Skocz do zawartości

[E36] Coupe 325i od Dawida


bujalek

Rekomendowane odpowiedzi

Od czegoś trzeba zacząć prawda ? :wink:

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBABE11070JG71349

Kod typu BE11

Typ 316I (EUR)

Typoszereg E E36 (2)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M43

Pojemność skokowa 1.60

Moc 75

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BOSTONGRUEN METALLIC (275)

Tapicerka STOFF/LEDER/ANTHRAZIT (C1AT)

Data prod. 1996-06-13

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER Poduszka powietrzna pasażera

S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S277A LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE STYLING Obr. BMW, st. le. BMW podw. spr.

P337A M SPORTS PACKAGE M Pakiet sportowy

S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni

S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Fotel sportowy

S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne

S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł

S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa

S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Wskaźnik temperatury zewn.

S668A RADIO BMW REVERSE RDS Radio BMW Reverse RDS

S704A M SPORT SUSPENSION M Podwozie sportowe

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S818A MAIN BATTERY SWITCH Główny wyłącznik akumulatora

 

 

Pierwsze zdjęcie doczyszczonej i w miarę ogarniętej po zakupie.

 

 

img0973s.jpg

 

img0946n.jpg

 

Miesiąc później.

 

dsc04232j.jpg

 

Kolejne 2 miesiące póżniej.

 

zdjcie0166n.jpg

 

scaled.php?server=46&filename=bletka.jpg&res=landing

 

A na czas teraźniejszy:

 

Poniosło mnie trochę z tymi ringami więc:

 

scaled.php?server=716&filename=zdjcie0293k.jpg&res=landing

 

Cztery garnki też były fajne.

 

zdjcie0301k.jpg

 

scaled.php?server=850&filename=zdjcie0302z.jpg&res=medium

 

scaled.php?server=696&filename=zdjcie0303p.jpg&res=medium

 

Wpadł m50b25 na vanosie + szpera 25% o przełożeniu 3.15. Wydech z 2.5, aczkolwiek przelot, tylko z tłumikiem końcowym.

 

Potem shopping:

 

zdjcie0304o.jpg

 

Na zdjęciu znajduje się tylko 1/10 supli dla zielonej ;)

 

Reszta to już parchy takie jak:

- nowy pasek klinowy

- rolki napinaczy

- nowe łożyska na alternatorze oraz regulator

- uszczelki pod pokrywę zaworów uszczelka miski olejowej oraz nowa misa

- komplet sworzni i tulei przód plus łączniki stabi kompletne drążki kierownicze

- komplet tulei na tylne wahacze oraz sanie też jest ;)

- tarcze Zimmermann'a z klockami na przód i na tył tarcze ATE w komplecie z klockami Ferodo.

- nówela gwint też jest na stanie

- felgi z Z3M też są, tylko na razie się robią

 

Fakty mniej istotne:

 

Zrobiłem kompletną konserwacje podwozia co by już tam nie grzebać później.

 

Do dokupienia zostało jeszcze parę fantów takich jak łożyska tylnych piast, linki od ręcznego oraz komplet osłon tarcz hamulcowych.

 

Później dobrać jakieś opony, złożyć to w całość i jechać na geometrie i zbieżność.

 

Poza tym jeżeli czas pozwoli i krew jasna mnie nie zaleje to chciałbym w przyszły poniedziałek się już przejechać :lol:

 

No i ogólnie sory za jakoś zdjęć ale aparatu dobrego sobie jeszcze nie zafundowałem więc musi wystarczyć to co jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Bestia wylazła ;)

 

scaled.php?server=607&filename=bujal1.jpg&res=landing

 

scaled.php?server=689&filename=bujal3.jpg&res=landing

 

Odczucia po generalnym remoncie:

 

Było warto, lecz wyssało to ze mnie ostatki zdrowej krwi.

 

 

Jeszcze tylko felgi, regulacja gwintu, zbieżność + geometria.

 

Potem można ciorać bokiem ;)

 

Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Było warto, lecz wyssało to ze mnie ostatki zdrowej krwi."

hehhe:)

 

 

co takie problemy z swapem? ja robiłem przekładkę z m50b25 nv nam52b28 tylko kłopotem był ews który później okazał się prosty zaje.... a u Ciebie to grubsza robota byla napewno wal, skrzynia, dyfer, hamulce:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z auta do swapu została sama buda :wink:

 

Od podstaw zrobiona konserwacja, każdy element po kolei czyszczony i malowany.

 

Zeszło mi się z tym około 2,5 miesiąca, ale podwozie wygląda jak nowe.

 

Na prawdę nie chce mówić ile miałem niespodzianek. Zerwanych gwintów, ukręconych szpilek, to nie pasuje to trzeba kupić nowe itp.

 

ale za to jest igła :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No szeroka listwa ją czeka na pewno ;)

 

Tak samo jak i blenda bmw zamiast tej z 2 dziurami.

 

Co do nerek, raczej zostaną w macie, jakoś bardziej mi się widzą od srebrnych.

 

 

Wnętrza nie pokażę na razie bo wstyd. Tylna kanapa oraz boczki w ciemnym materiale z Mtrii a przednie fotele 2 różne po wypłacie dopiero muszę sobie sprawić 2 kubełki BRIDE K700. Myślę nad serduszkiem również. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, rollbar miodzio jeszcze jak by był biały albo w kolorze felg.

 

Serducho musi być ewentualnie MT2 innej nie uznaje ;)

 

Co do rolek to i tak są przejściowe, przyznam się bez bicia że po nocach śnią mi się Hartge Wally'ego :oops:

 

 

Ewentualnie jakieś sznicelki :twisted:

 

xlf5wm3jaxqr6z1leak3.jpg

 

Nawet dość wyglądają w zestawieniu z bostońską zielenią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...