Skocz do zawartości

--==Mały==-- [E92] 320d M-pakiet


--==maly==--

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 383
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Binio DPFa będę wypalał w przyszłym tygodniu żeby być pewnym jego drożności ale zmierzona na hamowni moc przy prawie niedziałającym nadmuchu i w upalny dzień sugeruje,że DPF jest ok jednak dla pewności zrobię to wypalenie.

Każde auto ma swoje wady emki też się sypią na potęgę i co?

Jak ktoś kupuje auto od turka z 3 razy cofniętym przebiegiem i nie ma pojęcia o jego eksploatacji to potem są takie kwiatki i opinie.

 

Passaty z 2007-2008r na mobilach mają po 300-400tyś a w PL 90% ma przebiegi 180tyś a są sprowadzone WTF? Potem opinie,że 2.0TDI to wujowe silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz 100% racji.

Dlatego wołałem dołożyć więcej siana i kupić auto z udokumentowanym przebiegiem ori lakierem (pomimo jakiś tam odprysków na masce)

 

Niestety diesel to i inny sposób użytkowania itd.

Każdy motor ma swoje plusy i minusy.

 

Mały ale po co ty wypalasz te DPF?

Z tego co kojarzę spokojnie do 160 tyś km nie powinieneś mieć problemu.

 

Sprawdź też po Vinie czy nie masz przypadkiem akcji serwisowej z mocowanie akumulatora - kabel masy zdaje sie. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skrzynie są dużo sztywniejsze ale tak jak mówisz precyzja jest sporo na plus. Co mnie zadziwiło dwie z e9x którymi jechałem miały ten motyw przesadzony, ale z tego co czytałem po prostu wypadałoby w nich zmienić olej w skrzyni. Stąd pytanie bo do końca w sumie nie byłem przekonany które z nich pracowały tak jak powinny.

 

Z tą wojną diesel benzyna to nie rozpędzajmy się bo nie ma o czym gadać, każdy wie swoje :lol:

 

KUJON, czekaj czekaj jeszcze zdziadziejesz i dieselkiem będziesz śmigał :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Binio fakt słyszałem o tej akcji ale nie pomyślałem sprawdzę.

 

Co do DPFa dokładnie 150-200tyś robi bez dotykania ale ja profilaktycznie zrobię czyszczenie.

Mam program zrobię sobie we własnym zakresie bez kosztów więc czemu nie zawsze może pojawić się kilka dodatkowych koników a zaszkodzić nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KUJON, czekaj czekaj jeszcze zdziadziejesz i dieselkiem będziesz śmigał :lol:

 

Znaczy co, że stary już jestem? :lol:

 

Mam program zrobię sobie we własnym zakresie bez kosztów więc czemu nie zawsze może pojawić się kilka dodatkowych koników a zaszkodzić nie zaszkodzi.

 

Masz tam w Wawie kilku magików z pewnością ukręcą kilkadziesiąt niutków więcej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ciężko 3 śrubki torx i wychodzi tylko U W A G A!!

W MOCNO ROZWALONYCH DISACH PRZY DEMONTAŻU WYPADA METALOWY KLIN.

Jak disa jest wsadzona to nie wypadnie bo zapiera się o ścianę kolektora ale przy wyjmowaniu wyleci. Można go bez problemu wyjąć tylko trzeba PAMIĘTAĆ O TYM!

Bo jak odpalisz tak silnik to będzie remoncik.

 

img9693vk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale macie z tymi klapkami ja miałem w E60 przebieg 180 tyś i klapki były jak nowe ale auto było od początku regularnie serwisowane i może dzięki temu były w takim stanie a co do Disy to jutro wyjmę i zobaczę w jakim jest stanie ale z tego co pamiętam to jak wymieniałem odme to sprawdzałem i była chyba ok.

Mały a twoja coupeta jest ładna i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie lubię diesli zwłaszcza nie pasuje mi do coupe ale auto urzekło mnie swoim wyglądem i postanowiłem,że spróbuję.

Ma 200km/400NM 7s do 100km/h jeździ licznikowe ponad 240km/h a pali 6-6,5L przy dynamicznej jeździe i o to właśnie chodziło stosunek osiągów do spalania jest fenomenalny więc póki co na prawdę nie mogę narzekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ostanio wyciagałem swoja dise bo myslalem ze tjuna zrobie i bedzie lepiej jechac bez klapki ;) i o dziwo ledwo wyczuwalny luz, i plastiki nie wyrobione i ten trzpien musialem solidnie srubokretem podwazyc, tak wiec moze motor ma te swoje 130tys :)

tak czy inaczej bede klapke spowrotem wkladac ale dam to na mocny klej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa jak Hubert zrobi fotki to powiecie,że kupiłem ulepa i zapomniałem umyć :lol:

Tobie nawet ta lustrzanka nie pomoże hahah

 

A co do DISy Santino sprawdź sobie numer części co tam siedzi u Ciebie bo te co siedziały ori były wadliwe a kupując nową ma inny numer i jest podobno już bezawaryjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do DISy Santino sprawdź sobie numer części co tam siedzi u Ciebie bo te co siedziały ori były wadliwe a kupując nową ma inny numer i jest podobno już bezawaryjna.

Mały ja kupowałem ostatnio i numery są takie same, ogólnie to wszystko jest identyko jedynie jedna ma luz a druga nie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zawsze jak kupowałem to numer był inny a kupowałem chyba 3 sztuki.

Ta poprawiona była od 2004r element nr 7 widać dwa numerki. Świr odpowiedź na twoje za***iście ważne pytanie to ok 600zł :-P

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_2879-kolektor-ssacy/i47620/kL/sN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...