B-MM-W Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Tak dla porównania trzy setupy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzytwa Napisano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Ja bym przytulił setup numer dwa, z tym że, halo dałbym białe. Te czarne halo wyglądają jak niepomalowane zaślepki Biały front w setupie 1 pasuje do serii a nie do germana. Tył jest teraz OK. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szajbaaa Napisano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 owszem setup numer dwa, ale inne kierunki, nie aż takie czarne, no i białe halo powinno byc ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 17 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 A może białe halo jak mówicie, ale pomarańczowe kierunki, jak w tym wypadku - stary dobry motorsport international, nigdy mi się nie znudzi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konkel Napisano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 tej dla mnie bomba!! pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 A może białe halo jak mówicie, ale pomarańczowe kierunki, jak w tym wypadku - stary dobry motorsport international, nigdy mi się nie znudzi:Obrazek Zdecydowanie najlepsza opcja. Ja na tył również dałbym pomarańcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 17 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 Według mnie tylne biało czerwone zestawienie lepiej pasuje, niż standardowe z pomarańczowym kierunkiem, chodź nie ukrywam myślałem nad takim rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szajbaaa Napisano 18 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 nie no dla mnie pomarańcz raczej do czarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chycu Napisano 18 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 mi strasznie leży yellow do białego, coś jak tu albo u Brodera z ciemnym kierunkiem nawet lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lyszka Napisano 18 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 wersja z pomarańczami za***ista, tak samo jak dobra ta od brodera + ciemny kierunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Sezon urlopowy w pełni (przynajmniej u mnie ), więc znalazłem chwilę na wykonanie i udokumentowanie mojego ostatniego modu - montaż pompowanych lędźwi. Postanowiłem zrobić kilka szczegółowych fotek z moich prac - może komuś się przyda. Jak to się mówi dla potomnych. Tak więc chronologicznie: Najpierw zdemontowałem zagłówek, rączkę uchylania przedniego fotela oraz plastik pod nią. W fotelu pasażera musimy powtórzyć tę czynność podwójnie - z jednej i z drugiej strony. O ile rączka wychodzi bez większego wysiłku, to plastik należy delikatnie podważyć dwoma płaskimi śrubokrętami: Następnie odkręciłem dwie śrubki znajdujące się pod spodem tylnej osłony fotela. Do odkręcenia należy użyć torx T2 lub T3 - nie pamiętam dokładnie. Po odkręceniu śrubek tylna osłona fotela, praktycznie bez wysiłku odchodzi od stelażu fotela: Teraz troszkę zabawy, mianowicie demontaż tapicerki i gąbki fotela, aby to zrobić musiałem ściągnąć tapicerkę z metalowych zaczepów znajdujących się z tyłu szkieletu fotela. Nie trzeba wyginać zaczepów, jedynie naciągnąłem tapicerkę, uważając przy tym aby jej nie naderwać: Kiedy tapicerka jest zdjęta ze wszystkich tylnych ząbków, musimy odpiąć ją jeszcze z dwóch podobnych zaczepów znajdujących się pod siedziskiem. Trzymają one kawałek materiału z oparcia. Następnie kładziemy oparcie i energicznym ruchem do góry zdejmujemy tapicerkę wraz z przylegającą do niej gąbką: Kiedy mamy nagi stelaż fotela, pozostaje umiejscowić pompowane poduszeczki wraz z pompką i przewodami. Pomoże nam w tym odcisk od drutów fotela pozostawiony na materiale pompowanych lędźwi. Reszta jest już instynktowna: Osobiście dla bezpieczeństwa przymocowałem górną część lędźwi, pompkę i kabelki opaskami zaciskowymi tzw. trytytkami : Na koniec pozostaje doprowadzić wiązkę wraz z gniazdem do miejsca w którym będzie zamontowany przełącznik. Oczywiście jest na to przewidziane osobne miejsce obok dźwigni regulacji położenia oparcia. Zdejmujemy oryginalną zaślepkę - co nie jest takie proste, musimy ją podważyć delikatnie tak aby nie porysować plastiku fotela: A oto efekt finalny: Na koniec pozostaje podciągnąć kabelki pod zasilanie. Zrobiłem to według własnej inwencji pod fotelami, następnie w tunelu środkowym, aż do zapalniczki. Teraz pozostaje mi się cieszyć efektem pompowanych lędźwi, co jest naprawdę bardzo fajnym uczuciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 Dobra robota kto by powiedział, że to takie proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 12 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 Proste i nie proste, ale na pewno czasochłonne, jednak końcowy efekt, który wyszedł według mnie idealnie, rekompensuje poświęcony temu czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi