Skocz do zawartości

BMW E91 330xD


BARABUS

Rekomendowane odpowiedzi

a więc tak, ostatniej soboty dałem się namówić na wirusa :-P

wg osoby przygotowującej program powinno być około 270-280 KM, a jak jest okaże się niebawem jak tylko znajdę hamownie 4x4 w Poznaniu... tzn chyba znalazłem tylko trzeba dojechać :mrgreen:

Gekocars w Poznaniu, hamował ktoś tam auto ??

 

http://youtu.be/RJtRCjobZHU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pcha sie dobrze,gdzie robiles program?

 

DPF zostal czy usuniety?

 

ciekawe jaki bedzie wynik,ja zaczipsuje po zimie,teraz trakcji brak :-P

 

program przygotowywał mi http://gcstuning.pl/, a wgrywał mi to Dziqsek z bmw-klub.pl, generalnie w sobotę robiłem pełną aktualizację auta, czyli skrzynia, xdrive i te inne moduły + kodowanie kilku funkcji, gość jest autoryzowanym partnerem BMW i co jakiś czas organizuje grupowe kodowania w różnych regionach Polski, robi to samo co serwis tylko w bardziej ludzkiej kasie :mrgreen:

 

generalnie wg GCS powinno być około 280KM, różnica w pracy silnika jest bardzo odczuwalna, ale jestem bardzo ciekaw co wypluje na hamowni :-P Chip byl robiony taki średni, bo są generalnie trzy opcje: lite, średnio i hardcore... mi średni wystarcza 8)

 

DPF puki puki chodzi będzie siedział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zimie chce zrobic w TC-Performance,David ostatnio u nich robil i zadowolony,w e39 tez mi TC robil. To samo mi mowili,280km to tak optymalnie,mowia,ze spokojnie mozna na 300,ale bez jaj,280 to bardzo duzo :-) jestem ciekaw jak wyjdzie na hamowni i jak z czasem bedzie sie zachowywal DPF,zwlaszcza teraz w zimie gdy jego temperatura jest automatycznie nizsza,czy trzeba bedzie czesciej robic wypalanie lub usunac calkowicie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam automat więc sprzęgło mnie nie straszne, a automat jest chroniony limiterem 50% mocy na dwóch pierwszych biegach :mrgreen:

chipa najbardziej odczuwa się na trzecim i wyższych biegach, wczoraj miałem krótką trasę na autostradzie to normalnie bajka jak to ciągnie powyżej 140... niesamowicie poprawiła się elastyczność, choć i tak nie była słaba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
wymieniles :?:

 

 

taaa wymieniłem w czwartek :mrgreen: nie było tak źle, tylko nie mogłem odnaleźć korka spustowego płynu z chłodnicy, jak się okazało jest on zasłonięty intercolerem, a że nie chciało mi się go ściągać to odkręciłęm wąż od chłodniczki oleju skrzyni automatycznej.

 

teraz po przejachaniu około 5km auto ma 90 stopni, i w czasie jazdy waha się w zależności od obrotów i stylu jazdy od 89 do 94, ale średnio jest to 90-91

 

 

czarna nerka jest oryginalna od Performance

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehe... teraz jeszcze tylko nie wiem czy czasem nie zbliża mi się koniec DPFa, albo po prostu muszę ją przegnać po autostradzie bo jakoś ostatnio nie było okazji, a niby wypalanie trwa 20 minut jadąc prędkością powyżej 60k/ha, bo coś ostatnio więcej mi pali, zawsze średnio paliła te 10l, a teraz 11-11.5 :/

 

podobny przypadek miałem latem przed wyjazdem nad morze, po powrocie znowu zaczęła palić w normie, wygląda na to że brak dłuższych odcinków nie sprzyja temu filtrowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko,że 95% użytkowników nowszych BMW nie ma pojęcia czy ma sprawny termostat czy nie i tak jeżdżą ASO też nie jest w stanie tego wykryć podczas serwisu nie odpalają auta żeby się grzało. W 545i przez brak wskaźnika wiele aut ma uszkodzone/przegrzane głowice i pękają.

 

bo rzadko kto wie o ukrytym menu, druga sprawa to niewiedza, znajomy mechanik powiedział ojcu że ten typ tak ma i że jest OK !! że w jego BMW jest identycznie i że niby na obrotomirzu są jakieś kreseczki i że jak są na 4,5 tyś obr. to jest dobrze... heh a nie jest, mało co bym sobie odpuścił temat, na szczęście miałem już kupiony więc zmusiłem się do wymiany i nie żałuję :lol:

 

koszt 150zł, a i jeszcze koleś co mi sprzedał nowy (handluje częsciami do BMW nowymi i używanymi) powiedział że mam mu przywieźć mój stary termostat to mi jeszcze 50zł odda, bo handlarze często do rozbitych aut kupują takie tanie używki byle coś wcisnąć :mrgreen: co za kraj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to do konca prawda z ta jazda 20 minut na stalych obrotach i predkosci - u mnie nic sie nie wlaczalo przy takiej jezdzie.

 

Ale z powodzeniem wypalilem DPF z disa,trzy razy z rzedu zeby byc pewnym :P

 

 

e jak sam wypaliłeś ? bo nie daje mi to spokoju, co do tego czasu wypalania to tak jakiś koleś opisał to na bmw-klub, i że musi to trwać 20 minut z prędkością powyżej 60km... nic nie móił o stałych obrotach

 

to nie chodzi o to że ci za każdym razem będze się wypalać przy takiej jeźdźie, tylko że jak już jest jakieś zwięszone ciśnienie na dolocie czy coś to wtedy się to uaktywnia i do czasu aż nie wykona się tej procedury do końca będzie się za każdym razem zaczynać od nowa aż do skutku... ale ja już sam nie wiem, mam już 194 tyś więc pewnie przyjdzie mi go niebawem usunąć albo kupić nowy... bo koleś co mi robił CHIPa twierdzi że nie miał jeszcze BMW które miałoby fabryczny DPF przy przebiegu powyżej 230tyś....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...