BARABUS Napisano 4 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2013 jak to powiadają... sytuacja jest rozwojowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BARABUS Napisano 11 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 a więc tak, ostatniej soboty dałem się namówić na wirusa wg osoby przygotowującej program powinno być około 270-280 KM, a jak jest okaże się niebawem jak tylko znajdę hamownie 4x4 w Poznaniu... tzn chyba znalazłem tylko trzeba dojechać Gekocars w Poznaniu, hamował ktoś tam auto ?? http://youtu.be/RJtRCjobZHU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 11 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 Moim skromnym zdaniem obecne felgi są jakieś milion razy brzydsze niż poprzednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BARABUS Napisano 11 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 weź pan tak na publicznym forum nie wypisuj bo nikt nie kupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 11 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 Ja hamowalem auto u Wojtka w WSTR hamownia wpisz sobie tak w Google to ci wyskoczy, oni maja mozliwosc zmierzenia auta z napędem 4x4 pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 11 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 Pcha sie dobrze,gdzie robiles program? DPF zostal czy usuniety? ciekawe jaki bedzie wynik,ja zaczipsuje po zimie,teraz trakcji brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piorun Napisano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 ciekawe ile hamownia wypluje, pochwal się wykresem jak już będziesz po wizycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BARABUS Napisano 13 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Pcha sie dobrze,gdzie robiles program? DPF zostal czy usuniety? ciekawe jaki bedzie wynik,ja zaczipsuje po zimie,teraz trakcji brak program przygotowywał mi http://gcstuning.pl/, a wgrywał mi to Dziqsek z bmw-klub.pl, generalnie w sobotę robiłem pełną aktualizację auta, czyli skrzynia, xdrive i te inne moduły + kodowanie kilku funkcji, gość jest autoryzowanym partnerem BMW i co jakiś czas organizuje grupowe kodowania w różnych regionach Polski, robi to samo co serwis tylko w bardziej ludzkiej kasie generalnie wg GCS powinno być około 280KM, różnica w pracy silnika jest bardzo odczuwalna, ale jestem bardzo ciekaw co wypluje na hamowni Chip byl robiony taki średni, bo są generalnie trzy opcje: lite, średnio i hardcore... mi średni wystarcza DPF puki puki chodzi będzie siedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Po zimie chce zrobic w TC-Performance,David ostatnio u nich robil i zadowolony,w e39 tez mi TC robil. To samo mi mowili,280km to tak optymalnie,mowia,ze spokojnie mozna na 300,ale bez jaj,280 to bardzo duzo jestem ciekaw jak wyjdzie na hamowni i jak z czasem bedzie sie zachowywal DPF,zwlaszcza teraz w zimie gdy jego temperatura jest automatycznie nizsza,czy trzeba bedzie czesciej robic wypalanie lub usunac calkowicie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz_61 Napisano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 pozostaje jeszcze kwestia sprzęgła. w e46 3.0d są z nim problemy powyżej 250KM. w E60 i E9x jest mocniejsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BARABUS Napisano 13 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 ja mam automat więc sprzęgło mnie nie straszne, a automat jest chroniony limiterem 50% mocy na dwóch pierwszych biegach chipa najbardziej odczuwa się na trzecim i wyższych biegach, wczoraj miałem krótką trasę na autostradzie to normalnie bajka jak to ciągnie powyżej 140... niesamowicie poprawiła się elastyczność, choć i tak nie była słaba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 wymieniles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marwi Napisano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Czarna nerka to oryginał performance czy jakiś chińczyk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BARABUS Napisano 8 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 wymieniles taaa wymieniłem w czwartek nie było tak źle, tylko nie mogłem odnaleźć korka spustowego płynu z chłodnicy, jak się okazało jest on zasłonięty intercolerem, a że nie chciało mi się go ściągać to odkręciłęm wąż od chłodniczki oleju skrzyni automatycznej. teraz po przejachaniu około 5km auto ma 90 stopni, i w czasie jazdy waha się w zależności od obrotów i stylu jazdy od 89 do 94, ale średnio jest to 90-91 czarna nerka jest oryginalna od Performance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 teraz po przejachaniu około 5km auto ma 90 stopni, i w czasie jazdy waha się w zależności od obrotów i stylu jazdy od 89 do 94, ale średnio jest to 90-91 mam identycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BARABUS Napisano 8 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 teraz czeka mnie wymiana termostatu o ojca w 530D E60, bo ma identycznie jak ja, 72-75 stopni max nawet po 40km trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Bo co za debil wymyślił,że wskaźnik temperatury jest zbędny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 To prawda brak wskaznika nie byl rewelacyjnym pomyslem,ale po wymianie termostatow mozna jezdzic spokojnie i auto grzeje sie bardzo szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Tylko,że 95% użytkowników nowszych BMW nie ma pojęcia czy ma sprawny termostat czy nie i tak jeżdżą ASO też nie jest w stanie tego wykryć podczas serwisu nie odpalają auta żeby się grzało. W 545i przez brak wskaźnika wiele aut ma uszkodzone/przegrzane głowice i pękają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BARABUS Napisano 8 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 ehe... teraz jeszcze tylko nie wiem czy czasem nie zbliża mi się koniec DPFa, albo po prostu muszę ją przegnać po autostradzie bo jakoś ostatnio nie było okazji, a niby wypalanie trwa 20 minut jadąc prędkością powyżej 60k/ha, bo coś ostatnio więcej mi pali, zawsze średnio paliła te 10l, a teraz 11-11.5 podobny przypadek miałem latem przed wyjazdem nad morze, po powrocie znowu zaczęła palić w normie, wygląda na to że brak dłuższych odcinków nie sprzyja temu filtrowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Nie wiem czy to do konca prawda z ta jazda 20 minut na stalych obrotach i predkosci - u mnie nic sie nie wlaczalo przy takiej jezdzie. Ale z powodzeniem wypalilem DPF z disa,trzy razy z rzedu zeby byc pewnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BARABUS Napisano 8 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Tylko,że 95% użytkowników nowszych BMW nie ma pojęcia czy ma sprawny termostat czy nie i tak jeżdżą ASO też nie jest w stanie tego wykryć podczas serwisu nie odpalają auta żeby się grzało. W 545i przez brak wskaźnika wiele aut ma uszkodzone/przegrzane głowice i pękają. bo rzadko kto wie o ukrytym menu, druga sprawa to niewiedza, znajomy mechanik powiedział ojcu że ten typ tak ma i że jest OK !! że w jego BMW jest identycznie i że niby na obrotomirzu są jakieś kreseczki i że jak są na 4,5 tyś obr. to jest dobrze... heh a nie jest, mało co bym sobie odpuścił temat, na szczęście miałem już kupiony więc zmusiłem się do wymiany i nie żałuję koszt 150zł, a i jeszcze koleś co mi sprzedał nowy (handluje częsciami do BMW nowymi i używanymi) powiedział że mam mu przywieźć mój stary termostat to mi jeszcze 50zł odda, bo handlarze często do rozbitych aut kupują takie tanie używki byle coś wcisnąć co za kraj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BARABUS Napisano 8 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Nie wiem czy to do konca prawda z ta jazda 20 minut na stalych obrotach i predkosci - u mnie nic sie nie wlaczalo przy takiej jezdzie. Ale z powodzeniem wypalilem DPF z disa,trzy razy z rzedu zeby byc pewnym e jak sam wypaliłeś ? bo nie daje mi to spokoju, co do tego czasu wypalania to tak jakiś koleś opisał to na bmw-klub, i że musi to trwać 20 minut z prędkością powyżej 60km... nic nie móił o stałych obrotach to nie chodzi o to że ci za każdym razem będze się wypalać przy takiej jeźdźie, tylko że jak już jest jakieś zwięszone ciśnienie na dolocie czy coś to wtedy się to uaktywnia i do czasu aż nie wykona się tej procedury do końca będzie się za każdym razem zaczynać od nowa aż do skutku... ale ja już sam nie wiem, mam już 194 tyś więc pewnie przyjdzie mi go niebawem usunąć albo kupić nowy... bo koleś co mi robił CHIPa twierdzi że nie miał jeszcze BMW które miałoby fabryczny DPF przy przebiegu powyżej 230tyś.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 To jakie korzyści się ma kupując dokładnie takiego diesla Spalanie takie jak w benzyniaku, ropa droższa, serwisowanie diesla droższe, możliwość usterki wyższa, nie wiem sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Gdzie Ty jeździsz,że 3.0D pali CI 11 litrów Co prawda X ale przegięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi