Skocz do zawartości

[E30] 325iC by Lisek


lisek89

Rekomendowane odpowiedzi

Siema :wink:

jakiś czas mnie nie było więc miałem czas żeby skończyć remont motoru i porobić jeszcze kilka pierdół, gdybym lepiej z czasem wyglądał to pewnie prace poszły by jeszcze dalej ale jak na grzebanie wieczorami to i tak spoko :wink:

 

druga partia klamotów, dojechały nowe przewody wysokiego napięcia NGK i płyny

20130306090520.jpg

20130215204452.jpg

20130216150400.jpg

20130216131442.jpg

20130216145451.jpg

tutaj kolo zamachowe i docisk po szlifie

20130227211249.jpg

i na koniec motorek po remoncie wlatuje na swoje miejsce :mrgreen:

20130307132654.jpg

20130307135258.jpg

teraz trzeba dopieścić reszte i składać do kupy :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema :wink:

Żeby nie było że nic sie nie dzieje i auto cały czas w śrubkach 8)

Dorwałem nową osłone wentylatora bo nie było jej w ogóle i chłodnice bo stara była zgnita i dziurawa jak sitko

20130315215233.jpg

20130315214302.jpg

przy montowaniu baranów okazało sie że zrobiło sie troche ciasno :twisted: i filtr oleju sie nie miesci trzeba było wykorzystać krótszy

20130312133258.jpg

no i dla porównania zdjecia motorku przed i po myśle że wyszło dobrze :mrgreen:

20120519191925.jpg

20120519191933.jpg

20130315215743.jpg

20130315215733.jpg

i kolejny problem..musze kupić zbiorniczek wyrównawczy i przenieść go na drugą strone bo ten psuje cały efekt kolektorów

20130315215830.jpg

jeśli chodzi o komore to teraz tylko jakieś pierdoły osłony itp i zbieramy kase na zawieszenie, felunek i obszycie środka 8)

CDN :mrgreen:

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

no witam! :)

dawno mnie nie było (brak czasu był głównym powodem ale nie tylko.) czas troche odświeżyć temat ;)

Skończyliśmy na lakierowaniu komory silnika i poskładaniu motoru po kapitalce i tak:

motorek odpalony zalany MOTULEM 5W30 na dotarciu i zrobione póki co ponad 300km, po przejechaniu ponad tysiąca km planuje zalac już MOTULEM 15W50 300V.

Hamulce i sprzęgło zalane płynem DOT5.1 również MOTULA i tutaj przy sprzęgle okazało sie że wysprzęglik sie mocno poci także momentalnie wleciał nowy FEBI

fbl8.jpg

W między czasie dokładnie wyczyszczone podwozie na które poszła solidna warstwa konserwy poskładanie wszystkiego i założony nowy przelotowy wydech z nowym tłumikiem końcowym kominami mojego pomysłu z rury 60mm :D

sr6d.jpg

2za7.jpg

przed

ufy1.jpg

i po:D

jo8c.jpg

udało sie dorwać Borbety A z płaskim deklem 16/9j i z nowymi oponami 195/40/16 także naciąg słuszny:evil:

Felgi z wieśniacko pomalowanymi wewnętrznymi krawędziami na czarno pędzlem co oczywiście zostało zmyte

przed:

chvl.jpg

icqs.jpg

po:

cg3s.jpg

unlm.jpg

felgi przed założeniem trafiły do gumiarza który stwierdził że są proste i nie były spawane także wyważył i na auto :D

nie byłem przekonany do BORBETÓW ale nie żałuje że sie zdecydowałem na ten model, jak sie znudzi będzie zmiana;)

całość prezentuje sie na dzisiaj tak

ir5n.jpg

p42z.jpg

7l29.jpg

jeszcze zawias żeby troche gleby zawitało i obszycie wnętrza :roll: aaaa..i oczywiście ory halogeny, nowa dokładka przód i kierunki dymione ZKW :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowy błąd przy zakładaniu 9x16, gdzie podziały się dystanse na tył 20mm??? O rozmiarze rajfena nawet nie wspominam...

 

Do pełni szcześcia przydałyby się STARTECI-bo dla mnie wąska bez starteców jak i szeroka bez MHW to nie german!!!!!!

 

O ile myślę, że to to auto-to gniecie drogi Poznania od jakichś 15 lat a pierwszym właścicielem był słynny EGON.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale widzę że spaw profi robota :shock:

fakt że spaw wyszedł średnio ale na czymś trzeba sie uczyć :-P teraz i tak lepiej to wygląda po poprawce ale nadal mogłoby być lepiej.

 

Podstawowy błąd przy zakładaniu 9x16, gdzie podziały się dystanse na tył 20mm??? O rozmiarze rajfena nawet nie wspominam...

 

Do pełni szcześcia przydałyby się STARTECI-bo dla mnie wąska bez starteców jak i szeroka bez MHW to nie german!!!!!!

 

O ile myślę, że to to auto-to gniecie drogi Poznania od jakichś 15 lat a pierwszym właścicielem był słynny EGON.

 

jeśli chodzi o dystanse na tył to zdobyłem 10mm i planowałem je założyć jak dostane dłuższe śruby o 20mm nie myślałem... do Borbeta nie byłem przekonany ale po założeniu zmieniłem zdanie. Za te pieniądze pasująca i rozsądna felga myśle, skończe całą reszte to pomyśle o zmianie na inną :wink:

 

A jeśli chodzi o to jak długo to auto lata po Poznaniu to ja mam je rok a poprzedni właściciel miał je też coś koło tego i przywiózł je z Wawy także raczej o innym aucie mówisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj spotkała mnie niezbyt miła niespodzianka..co jakiś czas od remontu wchodziłem pod auto i rzucałem okiem czy wszystko jest ok i była gitara, sucho, czystko, elegancko aż tu nagle....

8kbl.jpg

po zrobieniu troche ponad 300km taka o to kropla oleju silnikowego na łączeniu skrzyni i motoru :?

Dzisiaj wyjmuje skrzynie i zobacze skąd ten wyciek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...