Sinol86 Napisano 3 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 wąska bardzo ładna jest dobry kierunek ja bym wyrzucił oznaczenia modelu z tylnej klapy wyglada duzo lepiej bez pozdrawiam i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swinia1992 Napisano 3 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 Mi tam sie podoba teraz z tym oznaczeniem , brakuje tylko jeszcze "i" ale dokupie w swoim czasie Krotki filmik z wydechem Polecam w hd i full Ekranik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swinia1992 Napisano 7 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 A teraz sprawa mało przyjemna , Jadąc w pierwszy dzień Świąt do Kobiety miałem małe spotkanie z bramą , na szczęście wiele się nie podziało maska do wymiany no i trzeba malować. A Dopiero niedawno założyłem nowe wygłuszenie maski ... Zakleiłem dziurę taśma żeby póki co się nie lało do środka Cdn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B.I.G Napisano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 Brama była pijana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swinia1992 Napisano 8 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 Kierowca W sumie to nie z mojej winy moze troche poczesci bo swirowalem ale coz zdarza sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 masz podstawy do montazu TURBO BURBO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin6857 Napisano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 zaspawasz, troche szpachli, lakier i bd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 To bardziej wygląda jakby Ci ktoś jakąś siekierę wbił a nie tam brama Musiałeś teścia zdenerwowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swinia1992 Napisano 8 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 zaspawasz, troche szpachli, lakier i bd Mam druga maske , wiec oddam do malowania i po sprawie nie chce miec zadnych szpachli na masce itd tylko sie boje zeby mi dobrze dobrali lakier bo jak nie to znowu sie bede wk***ial ze sie rozni czy cos ... To bardziej wygląda jakby Ci ktoś jakąś siekierę wbił a nie tam brama Musiałeś teścia zdenerwowac Uderzylem w sam kant bramy,ale rzeczywiscie wyglada jak siekierka Bardziej Tesciową niz Tescia , zdenerwowala sie ze sie spuznilem na sniadanie Wielkanocne i dostalem siekiere w maske ... Przynajmniej teraz juz jestem punktualnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damiane36 Napisano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 wydech pięknie gada podejrzewam ze pod obciążeniem też jest miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swinia1992 Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Wziolem sie wkoncu za zamontowanie pilota bo ciagle otwierania z kluczyka mnie dobijało Taki Prosty i ładny pilocik Pare Fotek z montazu Juz wszystko Polutowane i zaizolowane Panowie Potrzebuje Pomocy od Czego jest ta wtyczka ? Nie mialem do niej nic wpiete a w zestawie z pilotem dostalem jakis przekaznik i pasuje on w to miejsce Przekaznik Podlaczylem Centralke pod Swiatla postojowe nie pod kierunki .. No i teraz jest wygoda a nie zabawa z kluczykami !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szajbaaa Napisano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 w to miejsce wkłada się przekaznik do powolnego sciemniania lampek wewnetrznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swinia1992 Napisano 13 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Witam dawno nic nie pisalem a ostatnim czasem na urlopie troche sie dzialo i pozmienialo Na Pierwszy Rzut poszly felgi do odnowy polerki poniewaz w tamtym sezonie troszke je zaniedbalem,felgi oczywiscie zawiozlem do uzytkownika Luzi Felgen Garage ktory jak zawsze i na poczekaniu zrobil kawal dobrej roboty Nastepnie wziolem sie za robote zawieszenia tylniego, przedniego i hamulcow .. Wymienilem -tuleje tylnej belki -wszystkie przewody hamulcowe sztywne i gumowe , plyn hamulcowy -tuleje wachaczow przednich -tuleje wachaczow Tyl -tuleja Dyfra -Laczniki stabilizatora tyl -Tarcze, klocki tyl i linki hamulca recznego -filttry ,olej silnikowy i do dyfra -uszczelka dekla zaworow i regulacja zaworow -Wrzucilem wkoncu Gwint na tyl od Dzidziusia [/i] ogolnie roboty od groma , przesiedzialem w garazu pól urlopu , stracilem duzo nerwow i moja kobieta tez ale warto bylo bo teraz prowadzi sie mega dobrze i priorytetem byl Wyjazd e30 do Niemiec tak wiec wszystko musialo byc zrobione na tip top .. Beemka dojechala bez zadnego problemu mechanicznego a nie oszczedzalem jej na Niemieckich Autostradach problem mialem tylko z felga bo zeszlo mi powietrze zaraz po wiezdzie na autostrade w Polsce ale wrzucilem zapasowke i dojechalem na miejsce .. Ciagle mam problem z ta jedna Felga schodzi mi z niej Powietrze... tzn schodzilo odkad ją mam , oddalem je gosciowi zeby popatrzyl co jest nie tak to mi ja podobno uszczelnil i na tym urlopie przejezdzilem pol tygodnia i nie zeszlo nawet pol bara a jak tylko wjechalem na autostrade i przycisnolem do tych 160 km/h to po 5 minutach zaczelo mi bujac tylem i zero powietrza ... nie mam pojecia co moze byc nie tak ... Do tego mam jeszcze jeden problem z prawym przednim kolem , bo wzgledem lewego jest wiekszy negatyw i nie moge dojsc dlaczego .. fakt faktem byla stuknieta prawa strona kiedys ale rozporka na kielichy wchodzi bez problemu , lage wymienilem , i tuleje wachacza bo byla na odwrote wprasowana i dalej jest wiekszy negatyw ... zostal mi jeszcze tylko wachacz a jak nie to wsadzenie camberow Pare fotek na szybko postaram sie dodac cos wiecej na czasie Naklejka na Masce zeby zaslonic dziure po Bramie ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcat944 Napisano 15 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 hej, AZEV fajny tylko dlaczego w kolor a nie na czarno?? i wez wypierd... te naklejki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swinia1992 Napisano 15 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 W kolor na zywo dobrze sie zgrywa i wyglada duzo lepiej .. na zdieciach jest srednio co do naklejek to wyleca wszystkie oprocz tej na masce dopoki nie pomaluje nowej tu porcja paru nowych fotek z fona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike92 Napisano 16 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 Jest ładna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swinia1992 Napisano 1 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 Narazie nic wielkiego sie niedzieje zamowilem do Waskiej czujnik temperatury wody bo wydaje mi sie ze cos szwankuje i czekam na Paczuszke z nowymi : tutaj mala lekturka nia ich temat .. zobaczymy czy warto bylo jak przyjda , podobno juz paru gosci kupil taki komplecik i chwalili sobie do tego ten gosc co regeneruje wtryski i sprzedaje , to mowil mi ze tez ma e30 z m20b25 i poleca bo jest roznica niz na starych 26 letnich wtryskach (to sie okaze ) Silnik M20B25 to 170 konny, dwunastozaworowy, 2.5 litrowy silnik BMW, który występował min. w modelach E30 i E34. Silnik wyposażony w komputer sterujący MOTRONIC to 6-cylindrowa rzędówka zasilana pośrednim wtryskiem paliwa. Fabrycznie silnik napędzają wysokoomowe wtryskiwacze BOSCH'a o numerze 0 280 150 715 i wydajności 154 cc/min przy ciśnieniu 3.0 bar. Przestarzała konstrukcja wtryskiwaczy m20 Dobór takich wtryskiwaczy przez producenta wydaję się być zagadką, bowiem wtryski o takiej wydajności muszą pracować niemal na 100% swojej wydajności, żeby obsłużyć deklarowaną moc silnika 170KM. Konstrukcja wtryskiwaczy jest bardzo przestarzała. Wtryskiwacz leje wąską strużkę paliwa bezpośrednio na trzonek zawora ssącego, gdzie powinien nastąpić rozbryzg i częściowe odparowanie paliwa, głównie dzięki temperaturze w kanale dolotowym i komorze spalania. Jak wiemy palą się opary paliwa, nie samo paliwo, dlatego tylko paliwo, które zdąży całkowicie odparować przekształca się w energie. Pozostała część zostaje zmarnowana, lub służy schładzaniu mieszanki. Może miałoby to większy sens w przypadku silnika doładowanego lub o dużym stopniu sprężania gdzie występuje ryzyko spalania detonacyjnego. W tym przypadku natomiast przyczynia się tylko do większego zużycia paliwa, większej toksyczności spalin, a co najważniejsze ogranicza moc i moment obrotowy w pełnym zakresie obrotów. Lepsze wtryski do m20b25 Zrobiliśmy mały research, który zaowocował znalezieniem odpowiednika. Idealnym zamiennikiem okazały się wtryski Boscha nowszej generacji EV6. Dzięki czterem otworom rozpylającym, atomizacja paliwa stoi naprawdę na wysokim poziomie. Poza tym posiadają one większą wydajność (182 cc/min przy seryjnych 154 cc/min, +18%) , oraz idealnie pasują w miejsce starych bez konieczności przeprowadzania jakichkolwiek modyfikacji. Po wyczyszczeniu i zbalansowaniu (wybraniu idealnego komplet z pośród większej ilości wyczyszczonych wtrysków), postanowiliśmy je zamontować na samochodzie i przekonać się na własnej skórze czy zauważymy jakąkolwiek różnicę w pracy silnika. Zauważalna różnica Pierwsze odpalenie i pierwsza zauważalna różnica – dużo cichsza pracy wtryskiwaczy (brak charakterystycznego metalicznego stuku wtryskiwaczy EV1, zamiast tego cichutkie „cykanieâ€). Poza tym silnik zdaje się wydawać trochę inne „brzmienieâ€. Wskazówka obrotomierza stoi idealnie w jednej pozycji. Silnik pięknie wkręca się na obroty. Pierwsza jazda próbna – nie przekraczamy 3 tyś obrotów. Silnik zyskał sporo momentu obrotowego w niskich partiach obrotów i płynnie przyśpiesza. Jak nam się wcześniej wydawało większa wydajność nowszych wtryskiwaczy została samoczynnie skompensowana dzięki samoadaptacji komputera sterującego, która następowała wraz z ilością przejechanych kilometrów. Proces ten można było również przyśpieszyć poprzez zresetowanie wartości 'long fuel trim" i "short fuel trim" w komputerze sterującym ECU, czego jednak nie zrobiliśmy. Zalety: cichsza praca wtryskiwaczy równiejsza praca silnika na wolnych obrotach zauważalna poprawa elastyczności silnika w pełnym zakresie obrotów większy moment obrotowy, zwłaszcza w dolnych prędkościach obrotowych silnika lepsze przyśpieszenie na wysokich obrotach lepsza reakcja na otwarcie przepustnicy bardzo prawdopodobne zwiększenie mocy maksymalnej prawdopodobnie niższe zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe Wady: godzina pracy niezbędna na wyjęcie starych i montaż nowych wtrysków konieczność zakupu kompletu wtryskiwaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swinia1992 Napisano 30 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2013 Witam Narazie nic sie takiego ciekawego nie dzieje robota i robota ... malo czasu dla e30 .. Brak skrecanych felg i mega gleby ale z braku laku pare fotek dzis zrobilem Wybralem sie na mala wycieczke po Bawarii w poszukiwaniu jakiegos dobrego miejsca na fotki no ale pojezdzilem i nic ciekawego nie znalazlem a juz sie zaczelo robic ciemno to zrobilem pare fotek na szybkosci odrazu mowie ze samochod brudny i fotki sredniej jakosci bo juz ciemno sie robilo ;p .. I jeszcze foto gratow ktore dostalem od niemca za paczke Papierosow , chyba sie oplacalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swinia1992 Napisano 1 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 W zwiazku z tym ze za tydzien mam wesele (jakos gosc) , trzeba cos podzialac przy samochodzie... Wpadlo pare nowych teili prosto z ASO Brakujace "i" do tylnego emblematu Uszczelka przedniej maski "dluga" Listwa Blotnika przod Nowe obejmy gumy stabilizatora przod Åączenia klinow szyb Nowe Kliny (wkoncu) I nowa Ori Gałka zmiany biegow , dostalem w prezencie od dziewczyny na urodziny To by bylo na tyle trzeba sie zmobilizowac i brac do roboty bo czasu coraz mniej ... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur677 Napisano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 OOO stary pogratulować dziewczyny,moja mi nigdy nie kupiła gałki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigshrek Napisano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 Możesz zrobić fotorelacje z wymiany klinów szyb ? U mnie są do wymiany i nie wiem jak się za to zabrać ;/ bo szkoda porysować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris82 Napisano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 odnośnie wtryskiwaczy...z jakie auta były wzięte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remik Napisano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 witam a mnie ciekawi jak wygląda sprawa z wtryskami które opisywałeś, czy już są w aucie i jak się spisują???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swinia1992 Napisano 23 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 Witam dawno nic nie pisałem nawet nie bylo o czym pozatym ze rozwalilem samochod na autostradzie ... Samochod juz oddany do blacharza na remont calościowy ... Pare fotek zaraz przed oddaniem samochodu .. Teraz zostało tylko czekac Czesci na podmiankę (pas przedni , blotniki , lampy ) Bilsteiny b8 do Skrócenia i utwardzenia i Elektryka Szyb Już mialem zamawiac w Aso zaslepki na halogeny bo moje mnie nie zadowalały a trafic jakies normalne w normalnej cenie z ramkami ciężka sprawa .. Ale Udało sie i oto one Teraz tylko czekac az blacharz i lakiernik skonczy z nia robote i zbroiimy sie na meeting e30 ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szajbaaa Napisano 24 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 a gdzie i za ile kupiles te nowe bosze z pierwszej strony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi