Monster325 Napisano 15 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 Witam! Chce wam przedstawić moje obecne oczko w głowie które pochłania mój wolny czas nie wspominając o finansach Po przygodzie z e36 coupe postanowiłem wrucić do e30 i to jednak jest model który najbardziej mi leży. Zakupiłem ją od ludzi którzy na szczęście nie wiedzieli co mają.Serwisowana w niemczech do 2005 roku 150tysi przelatane, potem w polsce u gościa po 50tce aktualnie ma 230tys. Wrzuce rozkodowany vin: VIN long WBAAD51050AG07610 Type code AD51 Type 320I (EUR) Dev. series E30 () Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M20 Cubical capacity 2.00 Power 95 Transmision HECK Gearbox MECH Colour CALYPSOROT METALLIC (252) Upholstery SILBER STOFF (0377) Prod. date 1990-05-23 Order options No. Description 209 - LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) 210 - ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) 215 - POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED 219 - SPORT LEATHER STEERING WHEEL 271 - LM 6 1/2X14 KREUZSP. ZWEIFARBI 300 - ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH 314 - HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 320 - MODEL DESIGNATION, DELETION 339 - SATIN CHROME 350 - WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM 400 - SLIDING SUNROOF MANUAL 410 - WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT 428 - WARNING TRIANGLE 464 - SKIBAG 510 - HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 - FOGLIGHTS 556 - EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY 653 - BMW BAVARIA C REVERSE II 680 - MANUAL AERIAL 690 - CASSETTE HOLDER 720 - EDITION "EXECUTIVE" ZD 750 - BASISUMFANG FUER EDITION 801 - GERMANY VERSION Jako że mam ją już ponad rok cały czas trwały prace związane z doprowadzaniem jej do jak najlepszego stanu ogólnego wjechało dużo nowych gratów tu podziękowania dla Silesia Parts za miłą współprace! Z biegiem czasu i poczciwe b20 opuściło bude i wjechał b25 po wymianach świec ,olejów, uszczelek i gumy przepływomierza założona została nowa sekwencja Staga którą znajomy bardzo ładnie zamontował według moich wytycznych Tak teraz jest pod maską: Oczywiście chłodnica od Diesla, nowe wisco i masa przeróbek jak chociażby płyta pod silnik własnej produkcji ale to dużo pisania. Na chwile obecną z zewnątrz wygląda tak: Na wakacjach planuje ją pomalować całą i morze upolować jakieś fele bo borbety sprzedane.Mam nadzieje że was nie zanudziłem. POZDRAWIAM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesiio Napisano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 trochę wysoko jak na germańca. Napisz coś więcej o planach bo jak na razie zastanawia mnie pobyt tego auta w PRE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KORNEL Napisano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 ja w tym kolorze widziałbym BH , i tak jak napisał kolega wyżej trochę za wysoko stoi. Duży plus za włożenie B25 ale też duży minus za sekwencje (bynajmniej dla mnie) ale E30 ładna, powodzenia w modach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wally Napisano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Bh tam musi byc...auto ciekawe bo inne;) ladne wnetrze z ta decha... Colorek super.na sezon napewno bedzie duzo duzo lepiej;) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 auto z pewnością ma potencjał - kolor ciekawy, wnętrze rewelacyjne i podejście właściwe. zawieszenie rzeczywiście wysokie, poglebić ją, zalożyć dobre koło (może Brock B1 4x9? stosunkowo tanie, a ladne i pasujące do e30) i naprawde może wyjść smakowe auto. Będę obserwował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oli Napisano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 mam nieodparte wrażenie, że to jest to samo auto, ktore pare lat temu jezdzilo u mnie na wiosce zawsze mi sie podobalo, w fajnym stanie bylo w b20 miałeś gaz na śrubę? kiedyś tapicerka była w ciemnym kolorze? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos Napisano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Jak przedmówcy aż się prosi o BH. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bubu Napisano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 kolorek ma potencjał można zrobić fajne zestawienie, dać bh a zostawić chrom nere do tego kolorku wnętrze super, oldschool no i postaraj się o foty bo tych to się oglądac nie da taka rozdziałka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster325 Napisano 16 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Panowie z chęciąś bym ją rzucił o glebe ale jeszcze mi nie położyli asfaltu pod dom Na tym -60/-40 i niskich letnich tylko płyta ratuje sytuacje! Narazie bede jeździł na takich 15stkach: Ale jak tylko uporam się z lakierem odkładam na fele Brock B1 4x9" nawet ma kolega na sell także zobacze bo wolałbym Kerscher Carmona 4x9" ale to się jeszcze może zmienić Black helle tez mam w planach tylko drugi komplet na przód musze kupić bo tych mi szkoda przerabiać! Za ładne są, no i na tył raczej ala Mhw będzie. Narazie wszysztko włożyłem w mechanike i jak ostatnio policzyłem to się włos na głowie jeży ale to było dla mnie najważniejsze! Sekwencji się nie wstydze bo jej nie widać, jak na zdjęciach, wlew jest ukryty, straty mocy nie ma a oszczędzam na kolejne mody. Wnętrze jest po vinie także nic nie było zmieniane a identyczne modele się trafiają nawet mam zdjęcie z kolega z Kraka: Z racji mrozowego znalazł sie czas na poprawienie wnętrza. Na początek poszła gałka ori M-tech podświetlana i mieszki w skóre. W gałce przy okazji poprawiałem paski lakierami do paznokci bo przy demontarzu zaślepki odeszły troche Aktualnie maciek przerabia mi cassete box i tylną popielniczke na schowek wyłożony skórą, z przodu jest schowek z wersji dla niepalących to i z tyłu tak będzie. Tak to narazie wygląda jak odbiore reszte to wrzuce foto. Fajnie że wam się troche podoba.Wszystkie oceny biore na klate i przemyślam. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackx Napisano 17 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 straty mocy nie ma marzyciel Panowie z chęciąś bym ją rzucił o glebe ale jeszcze mi nie położyli asfaltu pod dom Na tym -60/-40 i niskich letnich tylko płyta ratuje sytuacje! Narazie bede jeździł na takich 15stkach: nie ma to jak dobra wymówka i pewnie parę osób sie ze mną zgodzi zgodnie z zasadą "albo gruba albo wcale", ja mam tak nisko że nawet nie włoże lewarka przy zmianie koła jak sie przytrafi ale zamiast płakać kupiłem poduszkę na spaliny do podnoszenia samochodów. do swojego mechanika ze by wjechać na podnośnik kolumnowy to najpierw trzeba sposobem pod lewarować ręcznie że by weszły łapy podnośnika i tak smigam trasy, zloty i wakacje a przecież ani ja ani nikt inny nie wie co sie przytrafi na trasie i jakie przeszkody trzeba bedzie pokonywać a co do samochodu to moim zdaniem NA RAZIE szału nie ma, ale poczekamy zobaczymy pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesiio Napisano 17 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 No panowie ja was chyba trochę nie rozumiem. Bez urazy ale co te auto tutaj robi? To nie 3er ani sport to SYNDYKAT! Co do wysokości auta to mój zestaw na lato cegła plus żaba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster325 Napisano 17 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Ujme to tak jest mała różnica w pokombinowaniu z podnośnikiem jak trzeba zmienić koło a chodzeniem 300 metrów do domu na nogach zostawiajac bunie przy głównej drodze z dzieckiem na rękach. Wcześniej mieszkałem w krakowie tam to przynajmniej miałbym -80/60 Ale jest jak jest tłumaczyl sie nie będe. Równie dobrze zamiast wymieniać wszystko jak leci mogłem kupic Rsy i gwinta wtedy byłbym "fajny" na zdjęciach! Ale ja nie z tych. Ma być tip-top a to wymaga czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 17 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Równie dobrze zamiast wymieniać wszystko jak leci mogłem kupic Rsy i gwinta wtedy byłbym "fajny" na zdjęciach! . chyba by nie starczyło na eRSy i dobry gwint - myśle ,że doprowadzenie autka do dobrego stanu technicznego wyjdzie o niebo taniej niż taki "oklepany" zestawik jak na razie to autko ma fajny kolor - niespotykany w e30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster325 Napisano 17 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Równie dobrze zamiast wymieniać wszystko jak leci mogłem kupic Rsy i gwinta wtedy byłbym "fajny" na zdjęciach! . chyba by nie starczyło na eRSy i dobry gwint - myśle ,że doprowadzenie autka do dobrego stanu technicznego wyjdzie o niebo taniej niż taki "oklepany" zestawik jak na razie to autko ma fajny kolor - niespotykany w e30 No to chyba dostajesz nowe cześci i silniki za darmo i sam zakładasz Mam notes w którym zapisuje co wymieniłem i ile to kosztowało z robocizną którą i tak mam przez pół taniej bo robie z kumplem w jego garażu. A na zdjęciach to są tylko ostatnie części jakie zmieniłem a nie będe pisał epopei na ten temat. 10 tysi już pękło nie licząc zakupu także Rsy i gwint by wsadził. Mnie cieszy ze wsiadam odpalam, moge za***rdalać i nie bać się że za chwile zgubie koło czy dyfer. Teraz najwazniejszy lakier potem można myśleć dalej. Wiem że narazie daleko jej do germana ale będzie szła w tym kierunku! Zawsze można usunąć temat jeżeli tu nie pasuje długo przeglądam to forum wiem o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paku Napisano 17 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 No panowie ja was chyba trochę nie rozumiem.Bez urazy ale co te auto tutaj robi? To nie 3er ani sport to SYNDYKAT! I to jeszcze w dziale PRE, skoro nie chcesz się dostosować do działu to nie pokazuj auta. E30 naprawde jest ładne i zadbane ale do germana to jeszcze długa droga. Smiechem żartem bardziej zgermanizowane auta siedzą w top seri np. dawidka e30. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster325 Napisano 17 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Ale galerie zakłada się w Pre German prawda i tak zrobiłem a jak bedzie w Top Serii to mi wcale nie przeszkadza. Pokazałem ja dlatego że jest to mało spotykana wersja, nie jest rozlotem i nigdy nie będzie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuban Napisano 17 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Widzisz stary tutaj, jest jeden nurt tuningu. Mój samochód też nie jest typowym germanem, chociaż wiele kluczowych rzeczy posiadam z germana, ale galerii nie wystawiam. Tak jak na forum diesla wklejasz galerie z benzyniakiem, pasuje jak świni siodło Auto fajne, ale nie ten klimat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czpieniu1 Napisano 17 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Auto fajne, ale nie ten klimat Jak nie ten klimat ,chłopak pisze ze dopiero je robi.Ludzie czytajcie trochę. Adams już wspomniał żeby włożyć brock b1 kolega to potwierdził ze ma w planach.Nie od razu rzym zbudowano.Trzeba obserwować jeśli się okaże że wspomniane plany to tylko puste słowa wtedy można galerie zamknąć. I to jeszcze w dziale PRE, skoro nie chcesz się dostosować do działu to nie pokazuj auta. Galeria założona zgodnie z regulaminem. Działaj i pisz co dalej z autka może coś wyjść fajnego:)Tylko jak wspomniałem żeby na pustych słowach się nie skończyło a będzie malina:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiloff Napisano 17 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 postanowiłem wrucić do e30 wrÓcić !! bo powraca ... rany boskie .. do tego samochód z moich okolic .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz_61 Napisano 17 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 pewnie znwou rozpoczne serie postow, ale napisze to: wy chyba nie rozumiecie sensu tych dzialow! TOP seria, TOP jest kluczowe. auta idealne (badz prawie) powinny znajdowac sie w tym dziale, nie koniecznie idące w germana, ale przeważnie z elementami cult style, które warte są pokazania na forum. pre german to auto, które ma cechy germana, ale trzeba jeszcze przy nim podziałać. TOP seria to nie kara tylko wyróżnienie i dlatego byłem za tym, żeby auta Patryczkena tak się znalazło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 18 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 auto ladne tylko musisz ogarnac te fotki bo sa robione kiepskim aparatem!! wiadomo nik germana nie robi w kilka miesiecy wiec poczekajmy troche a duzy plus ze ogarniasz mechanike a nie kupujesz felgi za 4, 5 tys a auto stoi pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi