Skocz do zawartości

[E60] German project in a series


brzytwa

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 313
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

  • 1 miesiąc później...

Po małej przerwie w jeździe, okazało się że trzeba uszczelkę wymienic, ponieważ olej wylewał się od strony rozrządu. Wszystkiemu winne cztery urwane łebki śrub aluminiowych :shock:

Dodam,że nic wcześniej nie było ruszane. Jakaś fabryczna wada

 

Na zdjęciu zaznaczyłem te urwane śruby na głowicy. Reszta szpilek jest stalowa.

 

 

h322.jpg

 

 

A tu już głowica splanowana, wyczyszczona, zrobione zawory i uszczelniacze zaworowe

 

 

 

2erf.jpg

 

 

Ori uszczelka

 

 

wkr6.jpg

 

 

 

Teraz wszczycho hula i jest OK :drive:

Założyłem glassschwarc i lusterka w glass

 

 

f0uy.jpg

 

 

nyws.jpg

 

 

giu.JPG

 

 

Ponieważ przednia szyba miała dwa pęknięcia od kamienia, poszła do wymiany. Przy okazji wymieniłem na solaryczną co moim zdaniem daje super efekt, szczególnie w słoneczne dni :-)

Wymienione oczywiście gumowa listwa ozdobna i nowe zgarniające wode boczne.

 

 

pas6.jpg

 

 

6egg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety N52, N43 i większość nowych silników z serii N po 2005 roku tj istna porażka, główny argument czemu nie widzę plastika dla siebie po 2005 roku, którym można by bezstresowo podróżować

 

+ 100 to juz widzę kolejny plasztik który padł... 1er, 3er, 5er, 7er - słabe te motory w benzynie i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam tak: ch.j z tymi nowymi silnikami, robią tak delikatne,że kur.a się w głowie nie miesci :evil:

Śruby spustoszenia nie zrobiły, bo w maju jak wymieniałem uszczelkę pod miską olejową, w misce znalazłem dwa łębki :shock: Ni cholery nie wiedzielismy skąd się tam wzięły. Jedyna tearia wtedy wysnuta to że wpadły przez kanały olejowe jak ktoś dekiel zdejmował. Jak się później okazało wiadomo gdzie powinny byc. Kolejne dwie znaleźlismy pod rozrządem jak wyjelismy cały, leżały sobie luźniutko :lol:

Ogólnie w silniku teraz mam zrobione wszystko oprócz pierścionków :mrgreen:

 

 

Glass org czy folia? I jakiej firmy masz opony z przodu?

 

 

Szelu, wokół szyb okleiłem folią , a lustra już wyszkiełkowane i pomalowane. Co do opon to 235/35 Conti 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...