kuba Napisano 8 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 no skrzynie mam od kompletu z silnikiem wyciągnietą z e46. a w tej z m50 biegi wchodzily idealnie. A w tej jedynka jest jakby przesunieta bardziej na prawo niz w tamtej, i chyba wszystkie górne biegi czyli 1 3 5 sa jakby blizej siebie. pewnie z tad te moje problemy. Co do wydechu ciekawostka mam oryginalny układ z e46 z normalnymi kolektorami, katami i srodkowym w polowie układu i fabryczne zejscie w jedną rurke do eisa. Czyli Wojtek tylko podmienił koncowy tlumik, bez żadnego rzeźbienia z 2 rur jednej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 No to teraz tylko czekać na filmiki ze żwirdriftu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 Panowie wymieńcie tulejki w wybierakach skrzyni częsta usterka w BMW choć moim zdaniem skrzynie w M54 nie są zbyt precyzyjne zresztą we wszystkich BMW tak jest. Przy pomylonym biegu np 3 zamiast 5 można załatwić zawory więc uwaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 kuba , wydech masz w takim razie z m52tu bo kazde b30 w e46 lub w tym w Z mialo 2 rury do konca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mroczeq Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 Kuba, a z ta 3ką to masz na zimnym i ciepłym czy tylko na zimnym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba Napisano 8 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 caly czas. tez myslalem ze to moze kwestia rozgrzania oleju w skrzyni, ale po trasie w mielcu bylo bez zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek_Browarek Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 to już po swapie? Ile to czasu zabrało? I jak z tymi hamulcami? robiłeś w końcu czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mroczeq Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 caly czas. tez myslalem ze to moze kwestia rozgrzania oleju w skrzyni, ale po trasie w mielcu bylo bez zmian u mnie po rozgrzaniu problem znika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba Napisano 8 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 w sumie to 3 tygodnie wyszlo. z hamulcami nic narazie, zresztą i tak jestem spłukany. przez zime sie odbije i bede cos dzialac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prins Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 bmw za za***iście precyzyjne skrzynie wystarczy delikatnie przesunac lewarek i bieg jest juz wbity, takze albo musi tak byc albo niech chlopaki poaptrza moze cos nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba Napisano 8 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 wystarczy delikatnie przesunac lewarek i bieg jest juz wbity no dokladnie, delikatnie w lewo masz 1, delikatnie w prawo masz 5 Najpewniej kwestia przyzwyczajenia reki do innej pracy lewarka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gamek2 Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 kuba, kwestia przyzwyczajenia opanujesz to raz dwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackphantom Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 kuba , wydech masz w takim razie z m52tu bo kazde b30 w e46 lub w tym w Z mialo 2 rury do konca tia napewno http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=ET55&mospid=47644&btnr=18_0433&hg=18&fg=20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--=CZARNY=-- Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 Gratulacje... teraz to bedzie jechało daj jakis film jak to gada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 Gratulacje... teraz to bedzie jechało teraz Twoja kolej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba Napisano 9 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 Postaram się nagrać coś na weekendzie, bo teraz to z roboty się wraca i już noc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 kuba, ale Ty się opierdzielasz, wrzuciłbyś chociaż jakąś fotkę spod maski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba Napisano 9 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 wrzuce wrzuce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--=CZARNY=-- Napisano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 --=CZARNY=-- napisał/a: Gratulacje... teraz to bedzie jechało teraz Twoja kolej niestety w tym sezonie mi odpada ta przyjemnosc mam troche innych wydatków Postaram się nagrać coś na weekendzie, bo teraz to z roboty się wraca i już noc czekamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekB Napisano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 kuba , wydech masz w takim razie z m52tu bo kazde b30 w e46 lub w tym w Z mialo 2 rury do konca tia napewno http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=ET55&mospid=47644&btnr=18_0433&hg=18&fg=20 "No parts found matching your car." Tia napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santino Napisano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 te skrzynie sa znane ze lubi galka nie wracac do srodkowego polozenia po wypieciu 5tki, ale widocznie masz cos mocno porzeźbione ze biegi sa tak blisko siebie, mam porownanie wkrzyn w m54 i m52 i skok drazka jest podobny, natomiast ta w M54 jest mniej precyzyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba Napisano 9 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 moze to kwestia tego ze drazek jest na dole dłuzszy w porownaniu z tym z m50, wiec mniejsze ruchy sie wykonuje przy zmainie biegow. Z tym nie wracaniem drazka z 5 to tez to zauważyłem chcialem zredukowac do 3 wiec tylko go pociagnolem w dol i znowu w gore na 3 a on znowu wszedl w 5. Nie wrócił do pozycji miedzy 3 a 4 tylko został pod 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rifresz Napisano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 Gratuluje udanego swapa Coraz wiecej tych m54 sie robi 2.8 to juz zaraz nikt nie bedzie wkladal bo wstyd przed kolegami Ale to dobrze ze caly zcas idziemy w strone coraz to nowszych silnikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--=CZARNY=-- Napisano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 czyli co na skrzyni z m52b28 było by troche lepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santino Napisano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 czyli co na skrzyni z m52b28 było by troche lepiej? skrzynia pasuje p&p, a mam porownanie i ta z M52 lepiej sie sprawuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.