Skocz do zawartości

[E30] 325iC '86 - classic


BYNIU

Rekomendowane odpowiedzi

Touringi też gniją pod kanapą w miejscach przykręcania zbiornika paliwa.

 

Generalnie trochę zabawy będzie ale jak jest VIN to warto ratować. Kiedyś może i u nas nadejdą czasy że ktoś przychylniej spojrzy na auto z rodowodem ,a nie gołe 316i dopakowane sianem i rarytasami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie trochę zabawy będzie ale jak jest VIN to warto ratować. Kiedyś może i u nas nadejdą czasy że ktoś przychylniej spojrzy na auto z rodowodem ,a nie gołe 316i dopakowane sianem i rarytasami.

 

Dokładnie, jakby nie było to trochę druciarstwo kiedy widzisz fajne BMW a po rozkodowaniu numeru vin wychodzi inny silnik inna tapicerka co najgorsze inny kolor. No ale cóż wszystkie auta nie wychodziły na full wypasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruda się ostro stołuje :!: Jak na cabrio to mocno nadgryzione zębem czasu .

 

właśnie miałem to napisać ale znów będzie ,ze się czepiam... :lol:

 

oj Binio czepiasz sie :-P

 

A tak na poważnie, buda troszkę nadgryziona zębem czasu, ale widać, po zapale, że taki problem to nie problem, trzymam kciuki, kibicuje i będę tu zaglądał, bo wąsacz w e30 czy to cabrio czy coupe dobrze zrobiony to jest to :!::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo rudego?? To pikuś wg mnie...Robiłem kilka e21 i jedno e12-te modele gniły. Ta e30 to spacer, jeśli mówimy o rdzy-sporo nalotu,ale dziureksów malutko. Ale pod kątem całości to mega fajny projekt. O planach takiego cabrio słyszałem w Chotowej. Cieszę się, że udało się znaleźć ciekawy materiał i na pewno będę tu często zaglądał. Powodzonka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podniecacie sie nad rudym!-buda jest juz po piasku kazdy syf wypleniony , nie chcial kupowac idealnej budy bo w zamiarze i tak byla wymiana calych blach liczyl sie VIN i jako taka konstrukcja auta nie nadgryziona za duzo , nie powiecie mi ze po piasku auto bedzie zle zrobione , podklad aktywny juz polozony , co niektórzy maja inne zdanie niz Zibi , wola kupic juz ladne auto - ale co to za sens z zabawy jak kupujesz juz cos gotowego o to wlasnie chodzi ze on lubi siedziec w garazu ..nie bawiac sie swoim malym a nowym nabytkiem.. najgorsze ze taraz i mnie namawia na taki zabieg , ale poczekam jeszcze pare lat....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ges, dużo rudego jak na e30 w wersji cabrio i to jest prawda.

 

Ogladalem z 15 i w wiekszosci jest jej mniej lub wiecej. To ze zlozone w calosci, z dywanami, wygluszeniami itp wyglada lala nie znaczy ze pod nimi ruda sie nie czai! Temat bede sledzic, a co do rudej to tragedii specjalnej nie ma, a ze robota kompleksowa to i tak sie wypleni :mrgreen: Chcialbym zeby po wybebeszeniu mojego e21 bylo "az tyle" rudej :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byniu oddaj ten durszlak Helmutowi :-P

Po co się będziesz męczył, łatał, malował obszywał itd wszak oryginał to już nigdy nie będzie :mrgreen:

 

Tutaj jakiś Wolfgang Cię już wyręczył i daszki są w Twoim stylu baaa nawet kolor pasuje :lol:

$T2eC16J,!y!FIdLe1!cBBSUB83i+Mw~~48_27.JPG

 

A za te 10koła co Ci zostanie po negocjacjach zaproś Alfreda na jakieś babeczki wszak widać było na feście ,ze mu kobitki brakuje :-P

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/325/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:325,frn:1985-01,frx:1990-12,vcg:cabrio/pg:vipcar/185176601.html

 

:-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruda się ostro stołuje :!: Jak na cabrio to mocno nadgryzione zębem czasu .

 

właśnie miałem to napisać ale znów będzie ,ze się czepiam... :lol:

nie wiem kto Ci napisał że sie czepiasz, napewno nie byłem to ja :lol:

 

Tutaj jakiś Wolfgang Cię już wyręczył i daszki są w Twoim stylu baaa nawet kolor pasuje :lol:

porównujesz germana który był robiony 6-7 lat temu do klasyka którego chce obecnie zrobić ? inne style ale dla Ciebie może znaczą to samo :mrgreen:

 

Dużo rudego?? To pikuś wg mnie...Robiłem kilka e21 i jedno e12-te modele gniły. Ta e30 to spacer, jeśli mówimy o rdzy-sporo nalotu,ale dziureksów malutko. Ale pod kątem całości to mega fajny projekt. O planach takiego cabrio słyszałem w Chotowej. Cieszę się, że udało się znaleźć ciekawy materiał i na pewno będę tu często zaglądał. Powodzonka.

ja tez przejrzałem troche forów (najwięcej niemieckich) z odbudową przeróżnych aut i widziałem o wiele gorsze. Co poniektórzy przyzwyczaili sie może do aut powyzej 2000 r. chociaż nawet i te juz gniją i zapominają ze są też auta które maja po 27 lat. Kto miał e30 to wie ktore miejsca je bolały, a to że u mnie doszedł nalot rudej na progach wewnętrzych to nie jest powód by sie poddać. przynajmniej dla mnie !

 

zapodajcie foty z podkładem

narazie wstępnie "góra" jest wypiaskowana (komora silnika, wnętrze i bagażnik) jutro cos wrzucę. nad dołem walczą z oryginalną konserwacją. Jeśli ktoś miał jakiekolwiek doświadczenie z piaskowaniem to wiadomo ze piasek od gumy sie odbija i należy konserwacje usunąć mechanicznie. Owszem, można ustawić duże cisnienie ale blacha od nagrzania wygina sie tak jak blacha na garaż :-P Miał jednego takiego klienta co się uparł na wypiaskowanie podwozia i po wypiaskowaniu bude zawiózł od razu na złom .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapodajcie foty z podkładem

narazie wstępnie "góra" jest wypiaskowana (komora silnika, wnętrze i bagażnik) jutro cos wrzucę. nad dołem walczą z oryginalną konserwacją. Jeśli ktoś miał jakiekolwiek doświadczenie z piaskowaniem to wiadomo ze piasek od gumy sie odbija i należy konserwacje usunąć mechanicznie. Owszem, można ustawić duże cisnienie ale blacha od nagrzania wygina sie tak jak blacha na garaż :-P Miał jednego takiego klienta co się uparł na wypiaskowanie podwozia i po wypiaskowaniu bude zawiózł od razu na złom .

 

więc jak usuwasz? druciakiem czy opalarka i szpachelka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usuwanie tej konserwy to jest dramat, Adams męczył temat w swojej chyba z tydzień jakby tak zliczyć wszystkie godziny. Byłem mu pomagać i to gówno zrywać, tak samo z resztą jak Oli (który pomógł mu znacznie więcej) i naprawdę gówniana i upierdliwa robota, także dzięki temu że robi Ci to firma zaoszczędziłeś masę nerwów i czasu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariuszd2000, dzieki , w sumie to dopiero od teraz bedą widoczne postępy.

 

także dzięki temu że robi Ci to firma zaoszczędziłeś masę nerwów i czasu :wink:
ale nie pieniędzy :-P to prawda co napisałeś w dodatku nie mam warunków by się tym bawić.

 

 

ponieżej zdjęcia po wstępnym piaskowaniu. miało to na celu ujawnienie reszty ognisk rdzy. Zdjecia były robione połtorej dnia po piaskowaniu, stad pojawiły sie juz małe naloty - szybko łapie wilgoć z powietrza. Po blacharzu bedzie dokładnie wypiaskowana. Guma z połączeń zostanie usunięta wraz z gumą z podwozia.

Teraz przyznacie że nie wygląda to tak źle jak na poprzednich zdjęciach.

 

 

5sxr.jpg

 

rs6j.JPG

 

p9e6.jpg

 

54ix.jpg

 

2raf.jpg

 

8k9d.jpg

 

8i2oh.jpg

 

9s2v.jpg

 

if4k.jpg

 

qsrk.jpg

 

jgsm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...