Skocz do zawartości

[E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku


Wilku_kbj

Rekomendowane odpowiedzi

no i gdzie teraz ten reduktor od gazu upchasz ? 

 

:D myślałem w miejscu tam gdzie jest montowany aku w wersjach z R4 ale tam będzie płyn do spryskiwaczy no i jestem w kropce  :-P ew. zostanie w benzynie i będę tylko od święta przychodził z kanisterkiem do garażu posłuchać jak silnik pracuje  :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój plan na chłodzenie tej vki jest taki przed chłodnicą wentylator z 330d już zakupiony własnie przyszedł :) a za chłodnicą ten co był z 2.8 oba będą pracować w tym samym czasie. Słyszałem coś ze dwa wentylatory się nie sprawdzają z obu stron że jak coś lepiej jeden konkretny z jednej strony najlepiej między silnikiem i chłodnicą. Sam nie przetestuje to się nie dowiem :P 

22425688_1541219442614260_657568248_o.jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, lapka666 napisał:

Silnikowo SZTOS ale co z kołami? Bo tutaj one nie pasują. Brakuje tej kropki nad "I" w postaci innego koła. Ja to bym nawet się nie obraził o klony Fiśka :-D

Niech najpierw złoży to wszystko do kupy i niech w końcu odpali. :):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Łukasz ///3 napisał:

uj z kołami wszystko powoli sam swap kosztował tyle co 2 komplety hardkorowych 19 3tlg !! na chotowej napewno nie przejde obojetnie obok tego e46 

dokładnie, będzie na czym zawiesić oko , grubo to wyjdzie jestem pewien 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Łukasz ///3 napisał:

kolektory masz z katami czy bez  reszta bedzie przelot ? ale to bedzie  zapierd :shock::shock:lac

Kolektory bez katów z x5 mysle wlasnie czy dac katy i przelotowy czy dwa razy przelotowe :P z katami byloby znośnie pod wzgledem dzwieku i osiagi pewniejsze teoretycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Wilku_kbj napisał:

Kolektory bez katów z x5 mysle wlasnie czy dac katy i przelotowy czy dwa razy przelotowe :P z katami byloby znośnie pod wzgledem dzwieku i osiagi pewniejsze teoretycznie.

ja bym dał  katy i jeden przelot, czy tam dwa, nie wiem jak to sie ma z miejscem w e46 nie da rady wsiadzic kolektorów z e39 m62tu ? z tymi małymi katami ? i wtedy juz przelot jak nie ma miejsca to zrobic jak w x5 czy e39 bez vanosa dac katy za kolektorami i potem juz do konca, czy to bedzie juz jedna czy dwie rurki  do puszki wydaje mi sie ze nie ma duzego znaczenia 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z e39 kolektory z katami nie pasują tak łatwo jak z x5, pomyślę nad tym jeszcze jak ten wydech zrobić ;)

Termostat chodzi jak powinien, wentylatory na postoju włączają się na minute i wyłączają. Alternator ładuje ale licznik z M3 wyświetla ładowanie pewnie kwestia innych pinów, jeszcze muszę podpiąć w licznik ciśnienie oleju z filtra, oraz kontrolki chyba braku płynu hamulcowego, poduszki, tylne światła takie pierdoły do ogarnięcia. Kwestia wychylonej wskazówki temp. wody wymaga przeprogramowania jakiejś kości licznika na jakimś programatorze bo m3 pracowało przy 80C dlatego wychyla się przy 105C prawie na czerwone pole. No i oczywiście licznik na europe trzeba przekodować i km

22751068_1551003428302528_41638219_o.jpg
22766465_1551009011635303_287806894_o.jp
22766509_1551002724969265_1452236140_o.j

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wiązka ogarnięta, usunięta wiązka automata, uporządkowane wszystko w skrzynce, doszło kilka bezpieczników, wszystko ładnie się pomieściło :) chodź troszkę więcej tego było. Zostało programowanie licznika i innych modułów co by nie świeciło się nic niepotrzebnego na desce ale to juz ogarnie znajomy bo ja ncs'em nic tu nie zdziałam :P przymierzyłem pokrywy na razie stare boczne porysowane ale juz zamówione idealne a górna myślę że będzie miała te srebrne boki w czarnym połysku :) 

 

23157567_1560620014007536_2009443702_o.j

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

33 minuty temu, KUJON napisał:

ja bym z pokrywami nie kombinowałw jakieś malowania bo teraz wygląda to jak z fabryki ;) 

No tez o tym myślałem ale to i tak te srebrne boki musiałbym odświeżyć bo są niestety lekko porysowane. Dziś z tym będę działał to jeszcze się do wieczora zastanowię. Bo srebrny pasuje do osprzętu i silnik się dobrze prezentuje a czarny by optycznie zmniejszył efekt wielkości silnika wszystko się ze sobą bardziej zleje w tej komorze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, grabol napisał:

Wreszcie prawidłowa moc w tym aucie! Brawo :)

Powiedz czemu wybrałeś awaryjny TU i nie zmniejszyłeś temp cieczy która jest główną przyczyną padania tych motorów?

4,6is chyba zawsze jest TU... no chyba ,że by z alpiny e36 ale to nie ralne.

 

Ja powiem tylko tyle... W końcuu :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Budrys napisał:

4,6is chyba zawsze jest TU... no chyba ,że by z alpiny e36 ale to nie ralne.

 

Ja powiem tylko tyle... W końcuu :-D

B46 wychodziło jak najbardziej również bez vanosów,  ale fakt jest taki, że cholernie trudno o takie motory :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem V8 i coś grubszego ;) osiągi 4.6is są konkretne, silnik jest w miarę dostępny tak że można w czymś wybierać... Znajomy miał e53 46is i widziałem co ten silnik potrafi w tym kiosku :P Co do termostatu tak mi doradził kumpel co siedzi dobrze w temacie tych silników żeby zostawić ori termostat zresztą silnik ogarnięty, rozrząd zrobiony będzie się dbać i tyle. A druga kwestia nie jest to auto do jazdy codziennej więc kilometrów to nie będzie robić. Nie przesadzajmy bo dopiero awaryjne to są nowsze silniki z rodziny N :P 

Powracając do tematu pokryw skoro i tak miałem malować boki pokrywy to spróbowałem na czarny połysk i wydaje mi się że jest jednak spoko :P pokrywa tak założona byle jak bez uszczelek nie dokręcona bo świeży lakier...


20171102_211209.jpg

 



 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...