Skocz do zawartości

BMW E91 330xD


BARABUS

Rekomendowane odpowiedzi

To by sie wypalal w kazdej trasie dluzszej jak 20 minut jazdy ? jakos nie widze tego,ale moze,nie neguje.

 

W disie masz zdalne wypalanie,obroty chyba od 1800-2500 i predkosc wlasnie powyzej 50 czy 60km/h,ale trzeba wlaczyc ten proces i uaktywnia sie dopiero jak spelnione sa warunki w tym temperatura wody powyzej chyba 80 stopni.

 

Woda wazna,moze i wypala sie w trasie,ale musi byc prawidlowa temperatura :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pali mi średnio 10... na trasie 7,8 jadac na banie średnio 150

teraz ma podwyższone od jakiegoś tygodnia i pali 11-11.5 dlatego podejżewam DPF

 

To jakie korzyści się ma kupując dokładnie takiego diesla :?: Spalanie takie jak w benzyniaku, ropa droższa, serwisowanie diesla droższe, możliwość usterki wyższa, nie wiem sam.

 

tylko mi nie mów że benzyna z takimi osiągami przy dynamicznej jeździe będzie palić 10l/100... proszę daj spokój :mrgreen:

 

a disel bo mogę sobie Vat z ON rozliczyć w gospodarstwie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pali mi średnio 10... na trasie 7,8 jadac na banie średnio 150

teraz ma podwyższone od jakiegoś tygodnia i pali 11-11.5 dlatego podejżewam DPF

 

To jakie korzyści się ma kupując dokładnie takiego diesla :?: Spalanie takie jak w benzyniaku, ropa droższa, serwisowanie diesla droższe, możliwość usterki wyższa, nie wiem sam.

 

tylko mi nie mów że benzyna z takimi osiągami przy dynamicznej jeździe będzie palić 10l/100... proszę daj spokój :mrgreen:

 

a disel bo mogę sobie Vat z ON rozliczyć w gospodarstwie :lol:

mi 2.8 przy140km/h spaliło 7.5. po mieście 11l przy normalnej jeździe. także praktycznie tyle samo wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pali mi średnio 10... na trasie 7,8 jadac na banie średnio 150

teraz ma podwyższone od jakiegoś tygodnia i pali 11-11.5 dlatego podejżewam DPF

 

To jakie korzyści się ma kupując dokładnie takiego diesla :?: Spalanie takie jak w benzyniaku, ropa droższa, serwisowanie diesla droższe, możliwość usterki wyższa, nie wiem sam.

 

tylko mi nie mów że benzyna z takimi osiągami przy dynamicznej jeździe będzie palić 10l/100... proszę daj spokój :mrgreen:

 

a disel bo mogę sobie Vat z ON rozliczyć w gospodarstwie :lol:

mi 2.8 przy140km/h spaliło 7.5. po mieście 11l przy normalnej jeździe. także praktycznie tyle samo wychodzi.

 

Chopie, ale ni mosz takiej mocy :!::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wypalaniem DPF-a w każdej marce jest tak samo. Jedziesz w trasę, najlepiej ze 200 km ile fabryka dała i wtedy na jakiś czas jest spokój. W e60 2,0d 177 km przez prawie 200 tys przebiegu nie zapalił mi się DPF ani razu, tak samo było z F10 3,0d 245 km, do 140 tys jeździła bez żadnego problemu tyle że może 10% z tego przebiegu to miasto. Znajoma ma F10 2,0d i jeździ tylko po Warszawie, przy 40 paru tysiącach zapchał się DPF, końcówki obkopcone jak w starym dieslu. Pojechali na wypalanie, pomogło na miesiąc. Dopiero jak wziąłem to auto w trasę to wszystko się uspokoiło i od pół roku jest spokój. Także bajki, że trzeba jechać stałą prędkością przez ileś tam czasu można sobie odpuścić.

W 545i przez brak wskaźnika wiele aut ma uszkodzone/przegrzane głowice i pękają.

Przecież jak temperatura rośnie to od razu wyświetla się komunikat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komunikat wyświetla się jak silnik już się przegrzewa a jak rok jeździsz z niesprawnym wentylatorem (padają) i temperaturę cały czas masz za wysoką to się nawet nie dowiesz dopiero jak dojdzie do krytycznej wartości to wywali komunikat.

Komunikat pojawia się tak samo jak w starszych beemkach kontrolka jak wskazówka dojdzie na koniec na czerwone pole jak będzie na 3/4 to nawet się nie dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi 2.8 przy140km/h spaliło 7.5. po mieście 11l przy normalnej jeździe. także praktycznie tyle samo wychodzi.

 

twoje BMW E362.8 waży może z 1300kg, a moje wazy 1700 z hakiem

twoje BMW nie ma automatycznej skrzyni... jak by miało to byś dopiero kwiczał że dużo pali

i twoje BMW nie ma 4x4

 

ostatnie dwa podpunkty same w sobie już powodują o około 2l większe spalanie w porównaniu z taką samą wersją auta w manualu i RWD

 

a o osiągach nie będę w ogule podejmował dyskusji, stań obok to się przekonasz :mrgreen:

 

mam znajomego co ma E91 335i w automacie i wiem ile to średnio pali :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi 2.8 przy140km/h spaliło 7.5. po mieście 11l przy normalnej jeździe. także praktycznie tyle samo wychodzi.

 

twoje BMW E362.8 waży może z 1300kg, a moje wazy 1700 z hakiem

twoje BMW nie ma automatycznej skrzyni... jak by miało to byś dopiero kwiczał że dużo pali

i twoje BMW nie ma 4x4

 

ostatnie dwa podpunkty same w sobie już powodują o około 2l większe spalanie w porównaniu z taką samą wersją auta w manualu i RWD

 

a o osiągach nie będę w ogule podejmował dyskusji, stań obok to się przekonasz :mrgreen:

 

mam znajomego co ma E91 335i w automacie i wiem ile to średnio pali :lol:

Dopiero jak ktoś ma do czynienia z ropniakiem (byle dobrym i mocnym) to może się do niego przekonać,inaczej nie zrozumie.Mam X5 3.0 SD,niestety nie mam możliwości postawić go z jakimś benzynowym X-em,a ciekaw jestem wyniku 8)

330 D po programie też pewnie sympatycznie jedzie i wolałbym to od każdej benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam,ze spalanie spadnie :)

 

dzis robilem trase 455km - dawniej ( przed wymiana termostatow ) komputer pokazywal po tym odcinku spalanie na poziomie 6,8-6,9

 

w tej chwili ( po wymianie termostatow i dobrym dogrzewaniu sie silnika ) spalanie spadlo do poziomu 5,8-5,9

 

i faktycznie,zatankowalem pod korek,zrobilem 455km i zatankowalem na tej samej stacji i tym samym dystrybutorze dokladnie 27l co daje spalanie na poziomie 6l - 100km

 

w oczach widac po wskazowce,ze jest zdecydowanie oszczedniej - 1/4 baku zrobione 340km,po 100km od zatankowania full zasieg wskoczyl na 1080km,wczesniej nie pokazywala mi sie wieksza wartosc jak 900pare.

 

Diesel musi miec sprawne termostaty.

 

Tzn obstawiam,ze to termostaty,bo nic innego nie robilem poza ich wymiana. Jeszcze mi sie dodatki do paliwa pomylily i zamiast kupic do diesla wlalem dodatek do benzyniaka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy później...

powitać po dłuższej przerwie :wink: jak zwykle początkiem zimy zaczynam wariacje z felgami na sezon letni :mrgreen: i w ten oto sposób wpadło mi coś takiego w ręce, niestety pewne sprawy zmusiły mnie do takiej opcji kolorystycznej

 

felgi to Enkreuz H10R 3tlg kute o rozmiarach 9/10.5x19" , na przodzie założyłem 225/35/R19 a na tył będą 255/30/R19... chyba będzie dobrze

 

do kompletu będzie trzeba dorzucić z wiosny jakiś zawias, a że to X to zbytniego wyboru nie ma i najprawdopodobniej będzie to Eibach B12 ProKit 30/25

 

852667c729184a83m.jpg

fb4356b343853bbam.jpg

efe5d3d5f6b9c153m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

A jak chcesz to wcisnąć w te nadkola...?

 

o to to ty się już nie bój, bo wejdą idealnie, pierwsze przymiarki były z oponą 285/30/19 ale niestety przycierało, teraz będzie 255/30... druga sprawa to zamieniłem rotory przednie z tylnymi dzięki czemu zyskałem dodatkowe 6mm bo tyle było między nimi różnicy a przodowi nawet wyszło to na plus bo za bardzo się chowały :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...