lisek89 Napisano 1 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Kilka fotek po lakierowaniu komory Komora skończona więc czas na czyszczenie wszystkich elementów a w między czasie doszło troszke gratów do silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swinia1992 Napisano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 teraz to sie prezentuje komora co to za barany? TAT? powiedz nam cos wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisek89 Napisano 1 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 jeśli chodzi o te barany to nazwy producenta nie pamiętam TaT to nie jest kupiłem je już jakiś czas temu na ebayu ale zdjecie poglądowe zrobiłem razem z klamotami do silnika które odebrałem dzisiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 3 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 ladnie to teraz wyglada pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
E39 535 Napisano 3 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 Witam. Åadne porównanie PRZED I PO. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisek89 Napisano 7 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 Siema jakiś czas mnie nie było więc miałem czas żeby skończyć remont motoru i porobić jeszcze kilka pierdół, gdybym lepiej z czasem wyglądał to pewnie prace poszły by jeszcze dalej ale jak na grzebanie wieczorami to i tak spoko druga partia klamotów, dojechały nowe przewody wysokiego napięcia NGK i płyny tutaj kolo zamachowe i docisk po szlifie i na koniec motorek po remoncie wlatuje na swoje miejsce teraz trzeba dopieścić reszte i składać do kupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piorun Napisano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 very nice, podoba mi się ten kolorek, jestem ciekawy efektu jak to poskładasz w jeżdżącą całość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati0618 Napisano 8 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 kompleksowo, podoba mi się to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ŻMIJA Napisano 8 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 Wszystkie zmiany na duży plus. Przy tym kolorze i dopracowanych szczegółach efekt końcowy będzie wykręcał gały jak nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisek89 Napisano 16 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 Siema Żeby nie było że nic sie nie dzieje i auto cały czas w śrubkach Dorwałem nową osłone wentylatora bo nie było jej w ogóle i chłodnice bo stara była zgnita i dziurawa jak sitko przy montowaniu baranów okazało sie że zrobiło sie troche ciasno i filtr oleju sie nie miesci trzeba było wykorzystać krótszy no i dla porównania zdjecia motorku przed i po myśle że wyszło dobrze i kolejny problem..musze kupić zbiorniczek wyrównawczy i przenieść go na drugą strone bo ten psuje cały efekt kolektorów jeśli chodzi o komore to teraz tylko jakieś pierdoły osłony itp i zbieramy kase na zawieszenie, felunek i obszycie środka CDN Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcat944 Napisano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 hej, poszukaj chlodnicy oleju z przystawka wtedy filtr oleju zmieni polozenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisek89 Napisano 16 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 hej,poszukaj chlodnicy oleju z przystawka wtedy filtr oleju zmieni polozenie... ogólnie wszystko sie zmiesciło z krótkim filtrem zobaczymy jak pojeżdżę czy będzie SI jak tak to zostawiam;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisek89 Napisano 24 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 no witam! dawno mnie nie było (brak czasu był głównym powodem ale nie tylko.) czas troche odświeżyć temat Skończyliśmy na lakierowaniu komory silnika i poskładaniu motoru po kapitalce i tak: motorek odpalony zalany MOTULEM 5W30 na dotarciu i zrobione póki co ponad 300km, po przejechaniu ponad tysiąca km planuje zalac już MOTULEM 15W50 300V. Hamulce i sprzęgło zalane płynem DOT5.1 również MOTULA i tutaj przy sprzęgle okazało sie że wysprzęglik sie mocno poci także momentalnie wleciał nowy FEBI W między czasie dokładnie wyczyszczone podwozie na które poszła solidna warstwa konserwy poskładanie wszystkiego i założony nowy przelotowy wydech z nowym tłumikiem końcowym kominami mojego pomysłu z rury 60mm przed i po:D udało sie dorwać Borbety A z płaskim deklem 16/9j i z nowymi oponami 195/40/16 także naciąg słuszny:evil: Felgi z wieśniacko pomalowanymi wewnętrznymi krawędziami na czarno pędzlem co oczywiście zostało zmyte przed: po: felgi przed założeniem trafiły do gumiarza który stwierdził że są proste i nie były spawane także wyważył i na auto nie byłem przekonany do BORBETÓW ale nie żałuje że sie zdecydowałem na ten model, jak sie znudzi będzie zmiana;) całość prezentuje sie na dzisiaj tak jeszcze zawias żeby troche gleby zawitało i obszycie wnętrza aaaa..i oczywiście ory halogeny, nowa dokładka przód i kierunki dymione ZKW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisek89 Napisano 24 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 i bym zapomniał!! progi które były w kolorze poszły w czarny baran tak jak być powinno! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piorun Napisano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 jednak co wąsacz to wąsacz, podoba mi się mimo, że felgi troszkę nie w moim guście i lotka mi bardziej do coupe pasuje, dać jej troszkie gleby i jakoś to zacznie wyglądać ps. wywal brewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KORNEL Napisano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 ale widzę że spaw profi robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Napisano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 Podstawowy błąd przy zakładaniu 9x16, gdzie podziały się dystanse na tył 20mm??? O rozmiarze rajfena nawet nie wspominam... Do pełni szcześcia przydałyby się STARTECI-bo dla mnie wąska bez starteców jak i szeroka bez MHW to nie german!!!!!! O ile myślę, że to to auto-to gniecie drogi Poznania od jakichś 15 lat a pierwszym właścicielem był słynny EGON. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisek89 Napisano 25 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 ale widzę że spaw profi robota fakt że spaw wyszedł średnio ale na czymś trzeba sie uczyć teraz i tak lepiej to wygląda po poprawce ale nadal mogłoby być lepiej. Podstawowy błąd przy zakładaniu 9x16, gdzie podziały się dystanse na tył 20mm??? O rozmiarze rajfena nawet nie wspominam... Do pełni szcześcia przydałyby się STARTECI-bo dla mnie wąska bez starteców jak i szeroka bez MHW to nie german!!!!!! O ile myślę, że to to auto-to gniecie drogi Poznania od jakichś 15 lat a pierwszym właścicielem był słynny EGON. jeśli chodzi o dystanse na tył to zdobyłem 10mm i planowałem je założyć jak dostane dłuższe śruby o 20mm nie myślałem... do Borbeta nie byłem przekonany ale po założeniu zmieniłem zdanie. Za te pieniądze pasująca i rozsądna felga myśle, skończe całą reszte to pomyśle o zmianie na inną A jeśli chodzi o to jak długo to auto lata po Poznaniu to ja mam je rok a poprzedni właściciel miał je też coś koło tego i przywiózł je z Wawy także raczej o innym aucie mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisek89 Napisano 2 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 Dzisiaj spotkała mnie niezbyt miła niespodzianka..co jakiś czas od remontu wchodziłem pod auto i rzucałem okiem czy wszystko jest ok i była gitara, sucho, czystko, elegancko aż tu nagle.... po zrobieniu troche ponad 300km taka o to kropla oleju silnikowego na łączeniu skrzyni i motoru Dzisiaj wyjmuje skrzynie i zobacze skąd ten wyciek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi