Skocz do zawartości

[E30] Delfin 325i M-Tech II Coupe


Delfinnn

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 80
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
  • 7 miesięcy później...

Z autem cały czas powoli coś się dzieje :)

 

Miesiąc temu wpadł gwint home made (tu podziękowania dla kolegi Żelka!) na razie na komplecie nowych mtsów przód/tył aczkolwiek dorwałem już B6 na przód. Jak znajdę na tył polecą do Zerkopolu na utwardzenie i regenerację. JOM był niestety trochę za miękki do takiego obniżenia.

 

W tygodniu będę miał też już cambery.

 

76191589792574378101.jpg

 

W międzyczasie zakupiłem osłony w ASO na akku i osłonę na kable od M3

 

00516223552044395397.jpg

 

74795926845539760354.jpg

 

Osłony silnika trochę mi nie pasowały do koncepcji więc poleciał mały mod i teraz jest czarno :D

 

15879326856279817212.jpg

 

Komora wygląda teraz tak (większość kabli jakie się dało zostały pochowane)

 

39393550903152856561.jpg

 

64766308163978429751.jpg

 

I finalnie po wielu poszukiwaniach lamp - a konkretnie szukałem Bosch'ów z uśmiechem w dość dobrym stanie udało się dorwać w niemcowni takie oto sztuki

 

73871771171489882525.jpg

 

08648211485765605582.jpg

 

07274628794024625661.jpg

 

57880690639339668769.jpg

 

Lampy nigdy nie były rozkładane ani rozklejane, co ważne wszystkie uchwyty w idealnym stanie, klosze jak i odbłyśniki również w ładnym stanie :P

 

 

Na dzień dzisiejszy to tyle. Czekam ciągle aż kółka na nowy sezon wrócą z nawiertu i wtedy zrobię zdjęcia jak to wszystko siadło na aucie!

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o tym, że się da lepiej i ładniej. Ale prawda jest taka, że z tego się nie strzela - dla mnie to po prostu ma spełniać swoją funkcję. Kiedyś pewnie oszlifuje te spawy, i całe lagi pójdą w ocynk ale to jeszcze nie teraz.

 

Wiąże się to wiadomo z wyższymi kosztami, wymianą łożysk itp. itd. a nie mam na to ani pieniędzy ani czasu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

W lato był trochę przestój bo nie było czasu na mody, aczkolwiek musiałem się wyrobić na E30 Meeting więc były 4 dni grubej roboty od rana do nocy :mrgreen:

 

Wpadła wreszcie długo wyczekiwana felga, ponownie Azev A w trochę innych rozmiarach :-P

Przód 8,5j + dystans 5mm i tył 10j

 

ET ciężko określić, sprzedawca podawał ET22 przód ET40 tył natomiast na felgach było wybite na odwrót..

 

Wpadły także cambery z regulacją w 2 płaszczyznach i customowe talerzyki najniższe jakie się dało (autorstwa Żelka). Teraz przód jest skręcony ledwo na połowę także pole do popisu jest spore.

 

Wkłady MTS'a zastąpiły 4 sztuki Bilsteina B6 - docelowo do skrócenia i utwardzenia.

 

Jak tył już będzie beton wpadnie pewnie 5-7mm dystans na tył

 

59809831227256406004.jpg

 

54216108632243812167.jpg

 

58381066649650743248.jpg

 

96047710444815590732.jpg

 

39902710616512198959.jpg

 

68875099457278233072.jpg

 

64343338000382230976.jpg

 

Polerowanie lakieru jak widać skończone (polecam pasty Menzerny, na prawdę robią robotę) wszystko przetarte pre-wax cleanerem i położony wosk Collinite 476S. Efekt jak na pierwszy raz zabawy z lakierem wyszedł chyba całkiem nieźle.

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez kitu, słuchajcie się Jacka to będziecie mieli prawdziwe GERMANY!

 

Pewnie chodzi o czarny ryj i MHW, ale moim zdaniem wygląda naprawdę bardzo fajnie i świeżo jak jest teraz, nawet na seryjnym froncie i tyle :-)

 

No właśnie od początku koncepcji na auto nie miało wpaść ani BH, ani czarne kierunki ani też MHW chociaż chwilę o nich myślałem.

 

Ciągle poluję na ori red roty już od 2 lat ale bez rezultatów :cry:

 

BTW. ŻMIJA - pij mniej, bo jakbym nie był w temacie nie zrozumiałbym w ogóle Twojego postu :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...