dahrek Napisano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Roz*ebałeś tymi RSami, świetny krok, byłe cabrio Binia pokazało, że kebab w cabrio wygląda obłędnie na RSie. Airride fanem nie jestem, ale w cabrio z pewnością spełni swoje lanserskie zadanie, ogólnie idziesz super. P.S. Te mito były 2 tlg i poszły do namysłowa, woj. opolskie? Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Napisano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Stare koło i dość nowoczesna buda nie idą w parze... temu to powiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Powiem tak - wygląda to fajnie. Ale strasznie giną te koła przez kolor auta - w ciemniejszym było lepiej o wiele lepiej. W temacie airride szlaki już tu ktoś przetarł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asia Napisano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 RS pasuje wszędzie i nie ma to tamto też ciekawi mnie ile taki zestaw air kosztuje, jeśli to nie problem to podziel się i ze mną może być pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel89 Napisano 5 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Roz*ebałeś tymi RSami, świetny krok, byłe cabrio Binia pokazało, że kebab w cabrio wygląda obłędnie na RSie. Airride fanem nie jestem, ale w cabrio z pewnością spełni swoje lanserskie zadanie, ogólnie idziesz super. P.S. Te mito były 2 tlg i poszły do namysłowa, woj. opolskie? Pozdro! Air ride wpadl dlatego, ze nie moglem juz nizej zejsc na gwincie z przodem przez wjazd do garazu i dlatego wybor padl na aira Co do Mito to tak, byly to 2tlg, ale pojechaly do Jedrzejowa. Powiem tak - wygląda to fajnie.Ale strasznie giną te koła przez kolor auta - w ciemniejszym było lepiej o wiele lepiej. Binio, na zywo nie ma tragedii też ciekawi mnie ile taki zestaw air kosztuje, jeśli to nie problem to podziel się i ze mną może być pw Poszlo PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ratay Napisano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Sądząc po zaworach to pewnie air stąd http://www.airride-system.pl/zestaw-podstawowy-wolny-przod-tyl-bmw-p-196.html jeśli sie myle to niech mnie autor poprawi. A teraz moje pytanie czy nie lepszy byłby 3 bałwankowy rubben? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--=CZARNY=-- Napisano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 fajnie się tu dzieje szkoda tylko ze auto srebrne choć ta z linków pod spodem nie wygląda źle http://img14.imageshack.us/img14/199/33677634565259218254944.jpg http://img90.imageshack.us/img90/4831/27858634565432551570917.jpg opony bym dał 205/40 i 225/35 szkoda nadkoli ruszać lub pruć negatywy po 5 stopni Co do szerszych rantów na przód taki zabieg może tylko pogorszyć wyglad obecny rant jest w sam raz Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dante Napisano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Ratay, wygląda podobnie, ale jedno mnie martwi. Tam jest wyraźnie napisane Żadne zestawy air-RIDE nie posiadają atestów i homologacji na drogi publiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arass Napisano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Ratay, wygląda podobnie, ale jedno mnie martwi. Tam jest wyraźnie napisaneŻadne zestawy air-RIDE nie posiadają atestów i homologacji na drogi publiczne. No i co z tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gamek2 Napisano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 no wlasnie a jak ma sie to z przegladami?? pytam z czystej ciekawosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel89 Napisano 5 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Sądząc po zaworach to pewnie air stąd http://www.airride-system...-bmw-p-196.html jeśli sie myle to niech mnie autor poprawi. A teraz moje pytanie czy nie lepszy byłby 3 bałwankowy rubben? Dokladnie to ten zestaw: http://www.airride-system.pl/zestaw-przodtyl-bmw-e36-p-194.html Wiesz, wielu osob sie pytalem czy 2 czy 3-balwankowe brac, wiekszosc mowila ze 2, ci co mi robili zestaw rowniez radzili 2 balwankowe wiec takie wzialem --=CZARNY=--, obecnie z tylu jest 10" et6 wiec i tak tego nie upchne w serii i tak nawet przy oponie 215/40, poza tym opony musze dobierac zeby kontrola trakcji mi nie wariowala Obecnie z przodu sa 2" cantu, a z tylu 3". Pierw samochod bedzie mial robione tylne nadkola i zobacze jak to bedzie wygladac, jak bedzie duzy kontrast w porownaniu do oryginalnego przodu to wtedy na przod wpadnie te 0,5" rantu i tez sie troche ruszy nadkola. Ratay, wygląda podobnie, ale jedno mnie martwi. Tam jest wyraźnie napisaneCytat: Żadne zestawy air-RIDE nie posiadają atestów i homologacji na drogi publiczne. no wlasnie a jak ma sie to z przegladami?? pytam z czystej ciekawosci Oczywiscie samochod z airem teoretycznie przegladu nie przejdzie, jednak jak to jest w praktyce kazdy wie... Z wystajacymi kolami tez nie powinni podbijac przegladu, a jednak wiele osob tak jezdzi Przeglad to najmniejszy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arass Napisano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 no wlasnie a jak ma sie to z przegladami?? pytam z czystej ciekawosci Kolego a powiedz mi kto to będzie widział ? Ustawiasz na odpowiedniej wysokości i wjerzdzasz tego nie widać , wiadomo to nie ma homologacji i by nie przeszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaper Napisano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Arass na przeglądzie wchodzą pod auto i na pewno zauważy, pozatym jak "przetrzepie" auto to będzie widać różnice między airem a gwintem bo air jest bardzo mięki (tak mi kiedyś powiedział taki gościu co miał u siebie w Audi) no ale problem to nie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel89 Napisano 5 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Arass na przeglądzie wchodzą pod auto i na pewno zauważy, pozatym jak "przetrzepie" auto to będzie widać różnice między airem a gwintem bo air jest bardzo mięki (tak mi kiedyś powiedział taki gościu co miał u siebie w Audi) no ale problem to nie problem. Wystarczy ze na maxa sie podniesie samochod i jest beton i niczym nie buja. Narazie co prawda zrobilem tylko kilkanascie km na air raidzie, ale nawet jak nie mialem na maxa podniesionego samochodu to i tak nie odczuwalem bujania sie, wiadomo ze samochod jest bardziej miekki niz na gwincie, ale nie przesadzajmy Jeszcze jeden film. Sterowanie bezprzewodowe z pilota. Trzeba ustawic katy na przodzie bo co zreszta slychac, nadkola siadaja na oponach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gamek2 Napisano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 osobiscie mialem okazje jechac na airze ale w passacie i po wyzej 80km/h juz bylo czuc bujanie wiec co kto lubi tu akorat kolege rozumie powodem aira jest dojazd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel89 Napisano 4 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Nadkola juz wyciagniete. Zapadla decyzja, ze samochod bedzie caly malowany. Kolor jednak ten sam co jest czyli titansilver. Odbior za jakies 2-3 tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 trochę hardcorem powiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 JEZUS MARIA... CO TO PRZYSTANEK PRZYSPAWALI? Paweł ty tam miałeś na tyle 9,5 et 13? Jeśli tak to po co aż taka rzeźba??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel89 Napisano 4 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Z tylu bylo na poczatku 9,5J et 13, a finalnie wyszlo 10J et6, wiec nie bylo opcji zeby zaklepac tylko od wewnatrz. Moze to przez zdjecia robione telefonem, na zywo jest ok Po opuszczeniu na maxa w dol jest jakis 1mm przeswitu miedzy opona, a nadkolem, ktore jest na rowni z rantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ARO Napisano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 No foty z suszarki wiec jakość nie za bardzo ale na żywo wygląda to naprawdę dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 nawet dla RSa nie zrobiłbym tego nadkolom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gamek2 Napisano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 nawet dla RSa nie zrobiłbym tego nadkolom. dobrze adams napisal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel89 Napisano 4 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Panowie, spokojnie, bedzie wszystko skonczone i pomalowane to sie zrobi porzadne zdjecia i wtedy oceni Tak jak ARO napisal, na zywo jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 mi tez srednio podobaja sie te nadkola chyba za mocno troche poszedłeś .... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kibic Napisano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 jak pomaluje to dopiero będzie można ocenić bo narazie to lipa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.