Skocz do zawartości

[E36] 316i Coupe by Hummel


Hummel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :) Chciałbym pokazać wam swoją bawarkę, która była od dzieciństwa moim marzeniem, co prawda nie ma się czym chwalić bo zwykła podstawa ale mam nadzieję, że dużo się zmieni już w najbliższym czasie :)) Ogólnie jestem jeszcze studentem więc myślę, że jakoś pomału dam sobie z tym rade.

W moim posiadaniu nie cały rok, lecz nie miałem zbyt dużego doświadczenia w kupnie aut także lekka wtopa z tym autem począwszy od lakieru skończywszy na silniku. Auto z 94r 1.6 benzyna 102KM, przebieg przy zakupie 170tys w co nie wierzę :) Felgi 17" Artec.

 

Plany:

-Swap na m52b25

-Cały zew. m-pakiet

-Skórzane wnętrze

-Gwint

-Tyl lampy m3

-Przód lampy z ringami

-Nerka poliftowa

-Malowanie

-Felgi 3 częsciowe

-2rurka

 

Zdjęcia po kupnie :

dsc01738modified.jpg

20110615163211modified.jpg

dsc01749modified.jpg

p9192759mm.jpg

p9192766.jpg

p9192768mm.jpg

 

 

Pierwsze za co się od razu wziąłem to nerki, które niestety musiałem robić na aucie bo poprzedni właściciel poprzyklejał je masakrycznie :)

dsc01757modified.jpg

Efekt końcowy :D:

p9192757.jpg

 

Aktualnie wziąłem się za felgi, przy czym pomógł mi paint remover do ściągania lakieru. No i oczywiście bez piwa to nie robota :mrgreen::)

img0591v.jpg

img0594km.jpg

img0603t.jpg

 

Trochę długo mi się nad tym schodzi ale staram się zrobić je jak najdokładniej, dopiero 2 koła zrobiłem i czeka je jeszcze papier 2500 i polerka. Co myślicie o czarnym środku?

 

Tak się złożyło, że wczoraj przyjechało zakupione serducho według planów czyli m52b25 :)) i myślę, że w poniedziałek zostanie montowane.

 

img0604ws.jpg

img0606qd.jpg

 

Mam nadzieje, że z waszą pomocą dokonam swojego marzenia i wyjdzie z niej coś konkretnego także przyjmę każdą uwagę, krytykę itd poważnie do siebie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 151
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie