KUJON Napisano 3 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 Błyszczy się ta pokrywa jak usta 14latki, też mi sie nie podoba. Co do tego termostatu to sam jestem ciekawe dlaczego niby ori jest lepszy od tego z niższą temperaturą otwarcia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 3 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 1 godzinę temu, KUJON napisał: Błyszczy się ta pokrywa jak usta 14latki, też mi sie nie podoba. Co do tego termostatu to sam jestem ciekawe dlaczego niby ori jest lepszy od tego z niższą temperaturą otwarcia ? Program do tego silnika jest napisany pod temperaturę pracy 105C więc silnik przy temp. 85C dawkuje jak pod niedogrzany motor, wiadome będzie to jeździć ale no sory dajcie mi do tego silnika taki program... nie po to planuje montować katalizatory żeby z drugiej strony upośledzić ten silnik tylko z tego powodu ze się boje o jego żywotność Chce żeby ten silnik miał osiągi zbliżone do fabryki a nie do 4.4 bo nie po to płaciłem za niego prawie dwa razy więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol Napisano 3 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 Nie chce się wymądrzać, ale jak kolega polecił Ci ori termostat 105 stopni, to spytaj się czy wie co jest główną przyczyną nieodwracalnie padających m62TU, oczywiście prócz pękajacych szyn, padających głośnych vanosów i licznymi nieszczelnieniami. Co do koloru góry silnika to widziałbym tu wszystkie pokrywy w oryginalnym kolorze, lecz nie w macie jak to jest w oryginale, a w pełnym połysku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol Napisano 3 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 4 minuty temu, Wilku_kbj napisał: Program do tego silnika jest napisany pod temperaturę pracy 105C więc silnik przy temp. 85C dawkuje jak pod niedogrzany motor, wiadome będzie to jeździć ale no sory dajcie mi do tego silnika taki program... Identyczny program masz w 840 na gorące kraje gdzie montowany był oryginalnie termostat 85 otwarcia a temp pracy masz na każdym 5-10 stopni wyższą. Prawidlowa mapa dawek w tych motorach zaczyna sie od 80 stopni, także na dostępnych termostatach 85 bądź 88 temp będziesz miał poniżej 100 stopni i dzieki temu będziesz spał spokojniej ponieważ nikt nie zna dnia i godziny kiedy zacznie łuszczyć się alusil na cylindrach... W silnikach m62TU zastosowano termostat 105 tylko z powodu lepszej emisji spalin która została zaostrzona w tamtych latach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 3 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 1 minutę temu, grabol napisał: Nie chce się wymądrzać, ale jak kolega polecił Ci ori termostat 105 stopni, to spytaj się czy wie co jest główną przyczyną nieodwracalnie padających m62TU, oczywiście prócz pękajacych szyn, padających głośnych vanosów i licznymi nieszczelnieniami. Co do koloru góry silnika to widziałbym tu wszystkie pokrywy w oryginalnym kolorze, lecz nie w macie jak to jest w oryginale, a w pełnym połysku! Kolega głównie robi mechanikę w BMW i kodowanie bo pracuje w serwisie BMW u mnie zrobił przy silniku dużo jeszcze przeprogramuje licznik tylko kość na zapisywalną musi zmienić czy coś bo się okazuje ze mam taki uparty licznik z boscha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 3 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 53 minuty temu, grabol napisał: Identyczny program masz w 840 na gorące kraje gdzie montowany był oryginalnie termostat 85 otwarcia a temp pracy masz na każdym 5-10 stopni wyższą. Prawidlowa mapa dawek w tych motorach zaczyna sie od 80 stopni, także na dostępnych termostatach 85 bądź 88 temp będziesz miał poniżej 100 stopni i dzieki temu będziesz spał spokojniej ponieważ nikt nie zna dnia i godziny kiedy zacznie łuszczyć się alusil na cylindrach... W silnikach m62TU zastosowano termostat 105 tylko z powodu lepszej emisji spalin która została zaostrzona w tamtych latach Żadne 840 nie miało sterownika o takiej architekturze jak mój... co do temp może masz racje ale to trzeba sprawdzić dokładnie mape 4.6is a co do termostatu na gorące kraje trzeba brać też pod uwagę warunki atmosferyczne gdy termostat jest na 85stopni a mamy na dworze -30 czy przypadkiem temp. nie spadnie poniżej 80C gdy się otworzy u mnie ostatnio potrafił się schłodzić na 94 stopnie na postoju jak było 2 stopnie na plusie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 3 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 Ja już ograniesz to auto w pełni to strasznie ciekawy jestem jakie to będzie mieć parametry i osiągi - czy będzie tylko fajny dźwięk czy oprócz tego będzie ostro zapyerdalao tzn znacznie lepiej od ori s54 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol Napisano 3 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 Zima czy lato, niższe termostaty (85/88*) zachowują sie podobnie. W mojej ex e38 4.4 miałem 85* i średnia temp była 93-98*, teraz w e53 4.6 tez na 85* mam 95-99*. W innych V8 jak czesto montuje 88* (tańszy i p&p) to temp rownież nie przekracza 100*, a dodatkowo Millers 10w60 i vanosy po rozgrzaniu są o polowe cichsze Wilku_kbj dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Budrys Napisano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Listopada 2017 Tyle co w sezonie pojeździ to auto to byś miał mega pecha żeby ci sie wyjebał akurat silnik. Możliwe jak najbardziej ale wątpliwe. No tak czy siak aby sezon dwa pojeżdził pożniej zmienisz na inny Wilku_kbj dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 4 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Listopada 2017 Grabol dzięki za rady doceniam to, tylko że też tak myślę ja Budrys ze to auto zrobi max 2-3tysie km rocznie więc musiałbym mieć faktycznie jakiegoś pecha żeby się coś wysypało skoro po 20lat jeżdżą te silniki. Na początek chciałbym zaliczyć hamownie a potem można kombinować i mieć odczyt czy coś się zmienia. 13 godzin temu, david napisał: Ja już ograniesz to auto w pełni to strasznie ciekawy jestem jakie to będzie mieć parametry i osiągi - czy będzie tylko fajny dźwięk czy oprócz tego będzie ostro zapyerdalao tzn znacznie lepiej od ori s54 Na pewno sprawdzę się z ziomkiem co ma e46 M3 na smg już wstępnie się ugadaliśmy bo też nas to ciekawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Listopada 2017 10 minut temu, Wilku_kbj napisał: Grabol dzięki za rady doceniam to, tylko że też tak myślę ja Budrys ze to auto zrobi max 2-3tysie km rocznie więc musiałbym mieć faktycznie jakiegoś pecha żeby się coś wysypało skoro po 20lat jeżdżą te silniki. Na początek chciałbym zaliczyć hamownie a potem można kombinować i mieć odczyt czy coś się zmienia. Na pewno sprawdzę się z ziomkiem co ma e46 M3 na smg już wstępnie się ugadaliśmy bo też nas to ciekawi M3 nie będzie miało najmniejszych szans, moment obrotowy v8 zgładzi m3. Wilku_kbj dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 6 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 Pokrywa już finalnie siedzi licznik przekodowany częściowo tak że wszystko już w nim działa zostało ustawić vin w modułach i tą temp. pracy, płyn chłodzący przelany na zimowy bo sprawdzałem czy szczelny układ na destylacie. Czas się brać za ostatnie rzeczy i wyjazd Sanczo i Fisiek dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 6 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 Pozwolę sobie dać małe porównanie Fisiek dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 6 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 zrób całośćw macie i będzie kompromis, ten połysk pasuje jak pies to jeża lapka666 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 7 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 Tylko że mi się kurde podoba w tym połysku na żywo wszyscy mówią ze jest super, na foto wychodzi trochę przesadzony ten połysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 8 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 Mi się podoba. lepiej niż ori. Wilku_kbj dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebas Napisano 8 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 Dobrze to wygląda. Po zobaczeniu pierwszego zdjęcia nie byłem do końca przekonany, ale jest git. Gdyby tak było w oryginale i byś pomalował na srebrno to by mówili, że gorzej Wilku_kbj dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobson Napisano 8 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 Czekam na efekt końcowy czyli ''kreskę'' z emką M3 E46 ciekawe jak sobie poradzi... Ale jeśli chodzi o swap to wielki szacun za wkład w auto,naprawdę robi wrażenie obyś tylko był zadowolony 100% z możliwość tego pieca,i bezawaryjność ale jak wcześniej pisałeś auto nie na co dzień,więc co się ma stać dbać i jeździć z bananem na gębie...pozdro Wilku_kbj dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 30 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Listopada 2017 Dnia 4.11.2017 o 10:19, dawid82 napisał: moment obrotowy v8 zgładzi m3. Dawid co Ty wiesz o momencie obrotowym na pewno będzie to fajne starcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 1 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2017 11 godzin temu, david napisał: Dawid co Ty wiesz o momencie obrotowym na pewno będzie to fajne starcie To powiem inaczej wyzywam wszystkie oryginalne e46 m3 do wyścigu na wprost zaznaczam, że ja mam słabszy motor zwykłe m62b44. Kto pierwszy ???? są tu jakieś m3 hallo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 1 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2017 13 godzin temu, dawid82 napisał: To powiem inaczej wyzywam wszystkie oryginalne e46 m3 do wyścigu na wprost zaznaczam, że ja mam słabszy motor zwykłe m62b44. Kto pierwszy ???? są tu jakieś m3 hallo ?? A z dizlem z żabimi oczami (compact) to też jesteś chetny się spróbować ? Patryk7250 i lapka666 dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek-e30 Napisano 2 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 david tylko wykresu nie pokazuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 3 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 ale co wy się tak ta kreską podniecacie, bokami byście polatali albo jakaś ustawka na torze, a nie hondziarskie dyscypliny Thepiekarz, mokrzyk, Buciek i 3 innych dodali reakcje 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Budrys Napisano 3 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 Dnia 1.12.2017 o 03:12, dawid82 napisał: To powiem inaczej wyzywam wszystkie oryginalne e46 m3 do wyścigu na wprost zaznaczam, że ja mam słabszy motor zwykłe m62b44. Kto pierwszy ???? są tu jakieś m3 hallo ?? No ale problem w tym ktora z tych m3 bedzie miala moc fabryczna??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 3 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 A to jeszcze inny temat do dyskusji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi