Skocz do zawartości

[E46] Kasi 330 cabrio Individual - graty 2016 str.36


KUJON

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniałem wczoraj u siebie filtr oleju

Wcześniej miałem właśnie filtrona, po wyjęciu był tak jakby skręcony i delikatnie ściśnięty. Założyłem teraz Mann-a i je porównałem to wyglądają zupełnie inaczej.

W miejscu na filtr to Filtron nie dochodził do końca miejsca przez co się ściska i delikatnie skręca.

Mann dochodzi do samego końca i nie robi oporu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym pudełku z ASO jest równowartość palety filtrów FILTRONA :P Nie kupuje go z oszczędności lecz z wieloletniego doświadczenia i złego slowa nie moge powiedzieć, olej i tak zawsze zmieniam duzo wcześniej niż się zaleca, zlewam go to jest jak nowy, filtr również. Raz się pokusiłem o BOSCHA w M52 to puszczał oring przy pokrywie filtra :P

 

Od razu uprzedzę pytania o olej, więc taki jest od lat zalewany w ASO Dusseldorf mam na to papiery i nawet oryginalna saszetka w bagażniku Shell z niemiecką litrówką, (nie otwierana) dlatego też postanowiłem pozostać przy tym oleju.

 

dsc00024vx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro wkleję dużą porcję nowych fotek, cierpliwości

 

W tym pudełku z ASO jest równowartość palety filtrów FILTRONA :P Nie kupuje go z oszczędności lecz z wieloletniego doświadczenia i złego slowa nie moge powiedzieć, olej i tak zawsze zmieniam duzo wcześniej niż się zaleca, zlewam go to jest jak nowy, filtr również. Raz się pokusiłem o BOSCHA w M52 to puszczał oring przy pokrywie filtra :P

 

Od razu uprzedzę pytania o olej, więc taki jest od lat zalewany w ASO Dusseldorf mam na to papiery i nawet oryginalna saszetka w bagażniku Shell z niemiecką litrówką, (nie otwierana) dlatego też postanowiłem pozostać przy tym oleju.

 

 

 

aleś się popisał dużą porcją fotek... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aleś się popisał dużą porcją fotek... :lol:

no to jedziemy dalej z tym koksem, nie ma lipy :P

 

Tak jak wcześniej mówiłem lakier wymaga detailingu/SPA, a więc mała inspekcja jak to wygląda. Samochód był już cały malowany ale coś komuś nie poszło... :P

 

Pupka - Pani mimo PDC nie zauważyła słupka i uszkodziła zderzak, zagięła pas tylny przestawiła klapę bagażnika

 

 

dsc00285wa.jpg

 

dsc00286ps.jpg

 

Przestawiona klapa bagażnika przy otwieraniu uszczerbała klapę dachu

 

dsc00287b.jpg

 

rysy na klapie bagażnika i pozostalości po antenie CB

 

dsc00346i.jpg

 

i zderzaczek który sobie troszkę do przodu pojechał :)

 

dsc00300xf.jpg

 

teraz przód - krawężniki pani nie były straszne :P

 

dsc00280f.jpg

 

dsc00279th.jpg

 

jak i inne pojazdy na parkingu

 

dsc00281kh.jpg

 

na masce też ktoś zostawił pamiątkę po sobie

 

dsc00296ur.jpg

 

dsc00297gp.jpg

 

dsc00349mp.jpg

 

i standardowa bolączka fabryczna w E46 rdza pod maską

 

dsc00353rz.jpg

 

a tutaj znów pani źle się "złamała" wjeżdżając do garażu...

 

drzwi i próg

 

dsc00294gn.jpg

 

dsc00293ro.jpg

 

dsc00292q.jpg

 

dsc00295mr.jpg

 

oprócz tego lakier ma masę inych mniejszych lub większych defektów, zapadłą decyzja MALUJEMY MAŁĄ :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale złom .... no ale cóż nie dla każdego 330ci to ikona , pomnik ktory sie tylko pucuje w garażu. Nie zapominajmy, że to również samochód i pewnie jako samochód słóżył ostatniemu użytkownikowi. :mrgreen:

 

Blacha to nic pomaluje sie i bedzie jak lalka , byle podloga nie odpadala i kierownica :drive:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem wczoraj własnie że auto stanem nie powala. Taki szrotek. Ale co oczekiwać za takie pieniądze. Zrobisz lakier (jak już nie zrobiłeś) i i tak wszyscy w tarnowie będą ochy achy robili.

Koncepcja koła mnie się nie podoba. Sam robisz nagonkę na dare, a do cabrio masz zamiar włożyć chinczyki robione na licencji bbs-a (gdzie licencja kończy się tylko na wzorze). I zawszę pozostaną chińczykami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesiio, jak zwykle mało wiesz i dużo sapiesz, napisz mi w takim razie jakie koło wsadzam z dokładnym podaniem modelu, określ kto je produkuje i na koniec może zgadniesz czy są kute i w jakiej technologi robione a potem zacznij porównywać do DARE Made in China :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesiio, jak zwykle mało wiesz i dużo sapiesz, napisz mi w takim razie jakie koło wsadzam z dokładnym podaniem modelu, określ kto je produkuje i na koniec może zgadniesz czy są kute i w jakiej technologi robione a potem zacznij porównywać do DARE Made in China

 

Jeśli się nie mylę to ZR-1

 

Najbardziej podoba mi się to zdjęcie

 

images?q=tbn:ANd9GcTWmc9MPoqC9pZ0n9flZGxz9yS8A4C0CeEtgzsbQpY_-XQjOErI

 

króciutko o firmie:

 

"Since 1990, ASA has proven themselves as a quality producer of aftermarket wheels. Produced in Asia, ASA uses the latest manufacturing processes and quality standards...."

 

A więc chiny czy korea to większej różnicy nie robi.

 

Może kłute byłe w fabryce. Jest wytoczony napis "forged" czy coś w tym stylu z tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to mówią 'autem jeżdzila kobieta' :lol:

do tego blondynka :)

 

No widzisz Czesio to nie ZR1 ani też Korea i Chiny , gdzieś ktoś powiedział ci coś a ty chciałeś

zabłysnąć :P

 

wklejami ci poniżej foto ASA ZR1 robiona na licencji z panami ze zdjęcia które wkleiłeś i kosztują nowe na allegro pewnie ze 2500PLN komplet i jest robiona w technologii DARE, sęk w tym że ja nie mam ZR1 tj raz, dwa moje koła są kute w 100% rotor jak i bęben , rotor produkowany jest osobno , bęben też , trzy wzór moich felg jest kompletnie inny , chyba że ktoś nie odróżnia keskina od futury, cztery jak już się dowiesz jakie mam koło to sprawdź ceny nowych zaczynające się od 500 euro - sztuka potem porównaj z ZR1 za 2500zł komplet.

 

Asa%20004.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...