Skocz do zawartości

[e30] 328i Cabrio by Kawul


Kawul

Rekomendowane odpowiedzi

No najwyższa pora, w aucie jak na razie za wiele sie nie zmieniło. 

Tego czego nie widać zdjeciach to zaślepki i wloty na tarcze są w kolorze auta, oraz kratka z ISa. 

 

 

Do sezonu wpadna 

Wylecą dystanse z przodu a wpadnie rant :-D

Halogeny ZKW

Lampy tył OEM

Kompletny wydech z kwasiaka (juz w sumie sie robi) 

Oslona pod miske

I możliwe ze wróce do ori kierownicy z poduchą z jaka kupiłem auto. 

 

Zdjęcia jak auto aktualnie sie prezentuje, ponieważ poprzednie galerie wszystki sponiewierało  :)

 

DSC0319.jpg

DSC0325.jpg

DSC0349.jpg

DSC0350.jpg

DSC0360.jpg

DSC0363.jpg

DSC0364.jpg

DSC0380.jpg

DSC0386.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wnetrza aktualnych nie mam żadnych, mam po zakupie z dziura na radio itd.. nawet do zgłoszenia na GF wysłałem zrobione na szybko w garażu bo było wymagane ;) Zostanie ogarniete jak tylko sie cieplej troche zrobi i warunki pozwola to wrzuce. 

W środku jest można powiedzieć seria, jedynie kiera MT2 ale niestety duża, i planuje wrócić do ori z dnia zakupu...

 

Tak wyglądała jak ją kupiłem, i jak mówie co do wnetrza, na razie bez wiekszych inwestycji :

 

26914088_1516587155057015_139225762_n.jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, feli007 napisał:

akurat do E30 szerokiej lampy (poliftowej) jedyną sensowną jest kierownica MT II najlepiej tak jak była montowana oryginalnie w rozmiarze 370mm
 638648303_1_261x203_kierownica-m-technic2-myszkow.jpg

Wiem wiem jakie do jakiej budy wychodziły, bardziej chodziło mi o to która najlepiej wygląda IMO. A zamontować zawsze może taką jaka mu pasuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj rozkreciłem futury z przodu, żeby policzyc co tam moge upchać. 

 

Po kilku przymiarkach, najprostszym rozwiązaniem okazała się zmiana bębnów z 6,5j na 6j, i tutaj na szczescie trafił się Łukasz ///3, który akurat szukał szerszych dwóch sztuk. 

Więc zamiast 1,5' rantu, wpadnie 2,5, co da finalnie 10j z tyłu, i 9,5 z przodu. 

 

Jakby ktoś chciał, to 1,5 są na sell ! 

 

image1.jpg

image2.jpg

 

 

Powoli, małymi krokami, myśle ze do GF sie ogarne :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli gruz wraca do żywota :)

Rozbebrałem cały przód, wahacze stabilizator i zaciski pojechały do piaskowania, zaciski już mam, czekam na reszte, pózniej wszystko w proszek :)

Co do koloru, zaciski raczej ciemno srebrne, a reszta czarny połysk co myślicie nada sie ? 

 

image2_4.jpg

image3_3.jpg

 

Tutaj już zaciski po odbiorze :

image1_5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Do elity jej daleko ! Ale na wszystko przyjdzie czas, powoli powraca temat wnetrza, i jego obszycia, mam mnóstwo kolorów w głowie i kombinacji, i za cholere nie wiem co do tego koloru wrzucic...

Bordo/Czerwień kolor ori z BMW oczywiście, czy moze cynamon? (tu nie wiem jak to zagra z budą) Czy klasyka czyli Czerń, ogolnie raczej wolałbym nie miec pełnej skóry, ze względów raczej oczywistych w cabrio :D 

Jakieś sugestie ? 

 

EDIT:

Kilka dzisiejszych ujęć, nie ma zaślepki halogenu, poluje na jakąś do zakupu, będą też halogeny, i z tego wybiore opcje, albo będę woził w bagażniku :D

Dojdzie jakiś dystans na przód na pewno, tak żeby zrównać przód z tyłem, do tego lampy z tyłu tez wylecą, pozostałe rzeczy to już mankamenty które powstały przez okres mojej nieobecności, pewnie wszystkich się nie pozbęde do Festa, ale robie co mogę :)

DSC0743.jpg

DSC0746.jpg

DSC0751.jpg

DSC0754.jpg

DSC0758.jpg

DSC0762.jpg

DSC0764.jpg

DSC0766.jpg

DSC0769.jpg

DSC0775.jpg

DSC0778.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Na przyszły sezon musi byc ogarniete wnetrze i blacharka, i albo zmiana koła, albo to pójdzie do totalnej renowacji i może jednak spróbuje wcisnąć 3j na przód :D ale docelowym kołem chciałbym mimo wszystko klasycznego, oklepanego, ale tłustego RSa ! 

Dodatkowo jakieś tam smaczki i wymiany tego co trzeba, dyfer zaczyna sie odzywać :D więc to trzeba ogarnąc, magiel również, hamulce, i nowy zawias, przód coś porządniejszego, to co mam akutalnie czyli "custom" jest za miekkie na przodzie, a tył znowu za twardy mimo że na prawde NIC mi nie przytarło przez 1kkm do Chotowej, to ma juz jednak swoje lata i czas na niego :) 

Uszczelki, śrubki, śrubeczki itd itd ..

No i wnętrze, po podróży Cabrio na festa, bez klimy, wiem że skóra to jednak nie do końca trafny wybór, i zaczynam rozwarzać pozostawienie kraty, aczkolwiek totalnie na nowo obszytej... Ale to już do przemyślenia ;)

Wyróżnienie zmotywowalo do jeszcze wiekszego działania, także chce się autem nacieszyć przez sezon, po czym na przyszły, ma być to już to samo, ale jednak inne auto na GF o ile się zakwalifikuje  ! :)

Dzięki za zajebistą zabawe, miło było poznać wszystkich kogo jeszcze nie znałem, a inni zostana na następny GF !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tutaj właśnie jest sprawa do przemyślenia, klima klimą, ale skóra w bezdaszniku jest ciężka :)  ale nie mówię nie ! Moze zrobie skóre i drugi komplet taki jak mam aktualnie ? 

Z klimą to pewnie nie mała przeprawa, i raczej zabrałbym sie za to przy ogarnięciu komory i ewentualnym kolejnym swapie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...