Skocz do zawartości

e30 Coyote by Przemek 330ci


wally

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 295
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

nooo faktycznie, patrząc po zdjęciach, to chłopina ledwo z życiem uszedł... :mrgreen:

Zdążył się katapultować

 

hodi, nie porównuj tego boka do smerfa, w którym tył też nie wiadomo jak wczesniej wyglądał :wink:

 

Szału nie ma, tragedii jakiejś wielkiej tez nie.

 

Do dryftu się nada :drive:

 

284613_440697512640187_2051165496_n.jpg

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BONO, tak, uważam, że czerwona, gdzie nie ma nawet rudej na kwadratach to dobra baza, szczególnie z wspomaganiem i to za 2,2k Biała to była bardzo dobra baza, zresztą się buduje, piaskuje, swapuje itd... więc będzie można pokazać to i tamto.

 

Dla mnie baza to buda, sam wiesz, bo przecież juz prawie mi sprzedałeś taką gołą.

 

A jak kielichy lub za kielichami pęka, to mnie nawet MT II nie zaślepi, o czym pewnie doskonale wiesz.

 

Nie mi decydować co teraz z tym fantem zrobić. Ja dostałem fotki podgiętej podłużnicy po fakcie. W niedziele mówiłem Przemkowi, żeby na hop siup nie robić projektu w miesiąc, tylko niech jedzie to sprawdzi i zacznie od podłogi.

 

Jedno jest smutne i szkoda mi chłopaka, ale do e30 to on nie ma szczęścia :/

 

To, że warta nie jest 8,5k to każdy wie, to czy warta była 6k, albo 5k to tez nie mi oceniać.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BONO, tak, uważam, że czerwona, gdzie nie ma nawet rudej na kwadratach to dobra baza, szczególnie z wspomaganiem i to za 2,2k

 

Biała to była bardzo dobra baza, zresztą się buduje, piaskuje, swapuje itd... więc będzie można pokazać to i tamto.

 

Dla mnie baza to buda, sam wiesz, bo przecież juz prawie mi sprzedałeś taką gołą.

 

A jak kielichy lub za kielichami pęka, to mnie nawet MT II nie zaślepi, o czym pewnie doskonale wiesz.

 

To przeciez wiesz gdzie szukac z takimi wymaganiami jakie masz , prawda?

 

Znalazłeś dwie w rok o ile się nie mylę , i nie wyglądało to na szukanie latami, miesiącami, z tysiącami kilometrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bono, nie grzesz. Dobrze wiesz, że niewielu z nas robi tyle km, że w środę jest pod Zieloną Górą, a w sobotę pod Augustowem. Jeszcze innym razem ktoś nam zerknie coś w Szczecinie, sami polecimy do Poznania lub Gdańska, albo za Wrocław. Ja nawet wolę nie myśleć ile to km, ale na pewno nie tysiące, tylko dziesiątki tysięcy, o wycieczka z NDM do Ostrowii, a potem pod czeska granicę i powrót to pyka tysiak, głupi Poznań na autostradzie w dwie strony to 700km.

 

Czerwoną kupiłem przez przypadek, białą bo byłem pierwszy tak samo jak wąskiego szczura za 1200 na bemowie, którym jeździ Sebek z OM SERWIS. Ze trzy czarne, srebrne itd... trzeba się najeździć i to bez wątpienia, ale i czasem same przyjdą, albo z nienacka :P

 

Wracając do COJOTA, to ja bym zapakował dwa kubły, m54, zawias jest dobry, hele do golasa e30 tez niezłe. I będzie fun, na codzień polata, a nie będzie niewolnikiem auta.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się mocno zastanowił nad inwestowaniem w tą bazę :?

 

Ja niestety też...

W sensie nie robił bym z tego" grubego projektu "

 

Podzielam niestety zdanie chłopaków, nie warto moim zdaniem jakiś super wygłaskanych germańców z tego robić :/

 

 

Wracając do COJOTA, to ja bym zapakował dwa kubły, m54, zawias jest dobry, hele do golasa e30 tez niezłe. I będzie fun, na codzień polata, a nie będzie niewolnikiem auta.

 

I z tym również się zgadzam, w taki sposób warto to grzebać :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przyznaj się, że większosc wycieczek jeździsz dla kogos, a Twoje auta które zostają na dłużej to tak jak napisałeś - wpadają same :P

 

(I nie zgrzeszę pisząc że z moimi autami jest tak samo.... e32 co jest bazą nad bazy jeśli chodzi o stan nadwozia (prócz prawych drzwi i tam ryski na błotniku :lol: ) przyjechało mi wręcz pod drzwi od domu, z Etą było podobnie ;P ) :lol::lol:

 

A żeby nie było OT , Bigos by miał kompana jakby wyszedł bardziej Fun niż Bling z tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem geometrie i auto jest ok, ma jakies rozbieżność, ale wynikaja z normalnej eksploatacji,nic czego nie dałoby sie od reki ustawic, wytlumaczylem w warsztacie jaka jest historia , pokazalem foty, obejrzało auto 3 specow i twierdza ze nic strasznego sie nie stalo, ze konstrukcyjnie jest ok.sprawdzali lakier miernikiem i poza tym blotnikiem wyszlo ze wszystko jest ori

I CO TU DALEJ ROBIC....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci Przemku nie powiem co masz zrobić, mogę Ci powiedzieć co ja bym zrobił... swap, zawias, heble, roll do tyłu, żeby ten przystanek usztywnić :mrgreen: Do środka dwa fotele nowe mirco, albo używki bardziej cywilne do przodu (recaro, konig, coś nawet mam) obszyć w brązowy welur za grosze.

 

Sprzedać wnętrze z cabrio, jak jest flota, to przytrzymać na szafie MT II.

 

Kupić dobre oponki i cieszyć się jazdą. Pojechać wyszaleć się na track daya jakiegoś, a nie na trasie gdańskiej.

 

Jak CI się będzie podobać nadal Twoja e30, to po sezonie zrobić podwozie, zrobić lakier i ew. uzbroić w m-techa. Wtedy auto zostanie na dłużej i będzie się amortyzować, a nie generować straty.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...