jacoo Napisano 7 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 Dnia 5.04.2020 o 21:49, Barticzopper napisał: Opłaca się kupić błotnik w aso ?? Pasuje to jakoś dobrze ?? Każda cześć z aso to przyjemność i łatwość w montażu - często dużo droższy element rekompensuje dodatkowe koszty które pochłonąłby montaż zamiennika. @Bartas, działasz coś przy aucie? Przymierzałeś koła? czy dalej służą w pokoju jako obiekt westchnień? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 7 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 Coś tam pomału sobie dłubię Żadnych większych ruchów teraz nie ogarnę, bo jak mówiłem wcześniej, cały spód auta mam do zrobienia, a obecna sytuacja epidemiczno-polityczna w kraju nie zapewnia mi nadmiaru wolnego czasu. Kół nie przymierzałem, obfociłem je i tego samego dnia poleciały na strych do reszty klamotów od E30 Zawiozłem w zeszłym tygodniu do wypiaskowania i pomalowania heble. Finalnie stanęło na takim setupie: przód- E46 330i (tarcza 325mm), tył- E46 328i (tarcza 294 mm). Z kolorem celowałem w Estoril Blau lecz paleta kolorów RAL mnie trochę ograniczyła i wyszły chyba bardziej w stylu Fordów RS Nie ma jednak tego złego, bo przecież przez RSy i tak ledwo co będzie widać te zaciski I jeszcze jedno foto ze sztucznym oświetleniem: W rzeczywistości kolor jest nieco ciemniejszy niż na fotkach... Niebawem zabiorę się za złożenie zacisków "do kupy", bo przecież nikt nie zrobi tego tak pieczołowicie jak sam właściciel Piona, B. atos1987, lesiek, pioteresz i 2 innych dodali reakcje 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdRRian Napisano 7 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 Pięknie pomalowane, ale skrobania będzie sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 7 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 28 minut temu, AdRRian napisał: ale skrobania będzie sporo Dlaczego? Co się nadaje do skrobania? Pytam, bo mechanikiem nie jestem i w sumie nigdy sam nie regenerowałem zacisków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 7 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 Najważniejsze że zaciski i jarzma masz w tym samym kolorze Bartas, Wisnia135i, DzikuCMS i 2 innych dodali reakcje 1 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdRRian Napisano 7 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 28 minut temu, Bartas napisał: Dlaczego? Co się nadaje do skrobania? Pytam, bo mechanikiem nie jestem i w sumie nigdy sam nie regenerowałem zacisków Moje też tak pomalowali po całości. Chyba nie wejdzie Ci na zacisk gumka - osłona przeciwpyłowa bo na nią wchodzi jeszcze taki oring metalowy. Plus jeśli malowali bez wkręconych śrub to musisz nagwintować wszystkie gwinty. Ja też nie jestem mechanikiem, więc może się mylę DzikuCMS dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
///BoguŚ/// Napisano 7 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 Na zdjęciach widac zakręcony odpowietrzniki i jakby się przyjzeć to miejsca na tloczki tez czyste tylko gwiny chyba do zrobienia , ale to juz niech sie wypowie wlasciciel . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 7 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 Wszystkie miejsca "gwintowane" zostały zabezpieczone śrubami na czas piaskowania i lakierowania, także z tym nie będzie problemu Tłoczyska również były powsadzane na miejsca, żeby nie zniszczyć ścianek cylindrów. Muszę kilka tutoriali obejrzeć na YT i się dowiem, czy te kołnierze przy cylindrach muszę skrobać, czy gumowe osłony wejdą bez tego. 5 godzin temu, atos1987 napisał: Najważniejsze że zaciski i jarzma masz w tym samym kolorze Oddawałem na raz 2 komplety zacisków do zrobienia (każdy w innym kolorze) i po Twoich doświadczeniach do dnia odbioru żyłem w niepewności W najgorszym wypadku miałbym srebrno-niebieskie Piona, B. atos1987 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brodi97 Napisano 7 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 Pozwole sobie wtrącić swoje 3 grosze odnośnie zacisków, bo tez mam ich swap od e46 330 Ja u siebie tez lakierowałem proszkowo zaciski i pomalowałem je w całości, tak jak wyciągnąłem je z auta. Następnie oddałem do lakierni, pomalowali mi je całe tak jak je dostali, czyli z gumkami, oringami, odpowietrznikiem, zaworkiem, tłoczkiem, prowadniczkamk itd (u mnie w temacie na 1 stronie jest foto), a po odbiorze złożyłem je po prostu na nowych częściach z "zestawu naprawczego" i wszystko weszło bez żadnego problemu, można powiedzieć p&p i wszystko dziala bardzo dobrze po dziś dzień Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaś 523i Napisano 12 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2020 Serio z tym kolorem czy to primaaprilis?? E30 fabrycznie maiły złoty ocynk i szedł bym tą drogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 13 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2020 Oj Michaś... fabrycznie w E30 nie było też M54B30. Poczekaj, zobaczysz z kołem i wtedy ocenisz Uwierz- lipy nie będzie, a nawet jeśli zmienię zdanie to je przemaluje / ocynkuje Piona, B. pioteresz i Thepiekarz dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaś 523i Napisano 14 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2020 Dnia 13.04.2020 o 02:00, Bartas napisał: Oj Michaś... fabrycznie w E30 nie było też M54B30. Poczekaj, zobaczysz z kołem i wtedy ocenisz Uwierz- lipy nie będzie, a nawet jeśli zmienię zdanie to je przemaluje / ocynkuje Piona, B. ok czekam na finał bo dawkujesz te foty jak bimber przez kroplówkę Bartek.P, Bartas i Łukasz ///3 dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzywy Napisano 24 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 wrzucasz tarcze z z4 i adpter tak żeby ręczny był seryjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 25 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2020 Tarcze zostają z 328i E46 - wentylowane. Ręczny też bez żadnych zmian. Pozdrawiam, Bartas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DERO Napisano 25 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2020 23 godziny temu, Bartas napisał: Tarcze zostają z 328i E46 - wentylowane. Ręczny też bez żadnych zmian. Pozdrawiam, Bartas. i to jest najlepszy zestaw, (pod planowany piec) nawet pod e e36... p&p bez rzeźby bez kombinacji tak po prostu... pod ten piec. Bartas dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.