Arass Napisano 15 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Co wy mnie tak wszyscy straszycie z tym silnikiem ? Fakt tylko idioci wymieniają olej po 25 tyś km tylko idioci nie zrobili wskaznika temperatury wody i tego nie umiem zrozumieć , ale zaczynacie mi robić stracha z tym silnikiem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 ale wymiana co 25 tyś km jest w BMW już od modelu E46, ostatnio jak pojechałem do ASO wymienić olej (7tyś km) to pracownik mówi mi "wie pan co wymienimy, ale nie wiem czy uda nam się skasować oil serwis po tak małym przebiegu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arass Napisano 15 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Też niby racja bo po wymianie oleju i skasowaniu Oil Servise wyskoczyło nast wymiana za 30 tyś km..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Przeciez jest wskaznik temperatury,na zegarach oraz w ukrytych opcjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 widać, że ten model jest Ci obcy, wskaźnik temperatury silnika jest ukryty w obrotomierzu , przyjrzyj się obrotomierzowi jak przekręcasz stacyjkę wtedy ujrzysz magiczne wyskakujące "kreseczki" które stopniowo znikają wraz ze wzrostem temp. silnika. ogólnie silnik ciekawy, wady ma jak każdy, lecz jak ktoś dba będzie chodził. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Brzytwa tak jak koledzy pisali- nie marw się - rurki nie masz u siebie... ale z tego co pamiętam jest problem valvetronica (a konkretnie na początku tego zaworka...) Arass jak Ci z rurki nie cieknie nie musisz się martwić....(w tym wieku ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 To nie jest wskaznik temperatury silnika tylko taki straszak zeby nie katowac na zimnym przy 40-50 stopniach plynu juz wszystkie kontrolki gasna a olej nadal zimny natomiast o przegrzaniu dowiemy sie po fakcie gdy zapali sie kontrolka i komputer ograniczy moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arass Napisano 15 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 To gratuluje konstruktorom tego auta ........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Po prostu w E60 trzeba się do tego przyzwyczaić... podobnie jak do elektronicznego miernika poziomu oleju w E90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 To gratuluje konstruktorom tego auta ........ prawdziwy model serii 5 skończył się wraz ze zejściem ostatniej e39 z taśmy. tak to wygląda niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Binio przeciez jest i zwykly bagnet tylko szukac trza umiec a co do wskaznika temperatury wszystkie nowsze bmw go nie posiadaja idiotyzm ktorego nie rozumiem tak samo jak wymian oleju co 25-30k ale wszystko po to zeby sie psulo. V8 ma wadliwe wentylatory w polaczeniu z brakiem wskaznika auto latwo przegrzac i zalatwic glowice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur677 Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Może coś na temat ? ? ? Będzie gleba i koło czy zwykły dupowóz ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 To nie jest wskaznik temperatury silnika tylko taki straszak zeby nie katowac na zimnym przy 40-50 stopniach plynu juz wszystkie kontrolki gasna a olej nadal zimny to jest wskaznik temperatury http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=1&t=16914&start=15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzytwa Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 To nie jest wskaznik temperatury silnika tylko taki straszak zeby nie katowac na zimnym przy 40-50 stopniach plynu juz wszystkie kontrolki gasna a olej nadal zimny to jest wskaznik temperatury http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=1&t=16914&start=15 Tak jak Patryk pisze, czujnik temp.jest, tylko że w ukrytych opcjach. Poprostu sobie ustawiasz i masz temperaturę wyswietlaną cyfrowo. Co do bagnetu, to w "N-kach" go nie ma. Jest elektroniczny w misce i trzeba poziom sprawdzac na wyswiietlaczu sterując pokrętłem i-drive. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 skąd chłopoki mają wiedzieć , jak wsiadłem pierwszy raz do e60 i zobaczyłem te pokrętło idrive to też za bardzo nie wiedziałem co z tym się robi, ogólnie w tym modelu jest wszystko ukryte nawet zmieniarka cd, którą odkryłem przez przypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Wojtek_ Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Super e60. Troche gleby i bedzie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Patryczken dokladnie to samo mam u siebie ale nie bede za kazdym razem odpalal ukrytych funkcji zwlaszcza ze przeszkadzaja w uzywaniu standardowych odczytow bc bzdura i tyle. W obecnym e92 mam i zwykly bagnet i elektroniczny odczyt i tak jest ok w N62 z tego co wiem jest tak samo http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3254-miska-olej-cz-gorurz-do-pomoleju/i47766/kL/sN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzytwa Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Masz Arass na wieczory z piwkiem http://www.bmw-syndykat.pl/viewtopic.php?t=32598 pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arass Napisano 15 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Więc tak ..... auto będe chciał obniżyć na sprężynach H&R -35 mmm myślę że dobrze powinno siąsć Kolego wyżej nie wiem co ty chcesz od tych felg pisząc czy będzie jakieś koło? Parę rzeczy jest do ogarnięcia i będe się powoli tym zajmował prawdziwy german to na pewno nie będzie bo to auto na co dzień a po drugie to plastik i nie ma tego co w starszych modelach autem się sympatycznie jezdzi jak dla mnie jest okej Brzytwa dzięki za linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Patryczken dokladnie to samo mam u siebie ale nie bede za kazdym razem odpalal ukrytych funkcji sie zgadzam - zwlaszcza,ze np. w e60 przy kazdym ponownym wlaczeniu zaplonu nalezy odblokowac licznik od nowa,a nie jest to 5sekund,minimum 3 minuty,ktore podczas jazdy przeszkadza.. ale za to temperatura z ukrytych opcji pokrywa sie ze znikajacymi kreskami na obrotomierzu wiec "jakis tam" odczyt temperatury jest,ciezko powiedziec jak sprawa wyglada w przypadku zbyt wysokiej temperatury,czy jest to jakos sygnalizowane przez ten wskaznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzytwa Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 jak sprawa wyglada w przypadku zbyt wysokiej temperatury,czy jest to jakos sygnalizowane przez ten wskaznik? Wskaźnik nic wiecej nie sygnalizuje, po za tym, że możesz dac opór kiedy juz sie rozgrzeje. Jak przegrzejesz silnik, pokazuje się żółta sygnalizacja, zaraz później czerwona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smyruE36 Napisano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 A więc to ta 5tka Nie byłem pewien czy to ta bo tablice rejestracyjne mi nie pasowały. Ciekawie się prezentuje na tej feldze Drzewo w środku trochę nie pasuje mi do reszty.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 16 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 A ja jestem ciekaw komu starczy czasu oraz cierpliwości do codziennego ustawiania wyświetlacza temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 18 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2013 na wszystko są rozwiązania. deska i tak obleśna jest w każdym e60 także nie ubędzie ani nie upiększy czyli w sam raz. http://allegro.pl/temperatura-wody-auto-gauge-smoke-52mm-i3454369113.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arass Napisano 4 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Witam Po dłuższej przerwie trochę odświeżę Galerie i napisze co się zmieniło a więć doszły sprężyny Vogland -40 i -25 org shadow matowy nowe tarcze przód BOSCH +klocki nowe wloty na tarcze plus kratki w zderzak wiadomo wymiana oleju plus filtry parę kosmetyków z BMW Zaznaczam z silnikiem nic się nie dzieje żadne rurki nie popuściły w Gacie żadne wiatraki się nie zepsuły wsiadam i ciesze się jazdą Autko jest do jazdy na co dzień nie ma gleby żebym tarł podłużnicami o asfalt co dalej hmm Koła nie długo lecą do SPA wydech przerobić może wpadnie jeszcze podsufitka M-pakiet więcej raczej nic już nie będzie i teraz pare fotek fota dla porównania przed obniżeniem I w garażu razem z Cabrio Cabrio nadal żyje tylko czasu na nie brak Pozdrawiam Arass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi