Skocz do zawartości

[E36] Broder ///M3 Sedan Estoril Blue


Broder

Rekomendowane odpowiedzi

Wow mega wielkie dzieki za foto bo wczoraj nawet nie mialem ze soba lustrzanki a do tej pory nie znalazlem zdjec swojego auta z eventu

Milo bylo poznac wszystkich, mam nadzieje ze bedzie jeszcze okazja pogadac na spokojnie.

Co do auta to tak jak podkreslalem od zawsze - jest troche niedorobek ale wszystko sie ogarnie powoli.

I tak jak widac z nowosci to jest carbon airbox na razie na sztuke, nie ma przeplywki Tomku, zapytam paru ludzi jak to ogarnac i jak da rade to zostanie, jak nie to wroci ori airbox. Mam druga pokrywe i prawdopodobnie pomaluje ja na czarno i przy regeneracji vanosa wpadnie odswierzona czarna.

Jest tez rollbar od Staffy, wyleciala tylna kanapa i wygluszenia.

Kola zostaly spasowane, na przod dystanse 15mm gdzie wyszlo et minus 2 ! I tyl z dystansem 10mm czyli et15.

Mike5er ogarnal zaprawki na blotniki i na razie to chyba tyle. Nie wiem jakie dalsze plany, chyba tylko jezdzic ile sie da ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto leje paliwo jak chce w obecnej chwili.

Wczoraj podczas przejazdow robilismy pare startow z rolki (mimo braku przeplywki) z honda civic Bolka, pomodzona, kompresor, moc ponad 290km i 1300kg wagi - ciezko okreslic kto wygral bo idziemy rowno a roznica jakas pojawiala sie dopiero na zmianach biegow, choc czuje ze ponad 200km/h honda zaczyna puchnac.

Rollbar od staffy - uwazam ze wykonanie jest ok, choc zeby go poskrecac trzeba troche sie nameczyc.

Pierwsza rzecza ktora wkurza przy montazu jest farba - rury ktore wchodza jedna w druga pasuja do siebie idealnie, ale pozniej dostaja farbe proszkowa i juz jest lipa. Trzeba zdzierac farbe do golej rury w tych miejscach.

Druga rzecz, nie wiem czy to wada czy nie, trzeba strasznie naciagac rollbara w rozne strony zeby dalo sie skrecic X bara. Reszta jest spoko, choc nie ukrywam ze nie wiem jak z przykreceniem, bo dopiero bede to robil. Na evencie klatka byla tylko wrzucona do auta luzem, dlatego ze dostalem ja w piatek wieczorem, trzeba bylo ogarnac w/w rzeczy co zajelo sporo czasu, a do tego mialem kupe innych rzeczy do ogarniecia, wiec wolalem nie wiercoc budy na szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalozenie bylo takie ze ma wygladac jak torowka ze spasowaniem kola.

Tyl ma 10j i et25 ale felga w takim setupie walila rantem felgi o rant blotnika... wiec dolozylem dystans 10mm co dalo et15. Wg wiekszosci takie et jest matematycznie niemozliwe przy 17" a przypominam ze bbsy sa w 18". Opona wcale waska nie jest, bo utarlo sie ze na 10j ludzie wkladaja oponkk 225 , przy czym tutaj mam zalozone 235/30 i wlasnie wysokosc a raczej niskosc profilu opony spowodowala to ze naciag wyszedl duzy.

Przod - tu to w ogole fizjologom nawet takie rzeczy sie nie snily, bo do felgi 18"x8,5j z et13 dolozylem dystans 15mm co dalo et minus 2 z opona 215/35. Z przodu naciag jest bardzo optymalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocowanie kublow, mimo ze posiadam "dedykowane" do e36, wcale nie jest takie proste, sklada sie z 3 elementow:

1. rama/mocowanie Cobra do podlogi

2. szyny

3. mocowania boczne kublow

do tego jest masa srubek, a od czasu przyjazdu do PL do dzis nie wypakowalem i ogarnelem wszystkich maneli. Nie moglem znalezc srubek, a poza tym tak jak wczesniej mowilem nie starczylo czasu na ogarniecie wszystkiego..

Co Ci sie nie podobalo w aucie? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...