Skocz do zawartości

Richie_G

Użytkownik
  • Zawartość

    171
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    8

Richie_G wygrał w ostatnim dniu 3 Kwiecień

Richie_G ma najbardziej lubianą zawartość!

1 obserwujący

O Richie_G

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny 1982.07.26

Profile Information

Ostatnio na profilu byli

503 wyświetleń profilu
  1. 33€ za komplet dekli z przesyłką do UK, także cena śmieszna. Często zdarza się że ludzie płacą dwukrotnie więcej za jakieś customy lub repliki zamiast odrazu uderzyć do źródła
  2. Jaki deficytowy? Napisz bezpośrednio do Kerschera: Emmi Kerscher • E.Kerscher@kerscher-tuning.de Bez problemu kupiłem nowe oryginalne dekielki i jeden rotor Co do auta to pięknie siadło
  3. Bierz i się w ogóle nie zastanawiaj, duża szansa że do alu już nigdy nie wrócisz. Jakieś 15 lat polerowałem alu ranty co sezon i ja napewno nie wrócę. Przy Radi tylko odpowiednia chemia i nawet ich dotykać nie trzeba.
  4. Ja tak właśnie naprawiałem swój fotel, stąd pewnie ten pomysł Musisz kupić kompletną kanapę od coupe wraz z tymi długimi boczkami. Starczy ci towaru na większość elementów, zobacz sobie u mnie które były wymieniane
  5. Wrzuć jakieś zdjęcia jak to wyglądało na koniec twojej kadencji w 2013 bo zdjęcia wygasły w starym temacie, będziemy mieć porównanie
  6. Dla mnie to auto rok temu na futurze już było w top 10 E36 na Syndi, zatrzymałem się przy nim na dłużej, zresztą mówiłem ci to już lekko na***any ha ha A teraz na RS jest miazga!!!
  7. Dobrze że odpuściłeś ten custom, teraz jest jak trzeba! Chociaż mogłeś iść mniej asekuracyjnie i dać te 10" i 11" z 0.5" wiekszymi rantami , było by idealnie i bez dystansu. Ale przynajmniej jest co dalej dłubać
  8. Normalnie klon E30 Kawuli tylko w innym kolorze Pięknie wyszło
  9. Niezła metamorfoza! Jak na żywo wygląda tak dobrze jak na tych zdjęciach to pewnie w tym roku zabierasz OREO do domu Gratulacje!
  10. Teraz wiem komu Sebastian robił te rotory 19" u ciebie wygląda jak 20" przez ten płaski rant, i myślę że jednak jest ciut za nisko. Ale ogólnie całkiem ciekawie się prezentuje
  11. Bartas mega robota! Piękny czerwony bezdasznik Co do spasu, ja mam prostą metodę. Zawsze pierwszą ustawiam docelową wysokość, nastepnie geometria tak żeby kąty możliwie były takie same przód względem tyłu. I wtedy przykładam zwykła poziomicę do koła (poziomica oparta na kole w dwóch miejscach) i mierze odległość od płaszczyzny poziomicy do zewnętrznej części błotnika. Wtedy odrazu wiesz ile ci trzeba dystansu żeby wyrównać
  12. Marek na tą chwilę cały czas trwają negocjacje nad uszkodzoną w wypadku Alpiną B3, jak się uda to będzie motor 3.3 na bazie S52 ale nie ukrywam że mam też w głowie M62 i szczerze tylko i wyłącznie dla dźwięku wydechu W tym aucie nie przewiduje żadnych szalonych mocy, ponieważ to planuje w kolejnym projekcie Dawid nic mi nie mów stara odrazu po premierze filmu wysłała mi screenshota z twoimi stopami ha ha, bo zawsze wszystkich opierdalałem jak mi syf w aucie robili
  13. 500+ i 265 na tyle? Słabo będzie z trakcją wiśnia! U ciebie to musi być minimum 295 o ile nie szerzej. Co do Falkenów Kujon, obyś nie miał takich doświadczeń jak ja z FK452, niby Falken średnia półka ale po 4K km musiałem je zdjąć bo się tak wyząbkowały że hałas jak przy starcie samolotu Już nie wspomnę o bąblach na wewnętrznych ściankach. Tym bardziej że masz je na daily. BTW czekam z niecierpliwością na spasy bo coś czuję że bez dystansu się nie obejdzie
  14. Wzór felg idealny w moje gusta, petarda! Buła mi się uśmiała na filmie z unboxing "jakieś DARE" ha ha Ale prezes wydaje mi się że mogłeś iść zdecydowanie szerzej, 6 ma pojemne nadkola Jakie dałeś szerokości opon?
×
×
  • Utwórz nowe...