Skocz do zawartości

E30 Design Edition "SMERF" by Przemek


wally

Rekomendowane odpowiedzi

Kazdy pisze s50 s50 silnik fajny super wyglada ale brzmi jak kupa a jednak w cabrio słuchamy motoru non stop. Druga sprawa znajdzcie zdrowe s50 w 95% vanosy stukają a auta mają po max 300km duzo lepiej jest w s54 ale go juz duza kasa. Jezeli ktos mowi ze nie ma roznicy miedzy m54 a m52 to nie widaiał zdrowego m54 wiekszosc ma zapchane katy i kupe błedow w kompie po swapie. Brylanta e36 z m54 ma wywalone katy plus chyba jakis program i mały przebieg po drodze do Tarowa jechało nardzo podobnie do obecnej wuja e30 mysle ze nie wiele gorzej od m3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tyś
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Za s50 trzeba wyłożyć z 10-12 tys - nie mało. Lepiej kupić całego angola, przełożyć silnik a resztę sprzedać, ale fajny angol s50 to jakieś 20-22 tys. Jest na Allegro były sedan bombla który robił całkowity remont silnika, b32, zhamowane 300 parę koni, europejczyk. Dobra cena jak na zdrową europę, bo 23 tys chyba. Ewentualnie, parę dni temu pokazała się emka e46, angol, uszkodzony nie mocno przodem, odpala i jeździ podobno - 20 tyś. Nie wiem jak z upchaniem tego do e30, ale widok s54 w e30 jest super. Resztę gratów sprzedajesz i pewnie silnik Cie około 12 tys wychodzi.

 

Wiem, że to teoretyzowanie, ale na dzisiejsze czasy nie trzeba jakiś kosmicznych pieniędzy, żeby się pobawić autami i przeróbkami.

 

Jeśli chodzi o M54, kumpel ma w e46 i ten silnik robi na mnie wrażenie. Kop w plecy jest do 3, żwawo przyspiesza, nie miałem okazji jechać dłubniętym b28 w e36, ale m54 naprawdę daje rade. I nawet reakcja na gaz, jak dla mnie rewelacja w porównaniu do mojego m52b25.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdanie mV8 w cabrio, to już kompletny bezsens. Buda jest zwyczajnie miękka, "łamie się", przechyla i "strzela" nawet na twardym zawiasie, do tego załadujecie ciężki silnik i już całkiem lipa będzie. V8 TAK, ale do coupe, sedana, touringa... Jak cabrio to bym myślał nad m52b28 VS m54b30. I naprawdę bardziej bym się skłaniał ku dłubniętemu m52b28 a resztę budżetu przeznaczył na coś innego, ale to już ostateczna decyzja należy do właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ja wspomniałem coś o wujowym e30 na krótkim dyfrze? powiedziałem to, co wiem (na Twoje nieszczęście od źródła...). nie twierdze, że e30 z M54 jest wolne, ale akurat ten film jest nieszczęśliwym przykładem, bo już byli tacy, co po obejrzeniu tego stwierdzili że e30 z M54 jest szybsze niż M3.

 

poza tym tu jest wąskie coupe a wrzucasz to do tematu z cabrio. Nie wiem jak tam u Ciebie z matematyką, ale 200kg w aucie to sporo i tego nie przeskoczysz.

Panie dociekliwy, u mnie z matematyką ok (Politechnika Warszawska), więc jak już liczymy, to 155kg (a nie 200kg). Co do filmiku - to tak jak napisałem ironicznie - klasyka i historia. Ten przykład nie miał pokazać, że m54 w e30 jest szybsze niż e46 m3. Miał pokazać, że m54 w e30 to nie jest wolne auto. A Mały dobrze napisał - nie tylko moc się liczy, ale cały setup auta - od stanu silnika, przez napęd, zawieszenie, koła, aż do umiejętności kierowcy. Jak dla mnie temat rozważań jest z du**. Zapakował bym tam m54 i byłoby to dobre, weekendowe i szybkie CABRIO! Kujon podjął świadomie decyzję o swapie na m54 do e36 cabrio i chłop jest z tej decyzji zadowolony z tego co wiem w 101%. Aha - e30 cabrio vs. e36 cabrio to pewnie też ok 155 kg różnicy, a po Twojemu "200kg", czyli "to sporo i tego nie przeskoczysz".

 

dahrek dobrze gadasz!

 

Pozdrawiam

inż. High-Tech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za s50 trzeba wyłożyć z 10-12 tys - nie mało. Lepiej kupić całego angola, przełożyć silnik a resztę sprzedać, ale fajny angol s50 to jakieś 20-22 tys. Jest na Allegro były sedan bombla który robił całkowity remont silnika, b32, zhamowane 300 parę koni, europejczyk. Dobra cena jak na zdrową europę, bo 23 tys chyba. Ewentualnie, parę dni temu pokazała się emka e46, angol, uszkodzony nie mocno przodem, odpala i jeździ podobno - 20 tyś. Nie wiem jak z upchaniem tego do e30, ale widok s54 w e30 jest super. Resztę gratów sprzedajesz i pewnie silnik Cie około 12 tys wychodzi.

 

Wiem, że to teoretyzowanie, ale na dzisiejsze czasy nie trzeba jakiś kosmicznych pieniędzy, żeby się pobawić autami i przeróbkami.

 

Jeśli chodzi o M54, kumpel ma w e46 i ten silnik robi na mnie wrażenie. Kop w plecy jest do 3, żwawo przyspiesza, nie miałem okazji jechać dłubniętym b28 w e36, ale m54 naprawdę daje rade. I nawet reakcja na gaz, jak dla mnie rewelacja w porównaniu do mojego m52b25.

 

troche przesadziłeś z tymi kosztami ;)

 

 

 

 

a czy ja wspomniałem coś o wujowym e30 na krótkim dyfrze? powiedziałem to, co wiem (na Twoje nieszczęście od źródła...). nie twierdze, że e30 z M54 jest wolne, ale akurat ten film jest nieszczęśliwym przykładem, bo już byli tacy, co po obejrzeniu tego stwierdzili że e30 z M54 jest szybsze niż M3.

 

poza tym tu jest wąskie coupe a wrzucasz to do tematu z cabrio. Nie wiem jak tam u Ciebie z matematyką, ale 200kg w aucie to sporo i tego nie przeskoczysz.

Panie dociekliwy, u mnie z matematyką ok (Politechnika Warszawska), więc jak już liczymy, to 155kg (a nie 200kg). Co do filmiku - to tak jak napisałem ironicznie - klasyka i historia. Ten przykład nie miał pokazać, że m54 w e30 jest szybsze niż e46 m3. Miał pokazać, że m54 w e30 to nie jest wolne auto. A Mały dobrze napisał - nie tylko moc się liczy, ale cały setup auta - od stanu silnika, przez napęd, zawieszenie, koła, aż do umiejętności kierowcy. Jak dla mnie temat rozważań jest z du**. Zapakował bym tam m54 i byłoby to dobre, weekendowe i szybkie CABRIO! Kujon podjął świadomie decyzję o swapie na m54 do e36 cabrio i chłop jest z tej decyzji zadowolony z tego co wiem w 101%. Aha - e30 cabrio vs. e36 cabrio to pewnie też ok 155 kg różnicy, a po Twojemu "200kg", czyli "to sporo i tego nie przeskoczysz".

 

dahrek dobrze gadasz!

 

Pozdrawiam

inż. High-Tech

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=LxdmVdruANc hahahah!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dyskusja nie dotyczy tego, Panie Inżynierze, czy warto wkładać M54 i będzie szybkie, tylko czy warto dopłacić 3k PLN do M54, gdzie zdrowe M52 będzie jeździło praktycznie identycznie, spalało mniej oleju i części do niego będą tańsze. Ale rozumiem, że trzeba wkładać M54 w imię tego, żeby to było M54,tak? poza tym porównywanie wąskiego e30 z Bunim za kółkiem do cabrio jest naciągane i doskonale o tym wiesz.

 

żeby nie było OT: buda w ciekawym kolorze, może to wyjść naprawde ciekawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za ożywiona dyskusja.....WIĘCEJ LUZU :wink: .

V8, M54 ,M52, każdy z tych silników ma + i - .

Fajnie wrzucić v8 i cieszyć się mocą i dźwiękiem silnika, z drugiej strony to stare cabrio, które nie jest przystosowane do takich jednostek, Przede wszystkim to duży koszt włożyć i jeździć na co dzień, suma na dopieszczenie autka jest ściśle określona, do zrobienia dużo rzeczy więc muszę znaleźć kompromis.

M54 miałem w e46, fajny silnik ale zawsze czułem niedosyt,miałem wrażenie że wolno wkręca się, pomimo że silnik był w bardzo dobrym stanie (zwłaszcza po ostatniej wizycie w warsztacie) i auto było naprawdę szybkie.

M52 nie miałem,dziś będę miał okazję zobaczyć jak to sprawuję się w e30,wtedy ocenię.

Delikatne różnice w osiągach faktycznie mogą nie być warte dużo wyższej ceny m54.

Do zrobienia jest wszystko:zawias, heble ,wnętrze, dach,audio, karoseria,felgi....,to wszystko trzeba zamknąć w określonym budżecie.

Osobiście uważam, że lepiej będzie włożyć silnik , który jest delikatnie słabszy,ale za to zyskam środki na zrobienie innych rzeczy.

Plan ogólny jest taki że autko ma być pod każdym względem dopieszczone na 110 %.

Tak czy inaczej, dziś Wally ustawił kilka spotkań z życzliwymi ludźmi, pogadamy,przeliczymy,zobaczymy co jak jeździ i jutro poznacie konkretne decyzje,być może będą już ustalone terminy wszelkich prac.

Dzięki wszystkim za podpowiedzi, liczę że w dalszym ciągu będziecie podpowiadać jak rozwijać projekt.

Pozdr dla Wszystkich :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dyskusja nie dotyczy tego, Panie Inżynierze, czy warto wkładać M54 i będzie szybkie, tylko czy warto dopłacić 3k PLN do M54, gdzie zdrowe M52 będzie jeździło praktycznie identycznie, spalało mniej oleju i części do niego będą tańsze. Ale rozumiem, że trzeba wkładać M54 w imię tego, żeby to było M54,tak? poza tym porównywanie wąskiego e30 z Bunim za kółkiem do cabrio jest naciągane i doskonale o tym wiesz.

 

żeby nie było OT: buda w ciekawym kolorze, może to wyjść naprawde ciekawie :)

Dyskusja dotyczy tego czy warto wkładać m54 i czy m54 "jest szybkie". I wg mnie o ile może do tego cabrio nie warto pchać 10 000 na v8 to 6-7k na m54 bym się pokusił, a na pewno wolałbym te m54 niż za 4k b28. Baaa, zdrowe b25 można wpakować za 2500 i tez będzie praktycznie identycznie jak b28 :lol: . Zamknięte kółko. I jeszcze jedno: jeśli 155kg robi tak wielką różnice między coupe a cabrio, to czemu piszesz, że te ~40kM na 1300kg będzie jeździć "praktycznie identycznie" jak b28. Co to wogóle za mit tego b28?! 325i w e36 też jedzie PRAWIE jak 328i... A 550i jedzie prawie jak m20b20 :wink:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówimy o lekko modzonym B28, czyli kolektor, odma, lekki zamach i jakiś dolot. wtedy będzie jeździło "praktycznie identycznie". Ja nie dyskutuje na temat tego, czy M54 "jest szybkie" bo uważam, że jest - sam chciałem swego czasu taki silnik w e30. V8 w cabrio? conajwyżej w automacie dla lansu i grzmienia między kamienicami.

 

ps. który swaper wkłada m54 za 6k?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ADAMS, policz ile wyjdzie to "modzenie" b28, czy czasem nie tyle co różnica w zakupie b28->b30. Co do cen swapa to v8 za 10 000 też nie wsadzisz, a za s54 zapłacisz 30 000 u SWAPERA. Ale jak chcesz to za 5k zapakuje Ci m50b25 z DOLOTEM i WYDECHEM z kwasiaka od kolektorów + wspomaganie i short shifter. Będzie jechać prawie jak b28, no i będzie w cenie m44 u swapera. Pomyśl, a nie pakujesz te złotówki w m20 :mrgreen:

 

Pomijając już kwestie osiągów, cen itd, to wg mnie zwykłe m52 w e30 wygląda po prostu brzydko i zupełnie nie trafia w moją estetykę. M52TU i m54 zdecydowanie ładniej się prezentuje pod maską. Kwadratowy kolektor w kanciaku mi się bardzo podoba. Ale to już czystko wizualne odczucia i kwestia gustu.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ADAMS, policz ile wyjdzie to "modzenie" b28, czy czasem nie tyle co różnica w zakupie b28->b30. Co do cen swapa to v8 za 10 000 też nie wsadzisz, a za s54 zapłacisz 30 000 u SWAPERA. Ale jak chcesz to za 5k zapakuje Ci m50b25 z DOLOTEM i WYDECHEM z kwasiaka od kolektorów + wspomaganie i short shifter. Będzie jechać prawie jak b28, no i będzie w cenie m44 u swapera. Pomyśl, a nie pakujesz te złotówki w m20 :mrgreen:

 

pozdro

 

 

modzone m50b25 kosztuje tyle co zwykłe m52b28,modzone m52b28 kosztuje tyle co zwykłe m54b30, modzone m54b30 kosztuje tyle co s50b32, wyremontowane s50b32 kosztuje tyle co s54b32 ...

 

 

prawie jak parę lat temu...

316 pali tyle co 318, 318 pali tyle co 320, 320 tyle co 325 itd itd itd

 

 

:-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ADAMS, policz ile wyjdzie to "modzenie" b28, czy czasem nie tyle co różnica w zakupie b28->b30. Co do cen swapa to v8 za 10 000 też nie wsadzisz, a za s54 zapłacisz 30 000 u SWAPERA. Ale jak chcesz to za 5k zapakuje Ci m50b25 z DOLOTEM i WYDECHEM z kwasiaka od kolektorów + wspomaganie i short shifter. Będzie jechać prawie jak b28, no i będzie w cenie m44 u swapera. Pomyśl, a nie pakujesz te złotówki w m20 :mrgreen:

 

Pomijając już kwestie osiągów, cen itd, to wg mnie zwykłe m52 w e30 wygląda po prostu brzydko i zupełnie nie trafia w moją estetykę. M52TU i m54 zdecydowanie ładniej się prezentuje pod maską. Kwadratowy kolektor w kanciaku mi się bardzo podoba. Ale to już czystko wizualne odczucia i kwestia gustu.

 

pozdro

 

x2.

 

Wsadzaj M54 - to będzie kompromis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modzone m50b25 kosztuje tyle co zwykłe m52b28,modzone m52b28 kosztuje tyle co zwykłe m54b30, modzone m54b30 kosztuje tyle co s50b32, wyremontowane s50b32 kosztuje tyle co s54b32 ...

 

 

prawie jak parę lat temu...

316 pali tyle co 318, 318 pali tyle co 320, 320 tyle co 325 itd itd itd

Dobre, bardzo dobre... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl, a nie pakujesz te złotówki w m20 :mrgreen:

 

 

Ty tak poważnie? :mrgreen: liczę że nie, bo sam kopiesz się z czymś, co jest nieopłacalne i rozumiesz, że wyłożenie hajsu na swap to nie wszystko, niektórzy chcą mieć coś niebanalnego i mają w du*** to, że to w gruncie rzeczy drogie konie. Ale za to jakie wyjątkowe :mrgreen:

 

ps. tak jak swap może być tańszy, tak modzenie też. to o czym napisałem, można zmodzić w kwocie paruset złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fele sprzedajemy w komplecie...

ewentualnie zamiana z dopłata za jakiekolwiek zimówy 4x100

 

and conclusion is...

 

wnętrze rarytaśne idzie w ciort, chyba ze ktoś chce to mozemy zamienic na takie samo z dopłatą zainteresowanego hehe

 

klamka zapadła, ale spokojnie, będzie z klasą...

 

czekamy na wycene i decyzję czy oprócz w1dawca garage, patronat nad projektem obejmie również HTT :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...