Skocz do zawartości

[E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku


Wilku_kbj

Rekomendowane odpowiedzi

pali bez problemu :) jeszcze czekam na paczkę ze stabilizatorami (bo w 2.8 są inne) oraz na uchwyt montażowy do kielicha recylkulatora spalin :) na dniach jak już wszystko dopracuje pod maską obracam auto i biorę się za wymianę półosi, dyfru i wału.

 

Co do M54 B30 to był silnik o którym myślałem tylko odstraszała mnie jego cena oraz po sprawdzeniu ile części w całym aucie się różni (łącznie z niepasującą wiązką budy przedliftowej do wiązki silnika poliftowego) to stwierdziłem ze swap na 2.8 jest dużo łatwiejszy bo wszystko pasuje plug&play, tańszy i szybko można uzyskać 100% 328 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Samochód już oficjalnie jeździ :) wydech pomalowany i założony oraz był mały problem z przepustnicą która po wykręceniu okazała się NIE PODPIĘTA (wtyczka była tylko przyłożona) :/ przez co wywalało wszystkie błędy przepustnicy i auto się nie chciało wkręcać.

 

Teraz chodzi wszystko cacy :) nic nie stuka i co najważniejsze łatwo gubi trakcje :D

 

mdcm.jpg

 

ld8q.jpg

 

lrak.jpg

 

xq3v.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaw tą klapkę otwartą na stałe, o wiele lepszy dźwięk na niskich obrotach.

 

Masz racje co do dźwięku bo po zamknięciu klapki brzmi to nijak.. i z tego co wyczytałem w "internecie" to służy ona do redukcji hałasu na niskich obrotach.. ale czy tylko do tego? Bo jeden gościu pisał że ponoć na niskich obrotach lepiej się zbiera jak jest zamknięta przez większą kompresie spalin :P ile w tym prawdy? Może gościu odczuł efekt placebo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Åadnie ogarnołeś swapa :mrgreen:

widzę że masz rógcuga do silników i garaż ,może do ciebie wbije na swapa w moim aucie ,Ja jestem z Kato

wszystko mam z tds-a 1,8 na m52b28 ,

2 para rąk więcej , zdecydowanie lepiej :wink:

 

hehe no zakupiłem pod swapa a przyda się pewnie i w przyszłości a co do garażu to lipa bo ciasno troszkę i obecnie swoje graty z 1.9 mam problem upchać co dopiero żeby ktoś jeszcze wpadł swap'ować :)

 

możesz napisać o tej regeneracji amorków?

przywrócenie ich do ori stanu czy jeszcze jakieś modyfikacje? były tylko wylane czy coś innego? robiłeś to gdzieś u siebie? ile taka usługa?

 

Amorki oddałem do regeneracji ponieważ jeden był wylany :) oddałem je do firmy PECAR z Katowic www.pecar.pl jest to firma jednoosobowa gościu od wielu lat regeneruje amortyzatory. Regeneracja w moim przypadku polegała na wymianie tłoczyska (były porysowane) oraz wymianie oleju. Amortyzatory takie już nie posiadają gazu ale zachowują swoje właściwości fabryczne. Po regeneracji jeździłem rok dość dużo też w okresie zimowym przy mrozach po -25stopni i żaden się nie wylał :) usługa taka kosztowała mnie 450zł za dwa przednie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po ostatnim zdaniu stwierdzam, że chyba szkoda kasy. chociaż przez to tłoczysko cena pewnie mocno do góry poszła

 

Tak dokładnie cena przez tłoczyska była wygórowana bo tak normalnie zmieniają uszczelnienia i olej (jakoś tak pamiętam że mi ten gościu tłumaczył). Ja wtedy nie myślałem że szybko zglebie swoją e46 więc skusiłem się na regeneracje (chciałem sobie pojeździć chwile na serii po e36 cabrio i poprzednim e36 coupe) jak widać długo to nie trwało i sprzedałem te amorki w pełni sprawne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Plusy przeciągnięte, aku już siedzi w bagażniku :) wiązka pod zawór ciśnieniowy klapki wydechu również..

 

Test 0-100km/h wskazuje na to ze silniczek jest zdrowy :)

Książkowo powinno mieć 7s a tu z lekko zamulonym startem z uwagi na warunki panujące na drodze ;D udało się uzyskać coś w okolicy 7s :)

 

Sory za słabe nagranie..

http://www.youtube.com/watch?v=_kAnxoY21eQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Moje bmw ostatnio cierpiało na dziwne zjawisko niedogrzewania się :) myślałem że może jest coś o czym zapomniałem przy swapie i chodzi w trybie awaryjnym na lekko uchylonym termostacie... :) jednak okazał się uszkodzony termostat :P oberwały się plastikowe mocowania dwóch blaszek przez co latał sobie swobodnie i puszczał płyn :/ widać na foto sprawny na pierwszym zdjęciu oraz drugim z prawej strony a uszkodzony z lewej oraz na trzecim zdjęciu :)

 

P1120562.jpg

 

2014_03_21_14_55_15_812.jpg

 

2014_03_21_14_55_03_73.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

pierwsze koty za płoty :D a dokładnie pierwsze zakupy body za mną :) będzie grubszy projekt niż zwykły m-pakiet... który mi się niestety nie podoba do końca.. :) oczywiście nie będzie żadnych oznaczeń na klapie m3 itp. a do silnika po zrobieniu budy zamierzam dorzucić kompresor i kilka innych zmian tak aby przynajmniej dorównać m3 :)

 

2014_04_26_22_25_12_742.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...