Skocz do zawartości

[E39] nikits - 530D+ BlackBitch


nikits

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie, tym razem mam nadzieję zgodnie z zapisami regulaminu :)

 

Po raz kolejny postanowiłem pokazać Wam swoje E39. Poniżej krótka historia i opis.

 

Autko kupiłem w marcu 2013 jako całkowitą serię.

 

Rozkodowany VIN:

Dane pojazdu

Art. Wartość

Numer podw ozia WBADL71040GM95758

Kod typu DL71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierow niczy LL

Drzw i 4

Silnik M57

Pojemność skokow a 3.00

Moc 142

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SCHWARZ 2 (668)

Tapicerka STOFF RIPS DIAGONAL/ANTHRAZIT (F4AT)

Data prod. 2000-04-07

 

Wyposażenie

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegaw czy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. w ew ./zew . z automatyką przyciemn.

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzw anie fotela kierow cy/pasażera

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensyw ne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Św iatło ksenonow e

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S536A STANDHEIZUNG Urządzenie ogrzew ania dodatkow ego

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładow y V z pilotem

S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.

S666A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD RDS

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. w ielofunk.

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajow a Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów , Europa

Kod Nazw a (interfejs) Nazw a (ETK)

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładow a, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserw acji pokrycia zew n.

S970A BUSINESSPAKET Pakiet Business

 

Wyposażenie seryjne

S283A LM RAEDER/BMW STYLING II Obr. BMW, st. le. BMW Styling II

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciw mgłow a

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językow a, niemiecki

 

Information

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko w ew n. ściemniane automatycznie

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

 

 

E39 kupiłem jako seryjną bawarską solidną limuzynę :) . Jak dla mnie samochód był naprawdę wystarczająco dobrze wyposażony, a dodatkowo przez wgląd na jego wypadkową historię udało się kupić naprawdę w fajnych pieniądzach.

 

Niestety nie dokumentowałem wszystkiego od początku aparatem, dlatego część zmian muszę jedynie opisać:

 

Pierwszą modyfikacją był Remap na 225KM i 512Nm (shamowane na GF w Chotowej). Póżniej przyszedł czas na oryginalny Shadowline (ramki wokół szyb + listwy drzwiowe i na zderzakach). Na szczęście poprzedni właściciel założył do tyłu lampy z białym kierunkiem, które od zawsze mi się podobały więc tu zmian dokonywać nie było trzeba. Nerki poszły w czarny mat (folia). W międzyczasie udało się też dorwać komplet kół 19" z BMW E63/E64 - styling 121 - w rozmiarach 8,5" przód, 9" tył oraz do tego opony 225/35 oraz 235/35. Czekałem tylko na pierwsze cieplejsze dni żeby założyć kółka na auto :) Krótko po założeniu kół musiałem kupić gwint bo nie mogłem patrzeć na Offroadową wersję E39. Zanim kurier dostarczył go do domu kupiłem komplet do BH i przerobiłem Ori lampy (przysłony soczewek, krzyże i dymione klosze). Razem z gwintem dorwałem Sportpakietową dokładkę do przodu, której założenie przeciągałem do momentu jej pomalowania w kolor, ale jak to często bywa któregoś wieczora coś mnie tknęło żeby zobaczyć jak będzie wyglądać i tak już została do dzisiaj. Auto zaczęło nabierać wyglądu. Następnie zabrałem się za wnętrze auta i stare czarne welurowe wnętrze zastąpiłem skórą w jasnym kolorze łącznie z deską i dywanem. Szybko jednak przyszedł czas na zmiany i na ładne, aczkolwiek jak dla mnie oklepane ST95 (9" przód, 10" tył) z tymi samymi oponami i dystansem 20mm z przodu. Wszystko mogło by już być tak jak chciałem jednak zaczął mi doskwierać problem zwany popularnie 3TLG :D Koniecznie chciałem nadać jej agresywny germański charakter i udało się zamienić koła za ACT SX które do dziś jeżdzą na aucie. Specyfikacja kół - przód 9,25" 214/40/18, tył 10,25" 225/40. Następnie w moje ręce trafił Mpak do tyłu oraz czarne, wewnętrzne listwy boczków z wersji shadowline. Póki co przed zimą skończyłem już z modami. Dalsze prace na wiosne. Fotohistoria oraz plany na przyszłość poniżej :)

 

uoe6.jpg

4j8u.jpg

fzlt.jpg

7m01.jpg

ijvt.jpg

 

Obecny wygląd E39:

 

jagf.jpg

w7s9.jpg

w7fr.jpg

o18w.jpg

u32n.jpg

 

Plany:

wymalowanie dokładki lub Mpakiet z przodu

usunięcie tablicy z przodu i listwa US

ustawienie negatywów i opuszczenie tyłu

założenie ładnej końcówki wydechu

 

PS. Jeżeli auto się podoba to chętnie wrzucę zdjęcia z ostatniej sesji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto idzie w dobrym kierunku, ale na przod załóż m-pakiet albo wywal tylny by tworzyło to jakąś całość... ;)

Gdy uporasz sie z:

"wymalowanie dokładki lub Mpakiet z przodu

usunięcie tablicy z przodu i listwa US

ustawienie negatywów i opuszczenie tyłu

założenie ładnej końcówki wydechu"

 

to wówczas załóż ankietę.

 

Daj nam zdjecia z bliska, detali itp bo z daleka to wiele aut wyglada ładnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto fajne ale malo widac na zdjeciach

Troche mi sie gryzie przod z tylem

Jaki masz gwint?

 

Bardzo mi sie podoba twoja e39, kolo gleba, nawet bez m pakietu robi robote, gwint to tat? Jak sie sprawuje?

 

Gwint to MTS i sprawuje się póki co bardzo dobrze. Jedyna moja uwaga jest taka, że przy szerokim kole z tyłu trochę ociera ale to wina jego miękkości. Mógłby być twardszy przynajmniej z tyłu w moim przypadku :)

 

Co macie na mysli mowiac detale??

Wszystkie Śrubki :mrgreen:

 

Dobre, dobre :D ale odpuszcze :)

 

nikits a jak miałłeś komplet kół 19" z BMW E63/E64 - styling 121 to jakie było zawieszenie ?????

 

Początkowo na dwóch pierwszych fotach jakieś czerwone springi, z tego co pamiętam MTS a póżniej S121 pojeździły chwilę na gwincie :)

 

daj czerwone kierunki na przód i obniz bardziej tył

 

Zostają jednak te dymione :) Chciałem czarny przód i tak już zostanie póki co :D a co do obniżania tyłu to jak tylko ustawie negatyw z tyłu na wiosnę tył pójdzie na dół :) obiecuje!

 

mnie się bardzo podoba na obu setupach :mrgreen: tylko mpak do przodu

 

Dzięki :) chyba jednak powoli będę przymierzał się do tego Mpaka bo nie tylko tutaj jest taka opinia a sensownym argumentem jest zachowanie konsekwencji względem tyłu. Tak zrobimy!! Mpak bez tablicy. Powinno grać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde wszyscy mówią o tych sportach - nie ukrywam że są fajne ale jestem już umówiony na totalną regenerację tych foteli które mam więc chyba już za późno, a co do Mpaka z przodu to powoli się zaczynam przekonywać że rzeczywiście dobrze by wyglądał i zachowana by była konsekwencja względem tyłu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...