Skocz do zawartości

[E36] BMW 330i Cabrio by Gamek2


gamek2

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zjedziesz do gołej blachy, dasz warstwy odpowiednie (już nie będę tego tłumaczył)to po malowaniu wyjdzie jak z fabryki, jeśli malujesz kilka razy ten sam element i tylko matujesz i malujesz to wyjdzie coraz więcej mikronów czyli czujnik zamiast powiedzmy ok 120-140m pokaże już np 240m czyli element już był malowany , im więcej tym gorzej bo wiadomo jeśli dojdzie do tego szpachla to będzie jeszcze więcej 

 

Pozdro

 

Ps. Ganek Ty to jesteś the best heheh piękna robota wiadomo!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdzieranie lakieru do gołej blachy niekoniecznie jest intencją dobrego wyniku na czujniku, ma jeszcze inne korzystne względy. Drug sprawa to trzeba umieć zedrzeć lakier do blachy i potem pomalować od nowa pod czujnik bo większośc lakierników po takie operacji uzyska wręcz przeciwnie wynik w okolicy 300 mikronów a nawet więcej. Ja zdzierałem lakier z moich BMW malowanych po calości i kompletnie nie interesowało mnie co pokaże czujnik, za to jakość malowania i powłoki była perfekcyjna przez lata. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, KUJON napisał:

Zdzieranie lakieru do gołej blachy niekoniecznie jest intencją dobrego wyniku na czujniku, ma jeszcze inne korzystne względy. Drug sprawa to trzeba umieć zedrzeć lakier do blachy i potem pomalować od nowa pod czujnik bo większośc lakierników po takie operacji uzyska wręcz przeciwnie wynik w okolicy 300 mikronów a nawet więcej. Ja zdzierałem lakier z moich BMW malowanych po calości i kompletnie nie interesowało mnie co pokaże czujnik, za to jakość malowania i powłoki była perfekcyjna przez lata. 

 Kolejny  plus taki ze, wiesz co masz bo, jak zdarte do zera wszystko to wiadomo czy gdzieś cos bylo robione, jakis dołek coś, cokolwiek i wiadomo wszystko wtedy jak blacha wygląda pod spodem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

W końcu pierwszy raz po ponad 3 latach wyjechałem e36 na drogę 

Pierwsze kilkanaście kilometrów za mną 

Oczywiście były małe problemy z itb bo nie działało jak powinno aż w końcu klękło calkiem

Zabrałem się do tego sam i powoli krok po kroku doszedłem do tego co jest nie tak i udało się auto jeździ jak powinno  czeka mnie jeszcze strojenie drogowe bo było strojone tylko  na hamowni 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...