Skocz do zawartości

[E36] BMW 330i Cabrio by Gamek2


gamek2

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra jest lepiej :-P

 

Do negatów nic nie mam.

 

gamek2, masz możliwość przymiarki RSów :?:

 

Do niej ciemne halo na przód i RSy i wtedy będzie pozamiatane :!::twisted:

 

Po jaką cholerę RS??? Stare szprychowe koło do w miarę nowej obłej budy... E36 i RS ma się nijak i przykładem jest tego BRENDON-a widziałem z bliska to auto!!!

 

Tamte koło było OK ale te jest jeszcze lepsze-GAMEK bardzo dobre posunięcie-a myślałem, że w tym aucie już nic nie będzie można zrobić a jednak!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gamek2, ...jednak ACSy zawsze będą numero uno na kebaba ...coś nam sie syndykat zaczyna rozjezdżać negatywami :wink:

 

moze to sa drobne różnice , ale czy tak nie jest ładniej

 

u8gu.jpg

 

 

niz tak ??????

 

 

0ukv.jpg

 

2u2g.jpg

 

 

wiem ,że być może też zdjecie auta Kujona jest robione z innej perspektywy , ale ???

 

ps

 

Żeby nie było : samochód jest na acs-ach dalej piękny :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czego Wy chcecie od tych "przesadzonych negatywow",jak tam pewnie kolo 4 stopni teraz jest ledwo. Jakby tych negatow nie bylo to by dopiero smiesznie wygladalo,zrobilby sie mexi flush,a auto wygladaloby jakby ktos wsadzil "za szerokie koła".

 

To co bylo "wystarczajace" 3 lata temu niekoniecznie jest "wystarczajace" dzis :)

 

10 lat temu nikt nie myslal o 10j w E36, dzis 11j nie robi wiekszego wrazenia i podobnie jest z negatami, kilka lat temu 3 stopnie na ori regulacji to był szał, dziś to standard,a nawet mało na forach w tym klimacie.

 

Poza tym- albo negat albo pchane blotniki... albo i to i to :lol:

 

Mnie tam sie podoba- rozumiem ze u adamka dla wielu moze byc przesada,ale tutaj? W sam raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...wiem ,ze co innego foto , a co innego real , ale ponieważ samochody , które oceniam widze tylko na foto ----->>>>> to takie moje zdanie ...po prostu wydaje mi się ,że niektóre negaty są karykaturalne i jest to spowodowane chęcią "upchnięcia " jak najszerszego koła ....

ps

nieważne co było wystaczające 3 lata temu ....bo jeżeli tu ma zadziałać progres to za następne 3 lata dopiero będzie pogrom :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no Tas bez jaj, skoro 10j w e36 jest mało i 11j to teraz ideał, to za 3 lata będziecie wkładać 14" na negatywach 15 stopni, nie w tą stronę idziemy i nie ta tematyka forum. Stara szkoła się liczy i sprawdzony schemat z drobnymi dodatkami i szczegółami. Nie wiem co to mexi flush, ani mini flush, ale wiem co to stara, dobra niemiecka szkoła :twisted:

Limit błotników w e36 się już po prostu kurczy. Zgadzam się że kiedyś pod 10j trza było wypychać błotniki na ostro, ale dziś mamy inne opony, twarde zawiasy, dystanse i inne wynalazki, których kiedyś nie było i uważam że pod seryjny błotnik 11j to jest max co dobrze wygląda w kebabie, każda nadwyżka wiążę się z chorymi kątami i pokraką.

 

Pozdro :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie kazdy lubi co innego :wink: uwazam ze to co zrobil brylant i ja to jest juz maximum i napewno ani ja ani on nie pchal by juz nic wiecej i to samo tyczy sie negatow!jak dla mnie to ja nie widze zeby bylo przegiecie z negatem i tak jak pisalem wczesniej ze jak by byl mniejszy to wygladalo by to znacznie gorzej :!: ci co widzieli spas od brylanta wiedza jak to wyglada na zywo 8) pozdro :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...