RadziejV8 Napisano 12 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 SIEMA !! Przód jakoś tam wygląda, a tył trzeba trochę wypchnąć . skręcony przód prawie na maxa, tył nie bo jak ktoś z tyłu siedzi to mocno ociera, a jadę sobie pojeździć z kolegami z tymi błotnikami samochód oddaje 24 na małą poprawkę do lakernika przy okazji wypchnie mi błotniki. Szybka sesja i jadę dalej Potem jakieś fajniejsze fotki ogarnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzytwa Napisano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Radziej to musisz teraz ostro wypchac wszystkie błotniki, bo to co jest to hardcore Nie wygląda to za smacznie jak pół koła wystaje poza obrys pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadziejV8 Napisano 12 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Przód nie ociera, bardziej myślałem o camberach i dalej myślę. Tył oddam na wypychanie to zdemontuje gwint, przemierzę i oddam dane do kogoś kto mi to ogarnie camberki. Miał być hardcore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 To się nazywa niestety TNS przesadziłeś z szerokością/wypchnięciem koła i nic ładnego z tego nie zrobisz. Z tyłu negatyw masz już idealny większy będzie wyglądał słabo jest po prostu po 2cm za szeroko i nie ma sensu niszczyć nadwozia bo i tak ładnie tego nie upchniesz. Na poprzednim setupie tył był idealnie i nie było sensu tego ruszać wystarczyły lekko szersze ranty przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Ja bym się wolał skupić na jakimś przyjemnym rotorze, a nie na rantach, zrobiło się niesmacznie, sterydy doszły do mięśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafael Napisano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 popieram...mniejsze ranty i najlepiej inny rotor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 ale poleciales masakra!!to juz jest nie smaczne i tragiczne!zepsules to co dobre!wczesniej bylo lepiej duuuuuuuzy minus------------------------------------ pozdro ps.na 4 fotce wyglada jak jeep, masakra!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadziejV8 Napisano 13 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 Przód mogę jeszcze schować prawie cm zmieniając konwerter na mniejszy. Tyłu już nie mogę, ale patrząc na e34 ht gdy miał też szerokie ranty po rolowaniu na żywo podobało mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 13 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 popieram...mniejsze ranty i najlepiej inny rotor Najkrócej i najdelikatniej powiedziane, z czym się zgadzam. Przegiąłeś mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 13 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 Wszyscy już napisali jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marioE30 Napisano 13 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 piękne auto ...tylko trochę za szeroko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol Napisano 13 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 Ojjj Radzisławie, nie jest dobrze.....! Niestety ale wiele tylu nie wypchniesz bo jest za twardy materiał Aktualnie jest za szeroko. Ty masz to na dystansach z przodu i z tyłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--=CZARNY=-- Napisano 13 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 łooo najszersze auto na syndykacie Nie no jest przegięcie po całości, nadkoli lepiej nie ruszaj, bo szkoda pruć tak budę, trzeba by ładną wiatę nad tym kołem zrobić by to upchać Wczesniej ten tył był ok trzeba było lekko przód powiekszyc i było by ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadziejV8 Napisano 13 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 Ty masz to na dystansach z przodu i z tyłu? tak dokładnie, z przodu coś mogę uskrobać do tych standardowych 20mm jakie są na allegro. tył jest konwerter 20mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur677 Napisano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Przód mogę jeszcze schować prawie cm zmieniając konwerter na mniejszy. Tyłu już nie mogę, ale patrząc na e34 ht gdy miał też szerokie ranty po rolowaniu na żywo podobało mi się Patrząc na fotostory nie wierzę że to się da upchnąć,sorry ale przesadziłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadziejV8 Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Przód mogę jeszcze schować prawie cm zmieniając konwerter na mniejszy. Tyłu już nie mogę, ale patrząc na e34 ht gdy miał też szerokie ranty po rolowaniu na żywo podobało mi się Patrząc na fotostory nie wierzę że to się da upchnąć,sorry ale przesadziłeś. patrząc po fotkach u ht bieżnik wystawał poza obrys, u mnie się chowa. Przód może jeszcze dzisiaj zmniejszę na konwerter 20mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur677 Napisano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Co tam zresztą dyskutować,działaj i informuj.Kto to ma rolować ? Żebyś nie popsuł bo później ciężko naprawić jak coś spier,to znaczy się zepsuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol Napisano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Odpowiadałem Ci jak rolowałem swoje nadkola. Lampy tylne trzeszczały, szpara miedzy blotnikiem a zderzakiem sie duża zrobiła i wszystko wróciło. Jak 0,5cm wypchneło się, to wszystko... Ewentualnie tocz rotor i tarcze. Z tarczy możesz spokojnie 3mm stoczyć, a z felgi to juz trzeba wybadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadziejV8 Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Odpowiadałem Ci jak rolowałem swoje nadkola. Lampy tylne trzeszczały, szpara miedzy blotnikiem a zderzakiem sie duża zrobiła i wszystko wróciło. Jak 0,5cm wypchneło się, to wszystko...Ewentualnie tocz rotor i tarcze. Z tarczy możesz spokojnie 3mm stoczyć, a z felgi to juz trzeba wybadać. + Przód przetoczę wpadnie 7mm do środka bo jest 27mm, Tył jeszcze pomyślę. Dowiedziałem się, że można konwerter przetoczyć o 4-5mm tylko trzeba zastosować inne śruby plus toczenie tarczy tak jak mi mówiłeś kiedyś to już 7-8mm będzie razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--=CZARNY=-- Napisano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Odpowiadałem Ci jak rolowałem swoje nadkola. Lampy tylne trzeszczały, szpara miedzy blotnikiem a zderzakiem sie duża zrobiła i wszystko wróciło. Jak 0,5cm wypchneło się, to wszystko...Ewentualnie tocz rotor i tarcze. Z tarczy możesz spokojnie 3mm stoczyć, a z felgi to juz trzeba wybadać. + Przód przetoczę wpadnie 7mm do środka bo jest 27mm, Tył jeszcze pomyślę. Dowiedziałem się, że można konwerter przetoczyć o 4-5mm tylko trzeba zastosować inne śruby plus toczenie tarczy tak jak mi mówiłeś kiedyś to już 7-8mm będzie razem Nie łatwiej było sobie na spokojnie wyliczyć i kopić odpowiednie ranty? obeszło by się bez tej całej zabawy i kombinowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 szerokość i ET to tutaj nie jest jedyny problem, te koryta dla świń, a nie ranty nie wyglądają również, ale spoko masz najszerzej rispekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur677 Napisano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 A w ogóle to jakie teraz są są szerokości,ile rantu i ile bęben ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brodawid Napisano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 eeee ..ciężka sprawa dokupiłeś ranty na szyrok ,wypchałeś koła na umór, a tu zamiast zachwytów -krytyka niemniej fura śliczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadziejV8 Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Czy najszersze/ węższe na forum nie wiem i nie będę wiedział bo jakoś tym nie żyje.wcześniej miałem 9,5 plus dystans prawie4cm koło wpadało jak cegła do studni. Pewien warsztat z radomia będzie mi robił blotniki tak na serio znajomy blacharz który trochę się tym już zajm uje Przód 4,25 235 /40 Tył 5,25 255/35 Początek lipca będzie zrobione to zapodam fotki. Nie płacze z tego powodu, że się komuś nie podoba ma prawo, najważniejsze jest moje zdanie. Podczas jazdy nie spotkałem się z odruchem wymiotnym u innych użytkowników drogi ,parę razy już ktoś mnie zatrzymał podczas jazdy, albo pytał się czy może zrobić fotki bo mu się podoba, nawet u niebieskich wczoraj w nocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur677 Napisano 15 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 szerokość i ET to tutaj nie jest jedyny problem, te koryta dla świń, a nie ranty nie wyglądają również, ale spoko masz najszerzej rispekt Ty chyba się całe życie w mieście wychowałeś,korytka dla świnek są trochę inne Czyli ile ma cali szerokości tylna obręcz i ile przednia ? Bo nadal nie wiem a ta wiedza jest mi bardzo potrzebna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi