the_virus Napisano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Cześć wszystkim. Mam na imię Artur i dłuugo nie miałem odwagi założyć tutaj tematu. Jednak chęć poznania Waszych opinii, rad etc. pomoże mi udoskonalić mój projekt. Auto to E36 sedan, zakupione przeze mnie około marca 2010 roku. Rozkodowany VIN: Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBACB51080AN12678 Kod typu CB51 Typ 320I (EUR) Typoszereg E E36 (4) Seria 3 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M52 Pojemność skokowa 2.00 Moc 110 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor MONTREALBLAU METALLIC (297) Tapicerka LEDER SOFT/BLAUVIOLETT (P8MA) Data prod. 1995-09-18 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow. S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera S246A LENKSAEULENVERSTELLUNG MECHANISCH Kolumna kierownicza regul. ręcznie S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn. S570A STAERKERE STROMVERSORGUNG Silniejsze zasilanie prądem S687A RADIOVORBEREITUNG Instalacja radiowa L814A ITALIEN-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Włochy S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. Rewelacji nie było, ale całkowitej ubogości też nie, także spoko. Auto kupiłem od brata, który jeszcze wcześniej kupił je z zamiarem podarowania swojej dziewczynie, aby ta jeździła codziennie do pracy, jednak za dużo paliła i zrezygnował z tego pomysłu. Długo się nie zastanawiałem, ponieważ auto miało nowe tarcze, klocki, wszystkie elementy zawieszenia zostały wymienione itp. (chociaż patrząc na pierwsze zdjęcia to pewnie dzisiaj bym jej w życiu nie kupił ) Jedynym incydentem o którym wiem, to wypadnięcie z ciężarówki paru rzeczy na przód auta o reszcie (jeżeli takie były) wolę nie wiedzieć Auto w momencie kupna wyglądało mniej więcej tak (oczywiście te po lewej): Jak widzimy auto już wtedy miało super felgi M5 look oraz fajne angel eye's. Ale można też zauważyć, że od razu miałem na kim się wzorować Niestety zanim to nastąpiło postanowiłem podążać drogą łatwiejszą, tańszą. Zmieniłem sobie felgi na Styling 68. Był to zabieg tzw. "mniejsze zło": Oraz przednie lampy na DEPO angels Dalej nie było wcale lepiej. Tuning w postaci sprężyn MTS -20 na tyle ....a także -40 na przód! (dobra wiem, że krzywo stała ) To był już okres, w którym stałem się użytkownikiem tego forum i przyglądałem się z coraz większą ciekawością projektom obecnym tutaj. Następnym krokiem było kupno serducha, oraz zmiana radia na Alpine (widać tylko fragment): Zima jak to bywa była czasem przemyśleń i podjęcia dalszych działań, już z tych bardziej słusznych. Wpadł przedni zderzak m-pakietowy (jeżeli różni się kolorem to przepraszam, ale kupiłem go w tym samym odcieniu (podobno), nakładki na progi skręcane(również jw.) a także gwint FK + dystans na przód 20mm (no ok może ten dystans nie był przemyślany, ale przecież chciałem mieć szeroko ) Kolejny, milowy krok ku germanizacji Trafił się anglik z mitycznym, legendarnym, owianym sławą M52B28 w rozsądnych pieniążkach. No to pach laweta i w Polskę. Oprócz silnika, skrzyni, dyfra, wału, półosi, wydechu itp itp. przełożone zostały siedzenia: skórzane Sportsitze z el. regulacją i podgrzewaniem tyłka, spryskiwacze reflektorów, lampy przednie z soczewką BOSCH'a zestaw Hi-fi oraz full OBC, co jako jedyne mam udokumentowane na zdjęciu : W międzyczasie dokupione szerokie listwy M3 oraz brakujący tylny zderzak m-pakietowy (również w kolorze) jednak wtedy nie wpadłem na to żeby zrobić zdjęcia. Żeby nie pokazać wszystkiego na raz i zbudować napięcie (słyszałem, że to podstawa na Syndi wrzucam te oto zdjęcie kolejnego zakupu oraz proszę moderatorów o zaufanie przy akceptacji tego tematu ) (wiochy nie będzie): cdn... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Widzę światełko w tunelu... czekam na ciąg dalszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Głodek Napisano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Dobrze że zmieniłeś te lampy ,to była jakaś porażka BH by się zdało fajnie że m-pakiet wpadł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 dawaj dalej z tą relacją, bo sympatycznie się to czyta progres jest na pewno, czekam na więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KORNEL Napisano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Tylko nie mów że futury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bmw_e36.pawel Napisano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 temat ciekawie zaczęty ale dawaj kolejne foty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Songo_ Napisano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 widać zdecydowany krok do przodu względem stanu z przed zmian ale jeszcze dłuuuga droga ciekawa relacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 6 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Tak tak, kupiłem futury od Utasia. Rozmiary 8,5 ET13 oraz 10 ET19 zrobione na ET24 około sposobem mr. Patryczkena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz_61 Napisano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 czyli podtoczony rotor w miejscu przylegania do piasty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KORNEL Napisano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 10 ET19 zrobione na ET24 około a ten zabieg był potrzebny przecież z wcześniejszym et i oponą 215/40 by weszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 6 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 10 ET19 zrobione na ET24 około a ten zabieg był potrzebny przecież z wcześniejszym et i oponą 215/40 by weszło Oczywiście, że by weszło , pewnie też powiesz, że to to samo co teraz 225/35 jest, na to samo wychodzi itp. Nie wiem pewnie tak Ale na KW V1 z tyłu i bez jakiejkolwiek ingerencji w nadkola teraz raz w czas przytrze przy większych prędkościach (oczywiście mówię o jeździe samemu/z pasażerem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz_61 Napisano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 ponawiam pytanie z mojego poprzedniego postu. rotor toczony w miejscu styku z piastą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 7 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 ponawiam pytanie z mojego poprzedniego postu.rotor toczony w miejscu styku z piastą? Tak dokładnie, rotor toczony w miejscu styku z piastą. cd. Skoro jest już koło, trzeba było je skręcić, uszczelnić, a zabawy przy tym było co nie miara . W końcu pierwszy raz styczność z takimi kołami. Pierwsza przymiarka na "sucho"...: Spostrzegawczy zobaczą lampy tylne z białym kierunkiem (niestety na tą chwilę DEPO) Bardziej spostrzegawczy naklejkę na małej szybie (uff już jej nie ma!) Ci najbardziej spostrzegawczy widzą zieloną stalówkę na aucie ...oraz już na aucie: Pierwsza myśl: jest dobrze, ale może być lepiej. Spojrzenia ludzi podczas jazdy przez miasto, na stacji itp oczywiście bezcenne. Tylu uśmiechów, kciuków w górę nigdy nie uświadczyłem, ale tak to jest jak w tym województwie to raczkuje w porównaniu do reszty Polski Kolejne zdjęcie (sorry za jakość srajfona) utwierdzające mnie w tym, że przód pieje: Widzimy także kierunki DEPO, o których zapomniałem wcześniej wspomnieć. Co sądzicie, czy pasują lepiej niż ori białe? Decyzja do której każdy musi dojrzeć..przód niżej (nie ma hardcoru, ale jest niżej): Widoczny brak jednego spryskiwacza (mała przygoda zimą, wiadomo ciężka dostępność) ale udało się znaleźć jeden, akurat lewy na allegro i już siedzi w aucie. Całkowicie zapomniałem o halogenach...dostałem je razem ze zderzakiem M , są to jakieś clear'y chyba, ale na szczęście z anglika zostały mi ori i chyba podpasują, także niedługo się tym zajmę! I ostatnie zdjęcie na dzis, na którym widać pole do manewru co do wysokości auta: cdn.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 coraz lepiej, oby tak dalej pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Głodek Napisano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Spojrzenia ludzi podczas jazdy przez miasto, na stacji itp oczywiście bezcenne. Tylu uśmiechów, kciuków w górę nigdy nie uświadczyłem Mam to samo jak jade moim Touringiem ,mi ostatnio nawet kierowca Tira trąbił i kciuk pokazywał do góry ,fajne uczucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazunio Napisano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 spoko temat sie szykuje, lubuie fajnie opisane fotorelacje i tu to jest do tego kolejna mega przemiana w stylu "od zera do bophatera" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KORNEL Napisano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Przyznam, że te futury pasują tutaj . Åadnie się komponują z nadwoziem i kolorem auta. Koniecznie muszą wlecieć dekle. Z przodu przydało by się dużo niżej bądź opona 195/40 ( tak tak wiem, 195 to do vagów ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_virus Napisano 8 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 Oczywiście, żeby wjechać na podnośnik i cokolwiek zrobić w aucie trzeba się sporo namęczyć , dobrze, że warsztat zaprzyjaźniony i wyrozumiały: Wymienione tarcze na ATE PD: Co do dekielków....bez: Z (dekielki nie są ori, ale te pierścienie "carbonowe" mam) tylko kolor znowu nie trafiony: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 Z deklami i bez tez dobrze wyglada pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 Bardzo ładnie to wszystko wychodzi, czysto, schludnie. Projekt nabiera rozpędu, a auto staje się coraz bardziej germańskie Ja bym widział te futury bez dekielków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szajbaaa Napisano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 fajnie fajnie, jakoś nawet sedan w trzy sześć bardzo mi pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KORNEL Napisano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 Żadna futura nie wygląda dobrze bez dekielków Z o niebo lepiej , mimo że to dare Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filippo Napisano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 sedan na futurach naprawde piekny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiwySeba Napisano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 Wg mnie tylko z deklami, bez futury wyglądają "staro" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertcrow Napisano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 pewnie na "bazy" nikt z tego forum suchej nitki by nie zostawił... gdyby teraz wyglądała tak samo jak na początku... ale fajnie opisałeś wszystkie zmiany do tej pory, jak od podstaw zaczynać i jak może wyglądać efekt końcowy (..?). miło mi oglądać to auto bo sam mam e36 w podobnym kolorze (mauritius) tyle że qpe, może też zacznę polować na jakiegoś dawcę anglika na razie kombinuję z e46. pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi