Skocz do zawartości

[e30] Calypsorot Edition "EXECUTIVE" ZD by Monster


Monster325

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Chce wam przedstawić moje obecne oczko w głowie które pochłania mój wolny czas nie wspominając o finansach :wink: Po przygodzie z e36 coupe postanowiłem wrucić do e30 i to jednak jest model który najbardziej mi leży. Zakupiłem ją od ludzi którzy na szczęście nie wiedzieli co mają.Serwisowana w niemczech do 2005 roku 150tysi przelatane, potem w polsce u gościa po 50tce aktualnie ma 230tys. Wrzuce rozkodowany vin:

 

VIN long

WBAAD51050AG07610

Type code

AD51

Type

320I (EUR)

Dev. series

E30 ()

Line

3

Body type

LIM

Steering

LL

Door count

4

Engine

M20

Cubical capacity

2.00

Power

95

Transmision

HECK

Gearbox

MECH

Colour

CALYPSOROT METALLIC (252)

Upholstery

SILBER STOFF (0377)

Prod. date

1990-05-23

Order options

No.

Description

209 - LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)

210 - ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )

215 - POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED

219 - SPORT LEATHER STEERING WHEEL

271 - LM 6 1/2X14 KREUZSP. ZWEIFARBI

300 - ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH

314 - HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES

320 - MODEL DESIGNATION, DELETION

339 - SATIN CHROME

350 - WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM

400 - SLIDING SUNROOF MANUAL

410 - WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT

428 - WARNING TRIANGLE

464 - SKIBAG

510 - HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

520 - FOGLIGHTS

556 - EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY

653 - BMW BAVARIA C REVERSE II

680 - MANUAL AERIAL

690 - CASSETTE HOLDER

720 - EDITION "EXECUTIVE" ZD

750 - BASISUMFANG FUER EDITION

801 - GERMANY VERSION

 

scaled.php?server=215&filename=eiu019modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=31&filename=eiu006modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=191&filename=eiu007modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=69&filename=eiu004modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=269&filename=eiu001modified.jpg&res=medium

 

Jako że mam ją już ponad rok cały czas trwały prace związane z doprowadzaniem jej do jak najlepszego stanu ogólnego wjechało dużo nowych gratów tu podziękowania dla Silesia Parts za miłą współprace!

 

scaled.php?server=710&filename=wna024modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=695&filename=1111008modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=267&filename=obrazlc.jpg&res=medium

 

Z biegiem czasu i poczciwe b20 opuściło bude i wjechał b25 po wymianach świec ,olejów, uszczelek i gumy przepływomierza założona została nowa sekwencja Staga którą znajomy bardzo ładnie zamontował według moich wytycznych :twisted:

Tak teraz jest pod maską:

 

scaled.php?server=72&filename=b146modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=442&filename=b144modified.jpg&res=medium

 

Oczywiście chłodnica od Diesla, nowe wisco i masa przeróbek jak chociażby płyta pod silnik własnej produkcji ale to dużo pisania. Na chwile obecną z zewnątrz wygląda tak:

 

scaled.php?server=543&filename=amodified.jpg&res=medium

scaled.php?server=837&filename=a2modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=194&filename=biao020modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=829&filename=biao018modified.jpg&res=medium

 

Na wakacjach planuje ją pomalować całą i morze upolować jakieś fele bo borbety sprzedane.Mam nadzieje że was nie zanudziłem. POZDRAWIAM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto z pewnością ma potencjał - kolor ciekawy, wnętrze rewelacyjne i podejście właściwe.

 

zawieszenie rzeczywiście wysokie, poglebić ją, zalożyć dobre koło (może Brock B1 4x9? stosunkowo tanie, a ladne i pasujące do e30) i naprawde może wyjść smakowe auto.

 

Będę obserwował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nieodparte wrażenie, że to jest to samo auto, ktore pare lat temu jezdzilo u mnie na wiosce ;) zawsze mi sie podobalo, w fajnym stanie bylo :) w b20 miałeś gaz na śrubę? kiedyś tapicerka była w ciemnym kolorze?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z chęciąś bym ją rzucił o glebe ale jeszcze mi nie położyli asfaltu pod dom :evil: Na tym -60/-40 i niskich letnich tylko płyta ratuje sytuacje! Narazie bede jeździł na takich 15stkach:

scaled.php?server=16&filename=wna044modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=822&filename=wna080modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=200&filename=wna081modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=705&filename=wna089modified.jpg&res=medium

Ale jak tylko uporam się z lakierem odkładam na fele Brock B1 4x9" nawet ma kolega na sell także zobacze bo wolałbym Kerscher Carmona 4x9" ale to się jeszcze może zmienić :-D

Black helle tez mam w planach tylko drugi komplet na przód musze kupić bo tych mi szkoda przerabiać! Za ładne są, no i na tył raczej ala Mhw będzie.

Narazie wszysztko włożyłem w mechanike i jak ostatnio policzyłem to się włos na głowie jeży ale to było dla mnie najważniejsze! Sekwencji się nie wstydze bo jej nie widać, jak na zdjęciach, wlew jest ukryty, straty mocy nie ma a oszczędzam na kolejne mody.

Wnętrze jest po vinie także nic nie było zmieniane a identyczne modele się trafiają nawet mam zdjęcie z kolega z Kraka:

 

scaled.php?server=258&filename=sjx008modified.jpg&res=medium

 

Z racji mrozowego znalazł sie czas na poprawienie wnętrza. Na początek poszła gałka ori M-tech podświetlana i mieszki w skóre. W gałce przy okazji poprawiałem paski lakierami do paznokci bo przy demontarzu zaślepki odeszły troche :mrgreen:

Aktualnie maciek przerabia mi cassete box i tylną popielniczke na schowek wyłożony skórą, z przodu jest schowek z wersji dla niepalących to i z tyłu tak będzie.

Tak to narazie wygląda jak odbiore reszte to wrzuce foto.

 

scaled.php?server=690&filename=dscf0028modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=341&filename=dscf0033modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=338&filename=dscf0042modified.jpg&res=medium

scaled.php?server=17&filename=dscf0037modified.jpg&res=medium

 

Fajnie że wam się troche podoba.Wszystkie oceny biore na klate i przemyślam. Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

straty mocy nie ma

 

marzyciel :lol::lol::lol::lol:

 

Panowie z chęciąś bym ją rzucił o glebe ale jeszcze mi nie położyli asfaltu pod dom Na tym -60/-40 i niskich letnich tylko płyta ratuje sytuacje! Narazie bede jeździł na takich 15stkach:

 

nie ma to jak dobra wymówka :roll: i pewnie parę osób sie ze mną zgodzi zgodnie z zasadą "albo gruba albo wcale", ja mam tak nisko że nawet nie włoże lewarka przy zmianie koła jak sie przytrafi ale zamiast płakać kupiłem poduszkę na spaliny do podnoszenia samochodów. do swojego mechanika ze by wjechać na podnośnik kolumnowy to najpierw trzeba sposobem pod lewarować ręcznie że by weszły łapy podnośnika :-P i tak smigam trasy, zloty i wakacje a przecież ani ja ani nikt inny nie wie co sie przytrafi na trasie i jakie przeszkody trzeba bedzie pokonywać

 

a co do samochodu to moim zdaniem NA RAZIE szału nie ma, ale poczekamy zobaczymy

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ujme to tak jest mała różnica w pokombinowaniu z podnośnikiem jak trzeba zmienić koło a chodzeniem 300 metrów do domu na nogach zostawiajac bunie przy głównej drodze z dzieckiem na rękach. Wcześniej mieszkałem w krakowie tam to przynajmniej miałbym -80/60

Ale jest jak jest tłumaczyl sie nie będe. Równie dobrze zamiast wymieniać wszystko jak leci mogłem kupic Rsy i gwinta wtedy byłbym "fajny" na zdjęciach! Ale ja nie z tych. Ma być tip-top a to wymaga czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze zamiast wymieniać wszystko jak leci mogłem kupic Rsy i gwinta wtedy byłbym "fajny" na zdjęciach! .

chyba by nie starczyło na eRSy i dobry gwint - myśle ,że doprowadzenie autka do dobrego stanu technicznego wyjdzie o niebo taniej niż taki "oklepany" zestawik :lol:

jak na razie to autko ma fajny kolor - niespotykany w e30 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze zamiast wymieniać wszystko jak leci mogłem kupic Rsy i gwinta wtedy byłbym "fajny" na zdjęciach! .

chyba by nie starczyło na eRSy i dobry gwint - myśle ,że doprowadzenie autka do dobrego stanu technicznego wyjdzie o niebo taniej niż taki "oklepany" zestawik :lol:

jak na razie to autko ma fajny kolor - niespotykany w e30 :wink:

 

No to chyba dostajesz nowe cześci i silniki za darmo i sam zakładasz :mrgreen:

 

Mam notes w którym zapisuje co wymieniłem i ile to kosztowało z robocizną którą i tak mam przez pół taniej bo robie z kumplem w jego garażu. A na zdjęciach to są tylko ostatnie części jakie zmieniłem a nie będe pisał epopei na ten temat. 10 tysi już pękło nie licząc zakupu także Rsy i gwint by wsadził. Mnie cieszy ze wsiadam odpalam, moge za***rdalać i nie bać się że za chwile zgubie koło czy dyfer. Teraz najwazniejszy lakier potem można myśleć dalej. Wiem że narazie daleko jej do germana ale będzie szła w tym kierunku!

Zawsze można usunąć temat jeżeli tu nie pasuje długo przeglądam to forum wiem o co chodzi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No panowie ja was chyba trochę nie rozumiem.

Bez urazy ale co te auto tutaj robi?

To nie 3er ani sport to SYNDYKAT!

 

I to jeszcze w dziale PRE, skoro nie chcesz się dostosować do działu to nie pokazuj auta.

E30 naprawde jest ładne i zadbane ale do germana to jeszcze długa droga.

Smiechem żartem bardziej zgermanizowane auta siedzą w top seri np. dawidka e30.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz stary tutaj, jest jeden nurt tuningu. Mój samochód też nie jest typowym germanem, chociaż wiele kluczowych rzeczy posiadam z germana, ale galerii nie wystawiam. Tak jak na forum diesla wklejasz galerie z benzyniakiem, pasuje jak świni siodło :)

 

Auto fajne, ale nie ten klimat :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto fajne, ale nie ten klimat

Jak nie ten klimat ,chłopak pisze ze dopiero je robi.Ludzie czytajcie trochę.

Adams już wspomniał żeby włożyć brock b1 kolega to potwierdził ze ma w planach.Nie od razu rzym zbudowano.Trzeba obserwować jeśli się okaże że wspomniane plany to tylko puste słowa wtedy można galerie zamknąć.

 

I to jeszcze w dziale PRE, skoro nie chcesz się dostosować do działu to nie pokazuj auta.

Galeria założona zgodnie z regulaminem.

Działaj i pisz co dalej z autka może coś wyjść fajnego:)Tylko jak wspomniałem żeby na pustych słowach się nie skończyło a będzie malina:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie znwou rozpoczne serie postow, ale napisze to:

wy chyba nie rozumiecie sensu tych dzialow!

TOP seria, TOP jest kluczowe. auta idealne (badz prawie) powinny znajdowac sie w tym dziale, nie koniecznie idące w germana, ale przeważnie z elementami cult style, które warte są pokazania na forum.

pre german to auto, które ma cechy germana, ale trzeba jeszcze przy nim podziałać.

TOP seria to nie kara tylko wyróżnienie i dlatego byłem za tym, żeby auta Patryczkena tak się znalazło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...