Skocz do zawartości
dober

[e36]dober - 325 TDS

Polecane posty

Witam, Chce wam przedstawić mojego germana. Auto posiadam od ponad dwóch lat, zakupione w lipcu 2011 roku. Do tej pory jeździłem czystą serią + czip do bagor'a. Graty aby powstał taki projekt zbierałem od maja. Najpierw felgi od kolegi z forum(nie pamiętam już nicku), następnie nowe opony, zderzaki komplet ///M3 nakładki na progi, nowe soczewkowe lampy itd.

 

Pora na VIN:

 

Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBACC31020EN23864

Kod typu CC31

Typ 325TDS (EUR)

Typoszereg E E36 (4)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M51

Pojemność skokowa 2.50

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BOSTONGRUEN METALLIC (275)

Tapicerka LEDER STANDARD/SCHWARZ (P8SW)

Data prod. 1995-04-27

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S199A AUSSTATTUNG BLEIHALTIGER KRAFTSTOFF Brak katalizatora

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S286A BMW LM RAD/BMW STYLING Obr. BMW, st. le. BMW Styling

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.

S564A INNENLICHTPAKET Pakiet oświetlenia wnętrza

S687A RADIOVORBEREITUNG Instalacja radiowa

S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

L811A BELGIEN-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Belgia

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

 

 

Zdjęcia macie poglądowe jak mniej więcej ona wygląda, a uwierzcie że na żywo robi większa robotę niż wynika to ze zdjęć

 

 

05yv.jpg

0j6z.jpg

71k4.jpg

b38q.jpg

b58e.jpg

gw76.jpg

8l6a.jpg

jd97.jpg

hw97.jpg

7cld.jpg

 

Tyl wydaje się że jest wysoko osadzony, w rzeczywistości siedzi nisko, miał wyjęte nawet tuleje od regulacji.

 

Lampy Boscha przerobione przez Prozac na Black Hella. Dymione kierunki depo, ale że było za jasno względem lamp dociemniłem je jeszcze trochę. Felgi to rondell 0058 8.5J - opona 205/40 i 10J - opona 225/35. Dystans na przodzie to 5mm a na tyle 15mm. Negatyw na tyle to 4.5 stopnia, co wygląda rewelacyjnie na żywo, nie jest za dużo ani za mało, w sam raz!

Zawieszenie gwintowane D2 racing z regulacją twardości, rozpórka na przodzie od nakrętki- wszyscy chwalą jego rozpórki i w miarę tanie są :)

 

 

Plany:

Na nowy sezon felgi 3tlg 9.5J i 11J

W najbliższym czasie wstawienie xenonu 8000K i szerokich listew ///M3

OBC 18 przycisków

Wolny przelot z kwasówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszych 3 fotach to myślałem, że czarnuch a okazało się, że butelka

 

Xenon 8k to dla mnie przeginka max 6k wystarczy wg mnie

 

Zrobił byś coś z tymi detalami co już wspomniane było bo rzuca się to od razu w oko

 

Zainwestuj w jakieś kapselki do felg :wink: no chyba, że szybciej kupisz nowe felgi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia zaktualizowane bo wygasły.

 

Nadkola są ruszone zbyt mocno, to fakt, ale na nowy sezon to wykorzystam bo będzie na tyle 11J. A co macie na myśli detale, brak plastików? Chodzi wam o wloty do chłodzenia tarcz i halogeny? Halogeny mam zamiar włożyć w tym tygodniu(yellow hella)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy sedan. Szkoda że te nadkola tak na ostro :| ale jak już taki ruch wykonałeś to pasowało by zwiększyć negatyw i zejść niżej, bo wygląda że tam jeszcze sporo miejsca zostało. I to co mnie razi najbardziej to ta siatka w miejscach Hallo :shock: weź to ogarnij bo psuje cały front. Poza tym nie mam zastrzeżeń :-P Daj jakieś fotki wnętrza :wink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiele osób mówiło że kłamię mówiąc iż objadę e36 325 benzyna bez problemów. Oto dowody, że się mylili. Nagrałem filmiki z przyspieszeniem od 0-100. Jedynka nie przeciągnięta żeby nie wpaść w poślizg, w lato schodzę do lepszego czasu, opony 4x 205/60 r 15

 

http://youtu.be/54UoU3fJ43o

 

i drugi filmik

 

http://youtu.be/k_AoFOfSfD0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio udało mi się zdobyć długo poszukiwane felgi, a mianowicie ac schnitzer rennsport typ 1. Rozmiary 10J rant 3.5'' i 11J rant 4'' dlatego poszukuje osoby, która będzie chciała się wymienić ze mną rantami z 3.5'' na 2.5'' aby docelowo uzyskać 9J na przodzie. Kilka słabych fotek z przymiarki 11J

 

aqNVshL.jpg

Q7EDPOk.jpg

ZS505LY.jpg

gwfymAt.jpg

0ZDDg7Z.jpg

 

Na żywo, aż tak bardzo nie wystaje jak na foto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

9,5J na przodzie lepiej będzie wyglądać względem 11J tyłu, dlatego szukałbym na twoim miejscu rantów 3J. miałem takie zestawienie w poprzednim sezonie jak ty chcesz uzyskać i była lipa, ciężko było spasować podobny naciąg przodu i tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9,5J na przodzie lepiej będzie wyglądać względem 11J tyłu, dlatego szukałbym na twoim miejscu rantów 3J. miałem takie zestawienie w poprzednim sezonie jak ty chcesz uzyskać i była lipa, ciężko było spasować podobny naciąg przodu i tyłu.

 

9,5J boje się zakładać, bo chce w tym roku nisko zejść przodem, a czytałem że kilka osób musiało rolować przód przy ostrej glebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

Wróć na stronę główną forum

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×