Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2022.09.04 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Z cabrio na razie nic nowego, ale za to wleciał kolejny element układanki w garażu. Jeszcze kilka kroków i wizja garażu którą mam w głowie będzie gotowa
    20 punktów
  2. gamek2

    Bmw e24 635 CSI by Gamek

    Troszke pracy przy tej e24 było ale to co widze teraz wynagradza wszystko i motywuje do dalszych prac
    18 punktów
  3. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Dzięki wielkie. No tak, samochód zgarnął wyróżnienie na Molo co mnie bardzo cieszy. Ale nie stajemy z tematem i działam dalej
    18 punktów
  4. atos1987

    [E39] Ciocia - 530dA

    Krzyże z grawerem indywidualnym - nie mam pytań. Mi osobiście w aucie nie podoba się masa rzeczy. Dobrze nie oglądałem bo jak zobaczyłem felgi w kameleonie i wspomniane krzyże to musiałem odreagować podziwiając inne auta.
    15 punktów
  5. Mikael

    [E32] Alpina B12 by Mikael

    Małe odświeżenie tematu B12 pojechała na detailing, cały front, błotniki i lusterka będzie na nowo pomalowany bo było dużo odprysków, potem odświeżenie ceramiki i pod koc
    13 punktów
  6. Fredi

    [e34] M5 ProjektM by Fredi

    Wnętrze można uznać za gotowe. Jeszcze 3 połamane maskownice plastikowe do wymiany (czekam na przesyłkę), dokupić ori dywaniki i trzeba zrobić zdjęcia w lepszym świetle, dzisiaj pogoda nie pozwoliła Ale to ma fajny klimat w środku teraz! Bardziej ’90 nie mogę sobie wyobrazić
    13 punktów
  7. Cóż to byl za weekend.. Świetni ludzie świetne wozy świetny klimat. Wóz łącznie zrobił 740km bezpieczenie bez żadnych przygód, został doceniony i wyróżniony za co bardzo dziękuję - to miłe oraz jeszcze bardziej napędza w działaniach. Jest mega motywacja, dużo nowości na przyszły sezon już zamówionych. Nie pozostało nic innego jak mocno działac przez cały okres czasu aż do chotowej na której mam nadzieję widzimy się ! Pozdrawiam wszystkich oraz dziękuję za dobre przyjęcie i zbite piony. Również podziękowania za naszą skromna mega ekipę - wyborne towarzystwo To wszystko to coś niesamowitego trzeba to przeżyć!
    13 punktów
  8. W oczekiwaniu na odbiór karoserii od lakiernika zjeżdżają inne elementy projektu. W ostatnim czasie odebralem tak spakowane odnowione felgi RH XD 18" z przeznaczeniem na eventy , oraz orgi kute felgi styling 24 Motorsport , które występowały miedzy innymi w wersji m3 gt i uważam że będą pasować idealnie do tego projektu. Felgi zostały wyprostowane, obrobione , wyszkielkowane , a nastepnie dostaly proszkowy podklad i natryskowo wylana baza + bezbarwny
    12 punktów
  9. wasilevvski

    [E92 335is] by wasilevvski.

    Hej. Jestem Beniamin, mam 24 lata i prawdopodobnie tę samą pasję co wy. Buduje od jakiegoś czasu swoje E92 i ostatnio do mojej mini kolekcji wpadło E39. Męczę się z samym sobą i ze swoim pedantyzmem, ale do rzeczy. 6 grudnia 2020 Mikołajki przyprawiły mi prezent w postaci mojego wyczekanego E92 335IS. Co oznacza IS i czym się różni : zrodlo : https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=292562 Zmiany techniczne 335is w porównaniu do wersji 335i : - pomimo liftingu zamiast silnika N55 zastosowano N54 z dodatkiem litery T – N54T o zwiększonej mocy 326 KM (240KW ) oraz 450/500NMoverboost ( o zwiększeniu momentu napiszę niżej) . - do wyboru skrzynia manualna lub automatyczna , jeśli automat to tylko DCT / DKG - 2 sprzęgłowa. Nie występowała zwykła skrzynia automatyczna. - DCT posiada launch control. - DCT po wciśnięciu przycisku sport i pedału gazu do końca posiada 10 sekundowe doładowanie zwiększające moment do 500NM– funkcja overboost ( zmienia się praca turbin ). - sportowy układ wydechowy – nie jest to ani standardowy wydech ani wydech performance. Układ ten został zastosowany tylko w wersji is. - 2 dodatkowe chłodnice – jedna oleju a druga wody- umieszczone za nadkolami po lewej i prawej stronie. ( do tego ma jeszcze chłodnice oleju skrzyni i wspomagania). - większy wentylator o mocy 850W . ( zamiast 600W) - sztywniejsze mocowanie silnika( nie wiem o co dokladnie chodzi ) . - M zawieszenie. - różnica w wadze maski o kilka kg. ( nie wiem dlaczego i co to za tworzywo i nie wiem też czy jest ona lżejsza czy też cięższa) Zmiany wizualne na zewnątrz w standardzie : - M pakiet zewnętrzny z większymi wlotami powietrza u dołu bez świateł przeciwmgielnych w celu zwiększenia chłodzenia- na te dodatkowe chłodnice w nadkolach. ( tylko e93 w standardzie miała przeciwmgielne – dodatkowo można jednak było dokupić przeciwmgielne również do e92. A dlaczego w cabrio wsadzali je od razu i dlaczego nie przeszkadzały w chłodzeniu ? Tego nie wiem – ameryka ) . - czarne ramki okien shadowline/gloss - czarne nerki zderzaka przedniego z chromowanymi żeberkami - te nerki również były stosowane tylko w is, nie są to performance. - czarne lusterka - czarne końcówki wydechów - wykończenie tylnego zderzaka pod kolor auta.(dyfuzor) - oznaczenia modelu 335is na błotnikach i klapie tylnej – można było zrezygnować. - dodatkowe oświetlenie LED na zewnątrz ( klamki.) -czujnik deszczu. -bixenon skrętny na ledach - felgi 18” lub 19” style 313. Zmiany wewnętrzne : - Listwy wewnętrzne alum. glacier-silber z oznaczeniem 335is – innych nie było i nie dało się zmienić. - prędkościomierz szary z oznaczeniem 335is - M sportowe siedzenia elektryczne z pamięcią. - dodatkowe oświetlenie LED wewnątrz. - czarna podsufitka antracyt. - M sportowa kierownica z łopatkami (jeśli DCT ) - M listwy progowe - skrzynia manualna z gałką M - sportowe dźwignie sprzęgła/gazu/hamulca - stal nierdzewna. - M podstawka dla lewej stopy kierowcy . Koniec różnic w standardzie . Auto chwile później trafiło na odszczurzanie i odrestaurowanie lakieru z przodu i przygotowanie pod Folię bezbarwną PPF . Oraz w między czasie dotarł do mnie zamówiony już w drodze powrotnej gwint BC RACING. W trakcie prac lakierniczych skontakowałem się z firmą Reventon Design i złożyłem zamówienie na pełen pakiet dokładek carbonowych tj. dokładka przód, nakładki lusterka, lotka , dyfuzor oraz dokładki progowe . Finalnie dotarło wszystko oprócz dokładek progowych. Na nie musiałem poczekać dłużej bo był jakiś problem Auto finalnie wyjechało z założonymi dokładkami i choć na zdjęciach wygląda agonalnie to odrestaurowane i pozbawione wad typu odpryski etc. Lakiernik super maluje, ale kur** zawsze po Nim lakier pełen swirli Następnie auto otrzymało zgodnie z założeniem folie ochronną PPF na cały front oraz ceramikę grafenową na resztę lakieru. Przyciemnione zostały również lampy folia PPF STEK. W trakcie prac przelakierowane zostaly felgi na kolor czarny połysk . Założony został również gwint. Po jakimś czasie dotarły do mnie progowe dokładki . Oczywiście nie zwlekałem , odrazu wziąłem się za montaż . Chwilę pojeździłem no i stało się to czego się spodziewałem. Za mało mocy, trzeba coś wyczarować. Mocny reserach, głownie po forach USA , ponieważ jest to bardzo popularny silnik tam i działam. Kupiona pełna licencja od MHD z kostką i na seryjnym osprzęcie przebijamy barierę 400 + , skrzynia również otrzymała softa od XHP Stage 3 + pełen serwis filtrów i oleji . Generalnie po tym już trochę autem pojeździłem, ale w między czasie zająłem się kompletowaniem części. Niestety trochę to trwało ponieważ jeżeli chodzi o nasz rynek jest dosyć ubogi , więc zdecydowałem się ściągać większość rzeczy z USA. Przygotowanie do SWAPA hamulców z M4 F82 . W między czasie inne paczki techniczne. Unboxing z moim małym szkrabem . Hej Cindy ! Montaż Hamulcy oraz pierwszy mocniejszy Stage na 500+. Finally , siadło ! Wpadły końcówki czarne , 2x 100mm Tuningi! Chwilę pojeździłem i niestety ciśnienie na Railu paliwa było mocno na limicie, nie chciałem ryzykować. Mogłem szukać po kosztach rozwiązań ale mamy kolektor ssący z listwą paliwową. Port Injection prostoz USA ! Przy okazji serwis olejowy + nowa odma OEM . I szczesliwy powrót do domu Przybyły nowe hybrydowe tubrosprężarki z USA. Dynamic Autowerx Flow Max + ! I finalnie auto zaczęło zapierd••••! Wziąłem się za wnętrze. Dekory w alcantarę, Kierownica od M3. Recaro CS, oraz inne detale w carbon ! Łopatki z Australii ! Nowy szkrab . Hej Bimmer ! Wnętrze zaczęło wyglądać ! Więcej fotek A tak zza sterów I cyk kolejna mega ważna dla mnie paczka ! Szukałem opcji dostawy wszędzie i udało się za pomocą firmy z Niemiec. Chyba najbardziej wyczekana rzecz. Maska Carbonowa stylizowana na M3 pasująca do polifta I maska usiadła fenomenalnie ! Przebiła moje oczekiwania A może by tak No Hood Gang ? Czarny lakier to zmora. Niestety co mycie mimo starań pojawiają się nowe swirle i ryski. Decyzja zapadła auto leci całkowicie w PPF, łącznie z shadowline i dokładkami Maszyna ruszyła, kleimy ! Dokładka tylnego zderzaka, ściągana z USA Również oklejona ! Felgi zabezpieczone powłoką ceramiczną Zaciski również zabezpieczone a nadkola nafilcowane, jak nowe ! Ale teraz to siedzi ! <3 Lampy z tyłu custom firma Bayoptiks z USA. Przyciemnione lekko PPFem Stek Finally, na tą chwile wygląda to tak ! PS Tablica rejestracyjna również przyciemniona PPF STEK No i po przypadkowym poznaniu jednego z tutejszych forumowiczów dogadałem w między czasie Deala na E39 . Witamy 540i E39 To już drugie. Nie mogłem nie wrócić do tego modelu . Na to auto powstanie oddzielny temat bo plany są grube ! Jak zawsze Co do E92 . Prace trwają . Silnik będzie zakuty, planuję zrobić konwersję na SINGLE TURBO TOP MOUTH, myślę nad jakimś kołem, ale boje się że tak wysoka moc nie idzie w parze ze skręcaną felgą. Co sądzicie ? C.D.N . Napewno pominąłem wiele rzeczy z prac przy E92 , ale żeby to wszystko odkopać teraz, musiałbym poświęcic z 2 dni. Było tego mnóstwo. Witam was chłopaki i mam nadzieję że odbiór będzie pozytywny ! Niedługo kolejne update! Pozdro
    12 punktów
  10. Patrykooo

    [E36] 328i by Patrykooo

    Kilka strzałów z sesji na lotnisku
    12 punktów
  11. Cholo

    [E36] 330i Coupe by Cholo

    Kilka fotek już z Oreo Jeszcze raz dzięki za to wyróżnienie
    11 punktów
  12. ryyyan

    [E30] 325i MT2 „SRAPAN”

    MTS siądzie jak złoto dodatkowo wpadły lampy MHW na tył,fifty ciemne i ciemne kierunki. zrobię zdjęcia jak będzie okazja. niedługo cały nowy wydech i poprawka błotnika. I to byłoby na tyle z prac przy aucie z zewnątrz nie licząc koła. dodatkowo udało się kupić najtrudniejsza rzecz do zdobycia. Sportsitze 0269 tak się prezentuje w nowym domu .. cdn.. przydalby się jakiś duży plakat syndykatu @KUJON poratuj czymś Na koniec dwie foty z meetingu
    11 punktów
  13. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Pierwsze kilka foto od naszego forumowego kolegi JACHU PHOTO - Patryk Jaśkowiak Photography ... Dzisiaj ogarnięte po zlocie i krótki odpoczynek do garażu...krótki bo zamierzam nie robić z niego pomnika i użytkować zgodnie z przeznaczeniem dla cabrio
    11 punktów
  14. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Złapane dzisiaj trochę słońca
    10 punktów
  15. ryyyan

    [E30] 325i MT2 „SRAPAN”

    Miałem wrzucić zdj tylu z MHW, wiec wrzucam, a przy okazji produkt placement, nowy zakup, e24 635 csi w manualu. Pozdro świry.
    10 punktów
  16. Kilka fotek z rąk profesjonalistów z melo na molo
    10 punktów
  17. Mikael

    [E63] M6 Mikael

    A tu już Worki na M6, za kilka dni auto wjeżdża do Dawcy na grubszy servis i oczywiście, obowiązkowo gwint żeby to wszytko spasować, bo jak narazie Enduro jest ale chciałem pokazać jak wzór siedzi do tego koloru i budy
    10 punktów
  18. kumor07

    [e39] kumor07- 546i Alpina

    Wrzucę kilka aktualnych zdjęć :
    10 punktów
  19. Breyton

    [F80] M3 Comp Czarna z Czarnym

    Wreszcie kilka lepszych fotek
    10 punktów
  20. Tomajx6m

    [E36coupe] tomajx6m

    Autko stoi juz na lakierni. Ale coś się dzieje cały czas...
    9 punktów
  21. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Udało się wreszcie zrobić to, co od samego początku nie dawało mi spokoju. Przedni rotor stoczony o 4mm i zejście niżej o prawie 1cm. Wcześniej nie mogłem opuścić bo koło tarło, ale tylko o uszczelkę nadkola. Teraz spasowanie przodu jest idealnie, tak jak chciałem. Poza tym do garażu wleciały małe smaczki na ściany
    9 punktów
  22. gamek2

    [E31] 840i by Gamek

    Tak wpadają na 8 Leżą już jakis czas 9.5 rant 4 i 11.5 rant 4.5 Skonczyłem juz walke z lakierem i auto odstawione juz do lakiernika teraz to juz on sie resztą zajmie ale najgorszą robote ma zrobioną
    9 punktów
  23. Fredi

    [e34] M5 ProjektM by Fredi

    Jasne, nastepnym razem spróbuję removera, będzie prościej. a tymczasem filc ze sklepu TEDI z działu „zrób to sam” i pyk, eleganckie maskownice głośników
    9 punktów
  24. gamek2

    [E31] 840i by Gamek

    Mozna powiedziec ze temat silnika moge uznac za zakonczony Teraz silnik pracuje jeszcze lepiej z czego sie bardzo ciesze Mozna powiedziec ze w ostatnim momencie sprawdziłem pompe olejową bo jak wiadomo w m60 lubia sie one odkrecac i u mnie juz 3 sruby lezały w misce Co do lakieru to została mi jeszcze maska ale narazie zabieram sie za zrobienie nowego wydechu
    9 punktów
  25. gamek2

    [E31] 840i by Gamek

    Lece powoli dalej z tematem sciagania lakieru
    9 punktów
  26. Czym jeździ organizator Syndykatu ?
    9 punktów
  27. atos1987

    [e46] 325ci atos1987

    11 lat na forum, 4 pobyt na Molo. Fajnie było znaleźć się choć na te kilka sekund na scenie, przed zgromadzonymi uczestnikami GF. Dziękuję za wyróżnienie, wiem jak bardzo moje auto jest w czarnej du*ie jeśli chodzi o poziom ale staram się to cały czas ogarniać. Zdjęć z samego pobytu za wiele nie mam, wybrałem fatalne miejsce do postoju. Musiałbym co 3 minuty biegać z fibrą i wycierać cały lakier z kurzu.. Kto był to widział co się tam działo z piachem
    9 punktów
  28. Rybka

    [E36] coupe by RYBA

    Trochę odstawiona ostatnio przez cabrio. Ale nadrobimy
    8 punktów
  29. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Dlatego ja musiałem dorosnąć do tej decyzji Nie mogę powiedzieć że 17 jest całkiem bee do kebaba, chociażby dlatego że mam takie w coupe 18 bezstresowa jazda przy dobrych spasach ( zwłaszcza w polifcie z niższymi podłużnicami ), zdecydowanie lepiej wypełnione nadkole. 17 można dużo bardziej zbliżyć się do ziemi, auto wygląda przez to agresywniej. Ale trzeba bardziej szczegółowo planować trasy ...chyba że komuś nie zależy na podłodze
    8 punktów
  30. Fredi

    [e34] M5 ProjektM by Fredi

    zabrałem się też coś, co szybko daje widoczne efekty: kosmetyka wnętrza. - podsufitka, słupki i półka obszyta na nowo - podłoga wyprana, auto ozonowane - pędzelek, szmatka, APC, dressing i wio z czyszczeniem środka - całe oświetlenie wnętrza dostaje nowe żarówki dla równego światła, czyszczenie lampek itd. - i wisienka na torcie - ori podświetlana gała biegów, miałem założoną zwykłą, na szczęście pod mieszkiem znalazłem całą, niezniszczoną kostkę do wpięcia właściwej gałki Przed i po Dopieszczone detale: Najfajniejszy widok: Zdjęcia są na świeżo po wykończeniu dressingiem, jak to wyschnie, przestanie się świecić i będzie fajnie, naturalnie wyglądało.
    8 punktów
  31. gamek2

    [E31] 840i by Gamek

    Ojj zdziwił bys sie jakie samo lakierowanie jest trudne Cos tam wczoraj w nocy grzebałem przy silniku i troche szlifowałem
    8 punktów
  32. DzikuCMS

    [E39] M5 - Misiek_y

    Nie rozumiem klepania tematów w tym stylu w ostatnim czasie, jedyne co widnieje to info że posiadał to auto ktoś z forum poprzednio i rozkodowany Vin plus dwa zdjęcia jedynie z zewnątrz, żaden punkt z regulaminu nie odchaczony na aucie a jednak się tu znalazło, ktoś mi powie o co chodzi? Bo niedługo to będzie można wstawiać do pre Germana seryjne auta pod pretekstem "bo to o M2/3/4/5/6/8", a z tym stylem tuningu nie będzie związane nic, także może przyda się spowrotem trochę większa selekcja? Tutaj już pomijając "modyfikacje" to właściciel nawet nie napisał jakie konkretne plany ma na auto, no chyba że zdjęcie jakiejś japońskiej naklejki z szyby i wymiana radia na Ori to definicja german stylu...
    8 punktów
  33. Oleeek

    [E39] Ciocia - 530dA

    Kolor felg na pewno do zmiany, krzyże z grawerem, czarne znaczki dobrze działają na lokalnych spotach obok golfa na JR Pomysł na maxtona to kolejna rzecz z którą robisz krok do tył Na start polecam kawkę i poczytanie tematów związanych z E39 Powodzonka
    8 punktów
  34. Od czego by zacząć.. może od samych przygotowań do molo. Czasu miałem bardzo mało ale standardowo czyszczenie wnętrza, wymiana znaczków, mycie nadkoli. Później podczas jazdy na autostradzie wyrwało mi krótkie nadkole, wycieczka do ASO, montaż i teraz jest tak jak powinno. Teraz najważniejsze, Germanfest!! Impreza niesamowita, projekty z najwyższej półki, aż sam czułem się jakbym zabłądził i odciął od wycieczki. Sam z siebie jestem dumny, że udało się spełnić to marzenie, a auto jakoś przygotować w 6 miesięcy. Po powrocie mam masę motywacji do działania, świetnie było oglądnąć genialne projekty na których można się zainspirować. Dziękuję każdemu z kim miałem okazję porozmawiać i się napić aktualnie jeszcze pojeździć autem, później do garażu i zacznę szukać gratów, dalej działać, a na pewno na sezon kupić nowe koło jeszcze raz dzięki każdemu za niesamowity weekend
    8 punktów
  35. gamek2

    E32 750i V12 gruz by Gamek

    Dziekuje bardzo
    8 punktów
  36. gamek2

    Bmw e24 635 CSI by Gamek

    Tylne i kierunki tez beda ciemne ale dopiero jak kupie nowe klosze Dla mnie biały i chrom nie pasuje i tyle w temacie
    7 punktów
  37. wasilevvski

    [E39] 540i by wasilevvski

    Otrzymałem zdjęcie że felgi już rzekomo gotowe i jutro wyjeżdżają do mnie Zdjęcie nie mojego autorstwa ale coś nie coś widać Custom ACS 19 cali 11J tył 3,75 rant 10j przód 3 rant Chyba siądzie, jak myślicie ? Teraz muszę zastanowić się nad doborem opon. Wiem że napewno będą to nowe Hankooki, wg mnie super sie układają .
    7 punktów
  38. Czas podsumować Melo na Molo. Kurz już opadł a emocje jeszcze nie bo bez wątpienia był to mój najlepszy German Fest na jakim byłem. W dużej mierze dzięki ZSZteam ale także dzięki Maga atmosferze, wysokiemu poziomowi aut i wielu rozmowach i zbitych piątkach ludzi którzy podzielają naszą pasję. Jak zawsze wielkim plusem jest trasa z którą robiliśmy na 7 aut. Polecam każdemu takie widoki i jazdę z germanami. @Bartas ZSZ, @badyl, @Okti, @fala, @ARO i @wasilevvski robili dobre zamieszanie na A1 Miejscówka na Molo znowu ta sama I jak zdążyliście zauważyć na Molo miały premierę nowe blachy Miałem okazję zobaczyć bardzo niepozorne auto które chętnie bym widział w moim garażu marzeń. Porównanie kiedyś i dziś Po niżej kilka fot od profesjonalistów znalezionych w sieci, za które bardzo dziękuję. I na powrocie także 7 aut
    7 punktów
  39. Auto wyjechało dziś na rundkę, w tygodniu mają być felgi Przeciągają się ale firma CR Custom Wheels już zapowiedziała że będą w tygodniu No takkk, a czy będą się okażę . Tymczasem jakieś graty . Nerki lift czarny polysk, oraz "ramki" na zegary matt chrome Na dniach odbieram oem krótkie nadkola nowe z Aso. 2400 zł za dwa nadkola to troche przeginka, ale no cóż. Dążenie do perfekcji to nie jest prosta sprawa i tania Łapcie dwa szybkie strzały z dziś i te drobne elementy które przyszły
    7 punktów
  40. Bartek.P

    [E31] 840i by Gamek

    Ja bym sam tego nie malował. Bo jak dobrze położysz lakier to pół syndykatu ustawi się do ciebie w kolejce
    7 punktów
  41. Espinoza

    [E28] 520iA Espinoza

    Dostałem resztę gratów czyli wszystkie elementy drzwi co do śrubki, uszczelki zamki zaślepki i inne pierdoly, jak już robić to konkretnie, składać wszystko przynajmniej na czystych częściach. Robię to na tyle na ile mam umiejętności ale musi być wszystko czyste zaczęte dopiero z 10% gratów z tych pudełek… poniżej jeszcze zdjęcia custom krzyży do świateł mijania, przymiarka przed malowaniem i zamykaniem szkła. ps nie zdążyłem się pochwalić nowym daily! E38 navarra violet 735iA przedlift na phoenixach
    7 punktów
  42. Dawno nic nie było ale to dlatego że w tym roku nie było czasu jeździć ani zajać sie autem. Wiec troche was zaspamuje zdjeciami. Touring zawiózł nas do ślubu nie mogło być inaczej Oczywiście tydzien potem przeglad i w droge na MeloNaMolo Sezon zakończyliśmy wyróżnieniem za co bardzo dziekuje chociaż wiem że jest jeszcze sporo pracy przede mna wiec coś przez sezon zimowy ogarniemy. Pozdro
    7 punktów
  43. Wyglada jak z fabryki ten tył Mega fota z „Melo na molo” od Patryk Jaśkowiak
    7 punktów
  44. Rybka

    [E36] coupe by RYBA

    Obie mają się dobrze
    7 punktów
  45. Siema. E28 ma się dobrze. Kilka zdjęć z Molo
    7 punktów
  46. gamek2

    [E31] 840i by Gamek

    Remover z gold cara lub trotona Przy okazji na molo odebrałem gwint od Piotrka
    7 punktów
  47. Wstępnie złożone, teraz chce jeszcze dobrać odpowiednią wysokość i z tyłu mniejszy kąt. Ale chyba potrzeba opon o jeden większym profilu, żeby to jakoś spasować, bo na obecnych nie da się jeździć już niżej. Przód mi pomógł spasować @Espinoza, a tył plan wyprostować i wypchnąć górą koło jeszcze.
    6 punktów
  48. Witam Od dluzszego czasu jestem nieudzielajacym sie forumowiczem ale przyszedl czas zeby sie podzielic moimi wypocinami , zaczerpnac rad w dalszej drodze Poniewaz jestem wyznawca sznytu maestro Chrisa Bangle wiec przewinelo sie przez moje lapska pare modeli tego jegomoscia Od zawsze chodzil mi po glowie bezdasznik a ze po 1.5roku posiadania e63 635d ktore uwielbialem mój wybor byl jasny ze bedzie to e64 Pierwsze strzal bym 650i nie mniej jednak w kraju w ktorym zyje (irlandia) znalezienie nie zajechanej jak pinty araba 650 graniczy z codem . Po obejrzeniu paru sztuk przestalem wierzyc ze znajde auto gdzie bede mial sie o co zaczepic Finalnie wybralem zlo konieczne czyli 630i jedyne auto ktore odpowiadalo moim skromnym wymaganiom Autko bardzo zadbane z tonami papierologi itd Gosc zaczal cos tam dlubac przy aucie ale sie poddal Troche faktografii rok: 2006 piec: n52b30 bebechy standard : logic7 .bixenon. stolki sporty .automat z fajnych extrasow jakie wpadly to lusterka M6 i rolka z M6 kierownica SMG tak wygladala po zakupie Tak wiec pierwsze poszlo zamowienie na gwint Bc Racing ktory wsadzam do kazdego auta ktore posiadam Spedzlaem hektogodziny zeby znalezesc dokladki ale e63/64 to ciezki temat bo praktycznie nie ma nic poza maxtonem albo cos to wyglada jak kupa hooya po chyba 3tyg sleczenia padlo na maxtona v2 . jedyny problem z maxtonem ze czas oczekiwania jest niemozliwy i nawet jak zamoiwsz caly kmplet dostajesz albo przod albo tyl albo bok jak im sie wysle Dlaczego maxton ? bo zderzak wyglada biednie bardzo bez niczego a robienie M6 fejka to nie moja bajka . moze kiedys Rolka z m6 poszla na strych jako cos na zime i zalozylem kolo ktore mialem na e63 Dlaczego MK ? bo mialem zawsze tzw slabosc do tej rolki 20: mk motorsport 9.5j et35 10.5j et35 oczwyscie po 30 dystansu przod i tyl w miedzyczasie przyszly maxtony na progi tylko wiec musialo zostac jak jest .co mnie strasznie w oczy razilo W miedzy czasie wywalilem logic7 i wpadl full zestaw match ze wzmakiem itd . teraz gra pieknie Oczywiscie CCC poszlo w w pi*** bo jednak jestem zwollenikiem androida Fialnie wlecial gwint i wyszlo tak . zaznaczam ze to moje daily wiec nie moge zejsc tak nisko jak mi religia pozwala i cay czas kminie i rozwazam airide ale to ostatecznosc Po 3mc doszedl maxton v2 juz zwatpilem ze dostane Plan byl ze rolka idzie na zime do spa i cala w srebrny kolor plus ranty w lustro tak jak ma malpa w 7er w miedzyczasie dostalem oferte nie do odrzucenia na rolke i auto wrocilo na m6 Tak jak wczesniej pisalem mialem slabosc do MK po dlugim czasie perypetiach z clem wysylkami itd udalo mi sie kupic nowiutkie pachnace mk" 20 "9.5j et 17 i 10.5j et22 i 74.1cb na czym mi zalezalo bo kiedys jest plan wsadzic to do e31 jak nabierze mocy urzedowej i oczywiscie pierwsze co to wpadla ceramika gtechnic i powiem ze po 3mc uzytkowania jest petada . na zime jest plan ze ranty ida w lustro bo teraz ziomek jest zawalony robota Tak wiec oponki i pierwsze kilometry zrobione auto powoli zaczyna wygladac tak jak bym chcial jeszcze daleka droga ale juz sie dostaje akceptacje na wszystkie wielkie imprezy w irladnii itd. wpadly dystanse oczywiscie ale musze powalczyc z tylnymi nadkolami bo sa jakies ranty i trzeba rolowaci modyfikowac plastikowe wewnatrz nadkola ale prace trwaja tutaj profesjonale foty jak wyglda na dzien dzisiejszy . Do upragnionego germana jeszcze daleko ale ....... Co do nastepnych kroków 1. dach w kolor albo nie jeszce nie wiem 2. skory w kolor 3. wydech 4. rozwazam air ze wzgledow praktycznych . im nizej zjade tym w mniej miejsc sie dostane . juz pol miasta jest dla mnie zamkniete 5. przerobka MK na skrecane na lamanym rancie albo nowa sznycel skrecana jak kuby 6 jest jeszcze pare w glowie 7.dolot mgruppe juz sie cos dzieje Otwarty jestem na krytyke itd. niestety albo stety 6er nie jest autem latwym w dlubaniu ale kto nie ryzykuje nie pije szampana piona
    6 punktów
  49. Fatandre

    [E31] BMW 850 by Fatandre

    No to sie doczekala Dzieło sztuki w technologii monotubie 40mm upside down z przodu i klasycznej z tyłu. Regulacja tłumienia w dużym zakresie. Sprężyny Eibach ERS oraz custom PK na tyle. Camber motorsport na łożysku 42mm, łożyskowane talerzyki sprężyn i solidne regulacje przykręcane do wahacza. Raw finish z dbałością o detale Untitled by andres petur, on Flickr
    6 punktów
  50. Moim zdaniem o wiele lepiej leżały poprzednie felgi niż te które są obecnie.
    6 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...