filip Napisano 22 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 2jz który leży już prawie rok nabrał mocy prawnej. Specjalnie na tą okazję zaprojektowałem sprzęgło dwutarczowe, które wykonaliśmy razem z Karolem, szacowana wytrzymałość to około 1000 ps i ponad 1300 ps na wzmocnionym docisku. Do kompletu ma być strzał z nitro. Mam nadzieję że auto wyjedzie niedługo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Turbo + strzał nitro? Ty budujesz auto dla Ken Blocka czy dla Mad Mika? Wariat To po strzale 500KM+ będzie pewnie. W ile oscylujecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz_61 Napisano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 a to sprzęgła się nie projektuje na moment obrotowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobson Napisano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Nie mam do ciebie słów ,zawsze czymś zadziwisz wiedziałem że będzie gruby projekt 2jz-eta ale nie myślałem że asz tak ,wielki szacun za pracę w tą budowę nie mówiąc o kosztach ale ciekawi mnie jak taką duża moc przełożysz na koła te sliki dadzą radę i jakie przełożenie planujesz zamontować....czekam na końcowy efekt będzie na bank przerażjący mocą aż bedzie kipiało...heheh P.S.Widziałem na allegro taką srebrną e36 z 2jz-etem na sprzedasz i rozmawiałem z kimś kto jeżdził tym autem albo nawet się przejechał to był w wielkim jak to wciska w fotel,nie mówiąc już o asfalcie jak go zwija...pozdro i powodzonka w modach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Czyli ten silnik robi wyjazd a 2jz wjeżdża tak? Do niego turbo + nitro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szofer Napisano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 2jz to silnik turbo no chyba ze 2 male turbiny zmieni na jednego potwora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 Aha no to wątpię żeby seryjne turbo zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filip Napisano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 blok jest z natryskiem na denka, głowica prawdopodobnie będzie wolnossąca z vvti (taki vanos japoński) turbo być może gt42 lukasz_61, moc jest funkcją od momentu... te wartości są ze sobą powiązane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz_61 Napisano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 lukasz_61, moc jest funkcją od momentu... te wartości są ze sobą powiązane niby tak, niby nie. możesz mieć 500KM i 500Nm, a możesz mieć 500KM i 700Nm. kwestia przebiegu tego momentu. z resztą wiem, że Ty to wiesz. tylko nigdy się nie spotkałem, żeby ktoś pisał o liczbie KM przy wytrzymałości sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BleaR Napisano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2014 filip, lukasz_61, moment skręcający na sprzęgło jest podany w Nm więc najnaturalniejsze jest podawanie wytrzymałości w Nm ale spotkałem się w niektórych firmach przemysłu też z podawaniem obu wartości. Swoją drogą mega się ciesze że coraz więcej tak GRUBYCH projektów powstaje w PL a 4,4 w e36 już staje się częstsze nawet w autach na codzień . Trzymam kciuki żeby problemów przy swapowaniu i programowaniu było najmniej !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi