Tomek Napisano 13 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 fajne autko ale niestey bez duszy.kompromis w spalaniu i osiagach.czego napewno brakuje to dzwieku.wazne ze dla ciebie jest ok.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 13 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 Ja mocno myslalem nad autem na lpg ale patrzyłem jak zawsze tylko na bmw. I tak 7er skreslam bo nie lubie duzych aut całe zycie miałem coupe. 5er e39 po e46 m3 to duzy krok w tył zreszta juz miałem. E60 za cholere mi sie nie podoba zwłaszcza srodek. Zostały trojki. E46 coupe miałem juz 5 sztuk w tym 3x m3 wiec ile mozna. Zostały mi e9x sedan podoba mi sie tylko po lifcie wiec został wybor miedzy coupe a sedanem po lifcie. W tych autach nie ma mowy o lpg bo silniki maja bezposredni wtrysk (sedan polift i coupe) wiec jak miało byc oszczednie zostały diesle. Duze diesle odpadały bo spalanie 8-11L to mała różnica od benzyny do tego drozsza eksploatacja diesla i wychodzi na jedno. Na placu boju zostało tylko 2.0d. Dodatkowo przypomniałem sobie e92 od ACS ktore jakis czas temu jezdziło w okolicy otwocka. Raz nie dałem mu rady brata 325Ci e46 a za jakis czas trafiłem go swoim 330ci i było bardzo podobnie nie mogłem mu uciec. Coś mi się obiło o uszy,że to diesel. Szybkie szukanie po oznaczeniach co to i byłem w szoku,że to tylko 2.0d i ma 210KM zwłaszcza,że auto nie puszczało żadnego dymka zero czyściutko z rury byłem pewien,że to benzyna. Sprawdziłem programy i wyszło,że moc bez problemu do uzyskania z 2.0d to 200-220KM. A ze coupe podobało mi sie bardziej od sedana LCI do tego jest lżejsze to wybor był jeden. Sprawdziłem spalanie rozmawiajac z uzytkownikami i mocno mnie zaskoczyło pozytywnie i tak kupiłem diesla. Proporcja spalanie osiagi wypada super w tym aucie. Poza oszczednoscia sa też inne plusy bo mi to auto podoba się bardziej niż m3, których miałem trochę i już mi się opatrzyły. Dodatkowo e92 super sie prowadzi przyjemnosc z jazdy jest dosc duza wyszło ze oszczedzanie moze byc przyjemne i ma swoje plusy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Twój styl zdjęć przejdzie do historii bardzo ładne auto, wizualnie naprawde do dupowoza nie miałbym się czego przyczepić a motor jest podyktowany jakimiś konkretnymi względami więc też zrozumiałe. Skoro masz normalne auto do oszczedzania, to może czas na coś weekendowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 . Dodatkowo przypomniałem sobie e92 od ACS ktore jakis czas temu jezdziło w okolicy otwocka.. Miłe auto Twoje zresztą też pozytywnie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stammek Napisano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Mi tez sie podoba. Ale brak navi i skory to duzy minus. Mam w domu e90 po lifcie i też uwazam ze prowadzi sie rewelacyjnie. Co do I-drive to faktycznie te pierwsze wersje sa denerwujace ale to co jest f01,f10,f30 to jest bajka + navi z twardym dyskiem...mam wlasnie takiego w e90 i nie wyobrazam sobie zeby go tam nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 14 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Ja osobiście nie lubię skomplikowanych urządzeń mających miliony funkcji i możliwości. Nigdy mnie nie interesowały takie gadżety jak chociaż by smartfony jednego mam od pewnego czasu i żałuje cholernie,że się połasiłem bo obsługa np podczas jazdy samochodem jest niesamowicie irytująca. Wciskam guzik i ma działać a 5 minut szukać w skomplikowanym menu zanim coś ustawię. Na pewno jak bym miał do wyboru dwa identyczne auta z navi i bez navi to wziął bym to z navi ale tylko ze względu na późniejszą sprzedaż bo ja kompletnie tego nie potrzebuje i nie lubię. Takiego wyboru nie było bo chciałem koniecznie 320d z ori m-pakietem a takie były tylko dwa w ostatnich 2 miesiącach na allegro i oba bez navi. Z navi była jedna coupe z tym silnikiem ale straszny kundel i złom więc wybór był prosty. Jak bym kupił auto bez m pakietu i felg musiał bym na pewno to dołożyć bo bez tego e92 nie chciałem więc były by duże koszty a i tak nie był by to oryginał. Kupując bez navi nie muszę jej dokładać bo mi po prostu jest to zbędne i nie lubię obsługi tego dziadostwa a przy sprzedaży kiedyś myślę,że ładna sztuka i tak się obroni nawet bez navi jak moje ostatnie M3 sprzedane 3 dni po wystawieniu a również było bez navi a obok sporo egzemplarzy z navi ale w gorszym stanie. Pozdrawiam i dzięki za komentarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Napisano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Bardzo fajny wybór-ciekawe tylko kiedy wał korbowy pęknie albo pójdą klapki kolektora ssącego-ale MAÅY tego z całego serca Ci nie życzę aczkolwiek zapewne wiesz do czego zdolne są silniki M57... E92 w m-pakiecie jest mówiąc po pedalsku "słodkie" jest to prostu ładne i tyle, zawsze przykuwa wzrok-jak widać auto fabrycznie "stuningowane" też może dobrze wyglądać, co do twego wozu masz jedne z ładniejszych felg. P.S. A pamiętam jak MAÅY jechał na diesla jak kupiłem E60 hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 14 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Jacku ten diesel to N47 4 cylinderki i nie ma (chyba) klapek a na pewno wały nie pękają jak w M47 i M57. A diesla nadal nie lubię niestety w nowszych modelach jak pisałem w/w jedyna możliwość na tańszą jazdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Z tymi klapkami to bym się jednak spierał. Co do navi to naprawdę nie wiem co was denerwuje w idrivie. Żona ma w e61 i naprawdę nie ma tragedii- fajna zabawka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Napisano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 gratulacje bardzo piekne auto, miałem przyjemnosc jeździc dokladnie taka na identycznym wyposażeru, te fotele z alcantary bardzo przypadły mi do gustu, odczucia z jazdy przyjemnie jak na kopciucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goryl Napisano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Z tymi klapkami to bym się jednak spierał. Co do navi to naprawdę nie wiem co was denerwuje w idrivie. Żona ma w e61 i naprawdę nie ma tragedii- fajna zabawka. mi tez wszyscy mówili ,że się będę wk.rwiał, a po dwóch dniach używania chciałem im wyj.bać za głupie gadanie ..prościocha i wygoda , ale rozumiem ,że ktoś może nie lubić ...bo co do smartfonów to się z Małym zgadzam : przerost formy nad treścią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kostek Napisano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Ten model w takim wydaniu i nawet z dieslem to mój ideał samochodu. Wygląd E92 w m plastiku po prostu miażdży ,miałem okazje jeździć E90 z tym silnikiem w wersji 177KM i powiem wam że szybko zmieniłem zdanie na temat dieslów i do tego spalanie które chyba jest najlepsze spośród konkurencji (Audi i Mercedes), więc lepszego zestawienia nie widze. Nie wiem co się upieracie przy tym I-drive i navi , nie dość że deska źle wygląda to mapy są słabe , obsługa dość trudna , wiec na upartego wolałbym zawiesić navi z TESCO za 300zł na szybę które i tak będzie miało sporo lepsze mapy niż ori navi w BMW. Mały wózek jest kosa lepszej alternatywy nie ma biorąc pod uwagę twoje preferencje. Moja uwaga co do foteli ,zrobisz jak uważasz ale nigdy nie zamieniłbym alcantary na skórę, skóra ładnie wygląda ale lepiej sie jeździ w alcantarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TORS Napisano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 ...jak chociaż by smartfony jednego mam od pewnego czasu i żałuje cholernie,że się połasiłem bo obsługa np podczas jazdy samochodem jest niesamowicie irytująca. Wciskam guzik i ma działać a 5 minut szukać w skomplikowanym menu zanim coś ustawię. ... No to muszę Ci przybic piatke bo ja tez od dłuzszego czasu żałuje ze połakomiłem się na smartfona! Jakas totalna porazna! Prowadząc nie mam jak szukac numeru w ksiązce! Piepszony dotykowy ekran to jeszcze utrudnia! No ale że to temat o autach to z autami mam podobnie! Wole mniej gagetow ale lepsze poczucie za kierownicą! Są auta które mi się strasznie podobają (tak jak nowe camaro) ale ze względu na paskudne wnętrze w życiu ich nie kupie! No i na odwrot! Są też auta które wnętrza mają sliczne ale co z tego jak z zewnątrz to kupa! Tak czy inaczej chodzi o to że Cię bardzo dobrze rozumiem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 14 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Dobrze,że z tymi smartfonami nie jestem sam zacofany Dotykowy ekran i jego obsługa na polskich dziurach to masakra a na dodatek zdarza mi się gębą rozłączyć rozmowę. Ostatni mój tel bez guzików. I to samo miałem jeżdżąc autami z iDrive ja się nie lubię uczyć obsługi takich gówien zwłaszcza,że jak jadę to mam patrzeć na drogę a nie grzebać w jakimś komputerze. Zawsze auto obsługiwało się danym guzikiem pokrętłem itd a teraz wymyślili jakieś menu. Ale to już każdy ma swoje zdanie na ten temat. Jak bym miał też bym musiał się z tym męczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinaczo Napisano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 Tu punkt dla Binia. Generalnie chyba gdybym kupił takie auto to bym to rozebrał i zobaczył w jakim jest stanie. Wygląd mega Niestety nie cierpię diesli W ogóle uważam, że użytkownicy BMW poddali się tej modzie pchanej na siłę i niedługo Mki będą tylko w dieslu kretynizm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 http://www.youtube.com/wa...d&v=feKa4Pdg7Ls to ja chyba jedna wole chlipiace olej M54, choć pojeżdże jeszcze kilka tys km i może obalę ten mit w końcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinaczo Napisano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 Fakty są takie, że jeśli stać Cię na takie auto to wymiana tych klapek choćby profilaktycznie raczej nie zniszczy Ci życia a przecież nie sypią się co 10 tysi, żeby tak na nie narzekać.... Ale ten zapach, dźwięk i przede wszystkim charakterystyka przyśpieszania to jest to coś czego nie oszukasz. Jak chodzi skrzynia w porównaniu do innych modeli BMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Napisano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 Ten model w takim wydaniu i nawet z dieslem to mój ideał samochodu.Wygląd E92 w m plastiku po prostu miażdży ,miałem okazje jeździć E90 z tym silnikiem w wersji 177KM i powiem wam że szybko zmieniłem zdanie na temat dieslów i do tego spalanie które chyba jest najlepsze spośród konkurencji (Audi i Mercedes), więc lepszego zestawienia nie widze. Nie wiem co się upieracie przy tym I-drive i navi , nie dość że deska źle wygląda to mapy są słabe , obsługa dość trudna , wiec na upartego wolałbym zawiesić navi z TESCO za 300zł na szybę które i tak będzie miało sporo lepsze mapy niż ori navi w BMW. Mały wózek jest kosa lepszej alternatywy nie ma biorąc pod uwagę twoje preferencje. Moja uwaga co do foteli ,zrobisz jak uważasz ale nigdy nie zamieniłbym alcantary na skórę, skóra ładnie wygląda ale lepiej sie jeździ w alcantarze. KOSTEK masz rację z tymi dieslami-ja z M57 jestem zadowolony jeśli chodzi o osiągi i spalanie ale jeśli chodzi o trwałość/awaryjność to moim zdaniem silnik 2,2 CDi z mietka jest lepszy a mam porównanie bo te silniki mam i w VITO i w SPRINTERZE (montowane też są w klasie C i E) sprinter ma prawie pół bańki nalatane i auto nigdy, przenigdy nie stanęło na drodze-nic z tym silnikiem się nie dzieje-tyle z mojego doświadczenia! Z pewnością stosunkowo BMW mniej pali-do E60 wchodzi około 75 l i mój rekord to nie spełna 1200 km na baku A smartfony hmmm ja używam do dziś nokię 6310i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 http://www.youtube.com/wa...d&v=feKa4Pdg7Ls to ja chyba jedna wole chlipiace olej M54, choć pojeżdże jeszcze kilka tys km i może obalę ten mit w końcu Tylko,że ja na 4 sztuki aut z M54B30 we wszystkich 4 sztukach miałem rozj$%& disy w tym jedna skrajnie o włos od tragedii. Z tego co wiem Ty u siebie również i Kiloff też A jest to coś na wzór tych klapek w dieslu podobna rola i klapki z disy też potrafią wylądować w silniku znam taki przypadek więc zarówno w dieslu jak i w m54 trzeba to po prostu po 150tyś wyjąć i obejrzeć jak ma luzy wymienić i tyle. Koszt również podobny. Ale ten zapach, dźwięk i przede wszystkim charakterystyka przyśpieszania to jest to coś czego nie oszukasz. Jak chodzi skrzynia w porównaniu do innych modeli BMW Co do zapachu znowu mit starych śmierdzących gównojadów jeżdżących na opale. U mnie przy sprawnym DPF możesz przystawić nos to rury i nic nie poczujesz a auto nie puszcza nawet dymka jak by go nie katować zero zapachu ON. Dzwięk na zewnątrz sobie parkocze w środku naprawdę mało go słychać a to co słychać jest ok nawet da się lubić. Nowsze bmw słyną z dość ciekawego/sportowego dźwięku diesli słyszalnego w kabinie. Co do skrzyni i sprzęgła dla mnie rewelacja umiarkowanie ciężko i bardzo precyzyjnie chodzi zmiana jest przyjemna i płynna to czego mi zawsze brakowało w BMW. Przy czym ja mam sporo krótszą m pakietową wajchę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 zgadza się Mały u mnie był luz, u Kiloffa odpadła, a ta z tego dizla to sie w rękach rozpada, ciekawi mnie czy to nie świadoma konstrukcja BMW.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil7103 Napisano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 po lifcie juz tego nie ma to pewnie swiadoma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil Napisano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 ale nowy samochod ..... Wyglada jak audi heheheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 Ałdi lepsze bo TDi na wsi +15 rispektu A bmw tylko zwykłe d dziadostwo nawet nie td wiec bez turba nie? A co do DISy u mnie w jednym m54 ośka była pęknięta klapka stała w poprzek bardzo mało brakowało a by odpadła. Cała klapka by nie wpadła do cylindra raczej za duża ale ośka i inne jej kawałki jak najbardziej i wtedy rozbiórka silnika tak miał znajomy w e39. Ale moim zdaniem muszą być jakieś dźwiękowe objawy takich luzów w tym gównie w m54 dise słychać jak ktoś wie gdzie co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil7103 Napisano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 ja bym sie wogóle ty nie przejmował kupiłem 1.8 tds w niemczech miał 300 przejechane i ja prawie 200 przejechałem i jezdzi do dzisiaj a tez podobno wadliwy a ma juz prawie pół miliona i dalej jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 a ta z tego dizla to sie w rękach rozpada Kujon znasz to z opowiadań czy co? Widziałem macałem u siebie jak wycinali w E61 i jakoś takie kruche to nie są te klapki. Po usunięciu auto jeździ jak jeździło i tyle. Jak będziemy się tak rozczulać odnośnie diesla to proponuje jeszcze Małemu sprawdzić kolektor wydechowy a także ssący oraz filtr DPF bo przy częstym jeżdzeniu w mieście może się kontrolka zapalić dośc szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi