Skocz do zawartości

[E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku


Wilku_kbj

Rekomendowane odpowiedzi

Masz moze foty zlozonego zamachu i sprzegla bo jakos nie moge sobie wyobrazić tego adaptera :D co z czujnikiem polozenia wału w ori skrzyni?

 

Tez ostatnio kupilem adapter i cały zamach od pmc z tym ze pod m60..dobrze to wszystko wykonane, chociaz przedluzka walka sprzeglowego okazala sie za krotka i dorabialem nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia swojego nie mam ale wygląda to podobnie jak na tym zdjęciu, po ustaleniach z pmc dokładnie identyczny dwumas musiałem kupić roznitować i zamontować tylko część od strony sprzęgła do adaptera, dokręcając śrubki (które są w miejscach byłych nitów) zamach wprasowuje się lekko na kołnierzu adaptera który dodatkowo go trzyma, do tego zamachu przychodzi idealnie sprzęgło o tarczy 240mm no i mówili mi żeby zakupić resztę normalnie dedykowaną do tej skrzyni więc docisk i sprzęgło z 3.0d :) sprzęgło po świętach zrobię od razu zamach mi wyważą i spasują ze sprzęgłem.

 

Co do czujnika temat już miałem przemyślany przed zakupem adaptera. Czujnik planuje zrobić w miejscu w którym powinien się znajdować oddając skrzynie z skręconym adapterem i kielich ori skrzyni do firmy która mi to pomierzy i zrobi na wzór ori kielicha. Innej opcji nie widzę. Tą przedłużkę wałka sobie sprawdzę bo jak w m60 był taki problem to tu może być podobnie :)

 

16864194_10208681731105074_1738282927417

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Buda już praktycznie przygotowana do montażu silnika :) Problem był z pompom ASC (za blisko silnika), doborem stabilizatora który będzie pasował, zamontowany za sankami nad wahaczami... stabi z 1.9, 2.8, 3.0ix nie pasuje, kupione na darmo :/ dopiero z M3 pasuje idealnie :) sanki poszły w dół o 16mm na dystansach z zestawu od Adamat tak samo do wahaczy zakupiłem tuleje acentryczne i zamontowałem je tak aby obniżyć mocowanie wahacza (dało to więcej miejsca dla stabilizatora oraz prawidłowe ustawienie wahacza przez też obniżone sanki). Zostało jeszcze kilka spraw m.in. przygotować kolektory wydechowe i można finalnie wkładać silnik :) reszta na aucie.

 

20170510_222523.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra zapytam pierwszy....na JAKO malujesz zbiorniczki? ;)

 

a poważnie szacunek, czekamy na fotorelacje z montażu 

 

pozdr

 

W tym przypadku nie odczuwam potrzeby zmiany fabryki :) pojemniczek płynu chłodzącego będzie chyba z m3, wspoma normalnie ori pojemniczek albo czarny mat a obudowa filtra oleju jest stronę wcześniej podobnie jak cały silnik pomalowana z czarną ori pokrywką.

 

 

Panie na GF nie zdążysz...  jeszcze tyle o zrobienia... 

 

Wiadome, powoli ale do celu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilku_kbj Ja wiem że powoli do celu ale Fu.k GF zbliża się nie ubłaganie i zdążysz to wszystko ogarnąć? :o

 

No wiadomo że nie ;D od początku swapa wiedziałem że się nie wyrobię :) zgłoszenia nawet nie wysyłałem. Ale odwiedzę GF bez auta w sobotę ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiadomo że nie ;D od początku swapa wiedziałem że się nie wyrobię :) zgłoszenia nawet nie wysyłałem. Ale odwiedzę GF bez auta w sobotę ;)

To szkoda bo chciałem zobaczyć to auto ponownie z nowym motorem ale jak tak sprawy wyglądają to trudno może będziesz okazja gdzieś jeszcze zobaczyć to auto w tym roku ;):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • 2 tygodnie później...

nic nie sprzedałem  :D mało czasu mam ostatnio bo albo jakieś wesela, wyjazdy, kawalerskie... :[ wiec nic nie wrzucam jak się za dużo nie podziało :) do piaskowania i proszkowego malowania oddałem sanki, stabi i podporę skrzyni, tył tak samo myślę zrobić. Jeszcze zostało ogarnąć przewody klimy i silnik wleci na stałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Coś tam się podziało ogólnie nie ukrywam że silnik już siedzi finalnie w budzie :D wreszcie wszystko spasowane :P m.in. kolektor od strony kierowcy musiałem lekko przerobić żeby zmieścił się obok kolumny kierowniczej, oba obwinięte zostały bandażem bazaltowym :) a obecnie jestem na etapie podpinania węży, dorabiania mocowań do obudowy filtra oleju i pojemniczka wyrównawczego wspomagania. Zamówiłem własnie pojemniczek wyrównawczy chłodziwa od m3 e46. Ogólnie węże już mam mniej więcej ogarnięte, wybierak skrzyni skrócony żeby do budy pasował, sprzęgło siadło kewlarowe 240mm na docisku 3.0d wszystko wyważone już odpowietrzone i wygląda na to że będzie działać :P Tak że zostanie elektryka do podpięcia z budą, dołożenie pedału elektrycznego a następnie kwestia wału, dyfra i półosi myślę że z 3.0d no i na końcu wydech ogarnąć.

 

Filmik jak to wyglądało po włożeniu prawie finalnym ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=K4aImIiFRB0

 

 

20170921_000152.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...