Skocz do zawartości

[E36] Warmiński sedan by the_virus


the_virus

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie lakier nie jest w rewelacyjnym stanie, można wręcz powiedzieć, że w tragicznym. W zimę zostaną pomalowane nadkola przednie oraz tylne, bo jakieś małe purchelki się pojawiły niestety..

 

Teraz pytanie: jeżeli chcę liznać nadkola tylne, a raczej zagiąć ranty wewnętrzne, ew. delikatnie 1cm rolować to ta rdza nie przeszkadza i jak najbardziej przed malowaniem mogę to zrobić, a nawet powinienem? ;)

 

LBXPQ3ul.jpg

Aofvlotl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

 

Teraz pytanie: jeżeli chcę liznać nadkola tylne, a raczej zagiąć ranty wewnętrzne, ew. delikatnie 1cm rolować to ta rdza nie przeszkadza i jak najbardziej przed malowaniem mogę to zrobić, a nawet powinienem? ;)

 

Obrazek

Obrazek

 

Hm no rdza zawsze przeszkadza, bo jakby nie patrzec trzeba ja kiedys usunac :-P

 

najpierw zroluj nadkola a pozniej daj lakiernikowi niech Ci ogarnie te skorodowane miejsca, a jesli cos przy rolowaniu się spsuje to też Ci poprawi za jednym rzutem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem raczej przed malowaniem rolowac, reszte zrobi lakiernik. Powiedz mi pytales sie juz ile cie to wyniesie ( malowanie)

 

Z tego co się orientuje to na Warmii ceny około 300-350zł za element ;)

 

Jotek, Rozumiem, że masz na myśli jedynie walory wizualne? Bo to żeby auto hamowało ze 100 do 0 w 40 zamiast 42metrów nie jest aż tak niezbędne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przyszedł od kolegi z forum mały frykas, a mianowicie cupholder.

Zawsze długo się zbierałem do jego kupna i w końcu jest:

uUqkeZIl.jpg

 

Przed zimą auto już raczej nie pójdzie w dół, bo nie ma sensu ;) Natomiast plan na te

parę miesięcy to ogarnąć końcówki wydechu (pewnie 2x76mm) , zrolować nadkola (tutaj

chyba udam się do HTT) , kupić i założyć cambery na przód i ogarnąć kwiatki rudeeej:

pKExeJOl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem Cupholder na zwykły i jest ok :)

bardzo ładne auto ,jakie masz opony na felgach :wink:

 

No właśnie u mnie nie wchodzi nawet, ani otwór na śrubę mocującą nie zgrywa się z cupholderem, nie wiem dlaczego. Mam SP9000 205/40 i 225/35 , przetarte szlaki, ugruntowane schematy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to Ty go odwrotnie włozyłeś. Te 2 otworki w tunelu w które wchodzą te łapki z cupholdera są z przodu, zakryte przez przednią popielniczke . I tunel wg mnie nie ma żadnego znaczenia, miałęm 3 cupholdery do których przymierzałem rózne tunele i za kazdym razem pasował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

Coś tam się zaczęło dziać z racji hmm..kwietnia? :mrgreen:

 

Na początek skucha. W aucie po miesiącu stania przykleiły się klocki do tarczy i od tego momentu bije niemiłosiernie (problem nierozwiązany z racji tylko soboty w domu) Tarcze ATE Powerdisc (4 miesiące może mają) , klocek natomiast CHYBA Zimmermann. Jeśli nic z tym nie zrobimy i wpadną nowe tarcze to raczej celuje w 325mm z E46.

 

YhOzqoBl.jpg

 

Wpadły poli tuleje

 

d7hQanhl.jpg

 

Tak mniej więcej wygląda to z przodu

 

iHhWmkkl.jpg

 

Z tyłu dzięki rolce w HTT przyciera minimalnie czasami, ale to z racji żadnego tam twardego, betonowego zawieszenia z tyłu tylko KW. Jak kupię Koni i sprężyny odpowiednie to problem zniknie całkowicie.

 

A tak całokształt za dnia i wieczorem ;) oczywiście zdjęcia puszką po tigerze..ale przynajmniej bez żadnych modyfikacji zdjęciowych.

 

avFpZSfl.jpg

MkB6PF0l.jpg

 

Plan na następny weekend w domu to założyć w końcu dekielki (śrubki znalazłem 15min przed wyjazdem) i doprowadzić lakier do jakiegokolwiek lepszego stanu niż obecnie ;)

 

edit. jeszcze jedno zdjęcie

 

zSIdcHLl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czasami jednak jest problem z małą przycierką i teraz pytanie do Was jak go rozwiązać.

Nadkola zrolowane, kąty 3stopnie, sprężyna KW , amor KW ALE...z E30 więc krótszy.

Co rozwiąże sprawę i będzie lepszym rozwiązaniem:

- sprężyny od Stammka

- Koni Sporty

 

Wygląda to tak:

z3KzhhWl.jpg

 

tAHU7lOl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Trochę lepszych zdjęć z pewnej majówki na lotnisku w Ornecie. Niestety podczas podróży do celu spotkał nas srogi deszcz, a już nie było miejsca na umycie auta, stąd wyglądało jak widać..

 

JPlbL4el.jpg

 

6zapfCjl.jpg

 

xIPzhBRl.jpg

 

cLoq0Q4l.jpg

 

Py9XCUpl.jpg

 

76p0dTOl.jpg

 

Spotkałem też znane tutaj E30 na Schmidt'ach TH Line ;) dzięki Jaguar za pogadanie :wink:

 

zoYLopTl.jpg

 

EUAXidLl.jpg

 

Rl7g92Ll.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...