego i oring do niego, a także klucz do dekli bbs. Śmieszne są ceny tego ostatniego, na allegro ok. 70zł, czasami i więcej, w ASO całe 38zł chyba. Udało mi się też zdobyć takie radio: Ale które zostanie finalnie jeszcze się okaże,na pewno muszę się zaopatrzyć w zmieniarkę cyfrową. Mam też złącze AUX/USB z e60, które zamontuje wtedy w tunel środkowy. Zmieniłem też głośniki tył z marnych 100mm na Focal Access 690 Cały czas staram się pracować nad poprawą szczegółów. Odstający schowek zmieniłem na mniej odstający Prawy halogen musiał dostać kamieniem Całe szczęście kiedyś przypadkowo kupiłem nówkę ZKW za grosze. Teraz się przydał Znajdę jeszcze lewy nowy do kompletu żeby się nie różniły wizualnie. Nadeszła pora na wymianę oleju, postawiłem na Millersa 5w50 i filtr Bosch. Miałem też problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Szybka diagnoza i długo nie trzeba było szukać winnego... Czujnik położenia wału wpadł VDO czyli oryginał bez znaczka BMW. Teraz jedna z najważniejszych modyfikacji. Poprzednie felgi BBS RT zostały sprzedane, w ich miejsce wpadły mało oklepane Gotti G1001 17 cali w szerokościach 8j przód z oponą 205/40 Bridgestone Potenza RE050A i 9j tył z oponą 215/40 Kumho Ecsta Le Sport. Tak wyglądały po zakupie Tak przygotowane do renowacji A tak finalnie prezentują się na aucie Tak auto wygląda na obecną chwilę. Mam sporo gratów do niej, które udało się skompletować i cały czas dochodzą nowe. Mam nadzieję, że uda się je wszystkie zamontować przez zimę. Są to m.in. pdc na tył, elektryczne szyby tył, czarny dywan bo ten gryzie się kolorystycznie, tempomat wraz z multifunkcją do kierownicy, nowe dywaniki Petex Comet, oraz wymiana wszystkiego co stare, brzydkie i zużyte. Powoli zaczynam kompletować graty do remontu zawieszenia przód. Wpadną wszystkie nowe sworznie, drążki i końcówki, gumy i łączniki stabilizatora a taką wisieńką na torcie będzie gwint KW V1, który od dwóch lat kurzy się w garażu, czeka na regenerację i zastapi MTS-a. Jak widać, fotograf ze mnie żaden, planuje ustawić się z kimś na sesję ale jak to zwykle bywa krucho z czasem. Strasznie się rozpisałem, dziękuje jeżeli ktoś wytrwał do końca tego opowiadania. Obiecuję, że będe na bieżąco wrzucał aktualizacje z prac nad coupe. Mam nadzieję, że zobaczymy się na przyszłym Germanfeście ale to już osobiście i postaram się, żeby moje auto godnie reprezentowało poziom BMW-Syndykat. Czekam na Wasze opinie, podpowiedzi i komentarze. Pozdrawiam.
  20. 2 punkty
    marcin607

    [e28] 528e by gamek

    O żesz ty w mordę!!!!!!!! Teraz to juz nie ma opcji musisz mnie adoptować
  21. 2 punkty
    Sifacil

    [E82] 1er Coupe by Wisnia135i

    Wyczuwam oczojebny róż Nikt takiego nie ma
  22. 2 punkty
    Łukasz ///3

    [E36] 328i Cabrio by Bartek

    Adaptacja chyba z e32
  23. 2 punkty
    Siema. Pogoda w listopadzie tak rozpieszcza, że aż szkoda nie przewietrzyć autka W aucie nic się nie zmieniło oprócz tego, że zjechałem trochę niżej przodem - tak jak koledzy wyżej radzili Po świętach ruszamy ze swapem, gratów przybywa, oprócz nowego silnika trzeba popracować nad detalami, aby auto nie straszyło takimi rzeczami jak zmęczona życiem gałka, lub wyblakłe podszybie. Trochę moich amatorskich fotek z dzisiejszej nocy - raczej ostatnie w tym roku Pozdro!
  24. 2 punkty
  25. 2 punkty
    Jak to nie a Paulinka jakiego Germana odj*bala
×