pawele36 Napisano 29 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 masakra jak ten lakier wyglądał przed polerowaniem, kawał dobrej roboty odwaliliście, ale nie wróżę długiej przyszłości temu lakierowi, kolejny raz potwierdza się, że dobre lakierowanie kosztuje... Dokładnie tak jak mówisz, niestety ta teoria się sprawdza ale są magicy którzy biorą pieniądze x2 a robią podobnie wiec specjalnego wyboru nie miałem. Lakier został zabezpieczony powłoka kwarcowa która niby jest odporna na zarysowaną etc a tak na marginesu wyobraź sobie ze malowali z zewnątrz a połamali tapicerkę na słupku w środku od str pasażera, złe spasowali szyby i maska jest rownież złe spasowana. Wg wykonującego nie da się jej ustawić ;o Co do pytania o listwy, nie chciałem się specjalnie z nimi spuszczac bo i tak musze kupić nowe bo to rownież zj***li, ale dopiero po weselu bo przygotowania pochłaniają mi dużo czasu wiec narazie tk musi być. Od lipca dopiero zacznę działać z autem dalej a jest co robić tj gwint do wymiany, wnętrze wyglada tragicznie tj dywan ma wyrwany kawałek materiału. Ale strach to miejscowym specjalistom dać do zrobienia ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szajbaaa Napisano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 Rozbrajacie mnie jak mozna tak ogarniać, dbać o lakier, dla mnie to jest coś nie do przeskoczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 Ja Swojemu lakiernikowi z góry zapowiedziałem że ma się nie dotykac żadnymi polerkami ani nic z tych rzeczy do lakieru po umalowaniu Trochę się oburzył, ale przyjął do wiadomości nie pytając dlaczego Gów..niany temat , auto tydzien po lakierze a wygląda jak 20letni turysta myjni szczotkowych. Chyba domagałbym się zwrotów kosztów - polubownie, a jesli by zaszła potrzeba to nawet drogą sądową Po prostu - U DU PIC takiego bez względu na długoletnią znajomośc bo tak nie moze wyglądac nowa powłoka PS. Zawsze na jego koszt mogłes wstawic do Carspa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawele36 Napisano 29 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 Rozbrajacie mnie jak mozna tak ogarniać, dbać o lakier, dla mnie to jest coś nie do przeskoczenia też tak miałem dopóki brat się tematem nie zainteresował z pół roku temu, później zakup sprzętu + chemii no i jak na razie faza edukacji. Zawsze się zastanawiałem jak to Patryk robi z tym M3 byłym bo szczena opadała za każdym razem jak odpicował auto Chyba domagałbym się zwrotów kosztów - polubownie, a jesli by zaszła potrzeba to nawet drogą sądową Po prostu - U DU PIC takiego bez względu na długoletnią znajomośc bo tak nie moze wyglądac nowa powłoka PS. Zawsze na jego koszt mogłes wstawic do Carspa No gdyby nie fakt że gość jest emerytowanym lakiernikiem pewnie sprawa wyglądałaby inaczej ale nie mam absolutnie żadnych dowodów na to ze on malował auto no i kasa śmieszna jak za 'całość'. Jak to wcześniej Kujon napisał "jaka kasa taki lakier" więc nie mam o co walczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawele36 Napisano 7 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 Jako że stary gwint się skonczył, zamówiłem i doczekałem się nowego. ISC w wersji Rancing. poza tym nowe swożnie, łaczniki, olej, filtry i tego typu pierdoły. Czas na zime. pozdro KUJON i MAREK GERMAN dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buciek Napisano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 Dobry gwint nie jest zły A jeszcze lepszy jak Nowy MAREK GERMAN dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 Racing to chyba będzie dosyć twardy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawele36 Napisano 7 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 Jest cholernie twardy i prowadzi sie jak gokart mimo regulacji ustawionej na SOFT'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawele36 Napisano 15 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BUCZO Napisano 27 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 Twardy ale wygląda rewelacyjnie !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
German Rims Napisano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Października 2015 Fajne auto. ACS2 tez ladnie siada na e36, mam takie ronale nowki z 1996 17''9/9.5J Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawele36 Napisano 16 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 Dawno w sumie nic nie wrzucałem a cos tam sie robiło.. M.in krotsze sprężyny przod/tył od isc. Felgi jak widać na foto tez inne + 9,5/10,5 w kolorze satin gold- dzieki Authentic Cars w najbliższym czasie musze zwiekszyć negatyw z tylu bo przod ma wystarczający pawele36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aniolki Napisano 21 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 ładnie się prezentuje .............dlaczego pomalowałeś te felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sidey Napisano 21 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 Dobrze wyglądają w tym kolorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbig Napisano 21 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 Dla mnie rotor na minus , reszta bardzo fajna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawele36 Napisano 23 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2016 Pewnie dlatego pomalowałem bo mi sie kolor podobał na pierwszych dwóch zdj słońce daje efekt pomarańczowego- najbardziej zbliżone do wyglądu na żywo jest ost zdjęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 25 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2016 ten gold jeszcze bardziej pomniejszył optycznie tego ACS'a, moim zdaniem przekombinowane pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawele36 Napisano 25 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2016 Efekt zdjęć- te były robione telefonem. Wieczorem jak będę miał chwilę wrzucę pare innych które były robione wczoraj już lepszym sprzętem kolor rotoru nie jest problemem- jak się znudzi to w przyszłym się go zmieni.. narazie skupiam się na obszyciu wnętrza i poszukania lakiernika który poprawi to co poprzedni zepsuł pawele36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawele36 Napisano 30 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy Hiszpan' Napisano 31 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Tamte zdjęcia nie powinny się tu w ogóle znaleźć, bo rotor na nich wyglądał jak pomarańczowy. Na ostatnich dużo lepiej. Osobiście mi się podoba, choć na srebrnym była kosa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawele36 Napisano 1 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Września 2016 Nic Ci nie poradzę ze tak słońce padało- pretensje do słońca bo nie przerabiałem tych zdjeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaś 523i Napisano 22 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Września 2016 Gold jest spoko w tym wydaniu ale lepiej weź mi opisz ISC da się nisko zejść czy ta ilość regulacji (odbicie - dobicie) nie jest za duża czy amorki nie stukają i generalnie warto czy może coś innego szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawele36 Napisano 8 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Wybacz dlugi czas odpowiedzi, dawno się nie logowałem. Co do isc większych problemów z nim nie mam ale co do obniżenia, z przodu było Ok a do tylu zamawiałem od nich krótsze sprężyny bo mimo maxa w dół dalej było wysoko. Przyszły sprężyny ale jak dla mnie są za mało sztywne i muszę pomyśleć o jakiś innych customach bo przy mocniejszym przyspieszaniu tył siada i nadkole trze o oponę. Walczyłem z ustawieniami i walczę dalej, założyłem cambery z tylu ale to dalej nie to czego bym oczekiwał. Aktualnie auto stoi w garażu Wiec jak się ciepło zrobi to będę dalej kombinował Poza isc: kupiłem, wyczyściłem, pomalowałem tylna Polkę z roleta- już założona Kupiłem nowa gałkę z aso, stara się wytarła: Dodatkowo kierownica poszła do obszycia, przedni zderzak na poprawki lakiernicze (nie wiem jak u Was "naprawiaja" drogi,ale u mnie leja smole i sypia kamykami 😵) kupiłem nowe opony do tylu (falken fk 225/35) pawele36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawele36 Napisano 20 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lutego 2017 Przewietrzona po prawie 4 miesiącach w garażu KUJON i DAMIAN TM dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobson Napisano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lutego 2017 Typowy sportowiec,bardzo mi się podoba... Na Tor z nimi...iiiiii chyba nie muszę kończyć....OGnia.... Pozdro pawele36 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi