wojtek-e30 Napisano 15 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 Można jeszcze zerwać starą powłokę i spróbować wypolerować plastik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 19 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2017 no to lecimy, malymi kroczkami polka zostala zjechana do zera, to co widac tez zostalo zerwane a tutaj zajalem sie u lakiernika plastikami, wyszlo nawet spoko reszta fot jak juz przyjdzie wszystko od tapicera pozdro Fisiek dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koko2403 Napisano 19 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2017 teraz to tylko dbać o szczegóły pozostało przy tak grubym wozie. Czym to robiłeś ? zwykłym czarnym matem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fisiek Napisano 19 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2017 Dokladnie zajefajnie to ci Marku wyszlo. podziel sie czym malowales i jak zdarles ta ala gumowa powloke?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 20 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Najpierw papier 240 na klocku i do zera pozniej 320 i na to zwykly czarny mat tam na jednym foto macie jaki sprej, Dwie warstwy poleciały i do wyschniecia Pozdro Ps, jak się przyjmie to moze z reszta polecę bo powiem wam ze jak mam kupować nowe z aso a po spotkaniu z torebka lub pierscionkami Angeli to jest to samo co bylo, ta guma schodzi, ladnie to wygląda ale nie jest trwale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemciko Napisano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Morał z tego taki :Niech Angela jeździ PKSem MAREK GERMAN, mathew325 i grabol dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 22 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Dzis zdjąłem resztę plastików ze środka, jak znajdę wolna chwile to się tym zajmę Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koko2403 Napisano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Ten chrom ze showków da sie podwazyc i wyjąć wiec mozesz sobie to zrobic do malowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 22 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Wiem, bo juz zdemontowany Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Wiem, bo juz zdemontowany Pozdro Ty byś się przestał w takie bzdury bawić tylko silnik byś jakiś porządny kompaktowi zafundował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 22 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Hehe, myślałem nad tym ale powiem Ci ze jak juz to 3.0 ale po vinie jest 325ti a tego Malo jest tak wiec narazie zostaje, w planach sa barany, kolektory itp itd od HTT Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Gdzie tam mało. Taki sam rarytas jak 318ti Nawkładasz baranów , stożków i uzyskasz tylko fajny dźwięk. Z tym wyglądem musi współgrać solidne serce po prostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Kto pozna ze to b30 a nie b25 ? bedziesz mogl sie chwalic,ze masz zdrowe b25 co lata jak b30 MAREK GERMAN dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo Compact Napisano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 jeśli jest zdrowa b25 to bym pomyślał o kompresorze a jesli swap to warto się zastanowić nad n52b30 zawsze to 258 KM lub ciut więcej katalogów a nie 231:) Chłopaki wrzucili u mnie m54 b30 zmiana z n42b18 i micha się śmieje do teraz..po prostu relax za sterem a jak białe popada to trzeba się skupić..compi ma potencjał i plus pasuje wszystko plug and Play u Ciebie Marku nawet aku jest z tyłu więc jak ktoś nie sprawdzi po nabici oznaczeń pod kolektorami na bloku to nie jest w stanie ogarnąć oczami czy to 2.5 czy 3.0 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Wrzucenie n52 będzie kosztowało więcej niż s54. M54b30 to w tym przypadku taka formalność jak wymiana sprzęgła MAREK GERMAN dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 22 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 no jesli bede mial troche wolnej gotowki i znajde zdrowe b30 to pewnie poszlo by to do Stammka na podmianke ale narazie mam inne wydatki, zyciowe i jak juz to starcza na drobne modzenie, ewentualnie dopieszczanie, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo Compact Napisano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Przerabiałem temat s54 w compactie..silnik komp chlodzenie skrzynia (np znalezienie nie zajechanej manualnej w normalnych dięgach graniczy z cudem) wał hamulce półosie od m3 i robi się ok 25 tyś + ...tu już nie pasuje wszystko tak pięknie owszem rzeźby w grodzi itp nie trzeba robić ale jak pamiętam klima węże itp wszystko trzeba mieć od m3 z tego co kojarzę jest rozpisany na niemiaszkowym syndi temat niebieskiego m3 Compacta wyszło pięknie i drogo. Mając taki budżet pokusilbym się o swap...m5 v8 a w marzeniach v10:) często klamoty są w zbliżonych pieniądzach a awantura na asfalcie większa:) przykład kolegi (założył rodzinę i zakończyl projekt na sprzedaży golej budy) kupujemy gole z3 i wstawiamy v10 z m5 rzadkość byłaby jak syrena sport (poprawcie mnie jeśli jest jakiś projekt w kraju) tak samo z compactem kolegi budżet zakładał ok 70 max 80 tys na gotowo i mógł się ślizgnąć o kolejne 15... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymi Napisano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Z tym się zgodzę, że jednak n52 to raczej nie opłacalna inwestycja. Ale znowu m54b30 wiadomo nie będzie się wiązało z wielkimi przeróbkami aczkolwiek nie wiem czy sam bym się w to pchał jeżeli to 2.5 co siedzi daje radę. Wiadomo że wszystko to wena twórcza właściciela no ale czy gra warta świeczki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Wszystko zależy czego się oczekuje od auta. Jeśli ma tylko brzmieć dobrze i jeździć na zloty to b25 wystarczy, ba nawet b22 by wystarczyło ale jeżeli ma dawać frajdę z jazdy to b30 to minimum - ja mam u siebie ponad 350km i 750nm w kompocie i już trochę mi brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymi Napisano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Zgodzę się z tym w stu procentach. Ale taki moment obrotowy juz kark lekko wygina Ale niestety zawsze po jakimś czasie czuje się ten niedosyt i ciągle chce się więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 22 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Spokojnie panowie, na ta chwile sa ważniejsze priorytet niż tylko pakować duza kasę w auto dla tego, zostaje na ta chwile to co jest, a pozniej sie pomyśli, Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo Compact Napisano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Mi się podobają te mody właśnie dlatego że są robione z gustem i bez pośpiechu. A wracając do tematu obszycia półki sÄ·óra specjalna lub impregnacja? bo pod tym kloszem non stop dostaje uv u mnie już tkanina robi się jaśniejsza. Kiedyś myślałem o desce w skórce ale znajomy tapicer mi odradził temat całkowitego obszywania- kwestia demontażu całości i marszczenia się cienkiej skórki w lecie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 23 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 No wiec dzis odebrałem, wyszlo naprawde dobrze! Półka w skórze I reszta Reszta jak ogarne plastiki we wnętrzu Pozdro Szelu dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wally Napisano 23 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 zacznij odliczanie do upalnych dni z tą półką, ...nie życzę ale skóra u mnie miała krótki żywot ...na szczęście bo wpadła dużo ładniej wyglądająca alcantara KUJON i Rybka dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 23 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 Powiem Ci ze mialem juz polkę obszytą w skórze w poprzedniej e36 i nic sie nie działo, 2- lata byla i bylo ok, co do alcantary to myślałem o tym, ale odpuscilem temat! To podlokietnik po złożeniu z pladtikami [url=http://s1329.photobucket.com/user/marekgerman/media/WP_20170123_12_01_35_Pro_zpsy8vrngze.jpg.html] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.