dober Napisano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Witam, Chce wam przedstawić mojego germana. Auto posiadam od ponad dwóch lat, zakupione w lipcu 2011 roku. Do tej pory jeździłem czystą serią + czip do bagor'a. Graty aby powstał taki projekt zbierałem od maja. Najpierw felgi od kolegi z forum(nie pamiętam już nicku), następnie nowe opony, zderzaki komplet ///M3 nakładki na progi, nowe soczewkowe lampy itd. Pora na VIN: Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBACC31020EN23864 Kod typu CC31 Typ 325TDS (EUR) Typoszereg E E36 (4) Seria 3 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M51 Pojemność skokowa 2.50 Moc 105 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor BOSTONGRUEN METALLIC (275) Tapicerka LEDER STANDARD/SCHWARZ (P8SW) Data prod. 1995-04-27 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S199A AUSSTATTUNG BLEIHALTIGER KRAFTSTOFF Brak katalizatora S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S286A BMW LM RAD/BMW STYLING Obr. BMW, st. le. BMW Styling S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz. S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn. S564A INNENLICHTPAKET Pakiet oświetlenia wnętrza S687A RADIOVORBEREITUNG Instalacja radiowa S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) L811A BELGIEN-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Belgia S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej Zdjęcia macie poglądowe jak mniej więcej ona wygląda, a uwierzcie że na żywo robi większa robotę niż wynika to ze zdjęć Tyl wydaje się że jest wysoko osadzony, w rzeczywistości siedzi nisko, miał wyjęte nawet tuleje od regulacji. Lampy Boscha przerobione przez Prozac na Black Hella. Dymione kierunki depo, ale że było za jasno względem lamp dociemniłem je jeszcze trochę. Felgi to rondell 0058 8.5J - opona 205/40 i 10J - opona 225/35. Dystans na przodzie to 5mm a na tyle 15mm. Negatyw na tyle to 4.5 stopnia, co wygląda rewelacyjnie na żywo, nie jest za dużo ani za mało, w sam raz! Zawieszenie gwintowane D2 racing z regulacją twardości, rozpórka na przodzie od nakrętki- wszyscy chwalą jego rozpórki i w miarę tanie są Plany: Na nowy sezon felgi 3tlg 9.5J i 11J W najbliższym czasie wstawienie xenonu 8000K i szerokich listew ///M3 OBC 18 przycisków Wolny przelot z kwasówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dober Napisano 13 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Gdyby ktoś chciał sprzedać felgi 3tlg 9.5J i 11J, ewentualnie 8.5J i 10J to zapraszam na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuban Napisano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Ciekawie sie prezentuje, ale razi brak plastikow za zderzakiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wito_86 Napisano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 moim zdaniem za duzy dystans z tylu Wyglada dosc pokracznie Moze to na foto wrazenie Brak detali typu plastiki itp Dawaj wiecej fot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba328 Napisano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Po pierwszych 3 fotach to myślałem, że czarnuch a okazało się, że butelka Xenon 8k to dla mnie przeginka max 6k wystarczy wg mnie Zrobił byś coś z tymi detalami co już wspomniane było bo rzuca się to od razu w oko Zainwestuj w jakieś kapselki do felg no chyba, że szybciej kupisz nowe felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KORNEL Napisano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Jak już gdzieś chyba pisałem bardzo mi się podoba ale ogromny minus za ruszanie nadkoli . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bmwmpower Napisano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Instaluj xenon 6k i z tylu ten negatyw to wedlug mnie zbyt przesadzony... no i nizej ja posadz troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dober Napisano 14 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Zdjęcia zaktualizowane bo wygasły. Nadkola są ruszone zbyt mocno, to fakt, ale na nowy sezon to wykorzystam bo będzie na tyle 11J. A co macie na myśli detale, brak plastików? Chodzi wam o wloty do chłodzenia tarcz i halogeny? Halogeny mam zamiar włożyć w tym tygodniu(yellow hella) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biały_1717 Napisano 14 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 dober, 11 cali w sedanie to zdecydowanie za szeroko!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadziejV8 Napisano 14 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 wstaw zaślepki albo daj czarne halo, 6k to max moim zdaniem. Rejestracja za szybą w tej pozycji dziwnie wygląda, a tak to mi się bardzo podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka Napisano 14 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Ciekawy sedan. Szkoda że te nadkola tak na ostro ale jak już taki ruch wykonałeś to pasowało by zwiększyć negatyw i zejść niżej, bo wygląda że tam jeszcze sporo miejsca zostało. I to co mnie razi najbardziej to ta siatka w miejscach Hallo weź to ogarnij bo psuje cały front. Poza tym nie mam zastrzeżeń Daj jakieś fotki wnętrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czpieniu1 Napisano 14 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 na groma tu większy negatyw?tu i tak za duzo tego popracuj nad spasowaniem przodu plus osłony pod zderzak itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KORNEL Napisano 15 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 Jakie 11 cali na Boga to tylko kebab a nie np E32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidm107 Napisano 15 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 ja zamiast zoltych halo wolal bym czarne albo czarna zaslepke i to kolo na tyle przesadzone ale dzialaj auto ma potencjal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dober Napisano 21 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 Wiele osób mówiło że kłamię mówiąc iż objadę e36 325 benzyna bez problemów. Oto dowody, że się mylili. Nagrałem filmiki z przyspieszeniem od 0-100. Jedynka nie przeciągnięta żeby nie wpaść w poślizg, w lato schodzę do lepszego czasu, opony 4x 205/60 r 15 http://youtu.be/54UoU3fJ43o i drugi filmik http://youtu.be/k_AoFOfSfD0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KORNEL Napisano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 TDS-Y miały wyskalowaną skalę do 260km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
humanlife Napisano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 niektore do 280 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dober Napisano 26 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 Ostatnio udało mi się zdobyć długo poszukiwane felgi, a mianowicie ac schnitzer rennsport typ 1. Rozmiary 10J rant 3.5'' i 11J rant 4'' dlatego poszukuje osoby, która będzie chciała się wymienić ze mną rantami z 3.5'' na 2.5'' aby docelowo uzyskać 9J na przodzie. Kilka słabych fotek z przymiarki 11J Na żywo, aż tak bardzo nie wystaje jak na foto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vitek_Słupsk Napisano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 9,5J na przodzie lepiej będzie wyglądać względem 11J tyłu, dlatego szukałbym na twoim miejscu rantów 3J. miałem takie zestawienie w poprzednim sezonie jak ty chcesz uzyskać i była lipa, ciężko było spasować podobny naciąg przodu i tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dober Napisano 26 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 9,5J na przodzie lepiej będzie wyglądać względem 11J tyłu, dlatego szukałbym na twoim miejscu rantów 3J. miałem takie zestawienie w poprzednim sezonie jak ty chcesz uzyskać i była lipa, ciężko było spasować podobny naciąg przodu i tyłu. 9,5J boje się zakładać, bo chce w tym roku nisko zejść przodem, a czytałem że kilka osób musiało rolować przód przy ostrej glebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vitek_Słupsk Napisano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 Jeśli dasz 3 stp. negatywu powinno wejść spokojnie z oponą 205/40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KORNEL Napisano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 Koło świetne, nie ogarniam tylko 11J z tyłu w E36 Może jeszcze do tego nie dorosłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbig Napisano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 Kolo kozak . . 11J Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KruszaK Napisano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 te 11j to dla mnie ciut przerost formy nad treścią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korrespondent Napisano 28 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2014 Po co wszyscy czepiają się do tych 11j? 11j same w sobie sa ok! Przesada sa tylko ranty 4 calowe. Zakladaj 3.5 z tylu, a na przod 3 cala i bedzie ok! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi