Marcin6857 Napisano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 Do czarnego, srebrny lepiej będzie wyglądał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prins Napisano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 działaj kuba działaj kiedy sie pochwalisz tym b30 jak to jezdzi Mam fajny srebrny kolorek na felgi jakbyś chcial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ELBE Napisano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 Srebrne rotory zrobią tutaj robotę. Zawsze się dziwiłem co Ci strzeliło do głowy żeby pomalować je na tę barwę która była. Hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 Zawsze się dziwiłem co Ci strzeliło do głowy żeby pomalować je na tę barwę która była. Hehe. takie juz kupil od Plotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ELBE Napisano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 W takim razie jest rozgrzeszony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek e36 Napisano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 także uważam,że srebrne lepiej będą pasowały.Rotory będą bardziej 'eleganckie' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 225 to nieporozumienie w M54 a seria w e46 to 205/50 Ten rozmiar który podajesz jest do zimowych kół na tych alu/stalówkach 17'' 7cali 205/50/17. Letnie opony na tył to chyba 245/40/17 było jak dobrze pamiętam bo felga każda jedna letnia z 330ci miała 8,5 cala i 17 i 18'' więc 205 to już dobry naciąg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--=CZARNY=-- Napisano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2011 prawidłowo srebrny srodek najlepszy dla mito widac to wyraźnie na przykładzie cabrio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba Napisano 15 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 zabawa ze srubkami, w fosolu. czuje się jak Patryczken, wrzucam zdjęcia z byle głupot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krystian_cabrio Napisano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 a ajk będziesz malował rotory pistoletem czy proszkowo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba Napisano 15 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 pistoletem, ma wyglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 zastanawiam sie ... to jakie osiagi ma takie m54 w e36? bo kazdy tak sie zachwyca.... bez urazy, do nikogo nie pije, chodzi mi tylko o to ze na forum jest sporo m3, gdzie o osiagach nikt nawet nie wspomina/nie przezywa ich tak jak m54. wyciek plynu chlodniczego to jakas starsza sprawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 16 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 zastanawiam sie ... to jakie osiagi ma takie m54 w e36? bo kazdy tak sie zachwyca.... bez urazy, do nikogo nie pije, chodzi mi tylko o to ze na forum jest sporo m3, gdzie o osiagach nikt nawet nie wspomina/nie przezywa ich tak jak m54. Może dlatego tak się wszyscy zachwycają bo nie wychodziły seryjne e36 z takim motorem? Może tez dlatego ,ze koszty swapa, utrzymania w codziennej jeździe sa niższe niż M3? Kto wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 16 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 Każdy sie zachwyca osiągami góra miesiąc, ja wiedziałem na co moge liczyć z góry, podoba mi sie elastyczność tj domena tego silnika, osiągi są zwyczajnie przyzwoite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 zastanawiam sie ... to jakie osiagi ma takie m54 w e36? bo kazdy tak sie zachwyca.... bez urazy, do nikogo nie pije, chodzi mi tylko o to ze na forum jest sporo m3, gdzie o osiagach nikt nawet nie wspomina/nie przezywa ich tak jak m54. wyciek plynu chlodniczego to jakas starsza sprawa? mówisz o poplamionym zbiorniczku wyrównawczym? to pozostałości po odpowietrzaniu i dolewaniu plynu ,poprostu nie myłem tego. Silnikiem wiekrzosc sie zachwyca, bo nikt nie swapuje z 2.8 czy 2.5. tylko wlasnie 1.6 1.8 czy 2.0 i roznica jest kolosalna. Jesli ktos juz miał doświadczenie z mocniejszymi autami jak Kujon to wiadomo szczena mu nie opadnie ale ja pierwszy raz siadłem do ponad 200koni wiec banan jest. a tak wracajac do skrzyni, to juz jest ok, po tygodniu jazdy juz wyczulem ją na tyle ze problemow z biegami nie mam czyli jak mówili chłopaki kwestia przyzwyczajenia sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 16 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 Pamiętam kilka lat temu jak się zaczęły pojawiać e36 m52b28 to opinia była taka, że jest wyczuwalna różnica między m50b25, a dodatkowo mniejsze spalanie itd... M54 jest bardzo fajnym, a teraz także tanim rozwiązaniem przy swapach. Kupić zdrowe e36 328i jest bardzo ciężko, a do tego wcale niemało to kosztuje. Więc swapują ludzie 318, 320 itd... I nie można na takie 330i powiedzieć złego słowa. Jedzie ponad serię e36, pali mało, wygląda jak fabryka itd... Co chcieć więcej do jazdy na codzień i hobbystycznego ganiania po łukach?! Zresztą - w większości przypadków swap na m54 jest świadomą i przemyślaną operacją i mało kiedy ktoś jest z takiej decyzji niezadowolony. Ale jak widać szukanie dziury w całym jest w grudniu na syndykacie modne pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GERMAN Napisano 16 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 miałem okazje jezdzic Kamila cabrioletka z tym silnikiem 3 litrowym i powiem szczerze byłem mile zaskoczony. Mówie o osiągach bo az tak długo jej nie miałem aby sprawdzic spalanie a jesli mówicie spalanie jest przyzwoite to naprawde fajny motorek do swapowania. Mi by wystarczyło w zupełnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 16 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 Binio-LODZ, przeczytaj jeszcze raz, a zauwazysz ze pytalem o zachwycaniu sie tylko i wylacznie osiagami, a nie kosztami utrzymania. high-tech, nie szukam dziury w calym, po prostu zapytalem, ale jak widac nie wolno dziwie sie ze moje pytanie o osiagi M54 nie zaciekawilo i ciebie, bo przeciez jak mowiles nawet M5 na tobie nie robi wrazenia Pytalem dlatego ze jezdzilem m54b30 w budzie e46 i jakos urwania du** nie bylo, dlatego pytam jak sie sprawuje w e36, czy to takie trudne do zrozumienia? kuba, pytam o wyciek bo cala maske masz zabryzgana od plynu i nie wiem czy zwrociles na to uwage a chyba lepiej usterke usunac za wczasu jesli powstala juz z nowym silnikiem, bo szkoda go przegrzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 na masce to nie płyn tylko brud po deszczu, rozchlapanym przez wisco, bo bez osłony pod silnikiem jeszcze śmigam. Widać ślady palców po sprawdzaniu organoleptycznym składu tej substancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 16 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 high-tech, nie szukam dziury w calym, po prostu zapytalem, ale jak widac nie wolno dziwie sie ze moje pytanie o osiagi M54 nie zaciekawilo i ciebie, bo przeciez jak mowiles nawet M5 na tobie nie robi wrazenia broder, zastanawiam się gdzie ty masz rozum?! Czy ja w tym temacie wspomniałem o e34?! Co ma piernik do wiatraka. Może napisz lepiej kto tam swapuje s54 Mówiłem, że m5 e34 nie zrobiło na mnie wrażenia. Dokładnie - ani b36, ani b38. Popatrz na masę tego samochodu i poczytaj o bolączkach kloca s38, szczególnie, że te silniki mają 16-20 lat! A teraz zastanów się, pomyśl i odpowiedz mi, co ma s38 w e34 do m54 w e36?! Czym ma mnie to zainteresować?! Człowieku, s38 to zdecydowanie nie jest silnik do dupowozu. Jako fun car też raczej odradzam ze względu na serwis, jak i na osiągi, ale co najważniejsze - ze względu na unikatowość ładnie zachowanych m5 e34. Po prostu to sa auta kolekcjonerskie. Naprawdę jesteś miszcz. Mnie ma interesować m54 w e36 w porównaniu do s38 w e34, buhahaha. Bardziej mnie interesuje porównanie e36 330i z m3 e21! Nawiasem mówiąc, skoro wpadłeś już w tak refleksyjny nastrój, to myślę, że jest naprawdę dużo innych interesujących tematów do zastanaowienia dlaczego ktoś się tym lub innym podnieca. Na mnie na pewno nie robi wrażenie b28 na darkach i tat Binio-LODZ, przeczytaj jeszcze raz, a zauwazysz ze pytalem o zachwycaniu sie tylko i wylacznie osiagami, a nie kosztami utrzymania. ... Pytalem dlatego ze jezdzilem m54b30 w budzie e46 i jakos urwania du** nie bylo, dlatego pytam jak sie sprawuje w e36, czy to takie trudne do zrozumienia? Fakty są takie- w teście: e46 328i -> 7,6s do 100 km/h e46 330i -> 6,8s do 100 km/h Elastycznośc na IV biegu (60-100) i na V biegu (80-120) praktycznie identyczna. Za to średnie spalanie: 328i 11,1 l/100 km 330i 9,9 l/100 km Aha - to teraz odnieś sobie to do e36, czyli odejmij od masy ok 100kg! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike5er Napisano 16 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 adams też myślał nad młotkowym kolorem. wybiłem mu to z łba. wybrałem zwykły srebrny, bez fajerwerków typu "brokaty, gruby metalic, dużo metaliku". a co do przetaczania rotorów to jestem zdania, że właśnie on nadaje wygląd feldze i mito przetoczone nie wygląda już tak dobrze i traci to coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawell31 Napisano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 Binio-LODZ, Pytalem dlatego ze jezdzilem m54b30 w budzie e46 i jakos urwania du** nie bylo, dlatego pytam jak sie sprawuje w e36, czy to takie trudne do zrozumienia? Obrazek Bez przesady 6.8 do 100 to już nie jest źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santino Napisano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 katalog BMW podaje 6.5s do 100 dla 330Ci e46 w manualu i 7s w automacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 w kupie zdrowe M54 nie zmodzone jakimis głupimi dolotami wydechami itp , na fabrycznym wydechu powinno zrobić niskie 6s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Napisano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 niskie 6s to dobry wynik przy tej mocy gdzie M ma 5,5s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.