Skocz do zawartości

[E30] 316i --> 2,8l baj Jacek


Jacek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Nabyłem auto, które w końcu spełniło moje kryteria... Miało być: E30, szeroka, 2 d, koniecznie CALYPSOROT, elementy "na śrubkę" do wymiany i też tak się stało bo przednie błotniki, szyberdach i być może maska są do wymiany, tylne błotniki, pasy tylny jak i przedni są w dobrym stanie zwłaszcza przedni, drzwi, komora silnika także więc jest jak dla mnie zadowalająco. Samochód zakupiony przez znajomego pod Hamburgiem i stał tam w szopie aż od 2005 roku. Jak na 316i przystało nie ma nic tzn ma przepraszam zegar kwarcowy i obrotomierz ;) przelatane 260 tys. km. Zdjęcia przedstawiają powyższy opis:

 

d03dc11811f5.jpg

 

96d5299a43b1.jpg

 

3e53c54c0928.jpg

 

f206c556605b.jpg

 

ea13fe2ed40c.jpg

 

d55d5e04ee26.jpg

 

f204f4bbfb51.jpg

 

7f8f83b97d62.jpg

 

c61739c30f21.jpg

 

 

 

Plany jak najbardziej syndykatowe ;] :

 

-blacharnia/lakiernia na ten sam kolor

-golenie jak i belka z 325i

-stalowy opłot+jakieś lepsze heble

-usunięcie rdzy, zarówno tej widocznej jak i tej nie widocznej ;)

-wymiana wszelkich podzespołów w zawieszeniu

-słap na klasyczne 2,8l

-szpera

-felgi WRD MESH 16"

-germańskie wszelkie oświetlenie zewnętrzne

-kiera 280 mm

-zegary, które jeszcze zostały mi po JAGODZIE ;)

-80/60-i raczej gwint nie wleci bo nie chcę powyrywanych nadkoli-poza tym auto jest po to aby jeździło a nie żeby na nie patrzeć...

-IS lippe

-shadowline

-pojedyńcza wycieraczka

-czarna nerka

-wystające koła

-czarna podsufitka

-czarny środek

-kubły

-jakieś granie

 

Pewne rzeczy mam już także później będę zapodawaj na forum-także koledzy kibicujcie wsperajcie, POZDRAWIAM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 79
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Rozumiem, że m-technika nie planujesz :?:

Kit zamiast gwintu to trochę nienajlepszy pomysł, w końcu na gwincie też możesz obniżyć na "80/60" a jednak zawsze Ci pozostanie regulacja w razie potrzeby. Dodatkowo gwint jest "twardszy", przemyśl jeszcze sprawę :-)

Te WRD Mesh w szerokościach pod seryjne błotniki, czy będziesz wyciągać na ostro jak w jagodzie :?:

W jakie szerokości celujesz i jakie opony do tego :?:

Trzymam kciuki, fajnie że "starzy gracze" jeszcze coś działają :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie wyjedzie wcześniej niż wiosną 2015 :wink: wycieraczka BONRATH jak się trafi to będzie a jak nie to wezmę na wzór od znajomego i się porzeźbi...

 

Panie D. nie zamierzam jeździć tym autem jak emeryt-tylko czasem ustawić chłopaczków w białych czapeczkach najka w związku z czym nie będzie mi potrzebny gwint. Co do kół już są i to w dobrych rozmiarach 9x16 i 10x16 hehe opony "po staremu" 215 jak i 225/40 pod seryjne błotniki tak aby maxymalnie je wystawić na zewnątrz jak tylko się da-na pewno będą dołożone dystanse! Wiadomo na ostro to na ostro ale już kiedyś to miałem a teraz chcę mieć coś innego. Przy chwili czasu pokażę koła :wink:

 

P.S. Pakiet miałem ale znalazł się kupiec a drugie to to, że już to miałem a IS lippe nigdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cyklu lepsze koło od BBS RS ;) pt: "WRD MESH 3 tlg 9/10x16" VOL.2

 

Rzecz jasna rotor pójdzie najpierw w piasek a potem będzie malowany na lekki grafit, śruba będzie srebrna bo tak chyba wychodziło w oryginale-choć to jeszcze muszę sprawdzić. Nie są to żadne przekłute felgi jak prawie wszystkie BBS wkładane do E30 tylko są to oryginały 4x100!!!

 

d0fea368dadb.jpg

 

b34c69d2578d.jpg

 

29c58c364bfd.jpg

 

f4218e8a5695.jpg

 

a568158dcb98.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że jakaś e30 jest lub będzie to już się domyślałem :-P

 

Kolor nieszablonowy, plany też, osobiście miałbym zdecydowanie inną wizję, ale najważniejsze, że nie będzie lipy, conajwyżej lippe :mrgreen:

 

Zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

ps. WRD old school, ale i tak wolałbym RS'a, no i oczywiście w 17"

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mati0618 ET21 i ET24 jakie dystanse nie wiem zobaczę jakie będzie trzeba :mrgreen:

 

MAREK GERMAN pisałem już finał prac jak dobrze pójdzie dopiero '15 roku :wink:

 

MAÅY wiadomo, że nie-jak jest możliwość to robi się różne cuda!!!

 

ADAMS Stary Przyjacielu też się cieszę, że nadszedł ten czas-co z tego wyjdzie czas pokaże, wspólną siłą może coś osiągniemy :roll:

 

A teraz przedstawiam stricte germańskie oświetlenie, zatem:

 

1) totalnie nowe ORI BH nigdy nie zakładane :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

3843f70e7b32.jpg

 

389ef4aea038.jpg

 

455eaca49df4.jpg

 

39e8299c17d6.jpg

 

2) żółte halogeny, które nabierały mocy urzędowej od dobrych 4 lat...

 

f63248a66650.jpg

 

3) kierunkowskazy takie jakie powinno mieć E30-graue kierunek + ORI HEELA wkład-czyli bez rzeźby dla pomarańczowej żarówki!

 

3dfdb38e1bf9.jpg

 

49a75d10e921.jpg

 

4) i to co każda szeroka powinna mieć-SPEKTAKULARNO-BEZPRECEDENSOWE MHW w stanie idealnym!!!

 

92cf659371c7.jpg

 

956f7752db06.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macałem widziałem,baza fajna :D

Fantów od cholery...ale najwiekszego (gabarytowo) nie pokazał...

 

Auto bedzie totalnie nie w moim stylu ale juz nie mogę doczekać sie pierwszych prac przy nim.

 

P.s Jacku proszę cię...Is-lippe musi byc czarne a nie w kolor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...