the_virus Napisano 9 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Obecnie lakier nie jest w rewelacyjnym stanie, można wręcz powiedzieć, że w tragicznym. W zimę zostaną pomalowane nadkola przednie oraz tylne, bo jakieś małe purchelki się pojawiły niestety.. Teraz pytanie: jeżeli chcę liznać nadkola tylne, a raczej zagiąć ranty wewnętrzne, ew. delikatnie 1cm rolować to ta rdza nie przeszkadza i jak najbardziej przed malowaniem mogę to zrobić, a nawet powinienem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fomu Napisano 9 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Moim zdaniem raczej przed malowaniem rolowac, reszte zrobi lakiernik. Powiedz mi pytales sie juz ile cie to wyniesie ( malowanie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piorun Napisano 9 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Teraz pytanie: jeżeli chcę liznać nadkola tylne, a raczej zagiąć ranty wewnętrzne, ew. delikatnie 1cm rolować to ta rdza nie przeszkadza i jak najbardziej przed malowaniem mogę to zrobić, a nawet powinienem? Obrazek Obrazek Hm no rdza zawsze przeszkadza, bo jakby nie patrzec trzeba ja kiedys usunac najpierw zroluj nadkola a pozniej daj lakiernikowi niech Ci ogarnie te skorodowane miejsca, a jesli cos przy rolowaniu się spsuje to też Ci poprawi za jednym rzutem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jotek Napisano 10 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 nie chciałeś od razu dorzucić trochę i kupić zestaw z e46 330 na przód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 11 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Moim zdaniem raczej przed malowaniem rolowac, reszte zrobi lakiernik. Powiedz mi pytales sie juz ile cie to wyniesie ( malowanie) Z tego co się orientuje to na Warmii ceny około 300-350zł za element Jotek, Rozumiem, że masz na myśli jedynie walory wizualne? Bo to żeby auto hamowało ze 100 do 0 w 40 zamiast 42metrów nie jest aż tak niezbędne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 14 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Listopada 2013 Wczoraj przyszedł od kolegi z forum mały frykas, a mianowicie cupholder. Zawsze długo się zbierałem do jego kupna i w końcu jest: Przed zimą auto już raczej nie pójdzie w dół, bo nie ma sensu Natomiast plan na te parę miesięcy to ogarnąć końcówki wydechu (pewnie 2x76mm) , zrolować nadkola (tutaj chyba udam się do HTT) , kupić i założyć cambery na przód i ogarnąć kwiatki rudeeej: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MLmlody Napisano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Listopada 2013 Uchwyt na napoje to świetną sprawa już w moim drugim bmw go mam i wszystkim polecam ale że dostałeś go do e36 to naprawdę niezły wyczyn ciekawe ile cię to kosztowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korrespondent Napisano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 Jak tak dalej pojdzie, to bedzie moim #1 sedanem na forum! Tylko, ze bym pierwsz zalozyl kambery, wystawil odpowiedni katy, i tylko po tym rolowal by nadkola, zeby nie przesadzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 17 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 Noo właśnie i teraz mam pytanie. Czy pod Cupholder też musi być odpowiedni dolny tunel? Bo mam wrażenie, że ten mój z podłokietnikiem jest za krótki o jakieś 0,5 - 1cm i cupholder nie wchodzi tak jak powinien? Może ktoś coś powiedzieć na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkimk Napisano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 Ja zakładałem Cupholder na zwykły i jest ok bardzo ładne auto ,jakie masz opony na felgach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 17 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 Ja zakładałem Cupholder na zwykły i jest ok bardzo ładne auto ,jakie masz opony na felgach No właśnie u mnie nie wchodzi nawet, ani otwór na śrubę mocującą nie zgrywa się z cupholderem, nie wiem dlaczego. Mam SP9000 205/40 i 225/35 , przetarte szlaki, ugruntowane schematy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Fajny sedanik sie szykue, futura jest genialana i robi tutaj mega robote. Musi jednak pozostac z deklami i koniecznie carbon ringami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 20 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Ok więc sprawa z Cupholderem wygląda tak: Może to konsola jest przesunięta źle i dlatego? Na tym zdjęciu widać ile brakuje, żeby się zmieścił: Oraz tutaj widać, że nie pasuje coś: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Mialem taki cupholder,wymaga on innego tunelu,w zwykly nie wlozysz - u mnie tak bylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jotek Napisano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Jak dla mnie to Ty go odwrotnie włozyłeś. Te 2 otworki w tunelu w które wchodzą te łapki z cupholdera są z przodu, zakryte przez przednią popielniczke . I tunel wg mnie nie ma żadnego znaczenia, miałęm 3 cupholdery do których przymierzałem rózne tunele i za kazdym razem pasował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 20 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Ale nie można go założyć odwrotnie ponieważ wtedy te nóżki "wsporniki" opierają się o spód tunelu: Patryczken16, to w takim razie muszę zmienić tunel czy cupholder? (dodam, że mam podłokietnik, nie wiem czy to ważne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Mialem tylko dwa cupholdery i obydwa byly z tunelami,podejrzewam ze tunel ktory mial kasety bedzie pasowac,bo ten zwykly bez zadnej dziurki tylko schowek wg mnie na pewno nie. Podlokietnik nie ma znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 20 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Damnit, zawsze pod górkę ps. kupię czarny tunel przystosowany do podłokietnika ORAZ cupholdera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 7 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 Coś tam się zaczęło dziać z racji hmm..kwietnia? Na początek skucha. W aucie po miesiącu stania przykleiły się klocki do tarczy i od tego momentu bije niemiłosiernie (problem nierozwiązany z racji tylko soboty w domu) Tarcze ATE Powerdisc (4 miesiące może mają) , klocek natomiast CHYBA Zimmermann. Jeśli nic z tym nie zrobimy i wpadną nowe tarcze to raczej celuje w 325mm z E46. Wpadły poli tuleje Tak mniej więcej wygląda to z przodu Z tyłu dzięki rolce w HTT przyciera minimalnie czasami, ale to z racji żadnego tam twardego, betonowego zawieszenia z tyłu tylko KW. Jak kupię Koni i sprężyny odpowiednie to problem zniknie całkowicie. A tak całokształt za dnia i wieczorem oczywiście zdjęcia puszką po tigerze..ale przynajmniej bez żadnych modyfikacji zdjęciowych. Plan na następny weekend w domu to założyć w końcu dekielki (śrubki znalazłem 15min przed wyjazdem) i doprowadzić lakier do jakiegokolwiek lepszego stanu niż obecnie edit. jeszcze jedno zdjęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 22 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 Czasami jednak jest problem z małą przycierką i teraz pytanie do Was jak go rozwiązać. Nadkola zrolowane, kąty 3stopnie, sprężyna KW , amor KW ALE...z E30 więc krótszy. Co rozwiąże sprawę i będzie lepszym rozwiązaniem: - sprężyny od Stammka - Koni Sporty Wygląda to tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 6 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 Trochę lepszych zdjęć z pewnej majówki na lotnisku w Ornecie. Niestety podczas podróży do celu spotkał nas srogi deszcz, a już nie było miejsca na umycie auta, stąd wyglądało jak widać.. Spotkałem też znane tutaj E30 na Schmidt'ach TH Line dzięki Jaguar za pogadanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vitek_Słupsk Napisano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 ładny sedan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaktus Napisano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 Ohohooo i znalazla sie moja była piękność Niech w końcu zrobi coś Sławek i przytuli ja do ziemi... Tak nie moze być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Bardzo smaczny ten sedanik, podoba mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Napisano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Czy na tym Corrado są BORBET A skręcane??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi