Skocz do zawartości

[e36]dober - 325 TDS


dober

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj po raz drugi zrobiłem przymiarkę 11j, tym razem na bębnie 6.5" a nie jak wyżej na 7'' i zostały skręcone w taki sposób - bęben rotor rant a nie jak na wcześniejszych fotkach rotor bęben rant. Proszę o ocenę, która opcja fajniejsza :)

 

USsQejH.jpg

 

Hsg7Vcp.jpg

 

EgvRITF.jpg

 

beAyNNx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te nadkola były przygotowywane pod te konkretne ACSy? Skoro na zdjęciu to wygląda tak chujowo to nie oszukujmy się na żywo jest jeszcze gorzej na pewno

 

Nie są robione pod te felgi, były zrobione już dawno pod 10J et 0. Na początku tematu też były już takie nadkola http://www.bmw-syndykat.pl/viewtopic.php?p=373703#373703 na żywo według mnie nie ma na prawdę tragedii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie, nie ma tragedii, tak to wygląda z bliska na foto. Na żywo jest całkiem ok. Na pewno zostanie to naprawione, ale teraz pytam was, która opcja lepsza, bardziej wystające koła

http://www.bmw-syndykat.pl/viewtopic.php?p=386654#386654

 

Czy mniej?

 

http://www.bmw-syndykat.pl/viewtopic.php?p=386850#386850

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

W tym tygodniu odebrałem przedni gwint ze skrócenia lagi i założeniu krótszych sprężyn od stammka. Wczoraj po odpowiednim pasowaniu, udało mi się uzyskać zamierzony efekt kół przednich. Felga 9.5 ET 16+5mm dystansu bo szorowało mi o gwint, daje 11 - dodam że weszło mi to na nieruszonych nadkolach, przedni negatyw ma pewnie coś około 4 stopni, czego w ogóle nie widać, nie jest pokrakiem.

 

QrO4DsL.jpg

uxGKSPk.jpg

NmgzFFm.jpg

 

Mimo wszystko, regulacji jeszcze mam coś około 5cm. Ale nawet na takim ustawieniu przejechałem tylko 500m, bo łapa w najniższym punkcie trzymająca wydech szorowała non stop po asfalcie, dla tego musiałem auto podnieść o 10cm założyć zwykłe felgi i na jutro umówiłem się ze specem żeby to poprawić/ lub podnieść wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W ostatnich aktualizacjach zapomniałem napisać, o wymianie 4 tarcz na ate oraz komplet klocków przód jak i tył także firmy Ate Ceramic. Jak dla mnie hamuje się teraz rewelacyjnie, ale największym ich atutem jest zerowa emisja pyłu, z czego jestem mega zadowolony, bo o to przede wszystkim mi chodziło. Polecam każdemu taki zestaw.

 

Kilka fotek słabej jakości, przy przymiarce w jej przyszłym domku. Garaż już wkrótce, oczywiście z kanałem, bo do tej pory musiała stać pod wiatą z plastikowego dachu.

 

yaCSy1y.jpg

S18y6nM.jpg

ERg9V2l.jpg

4s9frII.jpg

s97nuhc.jpg

vIKiy5k.jpg

FH6WDtU.jpg

 

W gwoli ścisłości, na przodzie są felgi 9.5J et 11(weszło to w nieruszone nadkola) a na tyle 10.5J et nie znam na rancie 4'' co bardzo ładnie mi wypełniło daszki. Na tyle oczywiście springi beton od stammka, wykręcona nakrętka, którą reguluje się wysokość od ta technix.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy później...

Dawno nic tutaj się nie działo. Przez zimę oddałem rotory FelgenGarage do malowania, bo jakoś polerowany mi nie podchodził(takie już kupiłem)

Sprzedałem 2.5'' rantu oraz zakupiłem 3'' od Marcin_GS Zamieniłem się także bębnami z 7'' na 6'' Finalnie przód wyszedł tak jak chciałem, sa gotowe do założenia opon, tyłu 10.5'' nie pokażę bo jest jeszcze nie wypolerowany, bo rzeźbię maszynę do polerki, jak skończę wrzucę zdjęcia. 

 

10307955808306032618.jpeg

 

 

08439023643103024101.jpeg

 

58940204553087525291.jpeg

 

 

48920781861358070564.jpeg

 

Na żywo kolor jest jeszcze ładniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...