Binio-LODZ Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Podobno na syndykacie nic się nie dzieje i mało nowych "projektów" jest Trzeba więc nieco podwyższyć statystyki... Ochota na E32 była już dawno, zaczęło sie od... Po miesiącach przeszukiwania aukcji, pojawiło się coś co mnie zainteresowało... Niestety zbiegło się to z terminem Osiecka dlatego też zwyczajnie się nie wyrobiłem. Aukcja się pojawiła, telefon, pogadanka i w drogę. Zakup zrobiony więc czas zatankować (myślałem ,ze dystrybutor się popsuł i nie skończy) No i w drogę Dojechała bez niespodzianek spalanie na trasie według kompa 14 - z tym ,ze dość dużo korków po drodze. Do rzeczy: E32 750i z 1991 roku. (auto miało pierwsza rejestrację w październiku 1992 roku). Od 15 marca 1993 r. czyli przez ostatnie 19 lat jeden właściciel - Pani DR. jakaś tam - jak wynika z dokumentacji. Auto posiada oryginalną książkę serwisową, instrukcję obsługi i inną dokumentację. Przebieg auta 144 tyś km. Numer podwozia WBAGB810X0******* Kod typu GB81 Typ 750I (EUR) Typoszereg E E32 () Seria 7 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M70 Pojemność skokowa 5.00 Moc 220 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor BROKATROT METALLIC (259) Tapicerka (0437) Data prod. 1991-02-04 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T) S223A ELEKTRONISCHE DAEMPFER CONTROL(EDC) EDC S241A AIRBAG FAHRER/BEIFAHRER Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera S245A LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH Kolumna kierownicza regul. elektrycznie S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią S464A SKISACK Worek na narty S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Podgrzewanie fotela tylne S499A KOPFSTUETZEN IM FOND ELEKTRISCH Zagłówki w siedzeniu tylnym elektryczne S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S528A AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC) Autom. kontrola obiegu powietrza S560A LESELEUCHTEN IM FOND Lamki do czytania w tylnym siedzeniu S577A MIETWAGENVORBEREITUNG Instalacja samoch. do wynajęcia S621A BMW TELEFON BEDIENHOER. VORN C BMW Telefon Bedienhör.vorn C-Netz S656A BMW BAVARIA C PROFESSIONAL Radio Bavaria C Professional S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi S685A TELANTENNE FUER C-NETZ Antena tel., sieć C S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria Mechanicznie - bez większych zastrzeżeń, ładnie się wkręca brak wycieków poza jednym poceniem się bez kapania itd. Skrzynia bez zadnych zastrzeżeń, gładko zmienia biegi na zimnym ciepłym itp. wszystkie katalizatory, pod spodem bez rdzy itd. Nie faluje ładnie pracuje itd. Co ważne - czuć, ze to V12. Brak stuków puków w zawieszeniu prowadzi się bez zarzutu. widzę ,ze chłodnica chyba była wymieniana na ori raczej niedawno. Elektrycznie - poza problemem z tylną roletą wszystko sprawne: klima, fotele, grzanie, grzanie tyłu, zagłówki elektryczne z tyłu elektryczna regulacja kierownicy itp. itd. ASC działa, EDC sprawne.(przynajmniej czuję różnicę przy przełączeniu) Pixele na zegarach nie powypalane. Wnętrze jak na 21 letnie auto na 5+ -brak przetarć dziur tapicerka niemal doskonale utrzymana.Wymagane jedynie wyczyszczenie bo ciut ufajdana. Lakierniczo: O ile reszta powyżej bez zastrzeżeń tutaj mogłoby być nieco lepiej - poza drzwiami tylnymi od strony pasażera pod listą i kawałkiem przednich drzwi na każdym elemencie miernik wskazuje 120-160 - czyli oryginał. Na tylnym prawym błotniku minimalna przycierka. i rysa od kluczyka itp. Od strony lakierniczej wymagana drobna ingerencja jeśli auto ma być na klasyka. Wszystkie szyby oryginalne, - czy przednia jest podgrzewana??? Na rogu wspomnianych drzwi na dole purchelek 1cm od dołu. Także tylne drzwi pasażera poniżej listwy z pewnością do poprawki. Oryginalna powłoka lakiernicza w 21 letnim aucie to tez mikroryski czy też masakryczna ilość hologramów itd - ale cardetaling powinien pomóc. Krótko mówiąc musi trafić na poprawki lakiernicze by to wyglądało przywoicie. Generalnie auto w zasadzie bez rudej. Z rzeczy do zakupienia na tą chwilę - telefon a ściślej słuchawka motoroli , dekodowanie radia bo jest zablokowane. W przyszłym tygodniu wymiana filtrów, olejów itd. Aaaa no i dziś odkryłem - przy spryskach reflektorów psika ale pod zderzak pewnie dysze wypięte albo coś takiego. I kilka fotek strzelonych dziś na szybko. Uprzedzam ! Fotograf ze mnie maaarny I to co jest wisienką na torcie tego auta - czyli wnętrze (nie malowane żadnym renoskórem czysty oryginał) Plany jakieś są... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 ja Pidole to żeś sobie kłopot kupił szukaj rsów bo te co masz to nie pasują do e32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 no ladnie binio.poszedles jak dzik he he a plany jakie sa?dawaj nam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santino Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Binio moj przyjacielu, dobrze czulem ze sie czaisz na e32, lubie tą bude. To teraz jak odjebiesz "projekta" to nam gumy w majtach popękają z wrazenia Moj tata ma tez 750tke i osobiscie bym nie chciał e32 z tym motorem ale pewnie swiadomie sie targnąłeś na taki zakup Mimo ze kolor lakieru w moim odczuciu troche nieszczesliwy to srodek i wyposażenie erste klase gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesi(E30)k Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Lakier właśnie z potencjałem Coś innego niż czarne ,zielone czy srebrne ale nadal klasycznie i ekstrawagancko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony. Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Zajebiaszcza Sam miałem e32 najdłużej ze wszystkich moich samochodów, przejeździłem nią Polskę w każda możliwą strone po 7 razy i żal było mi sie rozstawać z tym autem Ja osobiście jakbym miał wracac do e32 to kupiłbym Longa. Srodek miszcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 12 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Binio moj przyjacielu, dobrze czulem ze sie czaisz na e32, lubie tą bude.To teraz jak odjebiesz "projekta" to nam gumy w majtach popękają z wrazenia Moj tata ma tez 750tke i osobiscie bym nie chciał e32 z tym motorem ale pewnie swiadomie sie targnąłeś na taki zakup Mimo ze kolor lakieru w moim odczuciu troche nieszczesliwy to srodek i wyposażenie erste klase gratki Kolor trzeba ostro wybanglać - i lepsza sesję zrobić - będzie wyglądał. Dużo hologramów i innych paskudztw. Jak Brzytwa z zielonej taką piekność ulepił to oznacza ,ze syndykat znalazł nowy kierunek - nie idziemy czerń ale w róż, zieleń, fiolet i brokat... podobno Podobno wtedy lepiej się po ramieniu klepie Spokojnie mamy czas do wiosny - wtedy tez będzie wiadomo czy to klasyk w TOP SERIA czy tez GS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santino Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 w moim odczuciu troche szkoda takiego rodzynka na giermana, z tego co pisales ma bardzo dobra historie, a ladnych e32 juz jak na lekarstwo tym bardziej 750 Co innego jak by byl zwykly zawias to bys wystrugał gwint i mozna przelozyc szybko i sprawnie, do tego kolo i wiecej nie trzeba, ale kastrowac e32 z sprawnego edc to juz szkoda. Tak wiec doszykowac i bedzie piekna garazowa krolowa na zlot klasykow, bo na codzien tluc raz ze znow szkoda, dwa tankowac taka loche to tez bedzie szarpac po kieszeni. BTW jeden z niewielu M70 ktore widzialem zeby nie miał pozolknietych kolektorow, dobra sztuke wyrwales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 BTW jeden z niewielu M70 ktore widzialem zeby nie miał pozolknietych kolektorow, dobra sztuke wyrwales jak to mamy rozumieć chyba te pożółknięte kolektory to nie był jakis specyfik fabryczny a może u Binia niema bo ktoś tak wypucował silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santino Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 BTW jeden z niewielu M70 ktore widzialem zeby nie miał pozolknietych kolektorow, dobra sztuke wyrwales jak to mamy rozumieć chyba te pożółknięte kolektory to nie był jakis specyfik fabryczny a może u Binia niema bo ktoś tak wypucował silnik na tym foto nie widac zeby byly fabrycznie pozolkniete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pnioken Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 normalne monstrum ten motor fabryka!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 12 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Nie są pożółknięte. Tak wiec doszykowac i bedzie piekna garazowa krolowa na zlot klasykow, bo na codzien tluc raz ze znow szkoda, dwa tankowac taka loche to tez bedzie szarpac po kieszeni.BTW jeden z niewielu M70 ktore widzialem zeby nie miał pozolknietych kolektorow, dobra sztuke wyrwales Dzięki. Na codzień to auto nie będzie użytkowane bo mam inne. Bije się z myślami w którym kierunku pójdzie - zdecydowanie na zlot ze wzlgędu na stan by sie nadawało... może u Binia niema bo ktoś tak wypucował silnik Tak Hubert plakiem wybanglali - nie pij więcej proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Tak Hubert plakiem wybanglali - nie pij więcej proszę dalej tam nie widzisz pożółkniętej przepustnicy a zreszta może dlatego są czyste bo to amelinium jest i tego nie pomalujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartolomeorts Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 No to czekamy co z tego będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 BTW jeden z niewielu M70 ktore widzialem zeby nie miał pozolknietych kolektorow, dobra sztuke wyrwales Faktycznie licho jak na kolektorach by się ostała fabryczna konserwacja Mazali od góry nie tylko m70, ale i m30, s38 itd... no i nie tylko kolektory, bo i część osprzętu, jak Hubert zauważył, a nawet kielichy. Dla mnie złoty silnik dodaje jeszcze więcej smaczku o ile się uchowa. Binio - trzymaj sztukę, bo z 7er się nie wysiada... podobno! pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszd2000 Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 a jednak miałeś nie zakładać galeri heheh locha ładna i wnętrze za***iste,wpadnij na cięcie spręzyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatandre Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 No i wszystko JASNE Wiesz co robic Binio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lordobmw Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 7er wypas zacna sztuka gratuluje pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santino Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Faktycznie licho jak na kolektorach by się ostała fabryczna konserwacja Mazali od góry nie tylko m70, ale i m30, s38 itd... no i nie tylko kolektory, bo i część osprzętu, jak Hubert zauważył, a nawet kielichy. Dziwne jak by od temperatury i ilosci czasu jaki ma wplyw, ta konserwacja nie pozolkla. Biniowa widocznie ma jeszcze za maly przelot. Dla mnie złoty silnik dodaje jeszcze więcej smaczku o ile się uchowa. a dla mnie to co wkleiłes wyglada jak by ktos z ziemi wykopał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 12 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Biniowa widocznie ma jeszcze za maly przelot. Według dokumentacji, tym co na budziku, stanie wnętrza - przebieg 144 tyś km wydaje się być mocno wiarygodny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadziejV8 Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 igiełka widać, poka felgi bo jakieś sznycle widziałem gdzieś tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Santi, albo jesteś głupi, albo tylko udajesz, żeby stanęło na twoim. Tłumaczę ci ponownie - uwaga - będzie przekaz - to jest fabryczna konserwacja! A ty mi pokazujesz silnik na stojaku z salonu BMW To może jeszcze wklej zdjęcie wypolerowanego dekla u Brzytwy i powiedz, że tak opuściło bramy BMW Kto miał, ten wie, tak samo jak wie jak się utlenia alu Co za typ Moja e32 z 89 roku była autem pokazowym w salonie BMW, ściągnięta w 2007, gdzie w 2006 dostała w ASO nowy AKU, chłodnice, wydech, katy, opony goodyear F1 18" i wiele innych, więc nie wiem czy to jest "spod ziemi" ps. em pienć "wykopana" po dfudziestudfuch latach pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatandre Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Tak powinny te koletkory wygladac. Santino, HT ma racje i nie ma sie co klócic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Tak powinny te koletkory wygladac.Santino, HT ma racje i nie ma sie co klócic. Obrazek Fatandre - nie znasz się i masz komorę silnika wykopaną spod muru berlińskiego Santi wie lepiej... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatandre Napisano 12 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Zmienilem zdanie. HT, ty sie nie znasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi