Skocz do zawartości

[E30] ///ESIU "KRET" 3xxi


dahrek

Rekomendowane odpowiedzi

dziś z chlopakami zastanawialiśmy się jak ten Hajtek je upchnoł (przypominam ze tutaj jest 5x120) a koło nie wystaje :mrgreen:

ten gosć napprawde zna sie na rzeczy 8)

 

dokładnie mamy niezły zgryz, HT napisz z czego to poskręcałeś :P

 

co do kreta, co tu się wypowiadać jak już wszystko zostało dawno napisane

 

wleci plastik będzie zap|erdalać :mrgreen::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 254
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Marjusz ale ja poprostu nie wykorzystam nawet w połowie tego s50, dla mnie poprostu bezsens

 

Skoro tak podchodzisz do sprawy to bezsensem jest też swapowanie na m54, bo 230 KM w tym aucie też nie wykorzystasz 8)

 

dziś z chlopakami zastanawialiśmy się jak ten Hajtek je upchnoł a koło nie wystaje

 

Już jeden taki był co twierdził, że w Krecie nie ma gleby ani koło nie wystaje :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak podchodzisz do sprawy to bezsensem jest też swapowanie na m54, bo 230 KM w tym aucie też nie wykorzystasz 8)

tu bym dyskutował... charakterystyka S50 jest tak specyficzna że aby ją wykorzystać najlepszy jest oryginał czyli seryjne M3 , w M54 natomiast potencjał tego silnika to nie gaz w podłodzę i kręcenie do odcinki, a dynamiczny silnik reagujący bezzwłocznie na pedał gazu , niesamowicie elastyczny z mega "dołem" którego nie ma w S50 , dlatego jak ktoś nie ma ochoty jezdzić co łikend na miejscowe nocne wyścigi, czy co miesiac wizytować tory Poznań, Kielce, Radom to M54 w zupełności daje frajde do dynamicznego poruszania się , przelecania płynnie bokiem skrzyżowania ronda itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będziesz wymieniał fotele, to taką samą skórę jestem w stanie załatwić, nitkę także :mrgreen:

 

spoko zgadamy się

Jamexy to konstrukcja rurkowa. Jedyny chyba plus, w porównaniu do żywicy, to łamane oparcie.

dla mnie akurtat na minus, lubie sztywne nie regulowane kubły

S2 jest całkiem przywoite

 

Skoro tak podchodzisz do sprawy to bezsensem jest też swapowanie na m54, bo 230 KM w tym aucie też nie wykorzystasz 8)

bez przesady nie popadajmy w skrajności

 

 

wujowe e30 zap@ierdala okrutnie, takie osiągi PRAWIE mi wystarczają

 

nie wiem co Wy się tak usraliście na s50 gdzie Wy tym chcecie jeździć ?

no ale dobra ja nie mówie że to takie złe, bo jeszcze do niedawna byłem najarany, ale taki swap wychodzi grubo ponad 20 tyś bo sam swap to nie wszystko, trzeba to s50 wyremontować :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem opini ze M54 sie nie oplaca wkladac w porownaniu do M52.

nie oplaca sie jak juz w aucie siedzi 2.8 albo 2.5 bo wtedy jest slaby przeskok mocy.

ale taka jest prawda ze M52 nie ma polotu do M54, czy to do jazdy na codzien czy tez w przypadku jakiegos wariowania.

Esiu zrobi dolot wydech remap wskoczy 260-270KM w zaleznosci czy to z glowa posklada do kupy, do tego lekki zamach i bedzie bajka. M52 z trudem dobije do poziomu seryjnego M54. S50 jesli sie uda dobic do poziomu seryjnej mocy to bedzie duzy sukces, a ten motor nie dosc ze bedzie bardziej klopotliwy i drogi w serwisowaniu, to do tego bedzie wiecej spalac wachy i bedzie gorszy do jazdy na codzien ze wzgledy na slaby moment z dolu.

Grzesiek widze z glowa podchodzi do sprawy pekluj "najbardziej plastikowego plastika" :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Esiu zrobi dolot wydech remap wskoczy 260-270KM

 

na 250KM trzeba się napracować i sporo kasy wyłożyć, program nie kosztuje 300zł a wydechy z M które trzeba i tak trochę polepić też tanie nie są, można z e46 m3 zaadoptować ale to już są spore koszta, do tego dolot jakiś by się przydał, ale nie w postaci stożka.

 

Powyżej 250KM to zabawiamy się dodatkowo wałkami i kolejnym programem który już kosztuje kilka tys zł. wkładamy sobie jakieś ITB z s50 i takie tam.

 

 

M52 z trudem dobije do poziomu seryjnego

 

m52 + trochę gratów z m54 , program i masz 240KM, potem dolot i wydech... itd itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m52 + trochę gratów z m54 , program i masz 240KM

mowisz o M52TU (bo nie wiem co z M54 mialo by pasowac do M52) i co takiego wpasujesz od M54 chyba tylko kolektor dolotowy, nie wiem jakim cudem ma to dac 50KM przyrostu, i do tego piszesz ze pozniej mozna zrobic dolot i wydech co sugeruje ze da dodatkowe przyrostu, i dlaczego z M52 mozna spokojnie wycisnac te 50KM a z M54 o 20KM trzeba sie napracowac? tym bardziej ze wszyscy do okola pisza jaki to M54 jest wykastrowany.

Tutaj sam wydech na supersprincie i koncowy eiss

Leistungsdiagramm.jpg

Prosze bardzo tutaj wykres 330Ci z dolotem, wydech mozna by bylo jeszcze poprawic i remap

18705101865276124598.jpg

do tego mozna jeszcze wstawic wałki np schricka, ITB to sredni pomysl bo obcinamy sobie mocno dol silnika ze wzgledu na wyalenie DISy

Prawa jest taka ze gdzie koncza sie mozliwosci M52 to M54 dopiero zaczyna sie zabawa, oczywiscie pisze tutaj o w miare normalnych modyfikacjach a nie budowaniu silnika od poczatku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m52 + trochę gratów z m54 , program i masz 240KM

mowisz o M52TU (bo nie wiem co z M54 mialo by pasowac do M52) i co takiego wpasujesz od M54 chyba tylko kolektor dolotowy, nie wiem jakim cudem ma to dac 50KM przyrostu, i do tego piszesz ze pozniej mozna zrobic dolot i wydech co sugeruje ze da dodatkowe przyrostu,

 

korby tłoki wał - stroker.

 

i dlaczego z M52 mozna spokojnie wycisnac te 50KM a z M54 o 20KM trzeba sie napracowac?

 

ilość potrzebnej $$ w porównaniu do wyników zabiegu, trochę źle określiłem na początku, ale ok - podtrzymuję.

 

Tutaj sam wydech na supersprincie i koncowy eiss

Obrazek

Prosze bardzo tutaj wykres 330Ci z dolotem, wydech mozna by bylo jeszcze poprawic i remap

Obrazek

do tego mozna jeszcze wstawic wałki np schricka, ITB to sredni pomysl bo obcinamy sobie mocno dol silnika ze wzgledu na wyalenie DISy

Prawa jest taka ze gdzie koncza sie mozliwosci M52 to M54 dopiero zaczyna sie zabawa, oczywiscie pisze tutaj o w miare normalnych modyfikacjach a nie budowaniu silnika od poczatku

 

Ciekawe wykresy, zawsze brałem pod uwagę koszta takich zabaw, więc napisz coś więcej o tym, jaki ten wydech? barany? no i ceny

 

I o dolocie tez napisz? karbonowy ? koszta tak samo....

 

 

A które m5x nie klepie po pałowaniu :lol:

 

pozdro

 

zalane motodoctorem pod korek :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ilość potrzebnej $$ w porównaniu do wyników zabiegu, trochę źle określiłem na początku, ale ok - podtrzymuję.

ano teile do e36 sa tansze niz te do e46 a z kolei te do e92 sa drozsze od tych do e46 taka kolej rzeczy.

korby tłoki wał - stroker.

jaki przyrosty mozna uzyskac samym strokerem?

Ciekawe wykresy, zawsze brałem pod uwagę koszta takich zabaw, więc napisz coś więcej o tym, jaki ten wydech? barany? no i ceny

 

I o dolocie tez napisz? karbonowy ? koszta tak samo....

pierwszy wykres to barany supersprint, katalizatory 200cpi, srodkowy supersprint i koncowy eisenmannSS

tutaj masz link do dzwieku tego konkretnego setupu, oraz w adresie jest pelna galeria modyfikacji tego auta

drugi wykres to barany SS, katy metalowe AWG, srodkowy magnaflow i koncowy serria chyba, dolot to kit K&N 57-1001, remap robiony w firmie z Austri http://www.autokorbel.at/, wszystkie elementy wplywajace na moc auta sa wymienione, lambdy, przeplywki, swiece filtry etc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...