vmasher Napisano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2011 dziś z chlopakami zastanawialiśmy się jak ten Hajtek je upchnoł (przypominam ze tutaj jest 5x120) a koło nie wystaje ten gosć napprawde zna sie na rzeczy dokładnie mamy niezły zgryz, HT napisz z czego to poskręcałeś co do kreta, co tu się wypowiadać jak już wszystko zostało dawno napisane wleci plastik będzie zap|erdalać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
///ESIU Napisano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2011 kurde jeszcze nie dowierzam miała być honda wręcz było to przesądzone przyszło co do czego to znowu e30 ÅÅÅÅAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony. Napisano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2011 Bo jakby bóg chciał zebyśmy jeździli przednim napedem to chodzili bysmy na rekach hahaha ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
///ESIU Napisano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2011 ALE S2000 jest na tył w dodatku ma fabryczną szpere Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAXX Napisano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2011 ja myśle że M50 B30 + T plastki powyrzucasz, kolektor ssący itak pasuje customowy wyspawać, dekiel w polerke i muszle od turbo i masz porządną wydumke pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesi(E30)k Napisano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2011 Zainwestuje drugie tyle co dal za auto i może jakoś tym zajedzie bez awarii w jedną stronę nad wakacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 24 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2011 Marjusz ale ja poprostu nie wykorzystam nawet w połowie tego s50, dla mnie poprostu bezsens Skoro tak podchodzisz do sprawy to bezsensem jest też swapowanie na m54, bo 230 KM w tym aucie też nie wykorzystasz dziś z chlopakami zastanawialiśmy się jak ten Hajtek je upchnoł a koło nie wystaje Już jeden taki był co twierdził, że w Krecie nie ma gleby ani koło nie wystaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2011 Skoro tak podchodzisz do sprawy to bezsensem jest też swapowanie na m54, bo 230 KM w tym aucie też nie wykorzystasz tu bym dyskutował... charakterystyka S50 jest tak specyficzna że aby ją wykorzystać najlepszy jest oryginał czyli seryjne M3 , w M54 natomiast potencjał tego silnika to nie gaz w podłodzę i kręcenie do odcinki, a dynamiczny silnik reagujący bezzwłocznie na pedał gazu , niesamowicie elastyczny z mega "dołem" którego nie ma w S50 , dlatego jak ktoś nie ma ochoty jezdzić co łikend na miejscowe nocne wyścigi, czy co miesiac wizytować tory Poznań, Kielce, Radom to M54 w zupełności daje frajde do dynamicznego poruszania się , przelecania płynnie bokiem skrzyżowania ronda itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Jeśli będziesz wymieniał fotele, to taką samą skórę jestem w stanie załatwić, nitkę także Jak plastik, to plastik - MIRCO będą odpowiednie. Jamexy to konstrukcja rurkowa. Jedyny chyba plus, w porównaniu do żywicy, to łamane oparcie. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
///ESIU Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Jeśli będziesz wymieniał fotele, to taką samą skórę jestem w stanie załatwić, nitkę także spoko zgadamy się Jamexy to konstrukcja rurkowa. Jedyny chyba plus, w porównaniu do żywicy, to łamane oparcie. dla mnie akurtat na minus, lubie sztywne nie regulowane kubły S2 jest całkiem przywoite Skoro tak podchodzisz do sprawy to bezsensem jest też swapowanie na m54, bo 230 KM w tym aucie też nie wykorzystasz bez przesady nie popadajmy w skrajności wujowe e30 zap@ierdala okrutnie, takie osiągi PRAWIE mi wystarczają nie wiem co Wy się tak usraliście na s50 gdzie Wy tym chcecie jeździć ? no ale dobra ja nie mówie że to takie złe, bo jeszcze do niedawna byłem najarany, ale taki swap wychodzi grubo ponad 20 tyś bo sam swap to nie wszystko, trzeba to s50 wyremontować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 25 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 ///ESIU, mnie to tam lotto, możesz włożyć nawet m40, Twoja piaskownica, Twoje grabki, Twój hajs. Jak miałbym swapować na m54 to bym zeswapował na m52, bo jak mówisz sam "za***rdala" a resztę środków przeznaczył na coś innego i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony. Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Czy w kazdym temacie musi byc awantuta o to czy m52 czy m54 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santino Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Nie rozumiem opini ze M54 sie nie oplaca wkladac w porownaniu do M52. nie oplaca sie jak juz w aucie siedzi 2.8 albo 2.5 bo wtedy jest slaby przeskok mocy. ale taka jest prawda ze M52 nie ma polotu do M54, czy to do jazdy na codzien czy tez w przypadku jakiegos wariowania. Esiu zrobi dolot wydech remap wskoczy 260-270KM w zaleznosci czy to z glowa posklada do kupy, do tego lekki zamach i bedzie bajka. M52 z trudem dobije do poziomu seryjnego M54. S50 jesli sie uda dobic do poziomu seryjnej mocy to bedzie duzy sukces, a ten motor nie dosc ze bedzie bardziej klopotliwy i drogi w serwisowaniu, to do tego bedzie wiecej spalac wachy i bedzie gorszy do jazdy na codzien ze wzgledy na slaby moment z dolu. Grzesiek widze z glowa podchodzi do sprawy pekluj "najbardziej plastikowego plastika" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Esiu zrobi dolot wydech remap wskoczy 260-270KM na 250KM trzeba się napracować i sporo kasy wyłożyć, program nie kosztuje 300zł a wydechy z M które trzeba i tak trochę polepić też tanie nie są, można z e46 m3 zaadoptować ale to już są spore koszta, do tego dolot jakiś by się przydał, ale nie w postaci stożka. Powyżej 250KM to zabawiamy się dodatkowo wałkami i kolejnym programem który już kosztuje kilka tys zł. wkładamy sobie jakieś ITB z s50 i takie tam. M52 z trudem dobije do poziomu seryjnego m52 + trochę gratów z m54 , program i masz 240KM, potem dolot i wydech... itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
///ESIU Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 póki co nikt mi jeszcze nie wybił z głowy m54 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santino Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 m52 + trochę gratów z m54 , program i masz 240KM mowisz o M52TU (bo nie wiem co z M54 mialo by pasowac do M52) i co takiego wpasujesz od M54 chyba tylko kolektor dolotowy, nie wiem jakim cudem ma to dac 50KM przyrostu, i do tego piszesz ze pozniej mozna zrobic dolot i wydech co sugeruje ze da dodatkowe przyrostu, i dlaczego z M52 mozna spokojnie wycisnac te 50KM a z M54 o 20KM trzeba sie napracowac? tym bardziej ze wszyscy do okola pisza jaki to M54 jest wykastrowany. Tutaj sam wydech na supersprincie i koncowy eiss Prosze bardzo tutaj wykres 330Ci z dolotem, wydech mozna by bylo jeszcze poprawic i remap do tego mozna jeszcze wstawic wałki np schricka, ITB to sredni pomysl bo obcinamy sobie mocno dol silnika ze wzgledu na wyalenie DISy Prawa jest taka ze gdzie koncza sie mozliwosci M52 to M54 dopiero zaczyna sie zabawa, oczywiscie pisze tutaj o w miare normalnych modyfikacjach a nie budowaniu silnika od poczatku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 m52 + trochę gratów z m54 , program i masz 240KM mowisz o M52TU (bo nie wiem co z M54 mialo by pasowac do M52) i co takiego wpasujesz od M54 chyba tylko kolektor dolotowy, nie wiem jakim cudem ma to dac 50KM przyrostu, i do tego piszesz ze pozniej mozna zrobic dolot i wydech co sugeruje ze da dodatkowe przyrostu, korby tłoki wał - stroker. i dlaczego z M52 mozna spokojnie wycisnac te 50KM a z M54 o 20KM trzeba sie napracowac? ilość potrzebnej $$ w porównaniu do wyników zabiegu, trochę źle określiłem na początku, ale ok - podtrzymuję. Tutaj sam wydech na supersprincie i koncowy eiss Obrazek Prosze bardzo tutaj wykres 330Ci z dolotem, wydech mozna by bylo jeszcze poprawic i remap Obrazek do tego mozna jeszcze wstawic wałki np schricka, ITB to sredni pomysl bo obcinamy sobie mocno dol silnika ze wzgledu na wyalenie DISy Prawa jest taka ze gdzie koncza sie mozliwosci M52 to M54 dopiero zaczyna sie zabawa, oczywiscie pisze tutaj o w miare normalnych modyfikacjach a nie budowaniu silnika od poczatku Ciekawe wykresy, zawsze brałem pod uwagę koszta takich zabaw, więc napisz coś więcej o tym, jaki ten wydech? barany? no i ceny I o dolocie tez napisz? karbonowy ? koszta tak samo.... A które m5x nie klepie po pałowaniu pozdro zalane motodoctorem pod korek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuju Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--==maly==-- Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Dwie najpiękniejsze E30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryczken16 Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 ALE PIEKNE !!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Jak zrobią szwagry porządną sesję i obróbkę, to będą fotki latać po całym świecie... W bezpośredniej konfrontacji jestem raz za biała, raz za czarną. Najlepiej byłoby mieć dwie. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santino Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 ilość potrzebnej $$ w porównaniu do wyników zabiegu, trochę źle określiłem na początku, ale ok - podtrzymuję. ano teile do e36 sa tansze niz te do e46 a z kolei te do e92 sa drozsze od tych do e46 taka kolej rzeczy. korby tłoki wał - stroker. jaki przyrosty mozna uzyskac samym strokerem? Ciekawe wykresy, zawsze brałem pod uwagę koszta takich zabaw, więc napisz coś więcej o tym, jaki ten wydech? barany? no i ceny I o dolocie tez napisz? karbonowy ? koszta tak samo.... pierwszy wykres to barany supersprint, katalizatory 200cpi, srodkowy supersprint i koncowy eisenmannSS tutaj masz link do dzwieku tego konkretnego setupu, oraz w adresie jest pelna galeria modyfikacji tego auta drugi wykres to barany SS, katy metalowe AWG, srodkowy magnaflow i koncowy serria chyba, dolot to kit K&N 57-1001, remap robiony w firmie z Austri http://www.autokorbel.at/, wszystkie elementy wplywajace na moc auta sa wymienione, lambdy, przeplywki, swiece filtry etc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GERMAN Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Piekne są . Brakuje mi tam jeszcze cabrioletki Brzytwy i była by druzyna nie do pobicia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafał525 Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Obydwie piękne, jeżeli miałbym wskazać która ładniejsza to jednak czarna choć w białej są zdecydowanie lepsze koła. Zdjęcia od tyłu - zdecydowanie bardziej mi się podoba czarna bo w białej koła jak dla mnie za ostro pochylone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w1dawca Napisano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Chujowie!!!! Esiu lipa że wszystkie nagrody już zdobyte Piękne są te e30 Nimfa i Szarlatan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi